blijkbaar zit je er weer eens naastquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef paranoia het volgende:
Het antwoord op deze vraag; Ja. Ik wil er wel even bij zeggen dat dit echt achterlijke vragen zijn. Geen uitleg nodig.
Het is gewoon een goeie vraagquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef paranoia het volgende:
Het antwoord op deze vraag; Ja. Ik wil er wel even bij zeggen dat dit echt achterlijke vragen zijn. Geen uitleg nodig.
Check mijn fobo. Zelfs ik kan veel bruiner worden door de zon.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken wel een indonesisch meisje die lichtbruintjes is, bij haar zie je echt wel een verkleuring als ze gezond heeft.
Maar ik bedoel dus een echte neger he? Zo een die haast niet zwarter kan.
Ja. Hiermee.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar moeten negers zich ook insmeren als ze in de zon gaan?
Dat vraag ik toch ook helemaal niet?????quote:Op zondag 23 mei 2010 14:20 schreef Habbezak het volgende:
insmeren doe je toch om niet te verbranden... niet om het bruinen tegen te gaan!
idd achterlijke vraag
Oke ik generaliseerde. Maar ik zit er niet naast, ben zelf een 'halfbloedje'. Ze móeten zich niet insmeren, maar ze kunnen wel verbranden. Dus het is wel slimquote:
Maar niet zo snel als een een blanke?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:34 schreef paranoia het volgende:
[..]
Oke ik generaliseerde. Maar ik zit er niet naast, ben zelf een 'halfbloedje'. Ze móeten zich niet insmeren, maar ze kunnen wel verbranden. Dus het is wel slim
Dat is correct. Ik was idd onwetend. Daarom stelde ik de vraag ookquote:Op zondag 23 mei 2010 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, maar dit is imo een nogal onwetende vraag.
Daarom stelt ze het ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, maar dit is imo een nogal onwetende vraag.
Ik scrolde terug, maar kon de grap niet vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:43 schreef Pinterman het volgende:
Maak ik een supergoeie grap, quote niemand 'm
WHAHAHAH OOOOH ECHT RAAP ME OPPP !@!$%%#$%^&"e:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:55 schreef Green1 het volgende:
Misschien verbranden zij juist wel sneller? Omdat een donkere kleur licht absorbeert.. toch? Ik weet het ook niet hoor, zomaar een idee
Ja daarom lopen er in Afrika allemaal gebakken mensen rondquote:Op zondag 23 mei 2010 14:55 schreef Green1 het volgende:
Misschien verbranden zij juist wel sneller? Omdat een donkere kleur licht absorbeert.. toch? Ik weet het ook niet hoor, zomaar een idee
Bedankt, dat had ik even nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
[..]
WHAHAHAH OOOOH ECHT RAAP ME OPPP !@!$%%#$%^&&![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef L.no het volgende:
Oh, net van mijn tante gehoord. Negers kúnnen zichzelf verbranden, maar over het algemeen smeert niemand zich. Wel horen ze het nu te doen door de broeikasteffect tegenwoordig.
Die lange gewaden zijn tegen de warmte. Het is frisser en het maakt men niet zo snel benauwd.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Haha, wel een maffe vraag! Ik denk het wel. Want in Arabië enz. lopen ze ook altijd in lange gewaden.
Het is een normale vraag, je moet niet alles zo zwart inzien.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef paranoia het volgende:
Haha, ging dat woordgrapje expres?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is een normale vraag, je moet niet alles zo zwart inzien.
Wat heeft een hogere temperatuur nu met insmeren te maken? Wellicht dat je eens wat gehoord hebt over de ozonlaag en het daarmee verward?quote:
Nee, ik bedoelde niet de temperaturen, maar de sterkere zonnestralen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heeft een hogere temperatuur nu met insmeren te maken? Wellicht dat je eens wat gehoord hebt over de ozonlaag en het daarmee verward?
![]()
![]()
En de Ozonlaagproblematiek is meer wat voor nieuw zeeland en australie.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet de temperaturen, maar de sterkere zonnestralen.
Ik gebruikte een verkeerde term, hilarisch.
Als je vergelijkt met Nederland vroeger (50 jaar bijvoorbeeld) en nu, dan is het gevaarlijker om direct bloot te staan bij de zon. Niet echt extreems, maar wel iets om op te passen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de Ozonlaagproblematiek is meer wat voor nieuw zeeland en australie.
Kortom, je lult maar modieus wat mee
Bron?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je vergelijkt met Nederland vroeger (50 jaar bijvoorbeeld) en nu, dan is het gevaarlijker om direct bloot te staan bij de zon. Niet echt extreems, maar wel iets om op te passen.
Nee, sorry. Ik heb geen trek om het speciaal voor je op te zoeken.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef L.no het volgende:
Nee, niet echt. Tenminste, ik heb nooit eentje gezien die dat deed.
Wel word ik wel enorm snel bruin (nog bruiner ja). Loop ik 10 minuten buiten lopen en merk ik al het verschil.
Interessant. Wist ook niet dat je nog donkerder kon worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef L.no het volgende:
Oh, net van mijn tante gehoord. Negers kúnnen zichzelf verbranden, maar over het algemeen smeert niemand zich. Wel horen ze het nu te doen door de broeikasteffect tegenwoordig.
Aight Gquote:Op zondag 23 mei 2010 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
mattie van me smeert zich nooit in maar heeft wel kk droge huid als ie in de zon zit en ja hij is een blacka pimp
jij heb em in je reet gehad zo te horen..quote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef LosPollos het volgende:
Negers smeren hun penis nog weleens in voordat ze gaan neuken, maar verder is het vrij ongebruikelijk.
Dat klopt, maar daarvoor wist ik het ook al. Waarom is dat überhaupt relevant volgens jou in dit grootse topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef vnomeen het volgende:
[..]
jij heb em in je reet gehad zo te horen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |