Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
grp 2 moet te doen zijn WB...? in 1 vallen ze net niet om
had je ook wel hoger ingeschatquote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.
Ben in groep 2 zelfs wel eens de snelste geweest .. in de regen.![]()
Was ook nog voor de total down met de Triumph..
Zo ff de kleine oudste ophalen, monsterritje met zhe quad.![]()
![]()
![]()
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jijquote:Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er is weer een heuse fokmeet aanstaande...wie geeft er nu een p00b om die crocs
quote:
Ben je er weleens met de motor heen gereden? Is voor mij even ver als Assen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1e keer met Cageon in grp 1 op Zolder gereden..Marshall zag dat wij wel wilden doorrijden, op een gegeven moment waren we de rest kwijt en stonden letterlijk stil op de baan om de rest op te wachten
Jawelquote:
ff wakker worden in 2010quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jij![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
8 juni MSL @ CPZ, schrijf je in
Wie er niet is zal de toegang tot FokMC ontnomen worden (as if someone cares)
Mede mogelijk gemaakt door Sounddragen met Africa Twin![]()
![]()
Goh komt me bekent voorquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef BazzieK het volgende:
Leuk weekendje luxemburg gehad. Met 60km/h tegen TataK aan gestoppied en bijna op mijn lollerbakkus gegaan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef BazzieK het volgende:
Leuk weekendje luxemburg gehad. Met 60km/h tegen TataK aan gestoppied en bijna op mijn lollerbakkus gegaan.
Nu pas.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef BazzieK het volgende:
Nogal ja, eerste keer dat ik dacht dat ik wel eens kon gaan vallen.
Ik dacht vanaf de derde sessie, maar het is ook wel weer even geleden.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had je ook wel hoger ingeschatgrp 2 is alleen laatste sessie vrij rijden?
quote:1e keer met Cageon in grp 1 op Zolder gereden..Marshall zag dat wij wel wilden doorrijden, op een gegeven moment waren we de rest kwijt en stonden letterlijk stil op de baan om de rest op te wachten
Ze kijken alleen naar de veiligheid en het geluid, en die 12 is toch volledig door een motorzaak inelkaar gezet.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Bunnybeater het volgende:
@WB Mac, ok duidelijkMaar ze lijken zo streng.. en mijn motor...
Overleggen met Motomaat, die rijden er ook vaak, maar zeggen gewoon doen
Heb ik ook, rullen in het midden. Ge'ečs500powerrrr.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk net naar de motor, van gister de snelwegrit, rullen op het rechte vlakZal wel niet helemaal uitgelijnd staan
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:31 schreef LangeJan het volgende:
Woei, vanuit Amersfoort binnendoor naar Den Helder is wel een pittig ritje, gisteren eindelijk eens meer dan 400km op 1 dag gereden.
Strakkies even naar De Biltproefrijden op een 2010 R1 en mijn weekend is compleet.
Hey, die hebben we ook al weer ff niet gezien - RBquote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]Ik probeer al maanden een proefrit op een nieuwe R1 te regelen maar geen dealer in de buurt die 'm als demo heeft staan of hij is net verkocht als ik kom kijken.
De Bilt is voor mij nog wel te doen, welke toko is dat als ik vragen mag?
=edit: zelf al gevonden, RB motoren...vandaag Yamaha dagIk weet al waar ik vandaag ook nog langsrij.
Mooie uitslag van de MotoGP, dus mooie race.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef cageon2 het volgende:
saaie race zeg.. Moto2 was ook een beetje jammer, maar helaas...
hij heeft zeker goed gereden, maar de spanning was verder ver te zoekenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie uitslag van de MotoGP, dus mooie race.![]()
Strak gereden van Lorenzo, aantal foutjes niet op te tellen.![]()
![]()
En nu maar op naar het thuis circuit van Rossi.
Of ik heb gewoon veel geluk.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu pas.Dan rij je dus altijd erg voorzichtig.
Mja niks aan te doen... Verder geen ernstige schade?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja tijdens mijn 1e sessie na een rondje of 6 neergelegd, werd van achter aangetikt en heb me toen waarschijnlijk onderuit geremd
ik niet, viel plat op men plaatquote:Op maandag 24 mei 2010 15:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Mja niks aan te doen... Verder geen ernstige schade?
kroonplaten, hoe de neuk dat dan? Kan me moeilijk voorstellen dat daar wat mis mee is met een schuivertje...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, viel plat op men plaatzijn meteen naar een motorzaak geweest, tot nu iig al E200...en evt nog kroonplaten van E800
nicequote:
die is vorige week al aan de beurt geweestquote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef Bunnybeater het volgende:
Baleh, maar gelukkig is het niet de Bandit![]()
Van wie is de DRZ dan?
was geen schuiver maar bij een erg krappe bocht, we stonden bijna stil toen het gebeurdequote:Op maandag 24 mei 2010 15:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kroonplaten, hoe de neuk dat dan? Kan me moeilijk voorstellen dat daar wat mis mee is met een schuivertje...![]()
[..]
nice![]()
Dat kneedownen met een SM ziet er ook niet uit zeg
ff lossen en weer vastzetten, zouden die jongens ook wel moeten weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was geen schuiver maar bij een erg krappe bocht, we stonden bijna stil toen het gebeurdede poten staan er nu ook vreemd in.
bevielen die 6 rondjes op een SM wel verder?quote:iddmaar poot uitsteken voelt zo onnatuurlijk
ja dat zei die ook, is ie nu mee bezig als het goed is. dus eerst maar es kijken of het echt nodig is, want zo hard gng het niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ff lossen en weer vastzetten, zouden die jongens ook wel moeten weten.
Dan zet de boel zich wel weer.
Sterker nog, na elke schuiver moet je dat ff doen. Kan altijd iets verdraaid zijn...
[..]
bevielen die 6 rondjes op een SM wel verder?
Ja, was RB motoren in De Bilt.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]Ik probeer al maanden een proefrit op een nieuwe R1 te regelen maar geen dealer in de buurt die 'm als demo heeft staan of hij is net verkocht als ik kom kijken.
De Bilt is voor mij nog wel te doen, welke toko is dat als ik vragen mag?
=edit: zelf al gevonden, RB motoren...vandaag Yamaha dagIk weet al waar ik vandaag ook nog langsrij.
En je egoquote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, viel plat op men plaatzijn meteen naar een motorzaak geweest, tot nu iig al E200...en evt nog kroonplaten van E800
en voor een 1e keer ging t best aardig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut is dat he...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alles waar een motor in zit vind ik snel mooi, dus ja dit ook. of je het verwacht of niet
neuhquote:
you lucky bastard!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhga binnenkort ook es mee om te crossen
kijken of ik hem rechtop weet te houden
ik ga dan niejquote:Beaters al geboekt voor de 8e?
altijd goed zoals jweetquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
you lucky bastard!
Als t in t weekend is en ik heb tijd wil ik wel ff langs komen, picciejs maken, filmpje schieten enzo.
[..]
ik ga dan niej$
helaas... had graag de 600 ff uitgeprobeerd voor de 10e...
boes boes eh...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
altijd goed zoals jweet
8e is weer in de nwe maand met een nw salaris![]()
stuiter is bagger...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo lekker van men vriendin naar huis gereden via de Waaldijk tiel>nijmegen![]()
Morgen keerringen vervangen en iets dikkere olie in de voorvork, dan hoop ik dat ie niet meer zo stuiterd
Aaai, je vriendin begrijpt het blijkbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lijkt er op![]()
Hebben nog eens heel goed over gehad hoe en wat, wat anders moet om het beter te laten werken..
Komt er een beetje op neer dat ik na het overlijden van men ma nóg meer in mezelf opgesloten zit, praat weinig over de moeilijkere dingen terwijl die mij wel dwars zitten. Daardoor word ik dus op een gegeven moment niet echt leuk meer
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, nog 3 maanden en dan wil ik gewoon wat anders
Wie gaat er nou het circuit op met Continental toerbanden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik weet het. Voor mij istie wel veilig, maar als je zo de site leest lijken ze ontzettend streng.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ze kijken alleen naar de veiligheid en het geluid, en die 12 is toch volledig door een motorzaak inelkaar gezet.
Dus genoeg profiel op banden en remblokken, voldoende druk in je rem en voetpedaal.
En er mag niets af kunnen vliegen qua onderdelen of olie.
Ondertussen al even lid geworden daar.quote:
Morgen even vragen @werk of ik een halve woensdag naar een hele dinsdag kan omzetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff agenda opmaken
8 juni CPZ via MSL
WB
BB
OPM
Eerste seizoen krijg je dispensatie. En daarna zeg je dat je geweest bent als ze er om vragen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:17 schreef Bunnybeater het volgende:
Ja, ik weet het. Voor mij istie wel veilig, maar als je zo de site leest lijken ze ontzettend streng.Er staat ook dat je feitelijk niet mag rijden als je de vlaginstructiedag oid heb gemist die destijd in maart op een zaterdag ochtend was
![]()
Mejeh, op papiers staat het er allemaal wel heel serieus. Weet dat de praktijk niet zo is, maar daarom ga ik dus eerst ff overleggen voor ik dok.
Kansloos.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:20 schreef Bunnybeater het volgende:
Hier heb je het al:
De deelnemer aan het vrijrijden dient:
- de geestelijke en lichamelijke gesteldheid te hebben die nodig zijn voor een veilig en verantwoord vrijrijden,![]()
![]()
Burger. Fokking Nederlander. Gierigaard.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..] maar daarom ga ik dus eerst ff overleggen voor ik dok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Burger. Fokking Nederlander. Gierigaard.![]()
Ninjaeditquote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Moet wel comfortabel rijden @circuit & volgende maand Italie.
Voor mij geen wind, lift en fluittonen meer.
Dolomieten rit, helemaal binnendoor vanaf het Zwarte Woud.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:28 schreef Bunnybeater het volgende:
Ninjaedit
Italië? [ afbeelding ]
Ik heb verleden week een Shoei XR1100 gekocht![]()
Maar hij fluit bij het vizier links, als ik erop druk stopt het.Nog even terug om te vragen hoe & wat.
Niks voor mij dusquote:Op maandag 24 mei 2010 23:20 schreef Bunnybeater het volgende:
Hier heb je het al:
De deelnemer aan het vrijrijden dient:
- de geestelijke en lichamelijke gesteldheid te hebben die nodig zijn voor een veilig en verantwoord vrijrijden,![]()
![]()
Jij met je lange afstandsrittenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dolomieten rit, helemaal binnendoor vanaf het Zwarte Woud.![]()
Ik zat al een tijdje naar een Uvex Boss te kijken, maar die blijkt juist veel lawaai door te geven.![]()
Die AGV van mij is wat dat betreft ook bagger, en met dopjes in heb ik vaak rode oren en zowiezo standaard een afdruk op het voorhoofdje / pijn in het koppie aan het eind van de dag.![]()
Shoei is ook goed spul.Geen voordelige keuze.
9 juni rij je even langs bij het clubgebouw tussen vier en vijf.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef Bunnybeater het volgende:
En dit
Mag ik een racekuip op mijn motor monteren?
Dit is niet toegestaan. De motor dient in orginele staat te zijn. Andere wijzigingen of veranderingen dienen goedgekeurd en op het kentekenbewijs vermeld zijn, door de RWD. ()
Ook moet er per se een reflectiedemper onder hangen, morgen ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Onderweg naar Assen wilde ik na 50 km al opgeven.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Bunnybeater het volgende:
Jij met je lange afstandsrittenEn verder nooit rijden
In de winkel passen is alles.quote:Shoei kreeg ik in mijn handen geduwd onder het motto probeer maar. Nog even getwijfeld (wilde een systeemhelm) alleen was de pasvorm zo geweldig dat ik eindelijk gewoon een normale M strak om de wangen kon dragen ipv bolle XL helm
en die los zaten. En dat na 5+ jaar motorrijden.Airoh zat trouwens ook netjes...
Ga ik doenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
9 juni rij je even langs bij het clubgebouw tussen vier en vijf.
Kan je eens vragen om de motor te keuren ivm lidmaatschap.
En het bestuur is er ook altijd voor de geestelijke afkeuring.![]()
ik gebruik bobbins in mijn achterbrug incl valprotectie erop van ValterMoto.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Ook geen ervaring mee, maar wat voor paddockstands gebruiken jullie? Die met van die lange balkjes zodat je ze onder iedere achterbrug kunt schuiven? Of van die haakjes zodat je ze onder van die gemonteerde diabolo'saan je achterbrug kunt haken? Of iets anders?
Wat is wijsheid
quote:[..]
Ga ik doen
Als ik nog zin heb na de 8ste
Die van hun:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Ook geen ervaring mee, maar wat voor paddockstands gebruiken jullie? Die met van die lange balkjes zodat je ze onder iedere achterbrug kunt schuiven? Of van die haakjes zodat je ze onder van die gemonteerde diabolo'saan je achterbrug kunt haken? Of iets anders?
Wat is wijsheid
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand hier mee bekend? www.datona.nl --> bandenlichter voor E39
Bad memory?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Lijkt er zowaar op dat de meet doorgaat, CP
iemand hier mee bekend? www.datona.nl --> bandenlichter voor E39
Was inderdaad leuk, geen idee of ik jou nog heb gezien?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:18 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, was RB motoren in De Bilt.
Was lekker ritje, met voorrijder waar je achter *moest* blijven, gelukkig stampte die ook wel goed door en met mijn A stempeltje uit 2008 weet ik toch niet hoe ik de volle potentie uit zo een machine kan krijgen. Dus het ging hard zat zo![]()
Wel even ietsjes het voorwiel van de grond, maar niks overdrevenEn dat crossplane blok
![]()
![]()
![]()
Alles voelde gelijk al heel vertrouwd aan, wat is het verschil tussen de verschillende modi eigenlijk? Ik heb hem maar lekker op Standard laten staan
Holy bolonyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, iemand uit het GS topic van achter aangereden door een vrachtwagen bij het stoplicht![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, iemand uit het GS topic van achter aangereden door een vrachtwagen bij het stoplicht![]()
![]()
[ afbeelding ]
die dingen kunnen ook niks hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, iemand uit het GS topic van achter aangereden door een vrachtwagen bij het stoplicht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie daar onze breedgeschouderde 40'er in zijn natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
knip- en plakmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is duidelijk de paddock op Assenis net een stukje verder dan om de hoek naar huis
Ik weet niet eens (meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is duidelijk de paddock op Assenis net een stukje verder dan om de hoek naar huis
Daar zat nog meer op dan ik dacht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
knip- en plakmiddag
[ afbeelding ]
Dan zou ik het wel vaker rijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Bunnybeater het volgende:
edit: Weet het alweer.Maps zegt plusminus 145 km
![]()
ja like, op Velperbroek ofzo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
248wrom bouwen ze die shit niet wat dichterbij
daarna het halve raam dicht geplaktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar zat nog meer op dan ik dacht.Jammer dat het geen tien kilometer meeging van de 145.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daarna het halve raam dicht geplakt
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef cageon2 het volgende:
300 wielen, 300 schijven... dus 600 ja
velgen waren als nieuw, alleen achterbandje kon nog paar KMers mee, voor was power race was nie veel meer...
Voor de 209 GP racer / Supercorsa Pro / Power Pure. Kan'r niet mee naar de Dolomieten.quote:maar euh, wat moet je met 2 sets wielen?![]()
ff bandenwissel doen is goedkoper dan een extra setje wielen dudequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hier zitten dan nog wel goede banden op.
Wat is op dit moment onbekend.![]()
[..]
Voor de 209 GP racer / Supercorsa Pro / Power Pure. Kan'r niet mee naar de Dolomieten.
Andere setje blijft dan voor op de weg / Dolomieten.Contimotion.
Je hebt zo'n 25 motoren en quads? En dan nog een extra setje velgen willen voor een bepaalde motor. Beter wissel je gewoon van motor bij verschillende soorten rijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hier zitten dan nog wel goede banden op.
Wat is op dit moment onbekend.![]()
[..]
Voor de 209 GP racer / Supercorsa Pro / Power Pure. Kan'r niet mee naar de Dolomieten.
Andere setje blijft dan voor op de weg / Dolomieten.Contimotion.
Maar niet zo comfortabel. En moet dan 2x wisselen. Ik ga voor snel klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef cageon2 het volgende:
ff bandenwissel doen is goedkoper dan een extra setje wielen dude
De buurvrouw vroeg al of ik daarmee naar Assen was geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt zo'n 25 motoren en quads? En dan nog een extra setje velgen willen voor een bepaalde motor. Beter wissel je gewoon van motor bij verschillende soorten rijden.
wat comfortabel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar niet zo comfortabel. En moet dan 2x wisselen. Ik ga voor snel klaar.
Wielen eraf.. wegbrengen.. wielen monteren <circuitdagje> wielen eraf .. wegbrengen .. wielen monteren.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wielen eraf.. wegbrengen.. wielen monteren <circuitdagje> wielen eraf .. wegbrengen .. wielen monteren.
Gewoon setje achter de handwielen eraf, gelijk andere wielen erop.
Heb nu ineens al drie circuitdagen in het jaar.quote:
Dus ik reageer... komen ze hiermee...quote:[message=16225956,noline]CasperHetSpookje schreef op 25 mei 2010 @ 23:05[/message]:
Zo even invetten voor de nieuwe handvatten
Lekker makkelijk geen gedonder, schuif je ze er zo op
quote:[message=16226082,noline]Green-Danger schreef op 25 mei 2010 @ 23:11[/message]:
Heb je die ketting alwel gezien whahaaha
quote:[message=16226096,noline]Gidi schreef op 25 mei 2010 @ 23:11[/message]:
Heb je de rest van z'n "gepimp" cker nog niet gezien!
Gaten in het frame zagen ter hoogte van de airbox...
die 2e is wel dikke shit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
handig:
http://www.agroluxe.nl/?TRANSID=452174816&m4n_aid=10963
ook leuk :
http://www.avao.nl/
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
OMG sleutelkneus.![]()
[..]
Dus ik reageer... komen ze hiermee...
[..]
[..]
Ook leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou het scheelt wel, dat als je de dijk af stuurt je iig de handvatten nog in je hand hebt, ook al ligt de motor onderaan de dijk en jij halverwege![]()
Heb ik de pics gemist?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef cageon2 het volgende:
die 2e is wel dikke shit!helaas is mijn budget op gegaan aan een 600RR
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, ik kan nog 80.000 km met de kettingset doen zie ik![]()
[ afbeelding ]
Lekkere buurt .. een (beetje verlaat) warm welkom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens liep straks even naar de schuur, zie ik een afgebrande schutting, gesmolten kliko, en een berg afval![]()
vraag de buurvrouw wat er gebeurd is, weet ze ook niet, is normaal ofzo![]()
![]()
Foto komt nog
Haha, dat tandwiel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, ik kan nog 80.000 km met de kettingset doen zie ik![]()
[ afbeelding ]
Het zou heel goed kunnen dat we elkaar gezien hebben, ik was degene met het zwart/witte revit pak, zonder jas liep ik daar rond en omdat ik geen bretels heb, was ik elke 10 sec mijn broek aan het ophijsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Was inderdaad leuk, geen idee of ik jou nog heb gezien?
Ben nu helemaal verkocht voor wat de R1 betreft.
Geweldig blok met bakken vol vermogen, maar heel goed te controleren, fijne zitpositie, heerlijk stabiel rijwielgedeelte. In de A-mode reageert 'ie trouwens sneller op 't gas, in de B-mode langzamer en met minder vermogen dus dat is ideaal voor natte omstandigheden.
Ik vond de standaard mode ook wel genoeg voor een eerste ritje...voorwiel kwam ook in z'n drie nog makkelijk omhoog.
[ afbeelding ]
1 meter haaks?quote:Op woensdag 26 mei 2010 06:48 schreef -XX- het volgende:
Haha, dat tandwiel!
Dat hadden wij ook op de oude xs!Maar die kraakte aan alle kanten. Er zat ook een scheur in het frame. Als je 140 met dat ding ging, stond je voorwiel 1 meter haaks op het achterwiel.
Vet eng.
Beter doe je het met een compressorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook leuk.![]()
In mijn kansloze streven naar perfectie zo ook ooit eens vet onder het handle gedaan.
Kwam zo traag terug als dikke stront.![]()
Gewoon droog en eventueel een stripje teflon.
Handvatten erop zetten met een fohn. Als 'was' vliegen ze erop.![]()
Die gele heeft zijn sticker aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
spanning vlak voor de sessie![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als een kapotte km-tellerquote:Op woensdag 26 mei 2010 06:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, dat tandwiel!
Dat hadden wij ook op de oude xs!Maar die kraakte aan alle kanten. Er zat ook een scheur in het frame. Als je 140 met dat ding ging, stond je voorwiel 1 meter haaks op het achterwiel.
Vet eng.
Nee ..... Compressorquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of even in warm water leggen paar minuten.
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar vindt maar eens iemand die dat wil
1 a 2 jaar wachten en kijken wat de prijzen dan zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef -XX- het volgende:
Ik zit in een dilemma!!!
Ik wil na mijn SZR een andere motor. Over 1 of 2 jaar...nog even doorsparen.
Maar ik twijfel tussen een dikke V twin (tuono) of een Daytona.
Daytona vind ik wel erg duur.....
En ik houd er van als een motor lekker hard kan afremmen op de motor zoals ik gewend ben van de szr. Hij mag trillen, geen probleem. Lekker rijden....heel belangrijk.
Ik heb nog niet gereden op een Tuono, dus dat moet ik nog maar eens gaan proberen.
Tuono is al wel wat goedkoper dan een Daytona. En ik zie veel mensen afstappen van een SS naar een rechterop zit motor....
Dus wat is wijsheid. Ik denk zelf de Tuono, maar dat weet ik dus niet. Hij zal denk niet lekkerder rijden dan een Daytona....denk ik.
Ik vind deze wel erg mooi:
[ afbeelding ]
WAT MOET IK DOEN!![]()
1 in de mond, de andere in de kontquote:Motoren....het lijken wel mannen!
Aan beide armen worden getrokken, maar je weet niet welke je moet kiezen!![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef koffiekoekje het volgende:
1 in de mond, de andere in de kontzo simpel kan het zijn.
Deze:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef Bunnybeater het volgende:
Pica doet het niet, maar SS rijden is inderdaad zoooooo 1920. Maar post anders wat duidelijke plaatjes waaruit jouw keuze uit bestaat? En dan niet een gele motor posten en dan zeggen dat je hem in het blauw wilt
Anaal is voor homo's!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 a 2 jaar wachten en kijken wat de prijzen dan zijn.
Als je nu spaart voor het bedrag wat ze nu kosten kan je ze dan allebei kopen
En zit zo'n dilemma een beetje lekker
[..]
1 in de mond, de andere in de kontzo simpel kan het zijn.
Ik zou voor deze:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Ik vind de oudere tuono's mooier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:26 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Tussen die 2 is het wel de Daytona
Wit met blauw, zo mooi hé.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zou voor deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Gaan![]()
![]()
![]()
Ja maar jij hebt het vermogen van een een minister!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef cageon2 het volgende:
ik zou voor die 675van KK gaan.
Je zei ook dat je nog 1 a 2 jaar gaat sparenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het vermogen van een een minister!
Ik moet prioriteiten stellen. School enzo!
ik heb heeul geen vermogen van een ministerquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het vermogen van een een minister!
Ik moet prioriteiten stellen. School enzo!
En dat zijn precies de dingen waar ik ook GEEN geld aan uit geef! En make up haal ik bij de Action!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik heb heeul geen vermogen van een minister
ik geef mijn geld alleen niet uit aan:
- onnodig dure kleren
- stappen
- breezers
- make-up
- toeters
je moet je gewoon aan laten rijden, dan komt het vanzelf
gewoon over 1.5 jaar zo'n 675 kopen voor een prikkie, komt helemaal goed. Hele dikke fiets, in mijn filmpje stuiter ik m ook nog voorbij net na meeuwenmeer, slakkiebrommert![]()
Dat is te zien ook, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:40 schreef -XX- het volgende:
En dat zijn precies de dingen waar ik ook GEEN geld aan uit geef! En make up haal ik bij de Action!
Uhm, heb ik wat gemistquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef cageon2 het volgende:
kheb wel leuke goodies gezien voor de RR
[ afbeelding ]
blok protectiebeetje laat voor de 1000, maar de 600 heeft er wel baat bij
Ook echt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:03 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat is te zien ook, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu [ afbeelding ]
Geintje eH![]()
Kagoen, link naar betreffende filmpje? Je denkt toch niet dat ik ze hier heb staan op een rijtjeWitte Daytona idd +1, maar het gaat dus niet om een beslissing op korte termijn? Wat een tijdverspilling dan
gele monsterquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:03 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat is te zien ook, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu [ afbeelding ]
Geintje eH![]()
Kagoen, link naar betreffende filmpje? Je denkt toch niet dat ik ze hier heb staan op een rijtjeWitte Daytona idd +1, maar het gaat dus niet om een beslissing op korte termijn? Wat een tijdverspilling dan
Moet je wel hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:03 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat is te zien ook, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu [ afbeelding ]
Geintje eH![]()
![]()
Eerderquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gele monster
bij 1.40 komt ie in zicht
Ik heb er wel zin in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appels en peren. Het is beide fruit.
Wij hebben gewoon een Action in het geliefde dorpje!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je wel hebben.En dan nog.
![]()
[..]
![]()
Moet je wel helemaal naar de grote stad.![]()
![]()
[..]
O en uhh.. dat je binnen 2 minuten rond bent met oponthoud, daar hebben we het niet overquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eerderen bij 3:48 haal je em pas in
meer dan 1,5 ronde later
Wel iets gemist dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat was vorig seizoen alweer, 4 augustus om precies te zijnop Assen
Street Triple natuurlijk, blok van de daytona + rechtop zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef -XX- het volgende:
Ik zit in een dilemma!!!
Ik wil na mijn SZR een andere motor. Over 1 of 2 jaar...nog even doorsparen.
Maar ik twijfel tussen een dikke V twin (tuono) of een Daytona.
Daytona vind ik wel erg duur.....
En ik houd er van als een motor lekker hard kan afremmen op de motor zoals ik gewend ben van de szr. Hij mag trillen, geen probleem. Lekker rijden....heel belangrijk.
Ik heb nog niet gereden op een Tuono, dus dat moet ik nog maar eens gaan proberen.
Tuono is al wel wat goedkoper dan een Daytona. En ik zie veel mensen afstappen van een SS naar een rechterop zit motor....
Dus wat is wijsheid. Ik denk zelf de Tuono, maar dat weet ik dus niet. Hij zal denk niet lekkerder rijden dan een Daytona....denk ik.
Ik vind deze wel erg mooi:
[ afbeelding ]
WAT MOET IK DOEN!![]()
Motoren....het lijken wel mannen!
Aan beide armen worden getrokken, maar je weet niet welke je moet kiezen!![]()
ik was ook een slakkie heb maar 1:56 geredenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
O en uhh.. dat je binnen 2 minuten rond bent met oponthoud, daar hebben we het niet over
omdat het kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wel iets gemist dus![]()
Maar waarom nu 2 racers eigenlijk?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik was ook een slakkie heb maar 1:56 gereden
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 in de mond, de andere in de kontzo simpel kan het zijn.
Dan nog zou je mij binnen 5 rondjes lappenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
snelheid is relatief, ik reed 2 secs langzamer dan vorig jaar
valt wel mee danquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan nog zou je mij binnen 5 rondjes lappen
Goede redenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef cageon2 het volgende:
[..]
omdat het kan![]()
Omdat ik erg nieuwsgierig ben naar een 600 en de TLR weg is en deze op mijn pad kwam en ik sterk het idee heb dat ik met een 600 misschien net weer wat beter ga rijden.
Vind ik ook... denk dat je bij mij sneller bentquote:
ligt aan mij hoor, niet aan de motorquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
mjeh komop mannen, stap op mijn 1000RR en het wordt in eens nog makkelijker
Telt tribune ook mee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef cageon2 het volgende:
mja hoevaak zijn jullie op Assen te vinden?
Zo bijzonder is mijn tijd ook weer niet hoor
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef -XX- het volgende:
Ik zit in een dilemma!!!
einde dilemmaquote:Over 1 of 2 jaar...
Ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef cageon2 het volgende:
mja hoevaak zijn jullie op Assen te vinden?
Zo bijzonder is mijn tijd ook weer niet hoor
da's wel knap bazzie! bij mij ligt mijn grindbak bezoek gemiddelde wat lager, helaas wel met wat meer schade geloof ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef BazzieK het volgende:
2x gereden, 1x de grindbak in gejaagd. Mooi gemiddelde.
Was niet op mijn eigen motor dus was wel blij met gebrek aan schade.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
da's wel knap bazzie! bij mij ligt mijn grindbak bezoek gemiddelde wat lager, helaas wel met wat meer schade geloof ik
heeft zo zijn voor en nadelen ehquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was niet op mijn eigen motor dus was wel blij met gebrek aan schade.
Samenwonen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef -XX- het volgende:
Wij hebben gewoon een Action in het geliefde dorpje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Samenwonen?Schoppen we je ouders er wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dinnetje leest zeker niet mee
![]()
Ik heb ook nog geen verschil gemerkt in een Triumph van 1993 met 98 pk of een ZX-10R uit 2004 met 175 pk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
ligt aan mij hoor, niet aan de motorbetwijfel of de 1000RR veel verschil zou maken voor mij
![]()
Die kijkt ATWT op de DVD recorder.quote:
o het bed ook al niet, ze heeft vast een hoop geldquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kijkt ATWT op de DVD recorder.
Ze heeft nul interesse voor forums en motorrijden.
Eigenlijk delen we helemaal geen dingen.
Ja het tafellaken.
Kan zonde van het geld zijn.. vanmiddag mijn autosleutel opgehaald.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef cageon2 het volgende:
300 wielen, 300 schijven... dus 600 ja
velgen waren als nieuw, alleen achterbandje kon nog paar KMers mee, voor was power race was nie veel meer...
maar euh, wat moet je met 2 sets wielen?![]()
607 idd.quote:
jezus.... wat hebben ze allemaal gedaan danquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
607 idd.En had wel iets van coulance verwacht en besproken.
Vorig jaar al twee keer de remschoenen rechtsachter compleet opgereden.
Nu stond het wiel weer in de brand.. en de remcilinder dus ook..
Blokken weer helemaal weg.. wiellager vastgebakken.
Met een vork schrijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef cageon2 het volgende:
jezus.... wat hebben ze allemaal gedaan dan
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een vork schrijven.Wilde er al niet meer terug, maar ja na de twee keer vorig jaar voor hetzelfde.
Had hem beter gelijk elders kunnen brengen.
Het is dat je die garages nodig hebt voor de wettelijk verplichte APK.
Het ligt steeds aan iets anders.. eerste revisie .. dan weer de handremkabels die van binnen vastgerot waren (parkeren is rem vast en nooit meer los)..tweede revisie.. en nu weer een dichtgeslibte remslang die als terugslagklep werkte (remmen is remmen en niet meer los). Derde revisie. Catch them if you can.quote:
Nee spint al een tijdje in het koppie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, net een vrouw, zo onvoorspelbaar met zijn impulsaankopen
Gewoon 23 inch man, niet zo flauw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen maar ff de steek van de quad meten voor andere velgen.
Zit nu 13 inch op, 15 inch of .. als ik echt gek ben.. 17 inch zal vast nog beter rijden qua snelheid/omtrek wiel.![]()
[ afbeelding ]
En uiteraard niet zo belachelijk breed voor een lagere rolweerstand.
Het mes snijdt aan twee kanten.![]()
Troost aankoop.
Did I save the country?quote:
Omgerekend rij ik dan 146 km/u. Pure deathwish.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omgerekend rij ik dan 146 km/u. Pure deathwish.Vet staat het wel joah.
Had maandagavond al een Golfje naast me die volledig uit zijn dak ging.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Samenwonen?Schoppen we je ouders er wel uit.
Als jij alles betaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., vind ik het prima.
Sowieso schrijf je zo.
Het bed ook niet eens?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kijkt ATWT op de DVD recorder.
Ze heeft nul interesse voor forums en motorrijden.
Eigenlijk delen we helemaal geen dingen.
Ja het tafellaken.
Poppetje, hoe rijdt een street dan? Hetzelfde als een Daytona, maar dan meer met je bakkus in de wind en de zithouding is differ? Kwa karakter is hij toch hoegenaamd hetzelfde?quote:
Koop een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het ligt steeds aan iets anders.. eerste revisie .. dan weer de handremkabels die van binnen vastgerot waren (parkeren is rem vast en nooit meer los)..tweede revisie.. en nu weer een dichtgeslibte remslang die als terugslagklep werkte (remmen is remmen en niet meer los). Derde revisie. Catch them if you can.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef cageon2 het volgende:
en rond!
Motorrijden op verschillende 2010 motoren
Poppetje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Poppetje, hoe rijdt een street dan? Hetzelfde als een Daytona, maar dan meer met je bakkus in de wind en de zithouding is differ? Kwa karakter is hij toch hoegenaamd hetzelfde?
Doet wel even pijn maar daarna ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom andere velgen op dat ding, ze zijn al aardig groot voor het geheel en nog bling ook...Nu gooi je echt alles door de drain
![]()
Zelf ook weer aardig wat door de drain gegooidNieuwe achterband, kettingset en voorremblokken.
Ik wil wel wat smallere banden, en samen met de omtrek van 17 inch wielen sla ik twee vliegen in ene klap.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom andere velgen op dat ding, ze zijn al aardig groot voor het geheel en nog bling ook...Nu gooi je echt alles door de drain
![]()
Ja ut gaat hard. Vorige week alleen remblokken voor, 1 ltr remvloeistof en 2 ltr olie. 150 euro.quote:Zelf ook weer aardig wat door de drain gegooidNieuwe achterband, kettingset en voorremblokken.
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef cageon2 het volgende:
en rond!
Motorrijden op verschillende 2010 motoren
Wat hij zegtquote:
Oh nee, halve liter, maar wel volsyntheet. Duur van Elf.quote:
Hey - gorges du verdonquote:
Met minimaal verschilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Lorenzo tegen een wereldrecordhouder zwemmen.
hoor van iedereen goede verhalen, ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey - gorges du verdon
erg leuk rijden daar - ook om te raften trouwens - of algemeen vakantie houden......
Ben er 2x geweest - 1e keer met mijn ouders toen ik nog een broekie was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hoor van iedereen goede verhalen, ben benieuwd
mwuah op die toerbuffels ga ik dat niet merken gok ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest - 1e keer met mijn ouders toen ik nog een broekie was.
2e keer met de motor - wegen kunnen wel erg hobbelig zijn. Maar dat heb je snel genoeg in de gaten.
Vorig jaar in Zolder met de GTR1400 gereden. Geloof dat ik in slaap viel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef cageon2 het volgende:
mwuah op die toerbuffels ga ik dat niet merken gok ik
lineairquote:
dubbelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
lineair
li - ne - air [-nee` (j)čr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 lijnvormig; uit lijnen bestaand; lineair A & lineair B twee soorten van oud Kretenzisch schrift; 2 in de lengte (gemeten, gaand): lineaire uitzetting ; lineaire versneller toestel voor het versnellen van geladen elem...
dat zeg ik...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
lineair
lineair
li - ne - air [-nee` (j)čr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 lijnvormig; uit lijnen bestaand; lineair A & lineair B twee soorten van oud Kretenzisch schrift; 2 in de lengte (gemeten, gaand): lineaire uitzetting ; lineaire versneller toestel voor het versnellen van geladen elem...
dubbelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
lineair
li - ne - air [-nee` (j)čr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 lijnvormig; uit lijnen bestaand; lineair A & lineair B twee soorten van oud Kretenzisch schrift; 2 in de lengte (gemeten, gaand): lineaire uitzetting ; lineaire versneller toestel voor het versnellen van geladen elem...
dubbelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
linaeir
li - ne - air [-nee` (j)čr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 lijnvormig; uit lijnen bestaand; lineair A & lineair B twee soorten van oud Kretenzisch schrift; 2 in de lengte (gemeten, gaand): lineaire uitzetting ; lineaire versneller toestel voor het versnellen van geladen elem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |