quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef aardappel het volgende:
Ophelia en kiddo hebben dit gewoon afgesproken! cheaterssssss
Nou! maar wel heel erg mooi!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Stuurloos het volgende:
Dan maar een antwoord: Oude Markt/Heuvelstraat
Klopt, die ligt er vlakbijquote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, dan is het in de omgeving van de prof. Dondersstraat lijkt me, maar dan weet ik nog steeds geen straatnamen
Je bedoelt haaks erop neem ik aan, de Prof dondersstraat loopt van spoorlaan naar Sint Josephstraat dus een straat tussen ringbaan en Interpolis kan er nooit evenredig aan lopen.quote:
Nou goed dan, kruising Boerhavestraat en Gerard van Swietenstraat.quote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeps, Google maps doet wonderen
quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou goed dan, kruising Boerhavestraat en Gerard van Swietenstraat.
quote:
Wat Kid al zegtquote:
Tja, soms wat moeilijker, soms wat makkelijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je maakt het (googletechnisch) wel heel makkelijk met een straatnaambordje op de foto![]()
Maar zonder Google, die straat ligt volgens mij in het verlenge van de Langestraat en ik gok dat het daar ook zo heet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef makkiemak het volgende:
Kruising van de plataanstraat en palmenstraat
Nee ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 20 december 2010 10:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er komt eerlijk gezegd..
Wagenaarstraatquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef makkiemak het volgende:
[ afbeelding ]
N nieuwe! Sorry voor t lange wachten!
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vraag me af of we niet beter verder kunnen gaan met een nieuwe aangezien de poster al sinds 22 dec niet meer gereageerd heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |