Mja soms zit er bagger tussen maar vaak is het wel heel lekker om te luisteren. Maar ik luister natuurlijk ook nog andere muziek hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ASOT is alleen tof om z'n yearmix vind ik
Ik zat te zoeken naar MOS/Hed Kandi zomer cd's maar nog niet echt kunnen vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mja soms zit er bagger tussen maar vaak is het wel heel lekker om te luisteren. Maar ik luister natuurlijk ook nog andere muziek hoor![]()
Alleen met dit weer vind ik Deadmau5 gewoon heerlijk
Zeg ook niet dat dat zou moeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat zou moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat zou moeten.Misschien zou ik jou eens wat tips kunnen geven hoe je zou moeten communiceren met medemensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bring it on!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou ik jou eens wat tips kunnen geven hoe je zou moeten communiceren met medemensen.
Dat is nou ook een lekker nummer! Jij snapt het tenminstequote:
Nee want een lied over een tijdmachine zodat er nog meer allochtonen onder een balkon kunnen staan is goedquote:
Toch pwnd Allure keihardquote:
Zolang dat balkon naar beneden pleurt is er niets mis mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want een lied over een tijdmachine zodat er nog meer allochtonen onder een balkon kunnen staan is goed
Hoi !quote:
quote:
TR gemacht.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang dat balkon naar beneden pleurt is er niets mis mee.
Een mede-autist?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi !
Eindelijk iemand die weet hoe ik in elkaar zit en me niet meteen gaat afbranden![]()
Iets te vroeg.quote:
Anime en Deadmau5, wat een combinatiequote:
En terecht! Wel naar allochtonen muziek luisteren en dan toch willen dat ze dood gaan... hypocrietquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang dat balkon naar beneden pleurt is er niets mis mee.
Op internet welquote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je buitenlanders geen gebroken botten wensen?
Ik snap de link tussen tijdmachine an allochtonen niet helemaal maar oké.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want een lied over een tijdmachine zodat er nog meer allochtonen onder een balkon kunnen staan is goed
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi !
Eindelijk iemand die weet hoe ik in elkaar zit en me niet meteen gaat afbranden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |