quote:
Zandvoortquote:Op zondag 23 mei 2010 11:30 schreef mstr het volgende:
Voor ik in Scheveningen/Zandvoort ben is het 3 kwartier later en het zal wel stervensdruk zijn die kant op.
Ja, het is lekker daar. Maar het is verre van ideaal als je nu nog weg moet, dan had ik een uur eerder weg moeten gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zandvoort. Daar gaat m'n oma al >40 jaar naar een camping in de zomer
Ja, zit wat inquote:Op zondag 23 mei 2010 11:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het is lekker daar. Maar het is verre van ideaal als je nu nog weg moet, dan had ik een uur eerder weg moeten gaan.
Want paar weken geleden was ik naar Scheveningen, om 10 uur hier weggereden en toen was het nog heerlijk rustig.quote:
quote:
Ja, 's middags is het daar echt ziekelijk druk. Als wij ooit naar Zandvoort gaan, gaan we of rond 5/6 uur of stuk later op de avond. OF heel vroeg 's ochtends.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Want paar weken geleden was ik naar Scheveningen, om 10 uur hier weggereden en toen was het nog heerlijk rustig.
Maar 2 uur later, net rond en na etenstijd werd het ineens behoorlijk stuk drukker.
Precies.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, 's middags is het daar echt ziekelijk druk. Als wij ooit naar Zandvoort gaan, gaan we of rond 5/6 uur of stuk later op de avond. OF heel vroeg 's ochtends.
Verkoeling.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's with the huge spiders die in mijn huis lopen?![]()
![]()
Gister eentje in de wc, schrok me doodquote:
Omhoog gooien door anti-gravity te creëren!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gister eentje in de wc, schrok me doodGelukkig heb ik Birkenstocks die dankzij de gravitatiekracht heel hard kunnen neerkomen op zo'n beest. Maar nu loopt er een op het plafond.
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 23 mei 2010 11:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
Het pefecte weer om naar het park te gaan om te picknicken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |