Lees het gewoon op nu.nl de samenvattingquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
RTLKijk de herhaling van Alberto wel terug morgen
Lekker koud Hertog Jannetjequote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Rustig hier.. is ook veels te lekker weer.. tijd voor BIER!
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Sobraine het volgende:
Nu het toch rustig is, kan iemand mij even uitleggen hoe de hypotheekrenteaftrek werkt??
Hypotheekrenteaftrek is een belastingmaatregel waarmee de kosten van de financiering van de eigen woning fiscaal aftrekbaar worden gemaakt. De verwachting is hierbij dat de drempel om een woning aan te schaffen verlaagd wordt. Verder wordt het op deze manier fiscaal aantrekkelijker om de woning te blijven financieren door een lening, zodat zelf opgebouwd kapitaal geïnvesteerd kan worden in de economie.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Sobraine het volgende:
Nu het toch rustig is, kan iemand mij even uitleggen hoe de hypotheekrenteaftrek werkt??
Je kan het dus van je inkomen afhalen en hoeft minder belasting te betalen?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hypotheekrenteaftrek is een belastingmaatregel waarmee de kosten van de financiering van de eigen woning fiscaal aftrekbaar worden gemaakt. De verwachting is hierbij dat de drempel om een woning aan te schaffen verlaagd wordt. Verder wordt het op deze manier fiscaal aantrekkelijker om de woning te blijven financieren door een lening, zodat zelf opgebouwd kapitaal geïnvesteerd kan worden in de economie.
Jij bent mijn moeder nietquote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval studeren als je SBS niet kijkt
Jawel, maar ik heb ff geen zin in dat politieke gelul... vooral een discussie met Wilders hoeft van mij niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |