Maar als je dan naar nummers luistert die in je library staan, neemt het als het goed is de meter nog steeds niet af.quote:
maar zelfs dat heb ik niet gedaan, juist wat nieuwe cd's uitgeprobeert, mijn eigen library zelden..quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als je dan naar nummers luistert die in je library staan, neemt het als het goed is de meter nog steeds niet af.
Je krijgt iedere week 5 nieuwe uren ja. Dus dat komt neer op 20 uur per 4 weken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef FlorentijnH het volgende:
over dat 20 uur per maand he, volgens mij is het eerder 20 uur per week, want bij mij is ie al zo'n 6 keer opnieuw begonnen in dat balkje.
wel relaxt
ah zo zit dat, ik dacht gewoon na een maand weer 20 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je krijgt iedere week 5 nieuwe uren ja. Dus dat komt neer op 20 uur per 4 weken.
Bij mij niet. Ik gebruik het vooral om nieuwe muziek te vinden. En ook wel om bijvoorbeeld een backcatalogue aan te leggen van favoriete artiesten. Maar aangezien ik veel in de trein zit en daar muziek wil luisteren is Spotify nog geen goed alternatief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef ethiraseth het volgende:
Moet zeggen dat Spotify bij mij wel werkt tegen illegaal downloaden.
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef ethiraseth het volgende:
Wat zou je in het programma moeten zien dan?
kijk je daar naar dan, nog nooit gedaan...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.
Niet vaak, maar in dit geval welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kijk je daar naar dan, nog nooit gedaan...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Last.fm ook de info zou zien die je normaal ziet als je bijv. via Windows Media Player een nummer afspeelt. Niet dus.
Je moet wel 1 keer in de 30 dagen online gaan zodat spotify je account kan controleren.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef ethiraseth het volgende:
3.333 volgens de website.
Je moet er wel het 10 euro per maand abonnement voor nemen. En volgens de website lijkt het erop dat er voor een premium gebruiker geen maximum zit aan de tijd die je in het buitenland kan zijn. Die twee weken gelden alleen voor Free en Open accounts.
Die binnen het programma zelf. Zelf heb ik maar een unlimited accountje genomen. Handig voor op m'n netbookje met maar 160 gb schijf. Die ik dus niet ga vullen met muziek.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welke zoekfunctie heb je het over?Bij mij werkt dat wel hoor.
* Mini_rulez heeft een paar dagen geleden een Premium abonnement cadeau gehad.
Misschien een domme vraag, maar waar zijn die invites nog goed voor? Iedereen kan het nu toch gewoon krijgen, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |