ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahahaquote:
hoerquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahaha
[ afbeelding ]
Was het lekker? met bubbels en al?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb daarstrax een ''melkbad'' genomen
damn u heeft enne goede taste van muziekquote:
leuk hey misschien kunnen we eens een stuk gaat fietsen als de kids naar school zijn lijkt me gezelligquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahaha
[ afbeelding ]
Genoeg eiwitten binnengekregen zeker?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb daarstrax een ''melkbad'' genomen
haha leuk!!!! hier zijn nog wat plaatjes van de poezen, willem en geertquote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
hahaha mijn man zei altijd terugruimte en dan begreep ik dat altijd goed want engels vind ik ook een goede taal maar wel ff wennen en moeilijk leren maar wel leuk voor later en kidneren
Ik heb het niet in het bubbelbad gegooidquote:
hahaha nee lekke bandquote:Op zondag 23 mei 2010 20:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
leuk hey misschien kunnen we eens een stuk gaat fietsen als de kids naar school zijn lijkt me gezellig
hahaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef ThePianoMan het volgende:
mensen die meerdere verdiepingen hebben![]()
penthouse ftw.
Meerdere verdiepingenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef ThePianoMan het volgende:
mensen die meerdere verdiepingen hebben![]()
penthouse ftw.
Hoezo is dat nu verbodenquote:
Je doelt toch op je vriend? Of heb je dat eerst in bad gedaan en toen erin gaan badderenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:11 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb het niet in het bubbelbad gegooid
Gewoon in het bad boven
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Gaarne geen FoBo-plaatjes van die vaginale kabouter hier posten. Dank U.
Ja turkenbaas mag ook altijdquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?
Wtfquote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je doelt toch op je vriend? Of heb je dat eerst in bad gedaan en toen erin gaan badderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |