Ik ben tot nu toe tevreden over seizoen 6, op de één na laatste aflevering na dan. Misschien ook omdat ik niet een fan van het eerste uur ben, dat ik minder hoge eisen stel.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:29 schreef Breuls het volgende:
Het einde kan ook "okay, duidelijk, ben ik tevreden mee" zijn, toch? Dus dat het niet spectaculair is, maar gewoon de verwachtingen invult of anderszins bevredigend is.
Dat had ik met BSG; het einde was totaal onverwacht, maar ik vond het origineel en bevredigend. Dat einde sloot het verhaal mooi af. Iets mooi-afsluitends zou ik voor Lost ook verwachten: niet overal een antwoord op, maar wel voldoende duidelijkheid om nog even mee te nagenieten.
Een samenkomst van de twee lijnen, of een uitleg waarom we naar twee lijnen hebben zitten kijken. In de alternatieve lijn ben ik benieuwd naar wat Desmond nou precies aan het doen is. In de originele lijn ben ik benieuwd naar de afloop van MiB's plan om het eiland te verlaten en hoe Jack zijn rol invulling geeft. Daarnaast de allesomvattende vraag: wat de fuck is er zo bijzonder aan dat eiland?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Jivis het volgende:
Waar verwachten jullie dat de focus op ligt in de finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het is afgelopen om half zes Nederlandse tijd. Je kunt beter eerder gaan slapen en vroeg opstaan, dan lang opblijven.quote:
Gelukkig is al lang van tevoren aangegeven dat het geen cheat is; dus geen droom of iets van die aard. Hopelijk was die uitspraak gemeend.quote:
Kan best kloppen, Lost begint pas om 1 uur vannacht.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nu een of andere beautyshow op ABC, klopt dat?
Zo nee, heeft iemand dan de juiste link?
De finale zelf pas om 3 uur. Daarvoor is een samenvatting oid.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Kan best kloppen, Lost begint pas om 1 uur vannacht.
Spannend dan! Ik heb seizoen 1, 2 en 3 in een kleine maand gekeken. Daarna ben ik gestopt. Ik heb het weekend een poging gedaan om aan seizoen 4 te beginnen, maar mij allemaal te vaag en teveel schrikmomenten.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Breuls het volgende:
Gelukkig is al lang van tevoren aangegeven dat het geen cheat is; dus geen droom of iets van die aard. Hopelijk was die uitspraak gemeend.
Oh oke, dacht dat ik iemand iets zag posten over dat er al iets aan de gang wasquote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Kan best kloppen, Lost begint pas om 1 uur vannacht.
Jep, maar op dit moment is er iig nog niks Lost-gerelateerds te zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
De finale zelf pas om 3 uur. Daarvoor is een samenvatting oid.
Ga je de finale dan wel kijken nu?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Spannend dan! Ik heb seizoen 1, 2 en 3 in een kleine maand gekeken. Daarna ben ik gestopt. Ik heb het weekend een poging gedaan om aan seizoen 4 te beginnen, maar mij allemaal te vaag en teveel schrikmomenten.
Nee, dat ook niet. Een vriend van mij is helemaal in to Lost. Hij dringt mij elke keer aan om verder te gaan kijken, en als ik vraag waarom wil hij het niet vertellen omdat het ontzettend tof schijnt te zijn.quote:
Is dat niet reden genoeg?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Een vriend van mij is helemaal in to Lost. Hij dringt mij elke keer aan om verder te gaan kijken, en als ik vraag waarom wil hij het niet vertellen omdat het ontzettend tof schijnt te zijn.
Ben wel ontzettend benieuwd met hoe en wat.
Jemig wat langquote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Spannend dan! Ik heb seizoen 1, 2 en 3 in een kleine maand gekeken.
Ja hoor. Maar ik heb een vreemde aandoening als het gaat om schrikmomenten, als ik er helemaal inzit en ik schrik heel erg dan kan ik een black out krijgen voor een aantal seconden. En ik wil er alles aan doen omdat niet mee te maken. Want films etc zijn nog spannender dan ooit.quote:
Oh. Ja, dan is Lost geen fijne serie idd.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik heb een vreemde aandoening als het gaat om schrikmomenten, als ik er helemaal inzit en ik schrik heel erg dan kan ik een black out krijgen voor een aantal seconden. En ik wil er alles aan doen omdat niet mee te maken. Want films etc zijn nog spannender dan ooit.
Ga Doom 3 spelen om het af te leren.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik heb een vreemde aandoening als het gaat om schrikmomenten, als ik er helemaal inzit en ik schrik heel erg dan kan ik een black out krijgen voor een aantal seconden. En ik wil er alles aan doen omdat niet mee te maken. Want films etc zijn nog spannender dan ooit.
Het is een Amerikaanse serie...quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef retorbrapi het volgende:
Ik hoop zo hard dat het slecht afloopt, als in, de wereld vergaat ofzo.
Dan moet ik met de lunch toch wel de finale kunnen kijkenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Finale is van 3AM-5.30AM Nederlandse tijd.
Idd dan vergaat alles behalve amerika door heldhaftig optreden van hun of een van hun soldaten.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
En, zijn de afgelopen topics spoilervrij gebleven?
Dus jullie gaan onder speciale, opwindende omstandigheden de finale kijken. Kinky!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
En, zijn de afgelopen topics spoilervrij gebleven? Er schijnen flinke spoilers rond te gaan, dus ik ben wat voorzichtig met teruglezen.
De chick en ik gaan er morgenmiddag een happening van maken.
Tof.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Symer het volgende:
[..]
De spoilers die er staan, staan achter spoilertags.
Ik zag net de reclame van Ogilvie bij het premiersdebat, de muziek die ze daar gebruiken heet volgens mij 'Hollywood and Vines' van de seizoen 1 soundtrack.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef FoXje het volgende:
Vraag: ik zoek alle muziek van lost in Mp3, dat stukje dat vaak bij Derek Ogilvie gebruikt wordt; maar ook het muziekje dat je altijd hoort als Jacob er is. Waar zou ik dat kunnen vinden ?
quote:
Ik zit er ook aan te denken om op te blijven. Of misschien toch nog even proberen te gaan slapen.quote:
Lijkt me niet, het begint pas om 3 uur, dus half 5 is het nog bezig.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Mja dan maar wachten totdat die online staat, heb wat redbull & wiet gekocht, heb Red Dead Redemption en Alan Wake nog liggen dus moet me wel vermaken denk ik? :p Hoelaat staat die online denken jullie? Rond half 5?
Om half 6 is het afgelopen. De finale is extra lang. Kan dus tot 6 uur duren voordat het te vinden is. Ik ga daar mooi niet op wachten, zeker omdat je dan nog 2 uur moet kijken (en afhankelijk van je verbinding vijf minuten tot drie kwartier bezig bent met downloaden).quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het begint pas om 3 uur, dus half 5 is het nog bezig.
Ach, dan ben ik om 8 uur klaar met kijken, ga ik daarna gelijk pitten, hoef pas om 3 uur te werken.. kom de dag wel door :pquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Om half 6 is het afgelopen. De finale is extra lang. Kan dus tot 6 uur duren voordat het te vinden is. Ik ga daar mooi niet op wachten, zeker omdat je dan nog 2 uur moet kijken (en afhankelijk van je verbinding vijf minuten tot drie kwartier bezig bent met downloaden).
Dat wordt morgenvroeg dus kijken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Om half 6 is het afgelopen. De finale is extra lang. Kan dus tot 6 uur duren voordat het te vinden is. Ik ga daar mooi niet op wachten, zeker omdat je dan nog 2 uur moet kijken (en afhankelijk van je verbinding vijf minuten tot drie kwartier bezig bent met downloaden).
Je had wel even mogen waarschuwen voor de spoiler op het eindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |