quote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef StephanL het volgende:
Grote kans dat Wilders toch wint en dat hem dat zetels oplevert.
Ikquote:
Die zetels heeft hij ook keihard nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef StephanL het volgende:
Grote kans dat Wilders toch wint en dat hem dat zetels oplevert.
Boehoehoe ze stemmen niet op mijn partij! Ik ben slim dus zij zijn dom! Huil huil!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:11 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Tja, zolang een X aantal personen zo dom is om op Wilders te stemmen, dan zal die inderdaad zetels behouden ja.
vanavond om 20:00 op tv en het debat zelf begint om 20:15 geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef _Michiel_ het volgende:
Wanneer is dat debat?
D66 links noemenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:43 schreef dpgargoyle het volgende:
Ik zag net Pechtold bij De Oplichter in het programma. Wat een drama weer. Links bakt er niks van. Erg jammer.
Dat denk ik ook. Balkenende is een goede debater, maar het CDA is aangeschoten wild en het is makkelijk schieten op het CDA nu. PvdA is ook aangeschoten wild en Cohen is een zwakke debater.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik
Cohen gaat zich belachelijk maken. Balkenende kan de aanvallen op het verleden niet pareren, en Rutte kan veel van Wilders pareren met zijn eigen programma.
"Het premiersdebat is vanavond vanaf 20:00 uur live te zien op RTL 4. Natuurlijk is het debat ook te volgen via deze website."quote:Op zondag 23 mei 2010 13:38 schreef Supersoep het volgende:
Hoe volg ik dit vanuit Belgie? Nederland 1, 2 en 3 zijn hier te ontvangen en streamen blijkt hier in dit onderontwikkeld land ook een probleem te zijn.
Hij maakte wel wat punten tijdens dat debat.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:37 schreef ethiraseth het volgende:
Rutte in elk geval niet na zijn beschamende optreden op Radio 1, waar hij niet veel meer kon dan liegen, schreeuwen, aantijgingen maken en door mensen heen praten. Tenzij hij dat opeens heeft afgeleerd. Voor de rest zal het afhangen van de onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |