Je mag gvd wel een beetje meer fatsoen in je donder hebben, want dat heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon moe van het soort zwakzinnige argumenten die vrouwen altijd aandragen. Je kunt net zo goed zeggen dat je Wilders niet "lief" genoeg vindt en dat je daarom niet op hem stemt. Komt op hetzelfde neer.
Je kunt wel een hekel hebben aan het schreeuwende brutaaltje in de klas. Maar uiteindelijk gaat dat brutaaltje er toch met alle lekkere wijven vandoor.
Ik word liever door de overheid gemolken dan door zo'n Rotary-varken van de VVD.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef bendk het volgende:
Cohen is een kwakzalver, laat iedereen gras eten voor de honger en zegt vervolgens dat het heel gezond is want de nederlandse melkkoeien doen dat al jaren.
Oftewel scheiten mag je zelf wel doen, maar ik melk je wel leeg, 2 keer per dag.
Vind je? Ik vind hem juist sterk leiden, hij hoeft weinig er tussen te komen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef problematiQue het volgende:
Wat een onwijs slecht debat. Gewoon pijnlijk om naar te kijken. Klote format met die belletjes, alsof het een gameshow is. En Wester kan echt geen debat leiden.
Ik denk het niet....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Djeez het volgende:
We gaan er weer uitGeeft niet, Wilders wordt toch wel als winnaar uitgeroepen
Ja, dat applaudisseren word je ook een beetje niet goed van.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
Is dit de Frits wester show ofzo? Wat doet hij het slecht..... Men moet overigens met een ander publiek gaan werken. Verbieden te applaudiseren etc.
Kamikazedebatquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef TheGaffer het volgende:
Tegen Rutte een debat over de economie proberen te winnen.
Precies, het publiek hebben ze volgens mij direct vanuit de ik-hou-van-Holland-opnames gehaald. Ik zit nog te wachten op de lachbandquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
Is dit de Frits wester show ofzo? Wat doet hij het slecht..... Men moet overigens met een ander pinkel gaan werken. Verbieden te applaudiseren etc.
. Weinig? Heb je iets tot je genomen ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem juist sterk leiden, hij hoeft weinig er tussen te komen.
Ik hoop het, mijn zegen heeft hij.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Djeez het volgende:
We gaan er weer uitGeeft niet, Wilders wordt toch wel als winnaar uitgeroepen
Eerste kwartier gemist, misschien dat het toen erg wasquote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
. Weinig? Heb je iets tot je genomen ofzo
Helemaal mee eens. Is Frits bang vriendjes in Den Haag te verliezen of zo? Hij had al een aantal maal stevig moeten ingrijpen en mensen moeten afkappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef problematiQue het volgende:
Wat een onwijs slecht debat. Gewoon pijnlijk om naar te kijken. Klote format met die belletjes, alsof het een gameshow is. En Wester kan echt geen debat leiden.
. Ik kijk pas sinds een kwartierquote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eerste kwartier gemist, misschien dat het toen erg was
Hoezo? Vind je Rutte zo goed dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef TheGaffer het volgende:
Tegen Rutte een debat over de economie proberen te winnen.
Mee eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Is Frits bang vriendjes in Den Haag te verliezen of zo? Hij had al een aantal maal stevig moeten ingrijpen en mensen moeten afkappen.
Eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef raptorix het volgende:
Rutte heeft het debat nu al gewonnen, niet alleen inhoudelijk erg sterk, maar ook helder en puntig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |