Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
grp 2 moet te doen zijn WB...? in 1 vallen ze net niet om
had je ook wel hoger ingeschatquote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de laagste groep gereden, meestal zit je dan de hele dag achter de Marshall.
Ben in groep 2 zelfs wel eens de snelste geweest .. in de regen.![]()
Was ook nog voor de total down met de Triumph..
Zo ff de kleine oudste ophalen, monsterritje met zhe quad.![]()
![]()
![]()
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jijquote:Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er is weer een heuse fokmeet aanstaande...wie geeft er nu een p00b om die crocs
quote:
Ben je er weleens met de motor heen gereden? Is voor mij even ver als Assen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1e keer met Cageon in grp 1 op Zolder gereden..Marshall zag dat wij wel wilden doorrijden, op een gegeven moment waren we de rest kwijt en stonden letterlijk stil op de baan om de rest op te wachten
Jawelquote:
ff wakker worden in 2010quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom dan geen agenda? Ben bang een overzichtje te maken waarna vervolgens mensen toch niet zichzelf erbij schrijven, voornamelijk jij![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
8 juni MSL @ CPZ, schrijf je in
Wie er niet is zal de toegang tot FokMC ontnomen worden (as if someone cares)
Mede mogelijk gemaakt door Sounddragen met Africa Twin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |