kijk das nou handigquote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Voor users die een invite over-/willen hebbben heb ik een topic aan de OP toegevoegd
Ik heb een externe geluidsknop.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef guitarist het volgende:
Wat een kutstreek, als je het geluid op mute of heel zachtjes zet dan pauzeert Spotify de reclame, verplicht naar Marco en Guus luisteren dus.
Misschien toch maar een maandje premium uitproberen dus.....
Mja, het is ook nog nieuw, dus er komen nog wel andere reclames verwacht ik...quote:Op zondag 23 mei 2010 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb een externe geluidsknop.
Maar ik stoor mij er eigenlijk helemaal niet aan. Wel jammer dat het heletijd dezelfde reclames zijn
Ik had na 1 dag nog maar 17 uur over, erg blij met m'n invite dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef Felagund het volgende:
TVP, ik heb nog bijna 18 uur over, dus deze maand kom ik nog wel door.
Je hebt spotify social niet aan. Kun je ergens in het menu aanzetten, dan zien wij je playlists ookquote:Op zondag 23 mei 2010 14:21 schreef Cee het volgende:
tvp!
Cee77 ben ik.Ik denk dat ik ergens de komende dagen zo'n 5 euro accountje ga proberen, alhoewel ik nog lang niet door m'n 20 uur heen ben.
It isn't working here.. Tenminste, niet bij de Nederhop en oude sixties-muziek die ik nu luister? Ik zie alleen een - leeg - doorzichtig zwart schermpje met de tekst 'Window' bovenaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb nog een leuke plugin gevonden die ik met jullie wil delen:
http://blog.listdj.se/
Het is eigenlijk niet echt een plugin maar meer een losse .exe die je een schermpje geeft met de lyrics van het nummer dat je op dat moment in spotify draait. Lekker meezingen dus
tevens tvp
Raar :s zo ziet het er hier uit:quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
It isn't working here.. Tenminste, niet bij de Nederhop en oude sixties-muziek die ik nu luister? Ik zie alleen een - leeg - doorzichtig zwart schermpje met de tekst 'Window' bovenaan.
Samequote:
Same here!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same
Lijstjes van anderen luister ik eigenlijk niet, gebruik het meer als een verzameling van wat ik zelf leuk vind zonder het te hoeven downloaden. Bovendien valt over smaak teveel te twisten en zal ik het te vaak niet eens zijn met de lijstjes van anderen
dat begrijp je goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
Mijn mailbox gecheckt om te zien of de invite die ik ooit van een UKer kreeg nog werkte, en verrek, na anderhalf jaar kon ik hem nog activeren
Maar ik heb nu dus Spotify Free, begrijp ik het goed dat je hiermee geen limiet hebt v.w.b aantal songs
Net een beetje zitten experimenteren, maar het zou toch wel erg gaaf zijn als je ipv alleen een playlisview, ook een lijst kan krijgen met je starred artists en offline music en dan een niveau lager pas het album. Oftewel de standaard opbouw van een iPod en de meeste mp3-spelers.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Zo juist ook een premium account genomen.
Ook de iPhone applicatie getest, maar die valt me nog wat tegen, omdat je niet een eenvoudige artiestenlijst krijgt. Gelukkig kun je je playlist wel gewoon op alfabet sorteren.
Precies, dat zou erg fijn zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Net een beetje zitten experimenteren, maar het zou toch wel erg gaaf zijn als je ipv alleen een playlisview, ook een lijst kan krijgen met je starred artists en offline music en dan een niveau lager pas het album. Oftewel de standaard opbouw van een iPod en de meeste mp3-spelers.
Oeps, sorry, ik ga 'm aanzwengelen!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je hebt spotify social niet aan. Kun je ergens in het menu aanzetten, dan zien wij je playlists ook
Wat houdt dat precies in dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:54 schreef guitarist het volgende:
Spotify Radio is trouwens ook echt geweldig.
quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
nee hoor, via paypal heb ik de betaling gewoon met een bankafschrijving gedaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Dit is echt stom. Ze maken heel de tijd reclame met, dat als je geen creditcard hebt, dat je dan ook via Paypal kan betalen. Dus dat doe ik, maar bij Paypal moet je ook persé via creditcard betalen![]()
[..]
Godverdommequote:Op maandag 24 mei 2010 15:41 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee hoor, via paypal heb ik de betaling gewoon met een bankafschrijving gedaan.
mijn account was ook gelijk actief
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:03 schreef Keroppi het volgende:
De 'related artist' functie (waar ze zoveel reclame voor maken) is trouwens echt geniaal. Het heeft wat tijd gekost voordat ik 'm gevonden had, maar dan is het ook een bron van nieuwe inspiratie
Doe vooral delen?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:03 schreef Keroppi het volgende:
De 'related artist' functie (waar ze zoveel reclame voor maken) is trouwens echt geniaal. Het heeft wat tijd gekost voordat ik 'm gevonden had, maar dan is het ook een bron van nieuwe inspiratie
Ach, nog 20 uur, hooguit. En dan heb je er geen last meer vanquote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind die reclame stukjes tussendoor helemaal niet irritant, maar soms krijg je een fijne 30 seconde preview van Marco Borsato en Guus Meeuwis
Ik heb een Free accountquote:Op maandag 24 mei 2010 16:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ach, nog 20 uur, hooguit. En dan heb je er geen last meer van
Ik vind de related artist vrij algemeen. Als ik bijvoorbeeld Pendulum kies dan krijg ik een aantal andere grote dance acts te zien. Maar geen andere D&B artiesten.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef Green1 het volgende:
[..]
JaInderdaad.. ik heb al heel veel nieuwe artiesten gevonden die ik gaaf vind
Dat hangt dan denk ik ook af van het genre..quote:Op maandag 24 mei 2010 16:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik vind de related artist vrij algemeen. Als ik bijvoorbeeld Pendulum kies dan krijg ik een aantal andere grote dance acts te zien. Maar geen andere D&B artiesten.
Mag ik een invite per PM?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:31 schreef Green1 het volgende:
Ik heb nu trouwens ook premium genomenWil eens kijken of dat mobiele gedoe wat is, anders neem ik volgende maand gewoon een 4,99 account.
moet je een premium account nemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:09 schreef msnk het volgende:
Ik kan echt nergens informatie vinden hoe ik aan invites zou moeten komen om met vrienden te sharen.
Was dat iets tijdelijks ter promotie ofzo?
Ik denk dat ze die niet meer geven nu ze spotify open hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:09 schreef msnk het volgende:
Ik kan echt nergens informatie vinden hoe ik aan invites zou moeten komen om met vrienden te sharen.
Was dat iets tijdelijks ter promotie ofzo?
Het is 160kbps Vorbis. Klinkt prima voor mijn oren (met redelijke koptelefoon). Als je premium koopt heb je 320kbps Vorbis.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:30 schreef timbob het volgende:
Hey!
ik heb even wat vraagjes voor de Spotify gebruikers:
Hoe is de geluidskwaliteit? is het goed te doen (mp3 boven 192kb/s) of kan je de compressie bijna proeven..
En, hoe verschilt het van bv een Last.fm account?
Eens met Mila, het klinkt prima. Het is natuurlijk wel slechtere kwaliteit dan binnenhalen via What of Waffles, maar als je geen audiofiel bent en je wilt wat nieuwe muziek ontdekken zonder het eerst te hoeven downloaden (en je ratio te verneuken) of gewoon een beetje luisteren dan is het echt prima te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:30 schreef timbob het volgende:
Hey!
ik heb even wat vraagjes voor de Spotify gebruikers:
Hoe is de geluidskwaliteit? is het goed te doen (mp3 boven 192kb/s) of kan je de compressie bijna proeven..
Ehm hoe bedoel je dit? Je hebt de optie om muziek dat je via Spotify beluisterd te scrobbelen zodat het te zien is op je Last.fm.quote:En, hoe verschilt het van bv een Last.fm account?
Kennelijk luisteren veel Daft Punk luisteraars ook naar de muziek. Dat is niet de schuld van Spotify.quote:
Ik kreeg ze in ieder geval niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef JoostvanZanten het volgende:
Dus, als ik premium neem voor bijvoorbeeld 1 maand. Krijg ik dan invites?
Dus die functie werkt alleen als de luisteraars alleen maar 1 genre luisterenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Kennelijk luisteren veel Daft Punk luisteraars ook naar de muziek. Dat is niet de schuld van Spotify.
Kan je ook, doorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef mirved het volgende:
[..]
Dus die functie werkt alleen als de luisteraars alleen maar 1 genre luisteren![]()
Spotify moet gewoon muziek indelen in genres. Muziek dat totaal buiten het genre valt niet er bij voegen. Het zou sowieso fijn zijn als ik op genre kan zoeken.
Vette lijstjes! Heb me gesubscribed!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:55 schreef Young_David het volgende:
Gister lekker aan het water gelegen met Spotify op m'n foon. Thuis allerelei playlists maken. Ben verslaafd aan mijn premium. Constant op een muziekale zoektocht. M'n CD's en 3fm vragen al waar ik blijf.
Mijn profiel: http://open.spotify.com/user/young_david
Dankje :-) Ben constant bezig lijstjes bij te werken. Ben met dit heerlijke weer vooral op zoek naar zomerse muziek voor in de BBQ lijst.quote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:31 schreef MilaNL het volgende:
Ik zie dat KinkFM zelf nu ook Spotify heeft! Supergaaf! Hopelijk updaten ze die Kink 40 elke week! Als veel radiostations dit doen wordt Spotify echt heel goed.
http://open.spotify.com/user/kinkfm
Je kunt dingen als starred toevoegen. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef zquing het volgende:
is 't mogeljik om dingen te favoriten in spotify?
Alleen liedjes toch? Ik wil artiesten kunnen favoriten(opzich werkt 't starren van liedjes ook wel, maar dan heb je meer klikjes nodig)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt dingen als starred toevoegen. Of bedoel je dat niet?
Ja, starrenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef zquing het volgende:
is 't mogeljik om dingen te favoriten in spotify?
Je kunt een heel album 'starren', maar dan komen gewoon alle nummers van dat album in je 'starred' folder. Artiesten kan volgens mij (nog) niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen liedjes toch? Ik wil artiesten kunnen favoriten(opzich werkt 't starren van liedjes ook wel, maar dan heb je meer klikjes nodig)
Deze is ook briljant:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef kalinhos het volgende:
Mr. Hankey's Christmas songs staan er ook gewoon op
Geboortedatum 00-00-1979quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Deze is ook briljant:
http://open.spotify.com/album/7yaOjThVRAmX6IThx4T5Cm
Mja, maakt niet uit WIE het doet, je kunt het ook zelf "even doen"..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Bjoro het volgende:
Zou wel leuk zijn als Veronica de 80's top 880 erop zou zetten of Qmusic de foute 111 of radio 2 de top 2000 of Veronica de top 1000 aller tijden of, of of, of............zelf![]()
gaat hem niet worden vrees ik
zelf even doen had ik volgens mij al vakkundig afgewimpeldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Mja, maakt niet uit WIE het doet, je kunt het ook zelf "even doen"..Veronica of Q gaan niet over het al dan niet aanbieden van de muziek.
http://open.spotify.com/u(...)zeQ943HP66klliXq5GOuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef Bjoro het volgende:
Zou wel leuk zijn als Veronica de 80's top 880 erop zou zetten of Qmusic de foute 111 of radio 2 de top 2000 of Veronica de top 1000 aller tijden of, of of, of............zelf![]()
gaat hem niet worden vrees ik
Flaming Lips, Wilco, Ween, Motorhead die liedjes spelen geïnspireerd door Spongebob.quote:
Spongebob moet dood. Heel erg langzaam..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Flaming Lips, Wilco, Ween, Motorhead die liedjes spelen geïnspireerd door Spongebob.
Thanks!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)zeQ943HP66klliXq5GOu
graag gedaan
Je krijgt wekelijks 5 gratis uren om te luisteren..... Dus die heb je waarschijnlijk gekregen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb dat gratis ding...stond gisteren op een uurtje of 13
zet ik hem net aan...staat-ie ineens op 18 uur
Ik vind het prima maar wel vreemd, zeg maar
Ja, ze staan er niet op.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Evertjan het volgende:
is er een reden dat ik niks van de Beatles kan vinden?
Nou.. volgens mij is dat EMI en die doet gewoon mee. Volgens mij hebben de (overgebleven) Beatles zelf besloten dat ze er niet in willen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ze staan er niet op.
Hun platenmaatschappij werkt niet aan dit soort initiatieven mee.
quote:However, the artist decided that they did not want to be included and therefore we are obligated to respected that decision.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)zeQ943HP66klliXq5GOu
graag gedaan
Wat vind je obscuur? Niet alles is te vinden, maar wel aardig wat indie muziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef cafca het volgende:
Is er ook een beetje obscure muziek te vinden? Of alleen de standaard artiesten?
Turmion Kätilöt is bijvoorbeeld wel te vinden, is dat obscure genoeg voor jou?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef cafca het volgende:
Is er ook een beetje obscure muziek te vinden? Of alleen de standaard artiesten?
http://open.spotify.com/track/0skHzu0Yv4g9RxRnQ7e8TSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef cafca het volgende:
Anal Cunt vind ik niet zo heel obscuur, maar goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/0skHzu0Yv4g9RxRnQ7e8TS
Spotify heeft een ingebouwde "Related Artists" functie, dus je zou het moeten kunnen vinden. Hij heeft trouwens alle drie artiesten kunnen vinden, alleen van Bridget St. John staan er maar twee nummers op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Anal Cunt vind ik niet zo heel obscuur, maar goed.
Ik ben juist op zoek naar muziek die ik niet ken. Bijvoorbeeld "artist similar to" Travel by Sea, of iets wat klinkt als Bridget St. John of Minimal Compact. Zoiets.
Maar ik zal eens een proefaccountje nemen.
Ik heb een account aangemaakt, zit net een beetje rond te klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Spotify heeft een ingebouwde "Related Artists" functie, dus je zou het moeten kunnen vinden. Hij heeft trouwens alle drie artiesten kunnen vinden, alleen van Bridget St. John staan er maar twee nummers op.
Dat zou heel goed kunnen. Bij mij herkent hij alleen twee liedjes die op een verzamelalbum staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een account aangemaakt, zit net een beetje rond te klikken.
Hij vind nu 2 volledige albums van Bridget. Of haalt ie die nu uit mijn eigen library?
't is nog wel ff wennen. Als ik bijvoorbeeld zoek op SIlver Jews, vind hij wel 2 volledige albums, maar geen bijbehorende artiest. (en dus ook geen similar artist)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Bij mij herkent hij alleen twee liedjes die op een verzamelalbum staan.
Ja, dat had ik al gezien. Maar als ik zoek op Silver Jews, krijg ik als resultaat bovenin te zien: Artists (0) , Albums (0), terwijl er daaronder wel een stuck of 20 tracks zichtbaar zijn, die ik ook kan afspelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef ranja het volgende:
Klopt, als je zoekt krijg je zowel artiest als album resultaten. Dat is even kijken waar je op klikt
Silver Jews staat volgens mij niet in de database, ik krijg helemaal niks te zien. Ik neem aan dat je al die files op je computer staan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezien. Maar als ik zoek op Silver Jews, krijg ik als resultaat bovenin te zien: Artists (0) , Albums (0), terwijl er daaronder wel een stuck of 20 tracks zichtbaar zijn, die ik ook kan afspelen
Ja, klopt. Maar daar staat wel meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Silver Jews staat volgens mij niet in de database, ik krijg helemaal niks te zien. Ik neem aan dat je al die files op je computer staan?
Ah, dat komt uit iTunes denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ranja het volgende:
Ik heb trouwens niks geimporteerd van m'n mp3's.
Sterker nog, ik heb een grote schoonmaak gehouden, alle albums die ik ooit heb gedownload en op spotify staan heb ik er af gegooid. (Albums die ik download en daarna koop gooi ik er sowieso meteen af).
Toen ik een paar weken terug Spotify Premium nam kreeg ik twee invites.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef MilaNL het volgende:
Oke je krijgt dus geen invites als je Premium koopt in Nederland, omdat ze liever hebben dat iedereen Open gebruikt.
maar toen ik er een mailtje over stuurde kreeg ik ze toch
Hey, zullen we vriendjes worden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef MilaNL het volgende:
Oke je krijgt dus geen invites als je Premium koopt in Nederland, omdat ze liever hebben dat iedereen Open gebruikt.
Ik kreeg ze wel gewoon toen ik een premium account naam. Maar waarschijnlijk zijn nederlanders zulke freeloaders dat ze daar maar mee gekapt zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef MilaNL het volgende:
Misschien niet zo pauper zijn en gewoon 10 euro uitgeven voor een abonnement? dat kan er vast ook nog wel af voor je eigen verlovingsfeest. Kan je ook meteen de geluidskwaliteit verdubbelen naar 320kbit, wat geen kwaad kan op een 700watt installatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Oksel het volgende:
Kut! Er zit reclame tussen door. Morgen mijn verlovingsfeestje. En daarvoor wilde ik het gebruiken. En de Spotify.nl website ligt eruit, zucht. Wie kan me helpen?
Volgens mij heeft die spotify.nl site niets met spotify te maken, dit is de echte link:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Oksel het volgende:
Kut! Er zit reclame tussen door. Morgen mijn verlovingsfeestje. En daarvoor wilde ik het gebruiken. En de Spotify.nl website ligt eruit, zucht. Wie kan me helpen?
Gaat de kwaliteit omhoog?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Misschien niet zo pauper zijn en gewoon 10 euro uitgeven voor een abonnement? dat kan er vast ook nog wel af voor je eigen verlovingsfeest. Kan je ook meteen de geluidskwaliteit verdubbelen naar 320kbit, wat geen kwaad kan op een 700watt installatie.
Jep, als je premium neemt kan je voor 320kbit kwaliteit kiezen, ipv de standaard 160kbit.quote:
Je moet dat wel ergens instellen dus.. enig idee waar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jep, als je premium neemt kan je voor 320kbit kwaliteit kiezen, ipv de standaard 160kbit.
Mwoah niet iedereen kan direct het Metropole Orkest betalen om in de achtertuin te laten spelen. Jij wel uiteraardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Leonos het volgende:
Op je verlovingsfeest Spotify moeten gebruiken
Moeten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Leonos het volgende:
Op je verlovingsfeest Spotify moeten gebruiken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah niet iedereen kan direct het Metropole Orkest betalen om in de achtertuin te laten spelen. Jij wel uiteraard
ivm Buma-Stemra bedoel je ?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hier of je Spotify zakelijk kan gebruiken (achtergrondmuziek in een Horeca zaak).
Playlists worden online opgeslagen lijkt me.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef ethiraseth het volgende:
Hoop dat ze de client nog wat gebruiksvriendelijker gaan maken. Zeker op het gebied van het ordenen van playlists valt er nog een hoop te verbeteren. Mis het kunnen aanmaken van mappen om daarin playlists te stoppen bijvoorbeeld, zoals Itunes wel heeft.
Ik wilde hem net posten.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3VOOR12 Spotify Gids - De beste muzieklijstjes van 3VOOR12, festivals, labels en artiesten
DAAAAMMNquote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3VOOR12 Spotify Gids - De beste muzieklijstjes van 3VOOR12, festivals, labels en artiesten
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
wel jammer als je internetstoring hebt tijdens zo'n feestquote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef Oksel het volgende:
Het ging ECHT perfect met Spotify op mijn feest. Helaas vond ook mijn vader dat uit, en zat hij steeds aan de muziek
Playlists offline beschikbaar makenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:07 schreef MilaNL het volgende:
[..]
wel jammer als je internetstoring hebt tijdens zo'n feest
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Boeschoten het volgende:
Ik heb premium, geweldig. Valt me alleen wel op dat heel vaak een liedje er +- 10 seconden voor het echte einde opeens stopt, en het volgende nummer in gestart word. Hebben hier meer mensen last van?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Young_David het volgende:
Symbian app geupdate. Kan nu ook de bestanden die ik lokaal heb staan (bijvoorbeeld in rainbows van radiohead) syncen naar m'n telefoon. Super!
Ik ben het nog niet tegen gekomenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Young_David het volgende:
Zo jammer dat er beperking is tussen landen:
Where the Wild Things Are - Karen O And The Kids, niet beschikbaar in Nederland
Ik denk dat het idee is dat je library een combinatie is van Local Files en Starred Files en dat je die categorien afzonderlijk beheert. Maar of dat logisch is...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef isaacd2000 het volgende:
Ik ben nu al een tijdje met m’n spotify free account aan het spelen, en heb van de week m’n muziek in de library geimporteerd op m’n thuis pc. Dat ging allemaal prima, maar het leverde helaas wel veel dubbelen op; vaak omdat de albumtitel (iets) anders was. Het lukt me alleen niet om in m’n library een track te verwijderen; de optie delete is gewoon niet beschikbaar. Ik kan tracks wel gewoon uit m’n local files verwijderen. Iemand een idee hoe dit komt?
Welke zoekfunctie heb je het over?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat wel een beetje jammer is is dat je op Artiestnaam of op albumnaam of tracknaam moet zoeken.
Combinatie daarvan pakt ie namelijk niet
Met invites krijg je Spotify Free, ofwel luisteren met reclame. Als je het gewoon downloadt heb je Spotify Open, dat betekent luisteren met reclame én slechts 20 uur per maand.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welke zoekfunctie heb je het over?Bij mij werkt dat wel hoor.
* Mini_rulez heeft een paar dagen geleden een Premium abonnement cadeau gehad.
Misschien een domme vraag, maar waar zijn die invites nog goed voor? Iedereen kan het nu toch gewoon krijgen, of niet?
Oh, is dat het! Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:45 schreef thettes het volgende:
[..]
Met invites krijg je Spotify Free, ofwel luisteren met reclame. Als je het gewoon downloadt heb je Spotify Open, dat betekent luisteren met reclame én slechts 20 uur per maand.
In mijn geval vooral enkele albums (the better ones, zeg maar), dat is wel jammer. Ben te lui om mijn externe schijf in te moeten pluggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:17 schreef ethiraseth het volgende:
Soms verdwijnen artiesten ja. Als die bijvoorbeeld geen zin meer hebben om mee te doen.
ZIt je niet toevallig naar je eigen library te luisteren?quote:
nope.. gewoon met de searchoptiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
ZIt je niet toevallig naar je eigen library te luisteren?
Maar als je dan naar nummers luistert die in je library staan, neemt het als het goed is de meter nog steeds niet af.quote:
maar zelfs dat heb ik niet gedaan, juist wat nieuwe cd's uitgeprobeert, mijn eigen library zelden..quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als je dan naar nummers luistert die in je library staan, neemt het als het goed is de meter nog steeds niet af.
Je krijgt iedere week 5 nieuwe uren ja. Dus dat komt neer op 20 uur per 4 weken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef FlorentijnH het volgende:
over dat 20 uur per maand he, volgens mij is het eerder 20 uur per week, want bij mij is ie al zo'n 6 keer opnieuw begonnen in dat balkje.
wel relaxt
ah zo zit dat, ik dacht gewoon na een maand weer 20 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je krijgt iedere week 5 nieuwe uren ja. Dus dat komt neer op 20 uur per 4 weken.
Bij mij niet. Ik gebruik het vooral om nieuwe muziek te vinden. En ook wel om bijvoorbeeld een backcatalogue aan te leggen van favoriete artiesten. Maar aangezien ik veel in de trein zit en daar muziek wil luisteren is Spotify nog geen goed alternatief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef ethiraseth het volgende:
Moet zeggen dat Spotify bij mij wel werkt tegen illegaal downloaden.
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef ethiraseth het volgende:
Wat zou je in het programma moeten zien dan?
kijk je daar naar dan, nog nooit gedaan...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.
Niet vaak, maar in dit geval welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kijk je daar naar dan, nog nooit gedaan...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.
Je moet wel 1 keer in de 30 dagen online gaan zodat spotify je account kan controleren.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef ethiraseth het volgende:
3.333 volgens de website.
Je moet er wel het 10 euro per maand abonnement voor nemen. En volgens de website lijkt het erop dat er voor een premium gebruiker geen maximum zit aan de tijd die je in het buitenland kan zijn. Die twee weken gelden alleen voor Free en Open accounts.
Die binnen het programma zelf. Zelf heb ik maar een unlimited accountje genomen. Handig voor op m'n netbookje met maar 160 gb schijf. Die ik dus niet ga vullen met muziek.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welke zoekfunctie heb je het over?Bij mij werkt dat wel hoor.
* Mini_rulez heeft een paar dagen geleden een Premium abonnement cadeau gehad.
Misschien een domme vraag, maar waar zijn die invites nog goed voor? Iedereen kan het nu toch gewoon krijgen, of niet?
heb je ze wel offline beschikbaar gemaakt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef LeNick het volgende:
Ik heb een stuk of 150 nummers als 'starred' maar als ik zonder internet inlog heb ik er maar 15daar betaal ik geen 10 euro voor..
Oh de filterfunctie? Die werkt niet zo goed inderdaad. Ik gebruik altijd de gewone zoekfunctie, dan geeft hij het ook aan als hij dingen vindt die al bij je local files staan. Als de info daar tenminste van te vinden is, wat nog weleens een probleem is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die binnen het programma zelf. Zelf heb ik maar een unlimited accountje genomen. Handig voor op m'n netbookje met maar 160 gb schijf. Die ik dus niet ga vullen met muziek.
Nee het was wel de search. Zal er wel dan er niet ingestaan hebben ofzo denk ik. Want nu doet hij het wel gewoon ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh de filterfunctie? Die werkt niet zo goed inderdaad. Ik gebruik altijd de gewone zoekfunctie, dan geeft hij het ook aan als hij dingen vindt die al bij je local files staan. Als de info daar tenminste van te vinden is, wat nog weleens een probleem is.
Ja moet je de artiestnaam aanklikken dan zie je een balkje met overview / biography / Related artists/ artist radio.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat je ook kon zoeken op artiesten die ongeveer dezelfde muziek maakten? Net zoals Last.Fm of Pandora-radio
Ah, gevonden. Het mist nog wel wat meer sorteermethodes. En de eerste keer achterkomen hoe je je Spotify-profiel moet activeren was ook niet echt heel intuïtief, maar goed het is me geluktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja moet je de artiestnaam aanklikken dan zie je een balkje met overview / biography / Related artists/ artist radio.
En raad maar eens welke je dan aan moet klikken.
Maar last.fm is veel beter qua related artists.
Digitaal niet beschikbaar. Ook niet in iTunes Store.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik wilde even wat van The Beatles luisteren, maar er staat nauwelijks wat in spotify. Ben ik nou zo stom, of zijn zij zo stom om geen Beatles erin te stoppen?
Sommige artiesten houden het tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik wilde even wat van The Beatles luisteren, maar er staat nauwelijks wat in spotify. Ben ik nou zo stom, of zijn zij zo stom om geen Beatles erin te stoppen?
vervelend is dat, kon Arcade Fire ook al niet via Spotify checkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige artiesten houden het tegen.
Jawel hoor, alles van hun staat erop!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vervelend is dat, kon Arcade Fire ook al niet via Spotify checken
Alleen hun nieuwste album niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles van hun staat erop!
Wat kun je nu met die invite? Als een iemand met premium je uitnodigt kun je gratis meeluisteren via zijn kosten dus zonder reclame?
Jawel hoor, ik luister hem op dit moment ook weer via Spotify.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen hun nieuwste album niet.
Nee, volgens mij verdwijnt met een invite alleen de restrictie dat je maar 20 uur per maand kan luisteren. De reclames blijven gewoon.
Waarschijnlijk omdat je het geïmporteerd hebt uit Itunes o.i.d. ? Ik kan de oudere albums ook niet luisteren, dus waarschijnlijk staat er inderdaad niets op de Spotify server zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik luister hem op dit moment ook weer via Spotify.
Oja, dat kan kloppen idd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het geïmporteerd hebt uit Itunes o.i.d. ? Ik kan de oudere albums ook niet luisteren, dus waarschijnlijk staat er inderdaad niets op de Spotify server zelf.
Betaal 5 euro ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Begin inmiddels wel een beetje moe te worden van die reclames tussendoor. Continu hetzelfde gezeur dat ik m'n playlists kan delen met vrienden, na een keer of 40 ben ik heus wel op de hoogte van die optie hoor
Serieus, voor de prijs van een paar biertjes per maand ben je er al vanaf. Ik snap niet dat mensen dat te duur vinden, een CD kost veel meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:56 schreef Ayca het volgende:
Die reclames worden ook steeds irritanter zeg.
quote:Playlists have always been central to the Spotify service and with the recent introduction of Spotify social we’ve seen millions of playlists be shared between friends and family. With millions of great playlists being created and shared we've looked to make it even easier for Spotify users to manage them with today's introduction of playlist folders in this Spotify update.
To create a playlist folder, simply go to the File -> New playlist folder or click the “+” symbol near the top left side of your screen. Once you’ve created a folder you can just drag and drop existing playlists into it and even create folders within folders to better organise your music. Alongside playlist folders - which up till now has been one of our users' most requested features - we're also introducing a number of other cool new features in this latest update, including:
Official Spotify Twitter updates will appear for all users in the Feed to keep you up-to-date on all the latest Spotify and music news
A new look and feel for the Search view. Artist and album images are shown to make the search view more visually arresting
Newly-added picture of playlist subscribers to the header of each playlist, so users can see at a glance who’s subscribed.
Support for Windows 7 Snap, Jump list and Taskbar features
Added "Send to Windows Live" option
We’ll begin rolling out the new version to users today, you'll be automatically updated once we are able to update more users. We really hope you love the new features as much as we do!
Wat moet ik me hierbij voorstellenquote:Added "Send to Windows Live" option
Dat kan het dus alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef ethiraseth het volgende:
Denk dat je in dat chatprogramma kan laten zien wat je luistert via Spotify?
1 |
Leuke playlist, ik heb 'm toegevoegd!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef thettes het volgende:
Op basis van dit topic: Post hier the originals
maar eens een playtlistje gemaakt
http://open.spotify.com/u(...)lvXC1oU6BmWAC673UOOv
Dat is wel minder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, de nieuwe versie lijkt de last.fm integratie te hebben gesloopt.
Staat die helemaal niet bij preferences?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef ethiraseth het volgende:
In de Mac-versie niet hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef ethiraseth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |