*zucht* Mogen die mensen Barry Manilow en Burt Bacharach gaan zingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Happel het volgende:
Leeftijd voor komend seizoen is verlaagd naar 15 jaar.
september 2011quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
Maar er komt nu toch een XFA met simon cowell in USA? en AI zonder Simon door? wanneer komt XFA USA?
En dan krijgen we dit najaar de laatste AI (zonder Cowell)?quote:
AI gaat gewoon door zonder cowell. Wie zijn plek gaat innemen is nog niet bekend gemaakt afaik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
En dan krijgen we dit najaar de laatste AI (zonder Cowell)?
of dat is niet bevestigt?
Aja, dan kan ik AI dit najaar wel overslaan..
Madonna wordt genoemd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Danny het volgende:
[..]
AI gaat gewoon door zonder cowell. Wie zijn plek gaat innemen is nog niet bekend gemaakt afaik.
gek genoeg zijn de audities voor s10 alweer in volle gang. Lijkt me toch dat dan allang zou zijn uitgelekt wie de nieuwe juryleden zijn?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Kara dus ook al officieel weg.
Blijft alleen Randy over
Ik zit het me nu voor te stellen, Randy achter die desk te dawg'en en te yo yo pitchy'en.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Kara dus ook al officieel weg.
Blijft alleen Randy over
Zijn beide er al officieel bij?quote:
Audities in augustus/september zijn voor de regie/producers. Audities met de echte panel (dus ook voor de tv) volgt altijd een maandje later.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
gek genoeg zijn de audities voor s10 alweer in volle gang. Lijkt me toch dat dan allang zou zijn uitgelekt wie de nieuwe juryleden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |