Gebbetje ouwe!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je buitenlanders geen gebroken botten wensen?
Nooit te vroegquote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Iets te vroeg.
[..]
Anime en Deadmau5, wat een combinatie
Care. Ik luister wel meer dan Deadmau5, en kijk ook meer dan Animes.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Iets te vroeg.
[..]
Anime en Deadmau5, wat een combinatie
Moet je die clip zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen tijdmachine an allochtonen niet helemaal maar oké.
Hentai?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Care. Ik luister wel meer dan Deadmau5, en kijk ook meer dan Animes.
Dan wij NLers terug willen naar de tijd dat er nog geen buitenlanders waren en het beter zouden kunnen aanpakken.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen tijdmachine an allochtonen niet helemaal maar oké.
Ja oké, ik wil nu wel ergens in een park of op een terras zitten met een biertje en dan I Remember aan.quote:
Precies! Steeds meer toffe mensen hier!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja oké, ik wil nu wel ergens in een park of op een terras zitten met een biertje en dan I Remember aan.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi !
Eindelijk iemand die weet hoe ik in elkaar zit en me niet meteen gaat afbranden![]()
Toch nog een user naar mijn hart!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wij NLers terug willen naar de tijd dat er nog geen buitenlanders waren en het beter zouden kunnen aanpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Toch nog een user naar mijn hart!Plaats jij in het echte leven ook om de 2 berichten een spoiler om je sarcasme uit te leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie snappen mij gewoon niet.... Fok is voor bagger en ik post bagger... Maakt mij wat uit of er wat van kloptquote:
Dio is gewoon Nederlands dus die krijgt geen allochtone kinderenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet je die clip zien.
Neger wil mocrohoer hebben
Komen steeds meer mensen die hoer playen en dan zingt hij over een tijdmachine...
Faal
Het liefste elke zin! Dan doet het extra veel pijn. Drama gegarandeerd!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Plaats jij in het echte leven ook om de 2 berichten een spoiler om je sarcasme uit te leggen?
Dan tyf maar een eind op, als je alleen maar bagger uit je toetsenbord perst.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jullie snappen mij gewoon niet.... Fok is voor bagger en ik post bagger... Maakt mij wat uit of er wat van klopt
Hij is zwart ... niks nederlanderquote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dio is gewoon Nederlands dus die krijgt geen allochtone kinderen
Weet je wat ook veel pijn doet? Kanker.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het liefste elke zin! Dan doet het extra veel pijn. Drama gegarandeerd!
Het weg laten halen, dat doet pas pijn!quote:
Maar niet iedereen zou dat moeten laten doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het weg laten halen, dat doet pas pijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef Zolcon het volgende:
Ok zulke grappen over kanker gaan te verDus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |