quote:
Ik versta die twee pinda's niet eensquote:
Een kleine 2 jaar terug erop gezet, misschien is ie nu afgevallen.quote:
Zie PUB fototopic.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een kleine 2 jaar terug erop gezet, misschien is ie nu afgevallen.
Ik krijg volgens jaar 319 euro, thuiswonendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Marco001 het volgende:
Doh!
Waarom krijgen hbo-ers minder stufi als MBOérs?
Als ik op het mbo iets van 270 euro uitwonend zou krijgen, is dat op hbo slechts zon 230..
ik niet, want fotovakschool, dus geen stufiquote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik krijg volgens jaar 319 euro, thuiswonend.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Daniane het volgende:
' vriendin zegt (20:32):
*spel je het zoiezo zoieso of soieso
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger gewordenquote:
319, damned.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. eerst was het 90, toen aanvullende dinges aangevraagd, omdat mijn vader alleen werkt. En toen werd het bedrag gewijzigd in 319.quote:
Mijn vader werkt ook alleen, mijn ma werkt ook nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. eerst was het 90, toen aanvullende dinges aangevraagd, omdat mijn vader alleen werkt. En toen werd het bedrag gewijzigd in 319.
Oh, okquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je verbaasd me gewoon altijd. Weet je toch.
Ik dacht dat klb deze sc gewoon kut vond ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ok![]()
Hoezo verbaas ik je nu dan?
Ach, ik kom hier sporadischquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat klb deze sc gewoon kut vond ofzo?
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal je vader meer verdienen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn vader werkt ook alleen, mijn ma werkt ook niet.
Mja, ik woon thuis, en heb wel aanvullendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..
Een beetje gaan lopen zeiken op overheidsinstanties omdat jij een lagere uitkering krijgt dan kinderen die een veel minder verwende jeugd dan jou hebben gehad en zijn opgegroeid in crappy huizen met crappy spullenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uitwonend 266 euro, geen recht op aanvullend, ouders verdienen daarvoor te veel volgens dat kut DUO..
tjs ik vind dat echt dikke bullshit he.. Ik bedoel je betaalt al allereli extra belasting enzo omdat je zoveel verdiend, en dan moet je ook nog eens meebetalen aan he tonderwijs van je kinderen(volgens DUO), terwijl mensen met minder geld veel meer stufi krijgen..quote:
Mwah, ik kan niet zeggend at mijn ouuders het altijd breed hebben, of we in een mooi huis wonen enzo.. Ik zie soms mensen met veel minder inkomen in mooiere huizen wonen als waar wij in wonen, en vaak eel betere spullen hebben enzo..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Een beetje gaan lopen zeiken op overheidsinstanties omdat jij een lagere uitkering krijgt dan kinderen die een veel minder verwende jeugd dan jou hebben gehad en zijn opgegroeid in crappy huizen met crappy spullen
Wees blij dat je ouders veel verdienen. (bovendien betalen ze daardoor ook meer belasting als iemand met een minimaler loon.. )
Je doet nu toch pas examens? Dan heb je dus pas vanaf 1 oktober stufi neem ik aan?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik woon thuis, en heb wel aanvullend. Als ik uit huis zou gaan, zou het iets van 5-600 euro zijn dacht ik gelezen te hebben.
Dat ligt dan misschien ook aan de locatie van die huizen? En als je ouders niet mee willen betalen, dan is het natuurlijk wel enorm kut aangezien die aanvullende beurs voor jou juist wegvalt omdat men aanneemt dat jouw ouders dat deel gewoon gaan betalen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan niet zeggend at mijn ouuders het altijd breed hebben, of we in een mooi huis wonen enzo.. Ik zie soms mensen met veel minder inkomen in mooiere huizen wonen als waar wij in wonen, en vaak eel betere spullen hebben enzo..
Ik ben ook wel blij dat mijn ouders gewoon een goed salaris enzo hebben, alleen al die regeltjes vind ik zo kut.. Want ik moet mijn hbo opleiding nzo helemaal zelf betalen, dus tja..
hoezo zou je dan pas vanaf 1 oktober stufi hebben? of zit hij npog op vmbo ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je doet nu toch pas examens? Dan heb je dus pas vanaf 1 oktober stufi neem ik aan?
Same here.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oh je moet het jaarkomen invullen, ik dacht al, waarom heb ik recht op aanvullendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vanaf welk inkomen valt de aanvullende beurs eigenlijk weg?
huizen in dezelfde wijk, die kennis woont zelf saan het water enzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien ook aan de locatie van die huizen? En als je ouders niet mee willen betalen, dan is het natuurlijk wel enorm kut aangezien die aanvullende beurs voor jou juist wegvalt omdat men aanneemt dat jouw ouders dat deel gewoon gaan betalen.
Vanaf welk inkomen valt de aanvullende beurs eigenlijk weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |