Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
grp 2 moet te doen zijn WB...? in 1 vallen ze net niet om
had je ook wel hoger ingeschatquote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.
Ben in groep 2 zelfs wel eens de snelste geweest .. in de regen.![]()
Was ook nog voor de total down met de Triumph..
Zo ff de kleine oudste ophalen, monsterritje met zhe quad.![]()
![]()
![]()
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jijquote:Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er is weer een heuse fokmeet aanstaande...wie geeft er nu een p00b om die crocs
quote:
Ben je er weleens met de motor heen gereden? Is voor mij even ver als Assen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1e keer met Cageon in grp 1 op Zolder gereden..Marshall zag dat wij wel wilden doorrijden, op een gegeven moment waren we de rest kwijt en stonden letterlijk stil op de baan om de rest op te wachten
Jawelquote:
ff wakker worden in 2010quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jij![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
8 juni MSL @ CPZ, schrijf je in
Wie er niet is zal de toegang tot FokMC ontnomen worden (as if someone cares)
Mede mogelijk gemaakt door Sounddragen met Africa Twin![]()
![]()
Goh komt me bekent voorquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef BazzieK het volgende:
Leuk weekendje luxemburg gehad. Met 60km/h tegen TataK aan gestoppied en bijna op mijn lollerbakkus gegaan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef BazzieK het volgende:
Leuk weekendje luxemburg gehad. Met 60km/h tegen TataK aan gestoppied en bijna op mijn lollerbakkus gegaan.
Nu pas.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef BazzieK het volgende:
Nogal ja, eerste keer dat ik dacht dat ik wel eens kon gaan vallen.
Ik dacht vanaf de derde sessie, maar het is ook wel weer even geleden.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had je ook wel hoger ingeschatgrp 2 is alleen laatste sessie vrij rijden?
quote:1e keer met Cageon in grp 1 op Zolder gereden..Marshall zag dat wij wel wilden doorrijden, op een gegeven moment waren we de rest kwijt en stonden letterlijk stil op de baan om de rest op te wachten
Ze kijken alleen naar de veiligheid en het geluid, en die 12 is toch volledig door een motorzaak inelkaar gezet.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Bunnybeater het volgende:
@WB Mac, ok duidelijkMaar ze lijken zo streng.. en mijn motor...
Overleggen met Motomaat, die rijden er ook vaak, maar zeggen gewoon doen
Heb ik ook, rullen in het midden. Ge'eès500powerrrr.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk net naar de motor, van gister de snelwegrit, rullen op het rechte vlakZal wel niet helemaal uitgelijnd staan
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:31 schreef LangeJan het volgende:
Woei, vanuit Amersfoort binnendoor naar Den Helder is wel een pittig ritje, gisteren eindelijk eens meer dan 400km op 1 dag gereden.
Strakkies even naar De Biltproefrijden op een 2010 R1 en mijn weekend is compleet.
Hey, die hebben we ook al weer ff niet gezien - RBquote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]Ik probeer al maanden een proefrit op een nieuwe R1 te regelen maar geen dealer in de buurt die 'm als demo heeft staan of hij is net verkocht als ik kom kijken.
De Bilt is voor mij nog wel te doen, welke toko is dat als ik vragen mag?
=edit: zelf al gevonden, RB motoren...vandaag Yamaha dagIk weet al waar ik vandaag ook nog langsrij.
Mooie uitslag van de MotoGP, dus mooie race.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef cageon2 het volgende:
saaie race zeg.. Moto2 was ook een beetje jammer, maar helaas...
hij heeft zeker goed gereden, maar de spanning was verder ver te zoekenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie uitslag van de MotoGP, dus mooie race.![]()
Strak gereden van Lorenzo, aantal foutjes niet op te tellen.![]()
![]()
En nu maar op naar het thuis circuit van Rossi.
Of ik heb gewoon veel geluk.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu pas.Dan rij je dus altijd erg voorzichtig.
Mja niks aan te doen... Verder geen ernstige schade?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja tijdens mijn 1e sessie na een rondje of 6 neergelegd, werd van achter aangetikt en heb me toen waarschijnlijk onderuit geremd
ik niet, viel plat op men plaatquote:Op maandag 24 mei 2010 15:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Mja niks aan te doen... Verder geen ernstige schade?
kroonplaten, hoe de neuk dat dan? Kan me moeilijk voorstellen dat daar wat mis mee is met een schuivertje...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, viel plat op men plaatzijn meteen naar een motorzaak geweest, tot nu iig al E200...en evt nog kroonplaten van E800
nicequote:
die is vorige week al aan de beurt geweestquote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef Bunnybeater het volgende:
Baleh, maar gelukkig is het niet de Bandit![]()
Van wie is de DRZ dan?
was geen schuiver maar bij een erg krappe bocht, we stonden bijna stil toen het gebeurdequote:Op maandag 24 mei 2010 15:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kroonplaten, hoe de neuk dat dan? Kan me moeilijk voorstellen dat daar wat mis mee is met een schuivertje...![]()
[..]
nice![]()
Dat kneedownen met een SM ziet er ook niet uit zeg
ff lossen en weer vastzetten, zouden die jongens ook wel moeten weten.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was geen schuiver maar bij een erg krappe bocht, we stonden bijna stil toen het gebeurdede poten staan er nu ook vreemd in.
bevielen die 6 rondjes op een SM wel verder?quote:iddmaar poot uitsteken voelt zo onnatuurlijk
ja dat zei die ook, is ie nu mee bezig als het goed is. dus eerst maar es kijken of het echt nodig is, want zo hard gng het niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ff lossen en weer vastzetten, zouden die jongens ook wel moeten weten.
Dan zet de boel zich wel weer.
Sterker nog, na elke schuiver moet je dat ff doen. Kan altijd iets verdraaid zijn...
[..]
bevielen die 6 rondjes op een SM wel verder?
Ja, was RB motoren in De Bilt.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]Ik probeer al maanden een proefrit op een nieuwe R1 te regelen maar geen dealer in de buurt die 'm als demo heeft staan of hij is net verkocht als ik kom kijken.
De Bilt is voor mij nog wel te doen, welke toko is dat als ik vragen mag?
=edit: zelf al gevonden, RB motoren...vandaag Yamaha dagIk weet al waar ik vandaag ook nog langsrij.
En je egoquote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, viel plat op men plaatzijn meteen naar een motorzaak geweest, tot nu iig al E200...en evt nog kroonplaten van E800
en voor een 1e keer ging t best aardig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut is dat he...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alles waar een motor in zit vind ik snel mooi, dus ja dit ook. of je het verwacht of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |