Heb je de nieuwe Idolatry al gezien? (Op ew.com) Het laatste stukje is mooi, van deel 5 van de uitzending van deze week, doet me toch weer een beetje waarderen deze final 2.quote:
Jep gezienquote:Op zondag 23 mei 2010 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Idolatry al gezien? (Op ew.com) Het laatste stukje is mooi, van deel 5 van de uitzending van deze week, doet me toch weer een beetje waarderen deze final 2.
Beetje zelfde verhaal als alle seizoenen; maakt niet uit wie wint, ze krijgen allebei een contract, waarbij ik denk dat Lee met meer commerciele muziek aan komt zetten dat meer gewaardeerd wordt overall.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jep gezien
Lee mag gewoon niet winnen.. zou dikke stront zijn
Crystal is gewoon #1 dit seizoen.
Ik denk dat Lee richting Daughtry gaat qua stijl, maar dan ietsje commercieler.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef iPat het volgende:
[..]
Beetje zelfde verhaal als alle seizoenen; maakt niet uit wie wint, ze krijgen allebei een contract, waarbij ik denk dat Lee met meer commerciele muziek aan komt zetten dat meer gewaardeerd wordt overall.
Van mij mag Lee winnen, zodat ik hopelijk nog wat win met die pools
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint, zoals ik had voorspeld. Ik had ook wel verwacht dat het een lame seizoen zou worden.
De finale was echt één grote chaos. Simon kreeg naar mijn mening teveel eer. Ook wel matig van Rickey om het nummer alvast te beginnen terwijl de winnaar nog aan het praten was.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
Echtquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:44 schreef iPat het volgende:
Wat een saaie finale. Er is voor Simon nog meer geregeld dan voor MJ's memorial.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 27-05-2010 14:21:54 ]Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |