Dat is jammer als je nu één km langzamer had gereden had je geen bekeuring gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik had ook nog een bekeuring van de week, voor 54 (max. snelheid was 50 daar)
quote:
dit is een carterquote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
De deksel van de carter is los.
wtf is een carter?
http://tinyurl.com/2bf3tgsquote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
De deksel van de carter is los.
wtf is een carter?
Ja zonde van het geld, boete was 19 euro maar met administratiekosten 25quote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is jammer als je nu één km langzamer had gereden had je geen bekeuring gehad.
bij 57 word je geflitst. en er gaat 3 km correctie van af.
Als je geluk hebt niet nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dan kom je op de wikipagina van Jimmy Carter, dat zit niet in een auto
Maar dit is wel een Mercedes he!!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dan kom je op de wikipagina van Jimmy Carter, dat zit niet in een auto
ZOndag is toch een saaie dag, dit maakt het nog een beetje leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit zondagavondtopic is toch wel het meest flauwe moment van de week, maar wel leuk![]()
straks komt er een man: ik had een stijve lul dus kon m'n gordel niet omquote:Op zondag 23 mei 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Oh nieuwe smoes, stijve nek, dan kun je geen gordel om.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
straks komt er een man: ik had een stijve lul dus kon m'n gordel niet om
Inderdaad, je hebt tegenwoordig sowieso al 14425435989 pasjes in je portemonnee, dan kan er ook nog wel een ID-kaart of rijbewijs bij lijkt mequote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
WEER zo'n sukkel die helemaal niets bij zich heeft, geen rijbewijs, niets, ik snap dat echt niet.
Moet voor het proces verbaalquote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Sobraine het volgende:
"ik zou hem graag willen zien voor het merk".
WTF Is dat nou weer voor gelul??? Ik ga het merk lekker afplakken, kan ik ook geen boete krijgen.
mooi pech dan, daar zou ik niet aan mee werkenquote:
Idd. Daar moet je niet aan denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Wie is die snol altijd bij Wegmisbruikers? Die vrouwelijke agent.
Tering jantje, dan baal je dubbel zo hard. Door een vrouw de les gelezen worden over verkeerszaken![]()
![]()
Zou ik wel doenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Doe dan de groeten aan fok als je toch op tv komt.
Dat had je vroeger, bij kieskeurig, met Wim Bosboom. Dat waren nog eens tijden.quote:
Hoezo? Je roept je username er toch niet bijquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ook denk ikZou wel vragen of ik onherkenbaar op tv mag dan
![]()
Jij bent niet jongquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat had je vroeger, bij kieskeurig, met Wim Bosboom. Dat waren nog eens tijden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Sobraine het volgende:
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUOok al reclame op RTL
Zegt zo'n agent ik zou het op prijs stellen als je even de beelden komt bekijken in onze auto. Zeg je van nee hoeft niet kijk ik zondag wel op tv ik bespreek het op Fok! welquote:
zou ik wel doenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Je roept je username er toch niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |