vreemd dat ze dan wel informeren.. ik update namelijk wekelijks heel trouw de gegevens in de scoutingsdatabases..quote:
Anders moet je t gewoon eens vragen. Hoeveelste ie in rang is ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vreemd dat ze dan wel informeren.. ik update namelijk wekelijks heel trouw de gegevens in de scoutingsdatabases..
dat is idd wel een ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders moet je t gewoon eens vragen. Hoeveelste ie in rang is ofzo
Ligt eraan hoe hoog in subskill hij is. Als hij op springen staat lijkt hij me wel erg goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:15 schreef MrMoon het volgende:
Ben gisteren benaderd door een spitsenscout van Nederland u20 over Seabele Brander. Ik weet alleen niet in hoeverre ik het serieus moet nemen en hoeveel kans hij überhaupt maakt.. Volgens mij is hij namelijk helemaal niet goed genoeg voor u20..
Poeeeh, zit ie ook nog gunstig qua dagen? De dollartekentjes staan vast in je ogenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn potentiele U-21 keeper blijkt inderdaad goed keepen en redelijk verdedigen te kunnen halen als ie 17 is
Ik denk dat de scout blij is
Hij is nu 16 jaar en 41 dagen... ga hem nu trainen op keepen en spelhervatten... en als ie is uitgetraind op keepen switch ik naar verdedigen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Poeeeh, zit ie ook nog gunstig qua dagen? De dollartekentjes staan vast in je ogen
Nog nooit een scout gehoord.quote:Riewerd Duursma (76562287)
16 years and 50 days, Next birthday: 03-08-2010
Team: AFCA
Nationality: Nederland
First day with club: 07-03-2010 10:40 (86 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Player skills
Keeper:
solid (max solid)
Defending:
unknown (max inadequate)
Playmaking: unknown
Winger: unknown
Passing: unknown
Scoring: unknown
Set pieces:
Ze zullen er vast met redelijk of meer verdedigen bij lopen! Deze zal de kas echter ook aardig spekken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zijn dat de minimale kwaliteiten voor een potentiele U20 keeper? Ik heb namelijk deze rondlopen:
[..]
Nog nooit een scout gehoord.
Nee maar dat moet ik van hem na deze competitie dus wel meteen gaan doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:12 schreef Nixx- het volgende:
Qua leeftijd wel heel erg gunstig. Ik twijfel alleen of je alles op tijd krijgt uitgetrained.
Je zit hopelijk wel in een 4-poule?
Ik zou deze speler zeker heel hard verder trainen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zijn dat de minimale kwaliteiten voor een potentiele U20 keeper? Ik heb namelijk deze rondlopen:
Nog nooit een scout gehoord.
Het levert inderdaad veel extra wedstrijden, dus training op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar dat moet ik van hem na deze competitie dus wel meteen gaan doen
Maar dat ga je niet doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat moet ik van hem na deze competitie dus wel meteen gaan doen
Training staat al volledig op hem ingesteld. Dus dat gaat lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou deze speler zeker heel hard verder trainen.
Nou.... kunnen we niet een Mummiepak I en II gaan regelenquote:
Zou je kunnen doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou.... kunnen we niet een Mummiepak I en II gaan regelen
Dat zou misschien nog wel kunnen. Maar dan natuurlijk weer onder een nieuwe naam hequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou.... kunnen we niet een Mummiepak I en II gaan regelen
sapperdeflap I en sapperdeflap II?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel kunnen. Maar dan natuurlijk weer onder een nieuwe naam he
Ik geloof niet dat ik mn 6000 euro reiskosten er deze week uit ga halenquote:Felle opklaringen verwelkomden de 366 liefhebbers die zich in Dar es Salaam SC Arena hadden verzameld.
nee dat gaat hem idd niet worden..quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mn 6000 euro reiskosten er deze week uit ga halen
dat is een ding dat zeker waar is.. zelf vannacht het vlaggetje van Oceanië opgehaald..quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik krijg er wel weer een mooi vlaggetje voor terug
quote:2. Şerif Uçak
15 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag:
Speler kan pas gepromoveerd worden over 177 dagen.
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: matig (max. matig)
Passen:onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Cashen bij friendlies is ook best overratedquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Nixx- het volgende:
Vlaggetjes zijn overrated. Ik speel altijd internationale friendlies op mijn eigen veld.
Lekker cashen.
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!quote:Kapitaal: 676 554 ¤ (8 917 159 ¤)
Waarom voor 0 en niet gewoon voor 500.000 EUR lager ofzo... dan loop je minder risicoquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!![]()
Oh, en nog een verdediger zie ik, die rond de 2 waard is!
Kan ook inderdaad. Al lijkt het me sterk als iemand er vandoor gaat met m'n spits voor een miljoen, als de TV 4 817 595 ¤ aangeeft, rond 7 uur 's avonds!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom voor 0 en niet gewoon voor 500.000 EUR lager ofzo... dan loop je minder risico
Klopt, maar ik neem nooit zulke risico's eigenlijk... geboden wordt er dan toch welquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Al lijkt het me sterk als iemand er vandoor gaat met m'n spits voor een miljoen, als de TV 4 817 595 ¤ aangeeft, rond 7 uur 's avonds!
Very nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!![]()
Oh, en nog een verdediger zie ik, die rond de 2 waard is!
Opties:quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Gijs_ het volgende:
Pfff, een teamgenoot (in het echte voetbal) van me heeft in hattirck een team van gemiddeld 24 en draait met gemiddeld een 300 hatstats bovenin mee in de IV... ik vraag me toch af hoe ie dat doet
Hij heeft de meeste spelers al bijna anderhalf jaar, ook veel op passen getraind geloof ik. Verder geloof ik ook dat ie nog minstens 15 miljoen aan kapitaal heeft. Goed lange termijn beleid dus!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Opties:
- Veel traden
- Goed inkoop en verkoop beleid van trainees
- Veel geld opgepot in het begin van hattrick
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
Hij heeft de meeste spelers al bijna anderhalf jaar, ook veel op passen getraind geloof ik. Verder geloof ik ook dat ie nog minstens 15 miljoen aan kapitaal heeft. Goed lange termijn beleid dus!
En waar koop je je spelers op in dan? En met welke hoofdstat en leeftijd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.
Middenveld: 4x bovennatuurlijk, 2x wereldklassequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
En waar koop je je spelers op in dan? En met welke hoofdstat en leeftijd?
Die twee met briljant passen die je nu te koop hebt staan, die inderdaad ook al lang in je team zitten... vind je niet dat je daar ontzettend weinig winst op maakt in zoveel tijdsbestek?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Middenveld: 4x bovennatuurlijk, 2x wereldklasse
Koop ik in op 20 jarige leeftijd. Eerst met zwak passen. Tegenwoordig probeer ik in te kopen met matig/redelijk passen.
Vleugel: wereldklasse
Pas een 20 jarige gekocht met uitstekend PM en redelijk passen (+Snel)
Aanval: bovennatuurlijk, wereldklasse, wonderbaarlijk (Tech met redelijk PM), redelijk (Tech met briljant PM)
Wereldklasse is 20 jaar met uitstekend passen (U-20 waardige speler maar verkeerde aantal dagen)
Ik train zelf korte pass met 11% conditie.
Tegenwoordig koop ik alleen nog spelers in met een spec.
Ik heb zelf nog 4 mil. op de bank staan.
Ik speel in mijn wedstrijden alleen 3-5-2 met gespreidde def, 2 WTM.
Zit alleen te twijfelen of ik een vleugelverdediger moet kopen of een aanvaller.
Vleugelverdediger zal dan max 3.5 miljoen mogen kosten met (+/-) uitmuntend Vleugel + briljant Def.
Andere optie zou zijn om een oude (27?) vleugelspeler te kopen met matig ervaring + goed leiderschap
Bij die spelers gaat het niet puur om winst maken. Alle waardevermeerdering probeer ik terug te stoppen in een betere aankoop dan de aankoop ervoor. Waar ik vroeger spelers met zwak passen kocht ga ik nu voor matig of redelijk met dezelfde leeftijd tenzij ze een andere goede bijskill hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
Die twee met briljant passen die je nu te koop hebt staan, die inderdaad ook al lang in je team zitten... vind je niet dat je daar ontzettend weinig winst op maakt in zoveel tijdsbestek?
Makkelijk een jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:
Ziet er goed uit. Hoelang doen ze er ongeveer over voordat ze briljant passen bereiken?
Oké, dan begrijp ik het!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bij die spelers gaat het niet puur om winst maken. Alle waardevermeerdering probeer ik terug te stoppen in een betere aankoop dan de aankoop ervoor. Waar ik vroeger spelers met zwak passen kocht ga ik nu voor matig of redelijk met dezelfde leeftijd tenzij ze een andere goede bijskill hebben.
Mijn doel is om een zo evenwichtig mogelijk team op te bouwen zonder echte sterspelers. Blessures en vorm dips kan ik daardoor makkelijk opvangen door bijna gelijkwaardige spelers die daarvoor in het veld komen. Door mijn grenzen elke keer hoger te leggen probeer ik mijn team te verbeteren.
Tegenwoordig heb ik de tijd niet om veel te kopen en verkopen. Al gebeurd dat wel doordat veel spelers briljant passen hebben.
Daar ben ik wel trots op, maar het is nog best wel lastig om zo ver van te voren te plannen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
Oké, dan begrijp ik het!Mooie opbouw dan wel zo...
Ik schrok al even, maar je bedoelde je tactiekvaardigheidquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ben ik wel trots op, maar het is nog best wel lastig om zo ver van te voren te plannen.
Ik wil zeker een of twee DFW aanvallers kwijt en daarvoor aanvallers met een flinke dot vleugel erbij kopen.
Tevens staat op mijn lijstje een koppende vleugel def die als NWB mijn vleugel moet gaan boosten om zo over twee kanten mooie rating te halen i.p.v. elke keer maar een reusachtige centrumaanval uit te voeren.
Feliquote:
En dit was inderdaad ook een mooi resultaat!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
2-3 Verloren. Toch een mooi bekerresultaat.
Hiermee train je er 10.. De aanval-middenveld training train je er 8 maar gaat derhalve ook sneller..quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vraagje: hoe lang duurt passen trainen, in de variant dat de je verdedigers en mids traint? Gaat die andere passing-variant harder of maakt het niks uit?
Passen voor def + mids: 20 spelers kunnen worden getraint (2x 5-5-0)quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vraagje: hoe lang duurt passen trainen, in de variant dat de je verdedigers en mids traint? Gaat die andere passing-variant harder of maakt het niks uit?
Dankie baas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Passen voor def + mids: 20 spelers kunnen worden getraint (2x 5-5-0)
Goed coach met 12% conditie en 9 assistenten: 5,8 weken van redelijk naar goed bij 17 jarige
Passen voor mids + aanval: 16 spelers kunnen worden getraint (2x 2-5-3)
Goed coach met 12% conditie en 9 assistenten: 4,9 weken van redelijk naar goed bij 17 jarige
quote:Alejandro Moral Perez (VL) (254397665)
19 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 13-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 1 812 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Sébastien Guérin (279208613)
17 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 06-06-2010
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 15-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 5 010
Loon: 876 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik train zelf korte pass en ik heb een bestandje dat redelijk nauwkeurig de stijgingen kan berekenen voor leeftijden tot 26 en tot skill level 14.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dankie baas.![]()
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Op HT kan ik alleen maar de spelregels vinden, en daar staat niks over hoe lang bepaalde trainingen duren. Of is dit gebaseerd op supergeheim praktijkonderzoek?
Verder is zulke informatie genoeg te vinden, bijvoorbeeld op hagonline.org.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dankie baas.![]()
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Op HT kan ik alleen maar de spelregels vinden, en daar staat niks over hoe lang bepaalde trainingen duren. Of is dit gebaseerd op supergeheim praktijkonderzoek?
Die zijn weer lekker!quote:
Thanks. Die van 19 gaat er misschien uit, want hij traint nog maar op een 50% plek. Of ik moet weer wat weken pm gaan trainen, dan kan ie wel blijven. Beetje jammer voor hem, maar ik heb 4 grotere pm/wing-talenten rondlopen (zoals die tweede).quote:
oeh die zijn weer erg fijnquote:
quote:Vazha Jobava: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Ik hoop wel voor je dat ze allemaal als specialiteit snel hebben. Koppen zou een goede tweede zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
Thanks. Die van 19 gaat er misschien uit, want hij traint nog maar op een 50% plek. Of ik moet weer wat weken pm gaan trainen, dan kan ie wel blijven. Beetje jammer voor hem, maar ik heb 4 grotere pm/wing-talenten rondlopen (zoals die tweede).
Dat hebben ze niet, ben ik later pas op gaan letten. De twee jongste hebben onvoorspelbaar en koppen, de rest heeft geen spec.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat ze allemaal als specialiteit snel hebben. Koppen zou een goede tweede zijn.
Thanx man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Verder is zulke informatie genoeg te vinden, bijvoorbeeld op hagonline.org.
Speciaal daarvoor geregistreerd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef J0KER1981 het volgende:
Ik heb een speler gezien die ik wil kopen (deadline vandaag 18.12 uur). Hiervoor moet ik één van mijn spelers verkopen. 23 jarige Nederlander, positiespel bovennatuurlijk, passen goed. Volgens transfervergelijking tussen 3.700.000 en 4.200.000 waard. Wie zou er een openingsbod van 3.700.000 kunnen en willen doen?
Bij voorbaat dank!
Het ziet er niet naar uit, dat hij deze gaat geven . . .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Erg handig. Geen teamnaam, geen spelersnaam (of id's van beide). Dus echt helpen kunnen we je niet.
En dat staat er nog los van, dat ik het bedrag van 3,7m te dicht bij de TV vind liggen en ik dat risico niet wil lopen dat ik met hem blijf zitten.
Buiten het feit dat niemand hier op het forum weet om welke speler het eventueel zou gaan, is 3,7M veel te veel voor een gevraagd openingsbod. In dit geval zou ik niet meer dan 3M doen. Niet dat ik het doe, maar het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef J0KER1981 het volgende:
Ik heb een speler gezien die ik wil kopen (deadline vandaag 18.12 uur). Hiervoor moet ik één van mijn spelers verkopen. 23 jarige Nederlander, positiespel bovennatuurlijk, passen goed. Volgens transfervergelijking tussen 3.700.000 en 4.200.000 waard. Wie zou er een openingsbod van 3.700.000 kunnen en willen doen?
Bij voorbaat dank!
Ik heb een beter idee:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Flappekz het volgende:
Hey jongens. Raap me eens op. Alsjeblieft.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef Robar het volgende:
Hier verder:
[..]
Ik heb een beter idee:
[ afbeelding ]
(is wel een beetje in de trend van p@@m@ls)
Die link doet niets.quote:
Wow....zo'n speler train je toch gewoon op tot een beest, of ligt dat aan mij?quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
17 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 19-06-2010
zwak in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: magica baldo (sinds 02-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 070
Loon: 972 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 07-06-2010 09:06
Vraagprijs: 6 600 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
nou idd.. damn dat zijn pas prettige spelersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wow....zo'n speler train je toch gewoon op tot een beest, of ligt dat aan mij?
En misschien ga ik m we gewoon kopen ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou idd.. damn dat zijn pas prettige spelers
Hier ook IV, gemiddeld 24 jaar en >290 htstats gemiddeld...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Gijs_ het volgende:
Pfff, een teamgenoot (in het echte voetbal) van me heeft in hattirck een team van gemiddeld 24 en draait met gemiddeld een 300 hatstats bovenin mee in de IV... ik vraag me toch af hoe ie dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |