quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, en de capucijnenstraat of smidspad zijn het ook niet, want daar liggen andere straatstenen... Boomstraat?
quote:
Die zitten aan de Goirkestraat vlakbij die nieuwbouw. Andere straat in de buurt dan: korte Hoefstraat?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Croupouque het volgende:
Tijd voor een hele subtiele hint: vlakbij deze straat vind je de onvolprezen snackbar "De vriendschap".
Je moet nog één straatje opschuiven, maar je weet duidelijk de weg in Tilburg. Ik ben geneigd om het goed te rekenen, want hij is ook wel erg moeilijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zitten aan de Goirkestraat vlakbij die nieuwbouw. Andere straat in de buurt dan: korte Hoefstraat?
Dan moet ik er een kaart bij gaan zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je moet nog één straatje opschuiven, maar je weet duidelijk de weg in Tilburg. Ik ben geneigd om het goed te rekenen, want hij is ook wel erg moeilijk.
Ach, met hints is het best te doen toch? Voor mij niet zonder zoeken, want in sommige buurten ben ik helemaal niet bekend.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Croupouque het volgende:
Het is echt weer iets voor mij om zo'n domper van een opgave te verzinnen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Croupouque het volgende:
Hááál-Le-Lu-Jah!
Hááál-Le-Lu-Jah!
Hallelujah!
Hallelujah!
Hal-lé-hé-lujáááh!
Inderdaad, klopt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Stuivesandplein klopt olgens mij ook nie eik...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hèhèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |