Heb je de nieuwe Idolatry al gezien? (Op ew.com) Het laatste stukje is mooi, van deel 5 van de uitzending van deze week, doet me toch weer een beetje waarderen deze final 2.quote:
Jep gezienquote:Op zondag 23 mei 2010 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Idolatry al gezien? (Op ew.com) Het laatste stukje is mooi, van deel 5 van de uitzending van deze week, doet me toch weer een beetje waarderen deze final 2.
Beetje zelfde verhaal als alle seizoenen; maakt niet uit wie wint, ze krijgen allebei een contract, waarbij ik denk dat Lee met meer commerciele muziek aan komt zetten dat meer gewaardeerd wordt overall.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jep gezien
Lee mag gewoon niet winnen.. zou dikke stront zijn
Crystal is gewoon #1 dit seizoen.
Ik denk dat Lee richting Daughtry gaat qua stijl, maar dan ietsje commercieler.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef iPat het volgende:
[..]
Beetje zelfde verhaal als alle seizoenen; maakt niet uit wie wint, ze krijgen allebei een contract, waarbij ik denk dat Lee met meer commerciele muziek aan komt zetten dat meer gewaardeerd wordt overall.
Van mij mag Lee winnen, zodat ik hopelijk nog wat win met die pools
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint, zoals ik had voorspeld. Ik had ook wel verwacht dat het een lame seizoen zou worden.
De finale was echt één grote chaos. Simon kreeg naar mijn mening teveel eer. Ook wel matig van Rickey om het nummer alvast te beginnen terwijl de winnaar nog aan het praten was.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
Echtquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:44 schreef iPat het volgende:
Wat een saaie finale. Er is voor Simon nog meer geregeld dan voor MJ's memorial.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 27-05-2010 14:21:54 ]Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Briljante username maar wtf nou gepaste winnaar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
Gepaste winnaar voor een heel erg matig seizoen...helaas.
Ik denk dat ie bedoelt dat dit matige seizoen een dito winnaar verdient.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Briljante username maar wtf nou gepaste winnaar?![]()
In geen enkel opzicht is Lee beter dan Crystal .
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Briljante username maar wtf nou gepaste winnaar?![]()
In geen enkel opzicht is Lee beter dan Crystal .
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat dit matige seizoen een dito winnaar verdient.
Dat was master iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Mi scusi!!
De show was trouwens best nice
Crystal samen met Alanis
Siobhan heeft een prachtfiguur. Was bij school's out wel erg duidelijkquote:Didi en Shioban zagen er goed uit
quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:13 schreef iPat het volgende:
,En waarom werd Ricky Minor niet bedankt voor al die jaren trouwe dienst? Hij gaat naarLeno, evenals de vocal coach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint, zoals ik had voorspeld. Ik had ook wel verwacht dat het een lame seizoen zou worden.
De finale was echt één grote chaos. Simon kreeg naar mijn mening teveel eer. Ook wel matig van Rickey om het nummer alvast te beginnen terwijl de winnaar nog aan het praten was.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:52 schreef doeka het volgende:
Krankzinnig dat dit jaar weer niet de beste heeft gewonnen.
Geweldig al die ouwe knarren in de finale, allemaal 60+, het was trouwens wel heel erg "Simon Cowells farewell show" Ik ben benieuwd wie de nieuwe Simon wordt.
En zelfs dat snap ik niet, ik vind hem er bij staan als een zak hooi en de uitstraling hebben van een flesopener. Charisma van 0,0.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Lee heeft een leuk bekkie voor de meiden en daarmee win je blijkbaar,
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En zelfs dat snap ik niet, ik vind hem er bij staan als een zak hooi en de uitstraling hebben van een flesopener. Charisma van 0,0.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:35 schreef static het volgende:
Geruchten gaan dat Piers Morgan Simon gaat vervangen.
Maar goed, ik kan dan ook een eeuw achterlopen hier.
Is dat alweer begonnen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kijk America's Got Talent hier met veel plezier op de zaterdagavond, en vind hem net zo vilein als Simon eigenlijk. Volgens mij een goede keuze. Wat bedoel je met de kwajongensstreken? Want Idols kan ik hier niet zien dus heb er geen mening over.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kijk America's Got Talent hier met veel plezier op de zaterdagavond, en vind hem net zo vilein als Simon eigenlijk. Volgens mij een goede keuze. Wat bedoel je met de kwajongensstreken? Want Idols kan ik hier niet zien dus heb er geen mening over.
Hier wel: http://programme.tvb.com/variety/americasgottalent4quote:
Misschien heb je daar wel een punt; Piers is direct zonder emotie. Maar zo was Simon ook. En volgens mij is dat een groot pluspunt voor de show geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Simon Cowell heeft van die pretoogjes. Moeilijk uit te leggen, maar hij heeft iets enorm sympathieks over 'm dat Piers Morgan niet heeft imo.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Hier wel: http://programme.tvb.com/variety/americasgottalent4
Al kan dat een paar seizoenen achterlopen.
*zucht* Mogen die mensen Barry Manilow en Burt Bacharach gaan zingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Happel het volgende:
Leeftijd voor komend seizoen is verlaagd naar 15 jaar.
september 2011quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
Maar er komt nu toch een XFA met simon cowell in USA? en AI zonder Simon door? wanneer komt XFA USA?
En dan krijgen we dit najaar de laatste AI (zonder Cowell)?quote:
AI gaat gewoon door zonder cowell. Wie zijn plek gaat innemen is nog niet bekend gemaakt afaik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
En dan krijgen we dit najaar de laatste AI (zonder Cowell)?
of dat is niet bevestigt?
Aja, dan kan ik AI dit najaar wel overslaan..
Madonna wordt genoemd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Danny het volgende:
[..]
AI gaat gewoon door zonder cowell. Wie zijn plek gaat innemen is nog niet bekend gemaakt afaik.
gek genoeg zijn de audities voor s10 alweer in volle gang. Lijkt me toch dat dan allang zou zijn uitgelekt wie de nieuwe juryleden zijn?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Kara dus ook al officieel weg.
Blijft alleen Randy over
Ik zit het me nu voor te stellen, Randy achter die desk te dawg'en en te yo yo pitchy'en.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Kara dus ook al officieel weg.
Blijft alleen Randy over
Zijn beide er al officieel bij?quote:
Audities in augustus/september zijn voor de regie/producers. Audities met de echte panel (dus ook voor de tv) volgt altijd een maandje later.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
gek genoeg zijn de audities voor s10 alweer in volle gang. Lijkt me toch dat dan allang zou zijn uitgelekt wie de nieuwe juryleden zijn?
Heb hem even omhoog geschoptquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Sneeze het volgende:
Ik denk dat ik toch wel uit nieuwsgierigheid ga kijken... laatste seizoenen eigenlijk al afgehaakt door lackluster contestants (wist bijvoorbeeld echt niet meer wie het afgelopen seizoen had gewonnen). Verwacht ook niet zo veel (lees: niets) van deze jury. En toch stiekem wel benieuwd naar Steven Tyler.
(Oh zie nu pas dat er ook dit topic is!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |