Makkelijk een jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:
Ziet er goed uit. Hoelang doen ze er ongeveer over voordat ze briljant passen bereiken?
Oké, dan begrijp ik het!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bij die spelers gaat het niet puur om winst maken. Alle waardevermeerdering probeer ik terug te stoppen in een betere aankoop dan de aankoop ervoor. Waar ik vroeger spelers met zwak passen kocht ga ik nu voor matig of redelijk met dezelfde leeftijd tenzij ze een andere goede bijskill hebben.
Mijn doel is om een zo evenwichtig mogelijk team op te bouwen zonder echte sterspelers. Blessures en vorm dips kan ik daardoor makkelijk opvangen door bijna gelijkwaardige spelers die daarvoor in het veld komen. Door mijn grenzen elke keer hoger te leggen probeer ik mijn team te verbeteren.
Tegenwoordig heb ik de tijd niet om veel te kopen en verkopen. Al gebeurd dat wel doordat veel spelers briljant passen hebben.
Daar ben ik wel trots op, maar het is nog best wel lastig om zo ver van te voren te plannen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
Oké, dan begrijp ik het!Mooie opbouw dan wel zo...
Ik schrok al even, maar je bedoelde je tactiekvaardigheidquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ben ik wel trots op, maar het is nog best wel lastig om zo ver van te voren te plannen.
Ik wil zeker een of twee DFW aanvallers kwijt en daarvoor aanvallers met een flinke dot vleugel erbij kopen.
Tevens staat op mijn lijstje een koppende vleugel def die als NWB mijn vleugel moet gaan boosten om zo over twee kanten mooie rating te halen i.p.v. elke keer maar een reusachtige centrumaanval uit te voeren.
Feliquote:
En dit was inderdaad ook een mooi resultaat!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
2-3 Verloren. Toch een mooi bekerresultaat.
Hiermee train je er 10.. De aanval-middenveld training train je er 8 maar gaat derhalve ook sneller..quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vraagje: hoe lang duurt passen trainen, in de variant dat de je verdedigers en mids traint? Gaat die andere passing-variant harder of maakt het niks uit?
Passen voor def + mids: 20 spelers kunnen worden getraint (2x 5-5-0)quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vraagje: hoe lang duurt passen trainen, in de variant dat de je verdedigers en mids traint? Gaat die andere passing-variant harder of maakt het niks uit?
Dankie baas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Passen voor def + mids: 20 spelers kunnen worden getraint (2x 5-5-0)
Goed coach met 12% conditie en 9 assistenten: 5,8 weken van redelijk naar goed bij 17 jarige
Passen voor mids + aanval: 16 spelers kunnen worden getraint (2x 2-5-3)
Goed coach met 12% conditie en 9 assistenten: 4,9 weken van redelijk naar goed bij 17 jarige
quote:Alejandro Moral Perez (VL) (254397665)
19 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 13-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 1 812 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Sébastien Guérin (279208613)
17 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 06-06-2010
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 15-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 5 010
Loon: 876 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik train zelf korte pass en ik heb een bestandje dat redelijk nauwkeurig de stijgingen kan berekenen voor leeftijden tot 26 en tot skill level 14.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dankie baas.![]()
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Op HT kan ik alleen maar de spelregels vinden, en daar staat niks over hoe lang bepaalde trainingen duren. Of is dit gebaseerd op supergeheim praktijkonderzoek?
Verder is zulke informatie genoeg te vinden, bijvoorbeeld op hagonline.org.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dankie baas.![]()
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Op HT kan ik alleen maar de spelregels vinden, en daar staat niks over hoe lang bepaalde trainingen duren. Of is dit gebaseerd op supergeheim praktijkonderzoek?
Die zijn weer lekker!quote:
Thanks. Die van 19 gaat er misschien uit, want hij traint nog maar op een 50% plek. Of ik moet weer wat weken pm gaan trainen, dan kan ie wel blijven. Beetje jammer voor hem, maar ik heb 4 grotere pm/wing-talenten rondlopen (zoals die tweede).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |