dat is een ding dat zeker waar is.. zelf vannacht het vlaggetje van Oceanië opgehaald..quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik krijg er wel weer een mooi vlaggetje voor terug
quote:2. Şerif Uçak
15 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag:
Speler kan pas gepromoveerd worden over 177 dagen.
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: matig (max. matig)
Passen:onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Cashen bij friendlies is ook best overratedquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Nixx- het volgende:
Vlaggetjes zijn overrated. Ik speel altijd internationale friendlies op mijn eigen veld.
Lekker cashen.
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!quote:Kapitaal: 676 554 ¤ (8 917 159 ¤)
Waarom voor 0 en niet gewoon voor 500.000 EUR lager ofzo... dan loop je minder risicoquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!![]()
Oh, en nog een verdediger zie ik, die rond de 2 waard is!
Kan ook inderdaad. Al lijkt het me sterk als iemand er vandoor gaat met m'n spits voor een miljoen, als de TV 4 817 595 ¤ aangeeft, rond 7 uur 's avonds!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom voor 0 en niet gewoon voor 500.000 EUR lager ofzo... dan loop je minder risico
Klopt, maar ik neem nooit zulke risico's eigenlijk... geboden wordt er dan toch welquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Al lijkt het me sterk als iemand er vandoor gaat met m'n spits voor een miljoen, als de TV 4 817 595 ¤ aangeeft, rond 7 uur 's avonds!
Very nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken... m'n drie spitsen gingen niet weg voor de vraagprijs, dan vanavond maar listen voor 0, dan zullen ze ook wel een 10 miljoen opbrengen!![]()
Oh, en nog een verdediger zie ik, die rond de 2 waard is!
Opties:quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Gijs_ het volgende:
Pfff, een teamgenoot (in het echte voetbal) van me heeft in hattirck een team van gemiddeld 24 en draait met gemiddeld een 300 hatstats bovenin mee in de IV... ik vraag me toch af hoe ie dat doet
Hij heeft de meeste spelers al bijna anderhalf jaar, ook veel op passen getraind geloof ik. Verder geloof ik ook dat ie nog minstens 15 miljoen aan kapitaal heeft. Goed lange termijn beleid dus!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Opties:
- Veel traden
- Goed inkoop en verkoop beleid van trainees
- Veel geld opgepot in het begin van hattrick
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
Hij heeft de meeste spelers al bijna anderhalf jaar, ook veel op passen getraind geloof ik. Verder geloof ik ook dat ie nog minstens 15 miljoen aan kapitaal heeft. Goed lange termijn beleid dus!
En waar koop je je spelers op in dan? En met welke hoofdstat en leeftijd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.
Middenveld: 4x bovennatuurlijk, 2x wereldklassequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
En waar koop je je spelers op in dan? En met welke hoofdstat en leeftijd?
Die twee met briljant passen die je nu te koop hebt staan, die inderdaad ook al lang in je team zitten... vind je niet dat je daar ontzettend weinig winst op maakt in zoveel tijdsbestek?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De A-spelers in mijn team zitten meestal ook een jaar in mijn team. Op dit moment verkoop ik al mijn spelers als ze briljant passen hebben.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Middenveld: 4x bovennatuurlijk, 2x wereldklasse
Koop ik in op 20 jarige leeftijd. Eerst met zwak passen. Tegenwoordig probeer ik in te kopen met matig/redelijk passen.
Vleugel: wereldklasse
Pas een 20 jarige gekocht met uitstekend PM en redelijk passen (+Snel)
Aanval: bovennatuurlijk, wereldklasse, wonderbaarlijk (Tech met redelijk PM), redelijk (Tech met briljant PM)
Wereldklasse is 20 jaar met uitstekend passen (U-20 waardige speler maar verkeerde aantal dagen)
Ik train zelf korte pass met 11% conditie.
Tegenwoordig koop ik alleen nog spelers in met een spec.
Ik heb zelf nog 4 mil. op de bank staan.
Ik speel in mijn wedstrijden alleen 3-5-2 met gespreidde def, 2 WTM.
Zit alleen te twijfelen of ik een vleugelverdediger moet kopen of een aanvaller.
Vleugelverdediger zal dan max 3.5 miljoen mogen kosten met (+/-) uitmuntend Vleugel + briljant Def.
Andere optie zou zijn om een oude (27?) vleugelspeler te kopen met matig ervaring + goed leiderschap
Bij die spelers gaat het niet puur om winst maken. Alle waardevermeerdering probeer ik terug te stoppen in een betere aankoop dan de aankoop ervoor. Waar ik vroeger spelers met zwak passen kocht ga ik nu voor matig of redelijk met dezelfde leeftijd tenzij ze een andere goede bijskill hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
Die twee met briljant passen die je nu te koop hebt staan, die inderdaad ook al lang in je team zitten... vind je niet dat je daar ontzettend weinig winst op maakt in zoveel tijdsbestek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |