quote:
Ik dacht de kerk te herkennenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Bedenk me net at ik 'm volgens mij al eens voorbij heb zien komen... misschien zelfs wel door mezelf gepost
Fixed. En ik zal weer eens meekijken.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:28 schreef vamperotica het volgende:
Ooooooooooh..... Tilburg vergeten in de topictitel
quote:
Denk het niet.. of ik heb scheel gekeken... ( volgens mij kloppen de huisjes die je ziet net nietquote:
Oh, ik wist het ook niet zeker hoor. En ik bedoelde Van Limburg Stirumlaan natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Denk het niet.. of ik heb scheel gekeken... ( volgens mij kloppen de huisjes die je ziet net niet
Kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
volgens mij kloppen de huisjes die je ziet net niet
Was ook t eerste waar ik aan dacht...Of langs de ringbaan Zuid... Maar da't ook nie als ik goed kijkquote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik wist het ook niet zeker hoor. En ik bedoelde Van Limburg Stirumlaan natuurlijk.
Ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Stuurloos het volgende:
Pieter Vreedestraat? Iig de straat tussen PVP en Heuvelstraat..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Dat is juist! En ik had al heel bewust het woordje "Carré" uit het plaatje gehouden.quote:
Ik meende het poortje te herkennen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is juist! En ik had al heel bewust het woordje "Carré" uit het plaatje gehouden.
_Ophelia_ : 65
vamperotica: 40
twister_rodriguez: 16
Crazy-M: 14
LittleTortillaBoy: 12
Existenz: 11
Vioo: 10
Tinny: 10
-_Tommy_-: 8
Styliste: 7
Rhubarbje: 5
Koston: 5
krioro: 5
HEvaRe: 5
Stuurloos: 6
Croupouque: 4
Treinhomo: 3
PierreTT: 3
aardappel: 2
mrloesje: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
Clesar03: 2
JDude: 2
VoreG: 1
theKID: 1
JeffreyXL: 1
seilram: 1
vlinder81: 1
Messenga: 1
treinkopper 1
Starlings: 1
Bork: 1
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, en de capucijnenstraat of smidspad zijn het ook niet, want daar liggen andere straatstenen... Boomstraat?
quote:
Die zitten aan de Goirkestraat vlakbij die nieuwbouw. Andere straat in de buurt dan: korte Hoefstraat?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Croupouque het volgende:
Tijd voor een hele subtiele hint: vlakbij deze straat vind je de onvolprezen snackbar "De vriendschap".
Je moet nog één straatje opschuiven, maar je weet duidelijk de weg in Tilburg. Ik ben geneigd om het goed te rekenen, want hij is ook wel erg moeilijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zitten aan de Goirkestraat vlakbij die nieuwbouw. Andere straat in de buurt dan: korte Hoefstraat?
Dan moet ik er een kaart bij gaan zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je moet nog één straatje opschuiven, maar je weet duidelijk de weg in Tilburg. Ik ben geneigd om het goed te rekenen, want hij is ook wel erg moeilijk.
Ach, met hints is het best te doen toch? Voor mij niet zonder zoeken, want in sommige buurten ben ik helemaal niet bekend.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Croupouque het volgende:
Het is echt weer iets voor mij om zo'n domper van een opgave te verzinnen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Croupouque het volgende:
Hááál-Le-Lu-Jah!
Hááál-Le-Lu-Jah!
Hallelujah!
Hallelujah!
Hal-lé-hé-lujáááh!
Inderdaad, klopt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Stuivesandplein klopt olgens mij ook nie eik...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hèhèquote:
quote:
Dan wassie dus te makkelijk..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als 'ie moeilijk is is het vast niet de spoorlaan toch?
Ik woon er om de hoekquote:Op zondag 25 juli 2010 17:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
_Ophelia_ : 68
vamperotica: 41
twister_rodriguez: 16
Crazy-M: 14
LittleTortillaBoy: 12
Existenz: 11
Vioo: 10
Tinny: 10
Stuurloos: 10
-_Tommy_-: 8
Styliste: 7
Rhubarbje: 5
Koston: 5
krioro: 5
HEvaRe: 5
Croupouque: 5
Treinhomo: 3
PierreTT: 3
aardappel: 2
mrloesje: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
Clesar03: 2
JDude: 2
VoreG: 1
theKID: 1
JeffreyXL: 1
seilram: 1
vlinder81: 1
Messenga: 1
treinkopper 1
Starlings: 1
Bork: 1
Had gehoopt dat hij moeilijker zou zijn
quote:
quote:
Goh, welke straat was het ook alweer..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kruising "van voorst tot voorstweg" - Dongenseweg?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, wacht, het hele stuk heet niet stationsstraat natuurlijk, Nieuwlandstraat?
Lijnt hond aan loopt naar buiten komt bij de favoriete bosjes van de hond.... kijkt om zich heenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Stuurloos het volgende:
Ik post maar gelijk een nieuwe: score komt vanzelf wel
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef Stuurloos het volgende:
Voltstraat, heb daarzowat om de hoek gewoond.
Jeps!quote:
Er zat eindelijk weer een ebetje snelheid in!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Stuurloos het volgende:
Waar blijft de nieuwe pic treingay?
Zat ik eerlijk gezegd ook aan te denkenquote:
QFT!quote:
Zeurpiet!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef aardappel het volgende:
jaah godver, moet ik weer een nieuwe maken -_-
En snel een beetje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef aardappel het volgende:
jaah godver, moet ik weer een nieuwe maken -_-
Hoe vaak komt dat voor?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef aardappel het volgende:
Serieus? en als ik nou 3 dagen niet op fok zit
Lol....quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef theKiD het volgende:
Ik weet m denk wel.. maar heb geen zin om een nieuwe te plaatsen
quote:Mijn redder
Is cool!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zal ik er dan ook maar een nieuwe ingooien voor Kid?
quote:OOOOOw...DAT andere uiteinde
quote:Check um stijgen, check um stijgen!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook aardappels puntje van de vorige even meegenomen
quote:Ik zag het aan de bankjes daarOp zaterdag 30 oktober 2010 14:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
OOOOOw...DAT andere uiteindeIk kon die huizen al nie thuis brengen hahaha
Nee, ik was vroeger helemaal verliefd op dat witte huis met die hoge zwarte ramen aan de linkerkantquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:00 schreef theKiD het volgende:
Die was zeker al een keer meer geweest?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef aardappel het volgende:
Ophelia en kiddo hebben dit gewoon afgesproken! cheaterssssss
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef aardappel het volgende:
Ophelia en kiddo hebben dit gewoon afgesproken! cheaterssssss
Nou! maar wel heel erg mooi!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Stuurloos het volgende:
Dan maar een antwoord: Oude Markt/Heuvelstraat
Klopt, die ligt er vlakbijquote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, dan is het in de omgeving van de prof. Dondersstraat lijkt me, maar dan weet ik nog steeds geen straatnamen
Je bedoelt haaks erop neem ik aan, de Prof dondersstraat loopt van spoorlaan naar Sint Josephstraat dus een straat tussen ringbaan en Interpolis kan er nooit evenredig aan lopen.quote:
Nou goed dan, kruising Boerhavestraat en Gerard van Swietenstraat.quote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeps, Google maps doet wonderen
quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou goed dan, kruising Boerhavestraat en Gerard van Swietenstraat.
quote:
Wat Kid al zegtquote:
Tja, soms wat moeilijker, soms wat makkelijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je maakt het (googletechnisch) wel heel makkelijk met een straatnaambordje op de foto![]()
Maar zonder Google, die straat ligt volgens mij in het verlenge van de Langestraat en ik gok dat het daar ook zo heet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef makkiemak het volgende:
Kruising van de plataanstraat en palmenstraat
Nee ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 20 december 2010 10:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er komt eerlijk gezegd..
Wagenaarstraatquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef makkiemak het volgende:
[ afbeelding ]
N nieuwe! Sorry voor t lange wachten!
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vraag me af of we niet beter verder kunnen gaan met een nieuwe aangezien de poster al sinds 22 dec niet meer gereageerd heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |