Die dropshot was welquote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Norrage het volgende:
wat een verschrikkelijk saaie partij zeg trouwens.....
had je deze slechte opmerking niet al eerder gemaakt?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:08 schreef Outlined het volgende:
ana ivanovic in de OP? Dit staat krap top 50
nee maar blijkbaar ben ik dus niet de enige die nog altijd vind dat het om tennis prestaties moet gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
had je deze slechte opmerking niet al eerder gemaakt?
Je had je post klaarstaan he jong vuilak!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Tim86 het volgende:
breakkkkkkkkkk
Cry me a riverquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar ben ik dus niet de enige die nog altijd vind dat het om tennis prestaties moet gaan.
Nee, dat doe ik serieus niet omdat ik geloof dat dat als jinx werktquote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had je post klaarstaan he jong vuilak!
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik serieus niet omdat ik geloof dat dat als jinx werkt
Voorlopig zijn er nog geen 'vastgelegde statuten bevattende de eisen waaraan eventuele OP-opvulling moet voldoen'quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar ben ik dus niet de enige die nog altijd vind dat het om tennis prestaties moet gaan.
Het is een OPquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef Norrage het volgende:
Tim86 is echt de uberjinxer, hij moet echt zijn bek houden idd...Dat zei hij zelf ook goed
Hebben denk maar de rechten voor 1 baan tegelijkquote:Op zondag 23 mei 2010 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zenden ze zowel op de NOS, als op Sport1, kanaal 1 en kanaal 3 De Bakker uit? Sport1 kan op dat andere kanaal toch Chatrier laten zien?
Raar dat ze het dan op twee kanalen tegelijk laten zien Dat heeft dan weinig nut lijkt me.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Hebben denk maar de rechten voor 1 baan tegelijk
Heb je wel vaker op sport1... laten ze op sport1 hoofdkanaal een wedstrijd van inter milaan zien doen ze dat ook op de extra kanalen... snap het ook nietquote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan op twee kanalen tegelijk laten zien Dat heeft dan weinig nut lijkt me.
Nee, zou bovendien handig zijn als zij geen wedstrijden uitzenden die de NOS van andere banen dan Chatrier en Lenglen niet laat zien. Iedereen die Sport1 heeft, heeft ook NOS. Maar goed, ze zullen die kijkers wel niet kwijt willen aan de NOS.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:35 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Heb je wel vaker op sport1... laten ze op sport1 hoofdkanaal een wedstrijd van inter milaan zien doen ze dat ook op de extra kanalen... snap het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |