PM maar even waar hij dat niet doet. Ik ga geen 69 SC's teruglezenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?
omdat mensen het niet leuk vinden als hun foto's overal op internet worden rondgestrooidquote:
hij zou niet meer terug komen bij de kanker autisten, heb ik hem horen zeggen.quote:
Dan moet je ze niet in je fobo zetten jongemanquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat mensen het niet leuk vinden als hun foto's overal op internet worden rondgestrooid![]()
of wil je dat ik jou foto ga rondstrooien op het internet?
waar heb jij het over?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?
zet ze er dan ook niet opquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat mensen het niet leuk vinden als hun foto's overal op internet worden rondgestrooid![]()
Gastquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
hij zou niet meer terug komen bij de kanker autisten, heb ik hem horen zeggen.
maar ja je weet wat het is met crisis he ik zag het op tv alles duur
post 254quote:
ja jemig koos had bijna zijn baan verloren maar ik heb even goed 'gepraat' met de baas hahahah dus is goed 'gekomen' smok xxquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die PMquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet in je fobo zetten jongeman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef ThePianoMan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef ThePianoMan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
antwoord aubquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
klopt, alles is inderdaad duurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het werkt niet als je er een echte onder zetquote:
maar hij was wel te snel voor je quotequote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt niet als je er een echte onder zet
slechte ninja-edit
Antwoordquote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt niet als je er een echte onder zet
slechte ninja-edit
Debat kijken. Maar vaatwas heeft gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Debat kijken. Maar vaatwas heeft gelijk.
Plaatje:heuu ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
[..]
Plaatje:NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet in een sperma bad geweest..........
maar gewoon een bad met melk erin
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
Omdat hij roept dat de islam moet oprotten.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Splutje het volgende:
Sinds wanneer is Wilders premierskandidaat dan? Hij staat een stuk of 20 zetels achter...
Het is gezond voor je heb ik gehoord, dus dacht, nou laat ik het is proberen (vriendje heeft ook geholpen, duurt een tijd voordat het vol is )quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Omdat hij roept dat de islam moet oprotten.
Mensen die geen verstand hebben van politiek vinden dat leuk klinken en kiezen dus voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |