oh grutjes klinkt erg!! nu wel goet enzo met bert en de racemobiel? als je wilt kan ik mijn zoon wel even langs sturen om er naar te kijken hij speelt veel spelletjes enzo haha die kids van tegenwoordig ook binnenkort even op bezoek komen he!!!? nou totziensquote:Op zondag 23 mei 2010 19:55 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahah nee bert is op werkbezoek bij charles want wagen kapot achteruit van heuvel gevallen zo een ei op het hoofd hahaha dus na weekend eerst piksteren en kattendokter met buurvrouw van nummer 38 met gele dak.,
Bazen vertellen de waarheid!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Kijk dat is nou net het verschil tussen jou en mij. Ik neem het internet en fok niet serieus en mijn posts hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Jij daarentegen neemt het internet wel serieus.
Dit is de reden waarom jij faalt en ik niet
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Uhm jawel, dit is wel de samenvatting maar het ging wel zo.
Ertussen zat nog wel:
[..]
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one rules if no one obeys.
Tigaquote:
Okequote:Op zondag 23 mei 2010 19:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Uhm jawel, dit is wel de samenvatting maar het ging wel zo.
Ertussen zat nog wel:
[..]
[..]
TBBquote:
hahah te groot verhaal hier ga ik niet aan beginnen met lezen hoor doe maar een verkorte inhoud hhahaha zoals oom bert altijd zijn, liever klein in een boek dat te klein in een broek hahahahahahahhahaquote:Op zondag 23 mei 2010 19:58 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
oh grutjes klinkt erg!! nu wel goet enzo met bert en de racemobiel? als je wilt kan ik mijn zoon wel even langs sturen om er naar te kijken hij speelt veel spelletjes enzo haha die kids van tegenwoordig ook binnenkort even op bezoek komen he!!!? nou totziens
[ afbeelding ]
als je dingen weg wilt moet je backspace gebruiken!! dan wordt het kleiner, dikke smok theaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
hahah te groot verhaal hier ga ik niet aan beginnen met lezen hoor doe maar een verkorte inhoud hhahaha zoals oom bert altijd zijn, liever klein in een boek dat te klein in een broek hahahahahahahhaha
VET. Haha. Ik houd echt van Domino. Die clip ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef bbaadd het volgende:
Mexicaantje, wat vind jij van de nieuwe weg die bloody beetroots is ingeslagen, met dat Deathcrew 77 etc.
quote:
hahaha mijn man zei altijd terugruimte en dan begreep ik dat altijd goed want engels vind ik ook een goede taal maar wel ff wennen en moeilijk leren maar wel leuk voor later en kidnerenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:03 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
als je dingen weg wilt moet je backspace gebruiken!! dan wordt het kleiner, dikke smok thea
Ik heb daarstrax een ''melkbad'' genomenquote:
ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahahaquote:
hoerquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahaha
[ afbeelding ]
Was het lekker? met bubbels en al?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb daarstrax een ''melkbad'' genomen
damn u heeft enne goede taste van muziekquote:
leuk hey misschien kunnen we eens een stuk gaat fietsen als de kids naar school zijn lijkt me gezelligquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ahahha ik proveerde je nog te bereiken dit weekend maar ja slechte verbinding loodgieter koos boven dus storing hahahaha
[ afbeelding ]
Genoeg eiwitten binnengekregen zeker?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb daarstrax een ''melkbad'' genomen
haha leuk!!!! hier zijn nog wat plaatjes van de poezen, willem en geertquote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
hahaha mijn man zei altijd terugruimte en dan begreep ik dat altijd goed want engels vind ik ook een goede taal maar wel ff wennen en moeilijk leren maar wel leuk voor later en kidneren
Ik heb het niet in het bubbelbad gegooidquote:
hahaha nee lekke bandquote:Op zondag 23 mei 2010 20:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
leuk hey misschien kunnen we eens een stuk gaat fietsen als de kids naar school zijn lijkt me gezellig
hahaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef ThePianoMan het volgende:
mensen die meerdere verdiepingen hebben![]()
penthouse ftw.
Meerdere verdiepingenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef ThePianoMan het volgende:
mensen die meerdere verdiepingen hebben![]()
penthouse ftw.
Hoezo is dat nu verbodenquote:
Je doelt toch op je vriend? Of heb je dat eerst in bad gedaan en toen erin gaan badderenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:11 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb het niet in het bubbelbad gegooid
Gewoon in het bad boven
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Gaarne geen FoBo-plaatjes van die vaginale kabouter hier posten. Dank U.
Ja turkenbaas mag ook altijdquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
enne, waarom hoeft kabouter zich niet aan afspraken te houden ?
Wtfquote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je doelt toch op je vriend? Of heb je dat eerst in bad gedaan en toen erin gaan badderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |