quote:Op zondag 23 mei 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@ SOL: goeiemorgen! heb je niet geslapen??![]()
ik ben wakker en ga er straks maar uit, als het zonnetje er al is. anders blijf ik nog ff liggen hier
dus baantjes trekken in je eigen zweet?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
heb zo'n 3 uur geslapen, werd nu bed uit gebrand door de zon en vriendlief die het nog warmer maakte door bovenop me te liggen
wil je ook mijne komen doen, hoef ik het volgende week zelf niet te doenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijne Pinksteren iedereen!
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
nog een batch maken?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef noobdeswoop het volgende:
Ben lekker op heb gisteren zelf ijsthee gemaakt ik denk dat het al op is voor ik in de zon zit.
Hmmm weer lekker weer wordt zeker een fijn pinksteren.
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoedquote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijne Pinksteren iedereen!
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm isquote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoed
ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehadquote:Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus baantjes trekken in je eigen zweet?
ik vind dat juist helemaal niet fris aanvoelen als het nog warm is van de drogerquote:Op zondag 23 mei 2010 09:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm is
Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoed
ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen danquote:Op zondag 23 mei 2010 09:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehadéén grote bos krullen
dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!
waarom weten de meesten dat nietquote:Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksterenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
'Hier, heb je wat te eten en mamma niks meer vragen he?'quote:Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
![]()
Buiten drogen is echt het lekkerst inderdaad!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!
Woon je alleen (met je kat) in NZ, Cassima?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Cassima het volgende:
[..]
Buiten drogen is echt het lekkerst inderdaad!![]()
Ik heb de hele dag doorgebracht met huishoudelijke zooi... Beetje opruimen, wasjes doen, boodschapjes. Wil ik uiteindelijk op de bank wat gaan Internetten, wil de kat natuurlijk aandacht... Goed, even geknuffeld, "nee, niet op het toetsenbord zitten", ga weer verder. Komt ze eerst naast mijn hand zitten. *purr purr* Geen reactie van mij. Kat schuifelt dichterbij. Ik reageer nog niet. Kat trekt allerschattigste gezicht en legt hoofd op mijn hand. Tja, toen kon ik alleen nog maar scrollen en niet meer de muis bewegen.En natuurlijk gelijk doen alsof ze sliep he, inclusief gesnurk.
dan krijg ik denk nog liever gloeiende oortjesquote:Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De één krijgt dus rode oortjes en de ander krullen. Vorige zomer leek ik wel een rasta
Voor het eerst in mijn leven een haarmaskertje gebruikt terwijl ik dus helemaal niet van dat getrut ben
eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 en dan zomervakantiequote:
ojaa heerlijk zeg! veel plezier alvast en geniet ervanquote:Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen!fijne pinksteren allemaal! Vandaag is echt weer een prachtige dag! Ideaal weer om lekker te lunchen bij 'mijn keuken' met de mr!
die heb ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 en dan zomervakantie
tnx! Heb ik nog iets gemist hier? T gaat zo snelquote:Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojaa heerlijk zeg! veel plezier alvast en geniet ervan
edit'je?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen!fijne pinksteren allemaal! Vandaag is echt weer een prachtige dag! Ideaal weer om lekker te lunchen bij 'mijn keuken' met de mr!
de hele dag? het is nog geen 10 uurquote:Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Cassima het volgende:
[..]
Buiten drogen is echt het lekkerst inderdaad!![]()
Ik heb de hele dag doorgebracht met huishoudelijke zooi... Beetje opruimen, wasjes doen, boodschapjes. Wil ik uiteindelijk op de bank wat gaan Internetten, wil de kat natuurlijk aandacht... Goed, even geknuffeld, "nee, niet op het toetsenbord zitten", ga weer verder. Komt ze eerst naast mijn hand zitten. *purr purr* Geen reactie van mij. Kat schuifelt dichterbij. Ik reageer nog niet. Kat trekt allerschattigste gezicht en legt hoofd op mijn hand. Tja, toen kon ik alleen nog maar scrollen en niet meer de muis bewegen.En natuurlijk gelijk doen alsof ze sliep he, inclusief gesnurk.
Ik heb een huisgenoot. Het is haar kat, maar ik ben "tante Cassima" voor de kat.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woon je alleen (met je kat) in NZ, Cassima?
Wat voor lekker eten vind je daar, heb je daar plaatjes wat je met ons zou willen delen? Eet je meer schapenvlees dan in Nederland bijvoorbeeld?
ik had al sinds vrijdag niet meer gepostquote:Op zondag 23 mei 2010 09:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tnx! Heb ik nog iets gemist hier? T gaat zo snel
En dus heb ik nu vakantiestress, zo maar eens een lijstje maken.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 2 en dan zomervakantie
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh, cas zit aan het andere eind van de wereld blijkbaar, dus vandaar dat ze er al een hele dag heeft opzitten
Ja, misschien moet ik dat eens in mijn sig gaan zetten ofzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh, cas zit aan het andere eind van de wereld blijkbaar, dus vandaar dat ze er al een hele dag heeft opzitten
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom weten de meesten dat niet![]()
ze snappen wel het suikerfeest maar van de Hollandse vrije dagen weten ze de betekenis niet
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Hier, heb je wat te eten en mamma niks meer vragen he?'
ah die zie ik toch niet met foonquote:Op zondag 23 mei 2010 09:54 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dat eens in mijn sig gaan zetten ofzo.
dat mag wel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 09:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben katholiek opgevoed en hecht wel waarde aan de katholieke opvoeding van mijn kind in de zin van dat ik wil dat ze het verhaal kent. Waarom vieren wij Kerst, Pasen en Hemelvaart? Maar goed, Pinksteren is dus op misterieuze wijze uit mijn geheugen verdwenen en ik moest het opzoeken.... schaam schaam .
Wanneer ben je in town?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Tezz, ik ga je volgende week zien als ik nog een beetje aanspreekbaar ben na 2 dagen festival in belgië
Ik zeg wederom: Lang leve google!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat mag wel hoor![]()
het is ook een minder bekend verhaal dan Kerst, Pasen en Hemelvaart. en eerlijk gezegd weet ik het ook pas weer sinds mijn geschiedenisreis door Rome![]()
Het is wel een CUL-verantwoord antwoord natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helaas trapt mijn kind daar niet in. Lang leve google
Het hoort wel bij Hemelvaart eigenlijk. Maar het is inderdaad minder bekend, omdat het ook veel abstracter is waarschijnlijk, dan Pasen of Kerst.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat mag wel hoor![]()
het is ook een minder bekend verhaal dan Kerst, Pasen en Hemelvaart. en eerlijk gezegd weet ik het ook pas weer sinds mijn geschiedenisreis door Rome![]()
Ik heb 'm niet meer op zien duiken in de CUL SC, dus ik denk dat de lol eraf is.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah die zie ik toch niet met foonBen je inmiddels van je stalker af?
Ja irritant is dat. Ik krijg ook wel eens telefoontjes op mijn werk wanneer ik niet in de gelegenheid ben om op te nemen, maar sms dan altijd even dat ik druk ben en later op de dag terugbel.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil naar Noordwijk vandaag maar ben een beetje boos op een vriend die gisteren per ongeluk ophing (tel doet gek, gebeurd vaker) en daarna niet meer opneemt, sms't of terugbelt...
ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bewust de telefoon niet opnemen. Ook al heeft het een reden, sms dan later ofzo.
ik heb er dus eigenlijk niet zo'n zin in, maar misschien hoor ik vandaag ook wel niks
Kan je niet met een ander gaan? Of alleen?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil naar Noordwijk vandaag maar ben een beetje boos op een vriend die gisteren per ongeluk ophing (tel doet gek, gebeurd vaker) en daarna niet meer opneemt, sms't of terugbelt...
ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bewust de telefoon niet opnemen. Ook al heeft het een reden, sms dan later ofzo.
ik heb er dus eigenlijk niet zo'n zin in, maar misschien hoor ik vandaag ook wel niks
zondag rijden we naar huisquote:
Oke, PM me tegen die tijd eventjes! Of sms! Wij zijn namelijk doorgaans niet thuis op zondagmiddag, maar als ik weet dat je komt dan blijf ik natuurlijk thuis!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zondag rijden we naar huismaargoed voorheen gingen we maar 1 dag, nu 2 dagen....dus ik zal wel naar de klote zijn
ah gelukkig! enig idee wie het zou kunnen zijn?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer op zien duiken in de CUL SC, dus ik denk dat de lol eraf is.
Gewoon een troll die zichzelf verveelde denk ik. Heb geen eens zin om er moeite in te steken daar over na te denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah gelukkig! enig idee wie het zou kunnen zijn?
zou wel willen maar ben tijdelijk 'gehandicapt' want ben mn auto kwijtquote:Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet met een ander gaan? Of alleen?
Oh ja, da's waar ook. Vervelend zoiets joh!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou wel willen maar ben tijdelijk 'gehandicapt' want ben mn auto kwijt
dat snap ik, maar zijn tel verbrak de verbinding ineens en normaal belt hij dan wel terug alleen nu niet, ik belde em; hij ging wel over. smste em paar keer en het was 's middags en tot nu toe heb ik niks vernomen!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja irritant is dat. Ik krijg ook wel eens telefoontjes op mijn werk wanneer ik niet in de gelegenheid ben om op te nemen, maar sms dan altijd even dat ik druk ben en later op de dag terugbel.
Maar aan de andere kant: doordat we allemaal een mobje hebben tegenwoordig gaat iedereen er wel van uit dat je altijd en overal bereikbaar bent, terwijl dat niet zo is.
Als ik met mijn man en kind door de dierentuin loop bijvoorbeeld neem ik mijn mobje ook niet op.
ben doorgaans vroeg wakker als ik bij truttebosje en familie slaap, dus ik sms/bel je op tijdquote:Op zondag 23 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, PM me tegen die tijd eventjes! Of sms! Wij zijn namelijk doorgaans niet thuis op zondagmiddag, maar als ik weet dat je komt dan blijf ik natuurlijk thuis!
mooi! bij mij ook maar dat hoefde niet van mij, ik snap niks van mn lichaam. in 4 dagen was ik 1,5 kg zwaarder en 3 dagen daarna was ik 2 kg lichter hahaquote:Op zondag 23 mei 2010 10:09 schreef LieLie het volgende:
Oh, de weegschaal liet ook eindelijk weer wat resultaat zien vanmorgen!
oja die Prince.. heeft waarschijnlijk geen leven. wat een trieste gastquote:Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef Cassima het volgende:
[..]
Gewoon een troll die zichzelf verveelde denk ik. Heb geen eens zin om er moeite in te steken daar over na te denken.Moeite niet waard.
waarom al die moeite bij zo'n persoon?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat snap ik, maar zijn tel verbrak de verbinding ineens en normaal belt hij dan wel terug alleen nu niet, ik belde em; hij ging wel over. smste em paar keer en het was 's middags en tot nu toe heb ik niks vernomen!
ik vind dat echt stom van mensen; ze weten toch dat je wat wilt vragen of zeggen en dan gewoon maar niet opnemen of een teken van leven te geven? hij ging iedere keer gewoon over dus batterij is het niet
snap ik ook niet, maar ik dacht; zal vast een reden hebben. maar nu denk ik dat niet meer. maar niet zo leuk om zo weer een vriend kwijt te raken.. mannenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom al die moeite bij zo'n persoon?
tnx lieverd, maar ben gewoon thuis dus geen computerquote:Op zondag 23 mei 2010 10:06 schreef borisz het volgende:
SOL als je nog iets leuks wilt luisteren --> House top 1000 allertijden op Fresh-FM. (80 uur non-stop)
vrienden gaan en komen en sommigen blijvenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap ik ook niet, maar ik dacht; zal vast een reden hebben. maar nu denk ik dat niet meer. maar niet zo leuk om zo weer een vriend kwijt te raken.. mannen
Dat denk ik ook wel eens van Yolanthe Cabeau van Kasbergenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom al die moeite bij zo'n persoon?
SHOquote:Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens van Yolanthe Cabeau van Kasbergen
zo zal ik denken, thanks. jammer voor hemquote:Op zondag 23 mei 2010 10:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vrienden gaan en komen en sommigen blijvenals je dat kunt 'accepteren' dan maak je je minder druk om dit soort zaken
bedenk maar zo dat hij jouw vriendschap gewoon niet waard is.
ze is mooi en daar red ze alles mee blijkbaarquote:Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens van Yolanthe Cabeau van Kasbergen
Ja, interessant.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:47 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot. Het is haar kat, maar ik ben "tante Cassima" voor de kat.
Ik denk niet dat er zoiets is als de NZ-se keuken. Het is wat invloed van Brits (pie met tomatenketchup, roasts), maar vooral heel veel van alles wat. Veel Aziatische restaurants bijvoorbeeld, wat me een sushi-verslaving heeft opgeleverd. Plaatjes... Ja... Zodra ik een keer met mijn luie reet van de bank af wil komen (staan op andere computer). In Nederland at ik *nooit* lam, ben er niet mee opgevoed en ben 8 jaar vegetarier geweest. Hier wel regelmatig, omdat ik geen moeite heb met de productiemethode van lam hier. Volgens mij is het allemaal per definitie scharrel.
Oe wacht, over NZ eten: Ik wil deze een keer in gaan zien in de boekenwinkel om te kijken of het was is: http://www.mightyape.co.n(...)uth-Pacific/4054483/
Ik mis trouwens wel wat Nederlands eten, zeker met de winter in aantocht. Heb hier nog geen boerenkool of knolselderij kunnen vinden. *snif*
Maar dan zie ik Milou niet!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben doorgaans vroeg wakker als ik bij truttebosje en familie slaap, dus ik sms/bel je op tijdmoeten milou ook nog ophalen in voorburg, dus het zal een snel bezoekje wordn
ik verwacht natuurlijk wel warme appeltaart
Ik vond speltbrood op ciabatta lijken. Heel lekker ja, ook geroosterd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, gisteren bij de C1000 waar ik nooit kom heb ik brood van Spelt gekocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelt
Smaakt net anders dan tarwe, kan het niet helemaal plaatsen. Had al eerder muesli met Spelt opgehad, vind het lekker.
Dat. Heb net twee sneetjes gewoon en 1 sneetje geroosterd met kaas gegeten. Het is geroosterd nóg lekkerder dan nomaal tarwebrood.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond speltbrood op ciabatta lijken. Heel lekker ja, ook geroosterd.
wilde alleen ff weten welk apparaat er het beste uitkwamquote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben lid. Wat wil je weten over die test?
waarom? ik heb geen hoofdpijn en ik hoef ook niet ongesteld te worden. slapen gaat t niet meer worden btwquote:
ik neem haar toch echt niet mee. is wel een x de bedoeling als we naar truttebosje en familie gaan want zij hebben milou ook nog nooit gezien in de bijna 3 jaar dat ik met cnk hebquote:
oh ik dacht van de wijn van gisterenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom? ik heb geen hoofdpijn en ik hoef ook niet ongesteld te worden. slapen gaat t niet meer worden btw
komt hij nou uit Alphen a/d Rijn. Heb hem daar vaak tijdens toernooien gezien maar weet niet zeker of hij daar echt lid is. Lijkt zo..quote:Op zondag 23 mei 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar THiemo de Bakker kijken op Roland Garros
je hoeft toch niet iedere dag te rennen? Of heb je zo'n opbouwschema?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:![]()
Het schema weer uitgelopen in dit hete weer, het luie zweet is wel los geloof ik
Ja, en dat doe ik om de dag of twee dagen. Het is een schema voor drie keer in de weekquote:Op zondag 23 mei 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoeft toch niet iedere dag te rennen? Of heb je zo'n opbouwschema?
ben er wel gaar van icm slaaptekort, maar heb geen pilletjes nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht van de wijn van gisteren
wow! Ik heb niks gedronken maar lig nog steeds op bed. Ik voel me lui nuquote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben er wel gaar van icm slaaptekort, maar heb geen pilletjes nodigHeb net nog even gesport zelfs
vind het knap van je. Lig je op schema?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, en dat doe ik om de dag of twee dagen. Het is een schema voor drie keer in de week
heldquote:Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:![]()
Het schema weer uitgelopen in dit hete weer, het luie zweet is wel los geloof ik
lekker! Welk strand?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heldWij gaan zo naar de zee
als cnk straks weer een x wakker wordt
Heerlijk een flink stuk wandelen
Op zich wel ja! Heb een paar week terug twee weken niet het schema kunnen volgen, omdat ik verkouden was, maar toen ben ik wel kleine stukjes blijven lopen zodat ik het daarna weer op kon pakken.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het knap van je. Lig je op schema?
ik heb inmiddels ook weer een plekje in mijn bed veroverdquote:Op zondag 23 mei 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow! Ik heb niks gedronken maar lig nog steeds op bed. Ik voel me lui nu
ja, dat gaat snel. Weet niet of het te zwaar is. Benijd het wel. Ik ga als ik genoeg motivatie heb mn skeelers uit het stof halen voor n rondje van n kwartierquote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op zich wel ja! Heb een paar week terug twee weken niet het schema kunnen volgen, omdat ik verkouden was, maar toen ben ik wel kleine stukjes blijven lopen zodat ik het daarna weer op kon pakken.
Ik heb nu de derde dag van week 5 gelopen, en ben dus 7 bezig met lopen met dit schema. Komende week moet ik al 2 x 8 en 2 x 3 en de week daarna 2 x 10 en 2 x 3!
Hij komt uit Gravenzande. Zal vast wel eens in Alphen ad Rijn gespeeld hebben, daar hebben ze volgens mij wel een Challenger toernooi.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt hij nou uit Alphen a/d Rijn. Heb hem daar vaak tijdens toernooien gezien maar weet niet zeker of hij daar echt lid is. Lijkt zo..
vind het altijd zo knap van jou en coldfeet hoe jullie dit zo kunnen volhouden en doorzetten! (en Elf natuurlijk ook)quote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op zich wel ja! Heb een paar week terug twee weken niet het schema kunnen volgen, omdat ik verkouden was, maar toen ben ik wel kleine stukjes blijven lopen zodat ik het daarna weer op kon pakken.
Ik heb nu de derde dag van week 5 gelopen, en ben dus 7 bezig met lopen met dit schema. Komende week moet ik al 2 x 8 en 2 x 3 en de week daarna 2 x 10 en 2 x 3!
Kijkduin, leuk!quote:
Het verbaast mij zelf ook wel een beetje hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 11:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vind het altijd zo knap van jou en coldfeet hoe jullie dit zo kunnen volhouden en doorzetten! (en Elf natuurlijk ook)
ok ja idd, maar ook gewoon open toernooi voor alle niveaus. Hopelijk eindelijk weer eens een Hollander die goed meedoet met de Grand Slams. M. Krajicek kwam niet ver..quote:Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij komt uit Gravenzande. Zal vast wel eens in Alphen ad Rijn gespeeld hebben, daar hebben ze volgens mij wel een Challenger toernooi.
leuk vinden is het belangrijkstequote:Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het verbaast mij zelf ook wel een beetje hoorIk heb absoluut geen sportiviteit in mijn genen, maar ik ga toch elke keer weer lopen, alleen, en ik vind het ook leuk
wij gaan altijd naar de andere kant van kijkduin, zo heerlijk rustig daarquote:Op zondag 23 mei 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijkduin, leuk!. 1x geweest voor n clip van n doodsaai liedje, maar vond het strand en het boulevardje erg leuk! Alleen die ene parkeerplaats is zo vol...
ik ga eind 26 juni, want dan gereserveerd bij restaurant Altro. Hopelijk mooi weer, dan ga ik ook wandelen!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij gaan altijd naar de andere kant van kijkduin, zo heerlijk rustig daarKijkduin is ook echt mijn favoriete strandje naast de stranden van zeeland
Ja helaas. Arantxa Rus wil ook niet echt doorbreken en Kraai blijft ook hangen tussen de plekken 100 en 150.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja idd, maar ook gewoon open toernooi voor alle niveaus. Hopelijk eindelijk weer eens een Hollander die goed meedoet met de Grand Slams. M. Krajicek kwam niet ver..
ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen. Maar ik denk dat ik nog minder sportief aangelegd ben dan jouquote:Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het verbaast mij zelf ook wel een beetje hoorIk heb absoluut geen sportiviteit in mijn genen, maar ik ga toch elke keer weer lopen, alleen, en ik vind het ook leuk
toch als je op hoog niveau geturnd heb kun je nog heel veel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen. Maar ik denk dat ik nog minder sportief aangelegd ben dan jouAlhoewel ik vroeger toch op een behoorlijk hoog niveau geturnd heb. als ik er nu aan denk wat ik toen allemaal kon.... nu zou ik alleen maar denken: daar krijg ik blauwe plekken van of ik breek een been
Rus heb ik 2x van gehoord maar alleen nationale prestaties.. jammer dat Verkerk zich klem ging zuipen, aan de coke ging en een kroeg kochtquote:Op zondag 23 mei 2010 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja helaas. Arantxa Rus wil ook niet echt doorbreken en Kraai blijft ook hangen tussen de plekken 100 en 150.
noordwijk ken ik niet. maar kijkduin is dus ook behoorlijk rustig en alle parkeerruimte (straat voor je richting boulevard gaat naar links)quote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ben zelf nog steeds de grootste fan van Noordwijk. Relatief rustig strand, altijd plek met heet weer. gezellig, leuke boulevard en winkelcentrum altijd open
Rus won in 2008 de Australian Open voor junioren. Daarnaast heeft ze vijf ITF toernooien gewonnen. In 2007 toevallig Alphen ad Rijnquote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rus heb ik 2x van gehoord maar alleen nationale prestaties.. jammer dat Verkerk zich klem ging zuipen, aan de coke ging en een kroeg kocht
hahaha lullig voor Krajicek!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Rus won in 2008 de Australian Open voor junioren. Daarnaast heeft ze vijf ITF toernooien gewonnen. In 2007 toevallig Alphen ad Rijn. Maar dat is slechts een 10k toernooi. Haar grootste zege pakte ze in Nantes november vorig jaar een 50k toernooi. Maar die blijft sukkelen onder de top100.
Kraai neukt meer met de trainer dan d'r trainer dan de trainer dr traint. Die blijft ook sukkelen helaas. Kraai krijgt niet eens een wildcard voor Rosmalen dit jaar, die gaat naar Rus omdat ze vinden dat daar meer potentie in zit.
lolz, ik ben lichamelijk gewoon keihard een oud wijf hoor. (door zwangerschap bekkeninstabiliteit, en dat is nooit meer overgegaan. Weet er wel heel goed mee om te gaan en ik ken mijn grenzen maar die overschrijd ik ook weer net zo makkelijk, volgend weekend is daar een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 23 mei 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch als je op hoog niveau geturnd heb kun je nog heel veel hoor![]()
voor jou nieuwe sporten pak jij veel sneller op dan anderen!
ik maar één nrtje, zo vriend maar weereens wakker maken voor de volgende rondequote:Op zondag 23 mei 2010 11:52 schreef cybermans het volgende:
gaat wel heel hard zo... nu al 13 nummers gehad
Klinkt goed!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Inmiddels al begonnen met een pastasalade. Pasta moet nu afkoelen.
Heb een dressing van basilicum, knoflook, citroensap en olijfolie. Vanmiddag doen we daar de bosui, Tomaten en mozzarella bij en smullen maar
Goeiedag! Gezellige avond gehad? Klinkt heerlijk, in het park liggenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Laydina het volgende:
Goededag! Nog wat gemist?
Net vriendin op de trein gezet en nu omkleden om in het park te gaan liggen
zwemse! ik denk dat het heel rustig is..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Kreunende tennisters
Monical Seles
Ik vond Martina Hingis altijd wel een lekker ding, vroeger.
ZwemmenHoop dat het niet al te druk is.
thanks, ik print ze uit! Ga die pizza 4 kazen en maaltijdsalade met mozzarella kopenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef borisz het volgende:
Ik zou zeggen rpobeer het eens. Moet wel lukken denk ik
Voor diegenen die volgende week lui willen zijn, de maaltijdsalade is in de aanbieding bij de AH, wel met kortingsbon![]()
http://cmgtcontent.ahold.(...)salades_en_pizza.pdf
bekkeninstabiliteitquote:Op zondag 23 mei 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, ik ben lichamelijk gewoon keihard een oud wijf hoor. (door zwangerschap bekkeninstabiliteit, en dat is nooit meer overgegaan. Weet er wel heel goed mee om te gaan en ik ken mijn grenzen maar die overschrijd ik ook weer net zo makkelijk, volgend weekend is daar een goed voorbeeld van)
Gezellig weekend gehadquote:Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiedag! Gezellige avond gehad? Klinkt heerlijk, in het park liggen
klinkt goed! was die hamam nog de moeite waard?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gezellig weekend gehad
Vrijdagavond is ze hier aangekomen, toen niet veel gedaan. Zaterdag naar Hamam het oosten geweest (sauna's en massages gehad) en savonds de stad in geweest samen met twee andere vriendinnen en beetje naar jazz op de markt geluisterd.
Snachts nog een goed gesprek gehad en vanmorgen even buiten ontbeten.
En nu het park inLekker bruin worden
Jij ook lekker weekend gehad? En nog leuke plannen voor pinkstern?
De hamam was zeker de moeite waardquote:Op zondag 23 mei 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed! was die hamam nog de moeite waard?
ik heb een heel rustig weekend gehad en zou vandaag naar Noordwijk gaan met een vriend maar die laat het een beetje afweten (hoor niks meer), dus die vriend ook weer weg. mensen gaan snel weg uit mn leven![]()
dus nu maar tennis aan het kijken, beetje boos op Thiemo de Bakker omdat ie net kans op de wedstrijd heeft verkloot... maar ja, hij is zenuwachtig.. dat ben ik ook als ik bijna win
ja, Thiemo heeft net de 2e set verkloot dus blijf nog zeker 2 sets zitten, is toch weer 1,5 uur. wel echt niet leuk met dit weer. Morgen ga ik lekker naar A'dam denk, doe ik toch nog watquote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
De hamam was zeker de moeite waardWas erg lekker en zijn er denk ik in totaal 5 uur geweest .
Stom van die vriend zeg!Schiet dus ook niet op, beetje jammer. Gelukkig kan je je nog een beetje vermaken met het tennis
Moet wel lukken, volgens mij wel eens een recept voor kruidenboter gezien in die trant. Heb je ook knoflook in huis? Kun je er ook nog doorheen doen. Hou er wel rekening mee dat rauwe knoflook erg sterk kan zijn, dus niet al te wild doen zonder eerst te proeven.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
CUL-vraagje nog. Vanavond willen we een beetje bbq-en, maar ik heb geen kruidenboter bij het stokbrood en dat vind de mr wel heel lekker. Heb wel (room)boter en allerlei gedroogde kruiden. (italiaans, bruchetta) Wil dat ook? Wel toch?
Beetje shoppen dan? Dat is altijd goedquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja, Thiemo heeft net de 2e set verkloot dus blijf nog zeker 2 sets zitten, is toch weer 1,5 uur. wel echt niet leuk met dit weer. Morgen ga ik lekker naar A'dam denk, doe ik toch nog wat
dankjewel, jij ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Beetje shoppen dan? Dat is altijd goed![]()
Fijne dag nog mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Braamyo het volgende:
Fijne pinksteren iedereen !mooi, geniet van het weer Braam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Huiswerk...... morgen ookquote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi, geniet van het weer Braam!
Ben jij ook lekker aan het genieten FF?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi, geniet van het weer Braam!
hele week vrij?? klinkt als een hele leuke week, lekker kijken en plannen makenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:21 schreef MissHobje het volgende:
zo heb hier een stokbrooddeegje in elkaar gekneed, dat staat al een tidjje te rijzen, vanaf 11.30 dus rond 14.30 kan ik weer ff deegje doorslaan, heb net 1,15 uur in de volle zon gezeten, ok paar keer opgestaan omdat ik wegbrande en water wilde
En pff ben bizar snel gekleurd, ben al weer fftjes uit de zon maargoed tis ook wel enorm hoge straling merkte ik.
nu lekker binnen chillen, heb ook geen zin om wat te doen na het zonnebad, mannetje heeft een voetbal tournooi dus die zie ik morgen wel weer na mijn werk en dan de hele week vrijheeeeeeeeeeeeeeerlijk
Gaan we nog ff een keukenboer van de week bezoek en alvast wat badkamer ideeen/prijzen opdoen.
Zo mega zin in ons huis!!!
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Balen FairySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taxi is te duur en fietsen naar dichtsbijzijnde bus/trein? Of is het allemaal te ver?
bus gaat 1x in de 2 uur naar Leiden. Vanaf daar gaat ie naar Katwijk, maar met de bus richting mijn dorp (nou ja, 20 min fietsen) is het nogal niks eigenlijk. heb vaak genoeg net gemist en dan 2 uur wachten terwijl alles dicht is.. is niet zo leukquote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Balen FairyTaxi is te duur en fietsen naar dichtsbijzijnde bus/trein? Of is het allemaal te ver?
Jups hele leuke plannenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hele week vrij?? klinkt als een hele leuke week, lekker kijken en plannen maken
Maar fietsen in je uppie is niet leuk, zat er ook al aan te denken maar ik heb ook ff geskipped, hier trouwens wel een auto maar voordat ik bij het strand ben staan er ook flinke files had ik me bedachtquote:Op zondag 23 mei 2010 13:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]geen auto.... FIETSEN, is goed voor je en vang je mieters veel zon
ja helaas, over 2 dagen is het weer voorbij. dan komt er vast weer onweerquote:Op zondag 23 mei 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups hele leuke plannenalvast ook wat planningen regelen voor verbouwing, checklisten door, wat doorrekenen etc.
Och en als het weer toch iets minder is evt ( zie vooruitzichten) is dat ook geen probleem, geniet er nu wat harder van.
Heb je geen parkje in de buurt, badlaken mee, ipodje op, boekje mee, droogje en een natje en hoppa, ja of balkon? tuin?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bus gaat 1x in de 2 uur naar Leiden. Vanaf daar gaat ie naar Katwijk, maar met de bus richting mijn dorp (nou ja, 20 min fietsen) is het nogal niks eigenlijk. heb vaak genoeg net gemist en dan 2 uur wachten terwijl alles dicht is.. is niet zo leuk
nee, geen park. boot is nog niet klaar om te varen. en ik ga straks even de tuin in denk, gewoon zitten na de tenniswedstrijd die ik aan het kijken ben. morgen komt er vast een leukere dag, alleen nu ff pechquote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb je geen parkje in de buurt, badlaken mee, ipodje op, boekje mee, droogje en een natje en hoppa, ja of balkon? tuin?
Ja lekkerquote:
Bietser!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Live tussen de hockey-wedstrijden en bakkend in de zon wens ik u allen een goedemiddag en een prettige eerste pinksterdag. Eens kijken of ik nog wat muntjes kan scoren voor drank
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bietser!![]()
Is het een beetje spannend? nog veel omhoogwaaiende minirokjes?
Ik vind fietsen in mijn uppie heerlijk! Radiootje in mijn oor en onbekende weggetjes en/of paadjes infietsen. Ik hou ervanquote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef MissHobje het volgende:
Maar fietsen in je uppie is niet leuk, zat er ook al aan te denken maar ik heb ook ff geskipped, hier trouwens wel een auto maar voordat ik bij het strand ben staan er ook flinke files had ik me bedacht
jij hebt best wat vriendinnetjes gehad hè?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]omhoogwaaiende minirokjes...lange benen, dames hokcey
ex vriendin uit mijn puber jaren zat op die sport
gezelliggg!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
hobje, lekker aant genieten zo zeg!Wij net wakker weer
Even slapen nog heeft me toch wel goed gedaan
FF, volgend weekend festival in België: Neerpelt Open Air en zondag dus misschien nog op de terugweg even op de koffie bij Tezz
Halloquote:Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Live tussen de hockey-wedstrijden en bakkend in de zon wens ik u allen een goedemiddag en een prettige eerste pinksterdag. Eens kijken of ik nog wat muntjes kan scoren voor drank
Valt heel erg mee,quote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt best wat vriendinnetjes gehad hè?
Haal je D_H al in?
ik snap niks van die loterij. doe sinds 3 maanden mee maar geen idee hoe ik moet kijken naar uitslagen. ik heb 3 loten, rekeningnummer met 01, 02, 03 erachter. moet ik dan gewoon mn rek nummer invullen bij uitslag of met die 01/02/03? en stel als ik iets heb gewonnen en ik weet het niet; komt het dan gewoon mijn kant op? Ik hoop het, anders stop ik ermee. Ik hoop dat ik een keer geluk heb, en Ron Brandsteder langs komtquote:Op zondag 23 mei 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
Mij te warm op het balkon/in de tuin.
Straks nog even giro kijken en daarna nog even het golfen op de BBC.
volgens mij had golfer het over wielrennen hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap niks van die loterij. doe sinds 3 maanden mee maar geen idee hoe ik moet kijken naar uitslagen. ik heb 3 loten, rekeningnummer met 01, 02, 03 erachter. moet ik dan gewoon mn rek nummer invullen bij uitslag of met die 01/02/03? en stel als ik iets heb gewonnen en ik weet het niet; komt het dan gewoon mijn kant op? Ik hoop het, anders stop ik ermee. Ik hoop dat ik een keer geluk heb, en Ron Brandsteder langs komt
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij had golfer het over wielrennen hoor
haha sorry, foutje..quote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Zegt meer over die ander dan over jou.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lijk wel wanhopig![]()
zit met een totaal niet lekker gevoel in mn keel; nooit eigenlijk als ik iemand kwijtraak en zeker op zo'n stomme manier. Ik heb me toch niet in kunnen houden, geprobeerd maar lukte niet. dus gebeld; en weer niet opgenomen.
ik zou dat zelf niet doen omdat ik weet hoe rot ik me voel als iemand dat doet.
ik vind het nog het stomste dat ik er heel erg mee zit en de ander totaal niet, daar kan ik nog het minste tegen.
net gesmst en kreeg terug: 'word niks vandaag, voel me niet goed'. Ik heb echt afleiding nodig want ik ben hier heel gevoelig voor. Heb gesmst dat hij na t lullige negeren van gisteren best mag bellen. Hij belt nog niet, dus ik hem omdat ik er niet tegen kan. Ging weer over tot voicemail. Ik weet t; lijk wel gek maar wil zo graag weten waarom hij zo ineens doetquote:Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt meer over die ander dan over jou.
Zo te zien verlies je er niet iemand mee die heel erg de moeite waard was en die jou erg 'belangrijk' vond. Maar het blijft lullig als ie op zo'n manier er mee nokt.
ik zou het nieteens meer willen wetenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net gesmst en kreeg terug: 'word niks vandaag, voel me niet goed'. Ik heb echt afleiding nodig want ik ben hier heel gevoelig voor. Heb gesmst dat hij na t lullige negeren van gisteren best mag bellen. Hij belt nog niet, dus ik hem omdat ik er niet tegen kan. Ging weer over tot voicemail. Ik weet t; lijk wel gek maar wil zo graag weten waarom hij zo ineens doet
oh staan er nog lekkere recepten in de delicious? mag van mezelf een magazine kopen en twijfel over de wining&dining of deliciousquote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
ik zit lekker op de opritde nieuwe delicious al doorgeplozen en ander boekje gelezen. kruidenboter gemaakt met bruchettakruiden
straks lekker knoeien. veel te warm om te gaan spitten in de tuin
Mee eens, daar heb je niks aan. Dan vermaak ik me liever alleen, nu heb je zoveel tijd verloren.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou het nieteens meer willen wetendat soort mensen zijn geen vrienden, heb je helemaal niks aan. Maargoed ik ben heel erg resoluut met dat soort situatie's: over en uit
Dat leer je vanzelf nog wel, je bent nog jong
Dat schilderen moet ik wel kunnen. 2 kleuren bruin, melk en puur.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat krakke dus zegt, je bent je nu al sinds gisteravond aan het ergeren, zonde van je tijd en energieKrakke, wat leuk en crea
Moet je ze straks ook nog gaan schilderen
Ik kon dat altijd ook moeilijk, maar het went. Het blijft lullig, maar ik heb geen tijd te verliezen. En vroeger dacht ik ook nog eens dat het aan mij lag.......quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt, kost energie. Wil net zo makkelijk erin kunnen zijn als jullie, maar kan dat niet. Kan niet begrijpen waarom mensen zo lullig kunnen doen ineens, vandaar. Eniewee, hij smste net dat ie me over 45 min belt. Ik ga alvast wat woorden verzamelen die ik wil zeggen. Over eetmagazines: ik heb een jaarabo genomen op Elle eten :-). Hopelijk is het wat, de Allerhandes en Boodschappen heb ik zo gauw uit :-)
geen boter, suiker en fruit in het deeg? Lekker zoete ieniemienie broodjes heb je dan :-)quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat schilderen moet ik wel kunnen. 2 kleuren bruin, melk en puur.
Er staan ook nog wat gebakjes in de oven. Volgende keer ga ik proberen wat vruchtjes te kleien daarvoor.
En het kwam omdat m'n moeder zulke gebakjes had gezien en ze leuk vond. Toen dacht ik: Moet kunnen.
En toen bedacht ik dat ik ieniemini vormpjes had, dus bonbons.
Het goede nieuws is dat je er niet van aankomt.
hij gaat over italië, met oa recepten voor pasta'squote:Op zondag 23 mei 2010 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh staan er nog lekkere recepten in de delicious? mag van mezelf een magazine kopen en twijfel over de wining&dining of delicious
Het is van dat kleuter-klei-deeg. Alleen bloem, zout en wat water. Oneetbaar dus, vandaar geen calorieeen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen boter, suiker en fruit in het deeg? Lekker zoete ieniemienie broodjes heb je dan :-)
dat denk ik ook soms, als t vaker voorkomt. Waarom anderen altijd een mega sociaal leven hebben met veel vrienden en een leuke eerlijke partner en ik word afgedankt. Maar ik weet ook dat ik een meisje ben vol liefde, die gauw om mensen geeft. En dan bedenk ik me weer dat er naast onzeker en gevoelig, niks mis is met mij. Toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kon dat altijd ook moeilijk, maar het went. Het blijft lullig, maar ik heb geen tijd te verliezen. En vroeger dacht ik ook nog eens dat het aan mij lag.......
oh haha, voor de sier in de koektrommel?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is van dat kleuter-klei-deeg. Alleen bloem, zout en wat water. Oneetbaar dus, vandaar geen calorieeen.
Wees blij, ik ben een onzekere en gevoelige man.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat denk ik ook soms, als t vaker voorkomt. Waarom anderen altijd een mega sociaal leven hebben met veel vrienden en een leuke eerlijke partner en ik word afgedankt. Maar ik weet ook dat ik een meisje ben vol liefde, die gauw om mensen geeft. En dan bedenk ik me weer dat er naast onzeker en gevoelig, niks mis is met mij. Toch?
arrogant? Ohnee Steer, niet doen ajb!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, da's niet waar dat ik onzeker ben. Alleen als het aankomt op dat ik iemand leuk vind. Voor de rest kan ik best arrogant zijn.
lekker zegquote:Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een uur baantjes lopen ploegen, voel me goed!!
Tevens is het nu precies een week dat ik exact heb bijgehouden wat ik heb gegeten, en mijn gewicht met een trendlijn heb geplot. Interessante dingen gezien![]()
Nu eerst wat eiwitten naar binnen lepelen in de vorm van een Steak Tartare![]()
/nerd
Mijn probleem was dat ik teveel om mensen gaf en er dus teveel van verwachtte. En dus niet goed kon zien of die ander het wel net zo leuk vond als ik. Omdat ik onzeker was, ging ik teveel mijn best doen of te lang volhouden.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat denk ik ook soms, als t vaker voorkomt. Waarom anderen altijd een mega sociaal leven hebben met veel vrienden en een leuke eerlijke partner en ik word afgedankt. Maar ik weet ook dat ik een meisje ben vol liefde, die gauw om mensen geeft. En dan bedenk ik me weer dat er naast onzeker en gevoelig, niks mis is met mij. Toch?
die fase krijg ik hopelijk gauw dan :-)quote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik teveel om mensen gaf en er dus teveel van verwachtte. En dus niet goed kon zien of die ander het wel net zo leuk vond als ik. Omdat ik onzeker was, ging ik teveel mijn best doen of te lang volhouden.
Pas toen ik mezelf echt leuk vond omdat ik meer mezelf was, had ik daar minder problemen mee.
Goed gedaan Steer!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een uur baantjes lopen ploegen, voel me goed!!
Tevens is het nu precies een week dat ik exact heb bijgehouden wat ik heb gegeten, en mijn gewicht met een trendlijn heb geplot. Interessante dingen gezien![]()
Nu eerst wat eiwitten naar binnen lepelen in de vorm van een Steak Tartare![]()
/nerd
zijn de winkels open bij jou? Ga bbq-en met stokbrood! Lekker toch! Ik krijg vnv groente hmm, en mn ouders gaan uitgebreid bbq-en bij vrienden..quote:Op zondag 23 mei 2010 15:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker zegheerlijk met dit weer
En wat goed dat je dat bijgehouden hebt zegzou het niet kunnen haha.
Zo de 2e rijs van mijn stokbroden is klaar en nu ga ik ze vormen en dan nog 1,5 uur rijzen.
Duurt wel lang maar ik hoop dat ze super lekker worden
Eet ik lekker simpel stokkies met dipjes hehe, msischien dat ik nog ff langs de winkel ga fietsen ,maar ik denk van niet
hoe versier je ze?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan Steer!![]()
FF, ze zijn voor op een mooie glazen schaal. Tres schattig.
have fun! Tot vnv!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef SeaOfLove het volgende:
lieverds, ik lees vanavond even terug, wij zijn weg.
hij schijnt nu even op mij, ik gooi em zo terug :-)quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef borisz het volgende:
Wil de zon terugkeren aub.
Try and stop me.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
arrogant? Ohnee Steer, niet doen ajb!
Hallo INFJquote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik teveel om mensen gaf en er dus teveel van verwachtte. En dus niet goed kon zien of die ander het wel net zo leuk vond als ik. Omdat ik onzeker was, ging ik teveel mijn best doen of te lang volhouden.
Pas toen ik mezelf echt leuk vond omdat ik meer mezelf was, had ik daar minder problemen mee.
alleen 1 xl appie heurquote:Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de winkels open bij jou? Ga bbq-en met stokbrood! Lekker toch! Ik krijg vnv groente hmm, en mn ouders gaan uitgebreid bbq-en bij vrienden..
dat moet je zelf doen als je dat wilt. Maar volgens mij is dat een schild, om je onzekerheid te verbergen. En dat hoeft echt niet hoor..quote:
hoeveel stokbroden voor in je uppie?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
alleen 1 xl appie heurergens op de a'damse staatweg utrecht
En nee ga niet bbq in mijn uppie das geen hol an, heb ook nog spinazie en vissticks, maar ben gek op zelf gebakken brood dus dat zit wel goed
De bonbons 2 kleuren bruin en als het lukt een wit streepje. En zilveren pilletjes.quote:
Da's nog meer crea dan mijn deeg. Maar wel veel lekkerder!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
alleen 1 xl appie heurergens op de a'damse staatweg utrecht
En nee ga niet bbq in mijn uppie das geen hol an, heb ook nog spinazie en vissticks, maar ben gek op zelf gebakken brood dus dat zit wel goed
Ken je dat gevoel, dat je ergens heeeeel goed mee bezig bent en dat ook weet en uitstraalt? Dat bedoel ik meer. Da's een neiging naar arrogantie indien je zelf - terecht - van je kwaliteiten overtuigd bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat moet je zelf doen als je dat wilt. Maar volgens mij is dat een schild, om je onzekerheid te verbergen. En dat hoeft echt niet hoor..
Waar ging het spel over?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:19 schreef cybermans het volgende:
endless playlist is toch ten einde gekomen
was soms wel even spannend maar aaaaaaah gehaald
heb het spel pas 2 jaar ofzo
Volgens mij ben je pas arrogant als je je door zo'n gevoel beter voelt dan een ander.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel, dat je ergens heeeeel goed mee bezig bent en dat ook weet en uitstraalt? Dat bedoel ik meer. Da's een neiging naar arrogantie indien je zelf - terecht - van je kwaliteiten overtuigd bent.
En wees gerust, d'r zijn genoeg gebieden over waar ik niet van m'n kwaliteiten overtuigd ben![]()
aaah schattig!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gefietst en een leuk tafereeltje op de pic gezet :
[ afbeelding ]
Teruglezen
precies. Volgens mij ben je gewoon trots op jezelf en dat mag je natuurlijk uitstralen. Maar zodra je niet meer naar anderen luistert omdat jij absoluut gelijk hebt en daarmee basta, dan ben je arrogantquote:Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je pas arrogant als je je door zo'n gevoel beter voelt dan een ander.
In dit geval ligt het toch echt aan die 'vriend'. Beetje vreemd hoe hij het aanpakt. Niks mis met jou, probeer niet te veel erover na te denken. So be it & Take it or leave itquote:Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Die plek herken ikquote:Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gefietst en een leuk tafereeltje op de pic gezet :
[ afbeelding ]
Teruglezen
Rockbandquote:
Erg veel paarden & maneges in de omgeving dus je wordt zowat overgegaloppeerd door de paarden, maar ik hou er erg van om naar ze te kijkenquote:
knap, ik zou dat geduld niet hebben. Wil alleen eetbare dingen bakken en dan misschien even laten staan (afkoelen) maar daarna aanvallenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De bonbons 2 kleuren bruin en als het lukt een wit streepje. En zilveren pilletjes.
Voor de gebakjes ga ik volgende keer wat vruchtjes en schijfjes appel proberen te kleien.
Als ik ergens eindverantwoordelijk voor ben, en als ik alle voor- en tegens tegen elkaar heb opgewogen, dan maak ik zelf een beslissing ergens over. Ook al zijn mensen het er niet mee eens: ik ben verantwoordelijk voor het resultaat en zó gaan we het doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. Volgens mij ben je gewoon trots op jezelf en dat mag je natuurlijk uitstralen. Maar zodra je niet meer naar anderen luistert omdat jij absoluut gelijk hebt en daarmee basta, dan ben je arrogant
3quote:Op zondag 23 mei 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel stokbroden voor in je uppie?
Introvert-geneigden he.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil niet eens een grote sociale uitgebreide vriendenkring trouwens. Past dat bij mijn letters STeer?
En wat goed dat jij bijna dagelijks gaat zwemmen! Dat kan hier niet eens volgens mij. Heb je een abbo?
\quote:Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
De steak tartare smaakte me - doorbakken - niet zo.Erg droog. Maar het was dan ook maar 4 gram vet per 100g ofzo... geen hamburger materiaal...
Hmmm, spoelwormen kwekenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
\
Als je in Frankrijk een steak tartare bestelt, krijg je een hoop tartaar met een rauw ei erop. Nooooit droog.
gefeliciteerd!!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef krakkemieke het volgende:
Bonbonnetjes zijn iets gebarsten, doch boven verwachting leuk, uit de oven!
Ik voel me een tikje truttig.... Ik houd niet eens van nep, ik voel me zo iemand met teveel tijd die nutteloze dingen maakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef krakkemieke het volgende:
voorzichtig met een beetje water zacht maken en de barstjes dicht wrijven.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef krakkemieke het volgende:
Het werkt!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef z80 het volgende:
[..]
voorzichtig met een beetje water zacht maken en de barstjes dicht wrijven.
daarna weer goed laten drogen.
en er is gebeld; 3x want tel viel iedere keer uit. ik heb gezegd dat ie niet meer zo moet doen, dat hij gewoon iets terug moet sms'en en niet wachten tot ik 10x gebeld heb en de volgende vraag om 14.30u of hij Noordwijk wil afzeggen, om dan pas te sms'en: ik ben niet lekker.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt, kost energie. Wil net zo makkelijk erin kunnen zijn als jullie, maar kan dat niet. Kan niet begrijpen waarom mensen zo lullig kunnen doen ineens, vandaar. Eniewee, hij smste net dat ie me over 45 min belt. Ik ga alvast wat woorden verzamelen die ik wil zeggen. Over eetmagazines: ik heb een jaarabo genomen op Elle eten :-). Hopelijk is het wat, de Allerhandes en Boodschappen heb ik zo gauw uit :-)
niemand doet nutteloze dingen in teveel tijd. sommigen zijn dagen bezig met voor de lol een YouTube filmpje maken; iedereen heeft zn hobby's of gekkigheid waar ie graag mee bezig is, niks om voor te schamenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voel me een tikje truttig.... Ik houd niet eens van nep, ik voel me zo iemand met teveel tijd die nutteloze dingen maakt.
die clip op het strand? ik buikdans toch niet daar?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat het uitgepraat is FF!
En ik bedoel eik dat ik me zo huisvrouwelijk voel. Zo.... gewoon, zeg maar.
Trouwens, toen ik die clip zag vroeg ik me af: doe je ook buikdansen?
Even een tegelwijsheid: nooit iemand willen houden die jou niet wil houden.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en er is gebeld; 3x want tel viel iedere keer uit. ik heb gezegd dat ie niet meer zo moet doen, dat hij gewoon iets terug moet sms'en en niet wachten tot ik 10x gebeld heb en de volgende vraag om 14.30u of hij Noordwijk wil afzeggen, om dan pas te sms'en: ik ben niet lekker.
hij heeft dingen uitgelegd en veel telefoontjes van mij zijn niet aangekomen. Alsnog verteld dat hij kon sms'en en hij heeft beloofd dat ie dat zou doen. Hij begreep dat ik zo reageerde zei hij, hopelijk dringt dat tot em door. En dinsdag of vrijdag zie ik em weer eens. Dus als hij belofte nakomt dan ben ik geen vriend kwijt![]()
ik voel me veel beter
thanks broertjequote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even een tegelwijsheid: nooit iemand willen houden die jou niet wil houden.
Voor de rest goed op jezelf passen.
ooit lang geleden iets te veel met deze zooi gespeeld thuis.quote:
Nee, maar daardoor dacht ik eraan om het te vragen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die clip op het strand? ik buikdans toch niet daar?
Opgegeten?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef z80 het volgende:
[..]
ooit lang geleden iets te veel met deze zooi gespeeld thuis.
meestal werd het spul niet gebakken maar de volgende dag hergebruikt.
indien niet opgegeten door 3 blagen die als vuilnisvat alles aten wat er te eten was, in elke willekeurige volgorde
Zou best kunnen. Of het is een uitgevlogen jong wat nog om eten bedelt. Dat denk ik eerder.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:24 schreef z80 het volgende:
kan het zijn dat er inmiddels een vogelei is uitgekomen?
nu al een uur lang onafgebroken gepiep uit een struik.
Het is een deeg/bakdag! MissHobje heeft stokbrood gebakken en ik nep-dingen van klei-deeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Is het heel erg als ik niet teruglees?
Ik las nog even het staartje van de discussie over uitzending naar Afghanistan en enerzijds ben ik het met Braamyo eens dat omdat iets ver van ons bed is we het nog niet hoeven te negeren. Wij waren ook blij dat de geallieerden in WW II ons kwamen bevrijden. Misschien een andere situatie, maar alleen maar aan je eigen land denken is wel een beetje egoistisch. Maar ik ben het ook eens met erm...was het golfer? Anyway, degene die zei dat de meeste beroepsmilitairen alleen voor het geld bij defensie gaan en dan kan je wel weer vraagtekens zetten bij de zogenaamde edelmoedige bereidwilligheid te sterven voor de vrijheid van anderen.
Maar goedHier ligt deeg voor een brood te rijzen en staat er uiensoep op het gasfornuis te pruttelen.
Het bakken moet nog gebeurenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een deeg/bakdag! MissHobje heeft stokbrood gebakken en ik nep-dingen van klei-deeg.
En het ging over vrienden en zwemmen en hardlopen en fietsen.
En vast nog meer.
Een reguliere dag in de slowchat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het is een deeg/bakdag! MissHobje heeft stokbrood gebakken en ik nep-dingen van klei-deeg.
En het ging over vrienden en zwemmen en hardlopen en fietsen.
En vast nog meer.
Ik voel me altijd zo lekker Oer als ik met mijn handen brooddeeg aan het kneden benquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef MissHobje het volgende:
Het bakken moet nog gebeuren
en hoi Isauiensoep
lekkerrrrrrrrrrrr en dem dat is een goed idee!@! ff kijken of ik alles in huis heb ahah, maak ik dat er bij
wat een lekkere ideeen kook/bak rommel aan dag zo
Waarom heb je geen zin in eten, FF? Of vind je rollade niet zo lekker. (ik vind rollade echt non-voedsel, werd in mijn kindertijd altijd een beetje gepresenteerd als zijnde luxe en ik vond er niks aanquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net een grote kom tomatensoep op en vnv moet ik nog eten. ik zie hier een grote rollade klaarliggen voor ons 3-tjes (2 zusjes en ik) en wil nu al niet meer![]()
hopelijk vnv meer trek maar denk het niet. blegh
Ik maak ook met de hand, en nu rijst het ook nog eens heerlijk bij kamer temp.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo lekker Oer als ik met mijn handen brooddeeg aan het kneden ben
Hier geen broodbakmachine, dus geen broden met gat
of omdat ik vanochtend best veel gegeten heb en net een kom tomatensoep.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je geen zin in eten, FF? Of vind je rollade niet zo lekker. (ik vind rollade echt non-voedsel, werd in mijn kindertijd altijd een beetje gepresenteerd als zijnde luxe en ik vond er niks aan)
Ik heb van dat zoute brooddeeg uit mijn kindertijd nep-bonbonnetjes en gebakjes gemaakt. Voor mijn moeder, eindelijk weet ik een kadootje.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een reguliere dag in de slowchat dusGeen zieke mensen momenteel?
En wat heb je precies van kleideeg gemaakt?
Niks mis mee toch? Zeg je gewoon dat je genoeg hebt gehad aan de soepquote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
of omdat ik vanochtend best veel gegeten heb en net een kom tomatensoep.
of omdat het warm is en ik alleen drinken wil en ijs.
ik denk een combinatie van deze 2.
Mijn ouders waren niet meer te stoppen toen ze kiprollade ontdektenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je geen zin in eten, FF? Of vind je rollade niet zo lekker. (ik vind rollade echt non-voedsel, werd in mijn kindertijd altijd een beetje gepresenteerd als zijnde luxe en ik vond er niks aan)
Oooh, dat spul! Ik heb dat altijd heel grappig gevonden en misschien ben ik een beetje gek of zo, maar elke keer als ik dat maakte als kind dan moest ik toch een beetje deeg proeven. En het was altijd bah bah vies zout. Wat was de tip van z80? (misschien moet ik toch terug gaan lezenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb van dat zoute brooddeeg uit mijn kindertijd nep-bonbonnetjes en gebakjes gemaakt. Voor mijn moeder, eindelijk weet ik een kadootje.
En ik voelde me niet oer, maar haast truttig-huisvrouwelijk. Geduld en gepriegel zijn niet mijn sterkste kant, zeg maar.
En dankzij de tip van z80 gaan ze heul mooi worden!
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ouders waren niet meer te stoppen toen ze kiprollade ontdekten
ik heb nu thee, en een calippo sinas zou ik wel erg lekker vinden. bij warm weer heb ik áltijd zin in waterijs en fruit. verder niks (maar eet wel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Zeg je gewoon dat je genoeg hebt gehad aan de soep![]()
Hobje: of je wilt de nieuwe keuken blinkend houden en durft niks klaar te maken hehe.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Zeg je gewoon dat je genoeg hebt gehad aan de soep![]()
Hobje: of je wilt de nieuwe keuken blinkend houden en durft niks klaar te maken hehe.
Ik vind alles met kip lekkerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]Bespeur ik hier een trauma uit je kindertijd?
Er zaten barstjes in en de tip was om er met wat water overheen te wrijven.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, dat spul! Ik heb dat altijd heel grappig gevonden en misschien ben ik een beetje gek of zo, maar elke keer als ik dat maakte als kind dan moest ik toch een beetje deeg proeven. En het was altijd bah bah vies zout. Wat was de tip van z80? (misschien moet ik toch terug gaan lezen)
Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te makenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef MissHobje het volgende:
neehoor, die gaat echt een mega vuurdoop krijgen whehe
![]()
Ik kan nu al niet wachten grijns.
gister een leuke demo gehad van stoomovens, dat is zo hendig koklen
Ik heb gewoon een stoomnetjequote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te maken
Salades, fruit, ijs en kommetjes soep. Daar heb ik altijd zin in bij warm weerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nu thee, en een calippo sinas zou ik wel erg lekker vinden. bij warm weer heb ik áltijd zin in waterijs en fruit. verder niks (maar eet wel hoor)
Bij vuurdoop zie ik een Hobje die als een tornado door de keuken gaat en natuurlijk flambeert!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]neehoor, die gaat echt een mega vuurdoop krijgen whehe
![]()
Ik kan nu al niet wachten grijns.
gister een leuke demo gehad van stoomovens, dat is zo hendig koklen
Sperziebonen zijn goddelijk! Nomnomnom! Alleen tsja, die draadjesgevallen zijn dan wel een enorme teleurstellingquote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef MissHobje het volgende:
enne brrrrrrrrrrrrrr roladeheb er een afkeer van gekregen, en ja ook iets uit mijn jeugd, net als spercie bonen en dan net altijd die draad bonen treffen, brrr.
Geef mij maar gewoon kipquote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
echte varkensrollade van een goede slager is nog steeds heerlijk zondagvoedsel
Jahoor, ik klik wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik mezelf even voor lul zetten met mijn oudste clip? samen met meisjes van 12,13 en 14? en een jongen ergens van de straat geplukt, kartjes en botsauto'tjes rijdend in speelpark Hilvarenbeek (naast safaripark)?
Oh ja, bij een vuurdoop hoort een geflambeert iets haha. Flensjes of zoquote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef krakkemieke het volgende:
Bij vuurdoop zie ik een Hobje die als een tornado door de keuken gaat en natuurlijk flambeert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |