maar hij was wel te snel voor je quotequote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt niet als je er een echte onder zet
slechte ninja-edit
Antwoordquote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt niet als je er een echte onder zet
slechte ninja-edit
Debat kijken. Maar vaatwas heeft gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Debat kijken. Maar vaatwas heeft gelijk.
Plaatje:heuu ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
[..]
Plaatje:NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet in een sperma bad geweest..........
maar gewoon een bad met melk erin
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
Omdat hij roept dat de islam moet oprotten.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Splutje het volgende:
Sinds wanneer is Wilders premierskandidaat dan? Hij staat een stuk of 20 zetels achter...
Het is gezond voor je heb ik gehoord, dus dacht, nou laat ik het is proberen (vriendje heeft ook geholpen, duurt een tijd voordat het vol is )quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Omdat hij roept dat de islam moet oprotten.
Mensen die geen verstand hebben van politiek vinden dat leuk klinken en kiezen dus voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |