quote:
Ik versta die twee pinda's niet eensquote:
Een kleine 2 jaar terug erop gezet, misschien is ie nu afgevallen.quote:
Zie PUB fototopic.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een kleine 2 jaar terug erop gezet, misschien is ie nu afgevallen.
Ik krijg volgens jaar 319 euro, thuiswonendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Marco001 het volgende:
Doh!
Waarom krijgen hbo-ers minder stufi als MBOérs?
Als ik op het mbo iets van 270 euro uitwonend zou krijgen, is dat op hbo slechts zon 230..
ik niet, want fotovakschool, dus geen stufiquote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik krijg volgens jaar 319 euro, thuiswonend.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Daniane het volgende:
' vriendin zegt (20:32):
*spel je het zoiezo zoieso of soieso
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger gewordenquote:
319, damned.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. eerst was het 90, toen aanvullende dinges aangevraagd, omdat mijn vader alleen werkt. En toen werd het bedrag gewijzigd in 319.quote:
Mijn vader werkt ook alleen, mijn ma werkt ook nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. eerst was het 90, toen aanvullende dinges aangevraagd, omdat mijn vader alleen werkt. En toen werd het bedrag gewijzigd in 319.
Oh, okquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je verbaasd me gewoon altijd. Weet je toch.
Ik dacht dat klb deze sc gewoon kut vond ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ok![]()
Hoezo verbaas ik je nu dan?
Ach, ik kom hier sporadischquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat klb deze sc gewoon kut vond ofzo?
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal je vader meer verdienen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn vader werkt ook alleen, mijn ma werkt ook niet.
Mja, ik woon thuis, en heb wel aanvullendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..
Een beetje gaan lopen zeiken op overheidsinstanties omdat jij een lagere uitkering krijgt dan kinderen die een veel minder verwende jeugd dan jou hebben gehad en zijn opgegroeid in crappy huizen met crappy spullenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..
tjs ik vind dat echt dikke bullshit he.. Ik bedoel je betaalt al allereli extra belasting enzo omdat je zoveel verdiend, en dan moet je ook nog eens meebetalen aan he tonderwijs van je kinderen(volgens DUO), terwijl mensen met minder geld veel meer stufi krijgen..quote:
Mwah, ik kan niet zeggend at mijn ouuders het altijd breed hebben, of we in een mooi huis wonen enzo.. Ik zie soms mensen met veel minder inkomen in mooiere huizen wonen als waar wij in wonen, en vaak eel betere spullen hebben enzo..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Een beetje gaan lopen zeiken op overheidsinstanties omdat jij een lagere uitkering krijgt dan kinderen die een veel minder verwende jeugd dan jou hebben gehad en zijn opgegroeid in crappy huizen met crappy spullen
Wees blij dat je ouders veel verdienen. (bovendien betalen ze daardoor ook meer belasting als iemand met een minimaler loon.. )
Je doet nu toch pas examens? Dan heb je dus pas vanaf 1 oktober stufi neem ik aan?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik woon thuis, en heb wel aanvullend. Als ik uit huis zou gaan, zou het iets van 5-600 euro zijn dacht ik gelezen te hebben.
Dat ligt dan misschien ook aan de locatie van die huizen? En als je ouders niet mee willen betalen, dan is het natuurlijk wel enorm kut aangezien die aanvullende beurs voor jou juist wegvalt omdat men aanneemt dat jouw ouders dat deel gewoon gaan betalen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan niet zeggend at mijn ouuders het altijd breed hebben, of we in een mooi huis wonen enzo.. Ik zie soms mensen met veel minder inkomen in mooiere huizen wonen als waar wij in wonen, en vaak eel betere spullen hebben enzo..
Ik ben ook wel blij dat mijn ouders gewoon een goed salaris enzo hebben, alleen al die regeltjes vind ik zo kut.. Want ik moet mijn hbo opleiding nzo helemaal zelf betalen, dus tja..
hoezo zou je dan pas vanaf 1 oktober stufi hebben? of zit hij npog op vmbo ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je doet nu toch pas examens? Dan heb je dus pas vanaf 1 oktober stufi neem ik aan?
Same here.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oh je moet het jaarkomen invullen, ik dacht al, waarom heb ik recht op aanvullendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vanaf welk inkomen valt de aanvullende beurs eigenlijk weg?
huizen in dezelfde wijk, die kennis woont zelf saan het water enzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien ook aan de locatie van die huizen? En als je ouders niet mee willen betalen, dan is het natuurlijk wel enorm kut aangezien die aanvullende beurs voor jou juist wegvalt omdat men aanneemt dat jouw ouders dat deel gewoon gaan betalen.
Vanaf welk inkomen valt de aanvullende beurs eigenlijk weg?
Da's alleen als je nog geen 18 bent hè. Dat heb ik wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je doet nu toch pas examens? Dan heb je dus pas vanaf 1 oktober stufi neem ik aan?
Zeroku doet nu zijn havo-eindexamen en de regel is als volgt:quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoezo zou je dan pas vanaf 1 oktober stufi hebben? of zit hij npog op vmbo ofzo?
Ook lekker: stel je wilt als ouder zijnde je kind financieel steunen tijdens de opleiding, mag je maximaal 4000 euro per jaar aan hem doneren, daarboven moet je belasting erover betalen XD
quote:Leeftijd
Iedereen die begint met een opleiding aan hogeschool of universiteit en jonger is dan 30 jaar kan studiefinanciering krijgen. Als je nog geen 18 jaar bent, heb je recht op studiefinanciering vanaf het kwartaal dat volgt op de begindatum van je studie. Begin je bijvoorbeeld op 1 september met je studie, dan heb je vanaf 1 oktober recht op studiefinanciering.
Ja ik zat al te kijken, grens ligt ergens rond de 40-45k.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
huizen in dezelfde wijk, die kennis woont zelf saan het water enzo.
Ik weet niet prtecies vanaf welk bedrag, maar het gezamelijk inkomen van mijn ouders is zo'n 50.000 per jaar bruto.
Ik had het over Zeroku in dit geval, hèquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's alleen als je nog geen 18 bent hè. Dat heb ik wel.
Ja klopt, maar ik weet niet of Zeroku 18 is en het kwam over alsof je dacht dat dat altijd zo is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, grens ligt ergens rond de 40-45k.
Bij mijn ouders ligt het nog iets hoger![]()
[..]
Ik had het over Zeroku in dit geval, hè
Maar jij krijgt toch ook pas stufi zodra je van school af bent? Tot die tijd heb je toch enkel en alleen tegemoetkoming scholieren? Dat heb ik tenminste..
Zullen we ruilen van ouders?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nog geen 18 is. Anders heeft hij geen enkel recht om te lachen om mijn 2x blijven zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik weet niet of Zeroku 18 is en het kwam over alsof je dacht dat dat altijd zo is.
Ja klopt.
Ben ook nog geen 18 als studie begint.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zeroku doet nu zijn havo-eindexamen en de regel is als volgt:
[..]
Heb = Krijg. Alles is al aangevraagd namelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee, ben 16quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nog geen 18 is. Anders heeft hij geen enkel recht om te lachen om mijn 2x blijven zitten
Ja dat begrijp ik maar nu heb je dus tot 1 oktober nog niksquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb = Krijg. Alles is al aangevraagd namelijk.
Nee klopt, verkeerd geformuleerdquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar nu heb je dus tot 1 oktober nog niks
Die kan je eerder aanvragen!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ben ook nog geen 18 als studie begint.
Netzo vervelend, geen studiebeurs, geen ov
Ik heb er een teringhekel aan als mensen zich met mijn schooldingen moeien.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Pa die opeens geïnteresseerd is in mijn schoolpunten.
Mwa, dat niet zozeer. Maar blijven vragen, welke cijfers, wat ik eraan heb volgend jaar, wat ik moet halen etc. etc.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er een teringhekel aan als mensen zich met mijn schooldingen moeien.
Bij mij vragen ze bij alles wat ze zien wat het is, hoe het moet enzo. En dan gaan ze er zelf over lopen lullen terwijl dat totaal niet klopt.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, dat niet zozeer. Maar blijven vragen, welke cijfers, wat ik eraan heb volgend jaar, wat ik moet halen etc. etc.
Dat is hier gelukkig nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze bij alles wat ze zien wat het is, hoe het moet enzo. En dan gaan ze er zelf over lopen lullen terwijl dat totaal niet klopt.
Sleur.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Pap smeerde brood, voor het werk, morgen.
Euhhhhhhhh
quote:
Hij is loonslaaf van de IKEA?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Pap smeerde brood, voor het werk, morgen.
Euhhhhhhhh
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga maar door hoor. Ik ben al voorzien van chips en bier.
Vervelend is dat, jaquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze bij alles wat ze zien wat het is, hoe het moet enzo. En dan gaan ze er zelf over lopen lullen terwijl dat totaal niet klopt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga maar door hoor. Ik ben al voorzien van chips en bier.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
Er stonden hier twee ambulances, een politie-eenheid, een heleboel buurtbewoners en een groepje giegelende jongeren. Één meisje heeft zich blijkbaar flink het lazerus gezopen en heeft tijdens het fietsen overgegeven, vervolgens is ze van haar fiets gevallen en met haar hoofd op de grond gevallen waarna ze knock-out ging. De ambulancelieden hebben haar opgewarmd met een deken en hebben zelfs een defilibrator erbij gehaald maar uiteindelijk volgens mij niet gebruikt.
Nadat ze was gestabiliseerd hebben ze haar meteen naar het ziekenhuis vervoerd
Hee die ken ikquote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Speltip 9: weet wanneer je moet stoppen.
Voor Zeroku.
Oh, ik mag niet zeggen hoe ik het zie?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor Zeroku.
En ook voor de dame in het bericht hier ergens boven.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor Zeroku.
Lufjoe, Mark!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
En ook voor de dame in het bericht hier ergens boven.
Min of meer.quote:
Hoi mstr.quote:
Je moet er gewoon boven staan en je niet zo mee laten slepen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoi mstr.Ik word een beetje autistisch van alle mensen hier op FOK! die absoluut niet kunnen discussiëren.
Nee. Ik zeg dat je moet weten wanneer het genoeg is. Dat houdt in dat je dus wel mag duidelijk maken wat jij vindt, maar dat je je op een gegeven moment moet realiseren dat het een verloren zaak is, of dat nou ligt aan je 'tegenstander' of aan jouzelf. Oftewel: houd erover op.quote:
Ik word er echt chagrijnig van.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er gewoon boven staan en je niet zo mee laten slepen.
Mensen moeten gewoon allemaal net zo slim als ik zijn. Net als mensen die vonden dat Balkenende het debat van net had gewonnen. HOE KAN DAT?!quote:
Geen idee, ik volg die shit niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon allemaal net zo slim als ik zijn. Net als mensen die vonden dat Balkenende het debat van net had gewonnen. HOE KAN DAT?!
Omdat die mensen die dingen online zeggen door mensen worden gezegd en ik kan niet tegen domme mensen dus ook niet tegen domme dingen die mensen online zeggen. Ofzo. Whatever. Ik haat dat het al zo laat is.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom zou je chagrijnig worden van dingen die mensen online zeggen?
Truste milfquote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kieskompas zegt PvdD![]()
![]()
Ik ga maar slapen.
Ik vond dat debat erger dan PUBquote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon allemaal net zo slim als ik zijn. Net als mensen die vonden dat Balkenende het debat van net had gewonnen. HOE KAN DAT?!
Fuck it wat mensen online zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat die mensen die dingen online zeggen door mensen worden gezegd en ik kan niet tegen domme mensen dus ook niet tegen domme dingen die mensen online zeggen. Ofzo. Whatever. Ik haat dat het al zo laat is.
Ik vond het wel tof dat Cohen werd afgemaakt in de nabespreking maar toch tweede werd gevonden door het publiek.quote:
Die man trok haast wit wegquote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat Cohen werd afgemaakt in de nabespreking maar toch tweede werd gevonden door het publiek.
Hij was de enige die (nadat hij zijn plaats had gevonden, dat geef ik toe) mensen liet uitpraten en kalm bleef als hij aangevallen werd (van wat ik heb gezien dan hè). Da's naar mijn idee 100 keer meer leider dan Geert Wilders die wegloopt.quote:
quote:
Hoe is'tquote:
Bzzz bam bam bam bam.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Everytime I look into your eyes I see the future.
Ik zie dan doorgaans gewoon ogenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Everytime I look into your eyes I see the future.
Goed hoor, voor het eerst in een half jaar weer eens aangeschoten EN ik mag uitslapenquote:
Ohquote:Op zondag 23 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor, voor het eerst in een half jaar weer eens aangeschoten EN ik mag uitslapen![]()
En daar?
Getsie.quote:
Tot nu toe gaat het beter dan verwachtquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het stuk argumenteren discussiëren nog eens goed doornemen.![]()
Ik mis iets he?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het stuk argumenteren nog eens goed doornemen.![]()
Oké. Weer wat duidelijk geworden. Dankje.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het stuk argumenteren nog eens goed doornemen.![]()
Die is geel-wit ipv geel-zwartquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Weer wat duidelijk geworden. Dankje.
Je klinkt nu net als iemand anders.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Soms ben je heel aardig awnt dan help je me met computers enzo. Maar soms word ik een beetje verdrietig van je. Echt waar.
Flauw grapjequote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Weer wat duidelijk geworden. Dankje.
So be it. Ik zal er niet door veranderenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Soms ben je heel aardig awnt dan help je me met computers enzo. Maar soms word ik een beetje verdrietig van je. Echt waar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
So be it. Ik zal er niet door veranderen.
50 eurocent lidmaatschap!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
Wat gezellig hier, mag ik ook bijdragen?
Die redhead jaquote:Op zondag 23 mei 2010 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
Wat gezellig hier, mag ik ook bijdragen?
Ja, wat danquote:
Graag!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Moet ik me nu opeens anders gaan gedragen dan.
quote:
Doe ik niet. Althans, niet op dit moment. Op dit moment vermaak ik mezelf vooral.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Die trekt dingen ook altijd vrij persoonlijk aan.
Yo kom maar op.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kan wel lelijke kutemo's met eng haar, kleine tietjes en rare makeup op hun gezicht bijdragen
Haal die vingers uit je poes!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik niet. Althans, niet op dit moment. Op dit moment vermaak ik mezelf vooral.
Die is mee aan het lezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
Waar is RenRen trouwens, ik heb wat gemist geloof ik
Ik moet zeggen dat ik liever Noortje zulke dingen zie zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Die trekt dingen ook altijd vrij persoonlijk aan.
Snap ik. Maar hij was nogal voorspelbaarquote:
Ja, ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik liever Noortje zulke dingen zie zeggen.
quote:
Moet je het ook niet vragen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hij was nogal voorspelbaar
Sorryquote:
69quote:
Waarschijnlijk LaPohuntenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Huh ik heb drie notes. Ik dacht dat ik er nul had.
Neuh, dat hebben ze aardig rap in de gatenquote:
Ben jij al zo oud?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud?
Hij typte het verkeerd om,het moet 12 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloofwaardigheid, -1.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud?
Nee ik ben niet net zo oud als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu sinds kort wel legaal![]()
Da's ook een hele rampquote:
Gelukkig maar, ik dacht al.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij typte het verkeerd om,het moet 12 zijn.
Legaalquote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee ik ben niet net zo oud als jij
Ik ben nu sinds kort wel legaal
Het is eigenlijk zure Zeikerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Onorgineel het volgende:
hee, ik kom er nu pas achter dat het zeroku is en niet zekoru
Super super en bij jou met het slikken?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heroïnejunkie van me, hoe staat het met de aderen?
Waar gaat de reis naartoe?quote:
Doe niet zo dom. Het mag niet, ga dan niet huilen dat je er een note voor krijgt. Net als SC in een fototopic. Mag vanaf zekere hoogte ook niet, ga dan niet zeuren dat er een post verwijderd is die niets met een foto te maken had. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik geloof dat het al 100 keer is gezegd en ik heb er ook eigenlijk geen zin in dus ga er ook maar niet op in, dan verwijder ik deze post wel weer als je dat graag wilt. Don't feed the horse, yumyum.quote:
Ja ik ben aan het afkicken mannnnn examens jwt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Super super en bij jou met het slikken?
Zo. Dat was de druppelquote:Op zondag 23 mei 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Het mag niet, ga dan niet huilen dat je er een note voor krijgt. Net als SC in een fototopic. Mag vanaf zekere hoogte ook niet, ga dan niet zeuren dat er een post verwijderd is die niets met een foto te maken had. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik geloof dat het al 100 keer is gezegd en ik heb er ook eigenlijk geen zin in dus ga er ook maar niet op in, dan verwijder ik deze post wel weer als je dat graag wilt. Don't feed the horse, yumyum.
Nooooh, bijna klaar joh!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het afkicken mannnnn examens jwt.
Nog maar 1,5 weeekkkkk ........quote:Op zondag 23 mei 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nooooh, bijna klaar joh!
Btw: don't feed teh horse, yumyum.
En, daarbij als je had gelezen gaat het niet eens over die verwijderde post.quote:
Ach joh, je komt echt wel je examens door.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog maar 1,5 weeekkkkk ........Ik ben nog niet eens begonnen man, de bètavakken moeten nog komen en niet te vergeten: GRIEKS!
I know, dat was ook meer naar mezelf gericht.
Waar?quote:
Wie?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog geen idee, we zitten te kijken voor Frankrijk
En als jij eens had gelezen, had je ook tussen de regels kunnen doorlezen dat je gewoon een ongelofelijke grote zeiklul bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En, daarbij als je had gelezen gaat het niet eens over die verwijderde post.
En nu heb ik het wel weer gehad hiermee.
Ik heb daar nog echt neit over nagedacht eigenlijk maar het is wel heel dom ja. Ik vond het vooral frappant toen ik met VMBO samenzat en die VMBO'ers allemaal na 1,5 uur klaar waren en er nog twee over waren na twee uur terwijl de hele gymzaal eerst vol zat. En alle mensen uit mijn klas (dat waren er niet veel want kunstgeschiedenis, maar toch) bleven de volle 3 uur zitten.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach joh, je komt echt wel je examens door.Haha, ik vond het zo vreemd toen ik ze had, met z'n allen in de gymzaal. : ')
De spanning voor het feit dat het examens zijn was groter dan voor de toets zelfquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach joh, je komt echt wel je examens door.Haha, ik vond het zo vreemd toen ik ze had, met z'n allen in de gymzaal. : ')
Van jouw overloos gelul word ik helemaal moe.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En als jij eens had gelezen, had je ook tussen de regels kunnen doorlezen dat je gewoon een ongelofelijke grote zeiklul bent.
Gelukkig ben jij de enige die daar moe van wordt. Jammer genoeg werkt het niet om je weg te krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van jouw overloos gelul word ik helemaal moe.
Ligt eraan welk vak je hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb daar nog echt neit over nagedacht eigenlijk maar het is wel heel dom ja. Ik vond het vooral frappant toen ik met VMBO samenzat en die VMBO'ers allemaal na 1,5 uur klaar waren en er nog twee over waren na twee uur terwijl de hele gymzaal eerst vol zat. En alle mensen uit mijn klas (dat waren er niet veel want kunstgeschiedenis, maar toch) bleven de volle 3 uur zitten.
Of ben ik de enige die het zegt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige die daar moe van wordt. Jammer genoeg werkt het niet om je weg te krijgen.
Trustequote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
Jammer jammer, ik vind het hier echt reuze gezellig, maar mijn bed roept me.
Doehoeg
Ja true, dat was bij NL ook bij ons. Maar toch vond ik het grappig.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan welk vak je hebt.Bij Engels, Nederlands en Duits was onze hele klas binnen 1,5 uur weg. _OI-
Maar hadden die VMBO'ers dan ook kunstgeschiedenis ofzo? Bij ons hadden ze altijd een ander vak!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja true, dat was bij NL ook bij ons. Maar toch vond ik het grappig.
Ja ze hadden denk ik AK of iets dergelijks maar I dunnowwww. Het was ook geen goed beargumenteerd leedvermaak.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar hadden die VMBO'ers dan ook kunstgeschiedenis ofzo? Bij ons hadden ze altijd een ander vak!
Dat demotiveert juist hè?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder denkt dat ze me motiveert als ze honderd keer zegt dat ik naar bed moet gaan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder denkt dat ze me motiveert als ze honderd keer zegt dat ik naar bed moet gaan.
Motiveren? Irriteren jaquote:Op zondag 23 mei 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet je de eerste keer luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik doe dan een plan maken van wat ik nog af ga maken of hoe laat ik naar bed ga ofzo en als mijn moeder dan 100 keer dat komt roepen dan word ik ten eerste chagrijnig, ten tweede raak ik mijn concentratie kwijt en ten derde ga ik dan veel later naar bed omdat ik eerst weer aan leuek dingen wil denken. En ik heb het al zo vaak gezegd maar ze schijnt het niet te begrijpen. En als mijn vader het doet wordt het altidj drie uur later dus die moet het al helemaal niet proberen.quote:
Dat deden mijn ouders nooit.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik doe dan een plan maken van wat ik nog af ga maken of hoe laat ik naar bed ga ofzo en als mijn moeder dan 100 keer dat komt roepen dan word ik ten eerste chagrijnig, ten tweede raak ik mijn concentratie kwijt en ten derde ga ik dan veel later naar bed omdat ik eerst weer aan leuek dingen wil denken. En ik heb het al zo vaak gezegd maar ze schijnt het niet te begrijpen. En als mijn vader het doet wordt het altidj drie uur later dus die moet het al helemaal niet proberen.
Waar het echt een en al gezeik is dus dat wordt weer afzien hier. Deal with it.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
We hebben een speciaal examen forum hiervoor!
Heb jij tieten dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Daniane het volgende:
Ik ben trouwens verbrand........ op mn armen, boven mn tieten weetjewel, benen, buik.
pics van je tietenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Daniane het volgende:
Ik ben trouwens verbrand........ op mn armen, boven mn tieten weetjewel, benen, buik.
WoWquote:
Oh maakt mij niet uit heur.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar het echt een en al gezeik is dus dat wordt weer afzien hier. Deal with it.
Ik mocht n 5 halen dus ben er opzich gewoon blij mee hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit heur.Maar kijk, het is je eigen schuld als je binnen een uur klaar bent met je examen en je haalt niet zo'n hoog punt.
Al aan het doen.quote:
Ja, ik mocht ook een 3 halen voor bepaalde vakken, maar toch had ik liever een 7.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik mocht n 5 halen dus ben er opzich gewoon blij mee hoor
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook een 3 halen voor bepaalde vakken, maar toch had ik liever een 7.
Voorspelbaar +1.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, stel je voor, allemaal Zuurkolen op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |