abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81782508
laatste post van vorig topic:
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

@ SOL: goeiemorgen! heb je niet geslapen??
ik ben wakker en ga er straks maar uit, als het zonnetje er al is. anders blijf ik nog ff liggen hier
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_81782535
Jij ook een fijn pinksteren!

Hier willen ze ook nog niet opstaan
pi_81782546
heb zo'n 3 uur geslapen, werd nu bed uit gebrand door de zon en vriendlief die het nog warmer maakte door bovenop me te liggen
pi_81782556
Fijne Pinksteren iedereen!
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81782568
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
heb zo'n 3 uur geslapen, werd nu bed uit gebrand door de zon en vriendlief die het nog warmer maakte door bovenop me te liggen
dus baantjes trekken in je eigen zweet?
  zondag 23 mei 2010 @ 09:17:09 #6
262181 noobdeswoop
arrogant gespuis
pi_81782569
Ben lekker op heb gisteren zelf ijsthee gemaakt ik denk dat het al op is voor ik in de zon zit.
Hmmm weer lekker weer wordt zeker een fijn pinksteren.
Semi-filantroop met haatneigingen
pi_81782570
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
wil je ook mijne komen doen, hoef ik het volgende week zelf niet te doen
pi_81782574
goedemorgen!
thuis vandaag (en morgen!), beetje van alles wat doen. straks nog hardlopen, zal wel warm worden
pi_81782576
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef noobdeswoop het volgende:
Ben lekker op heb gisteren zelf ijsthee gemaakt ik denk dat het al op is voor ik in de zon zit.
Hmmm weer lekker weer wordt zeker een fijn pinksteren.
nog een batch maken?
pi_81782582
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoed
pi_81782592
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm is
pi_81782599
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef cybermans het volgende:

[..]

dus baantjes trekken in je eigen zweet?
ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehad één grote bos krullen
pi_81782639
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:20 schreef cybermans het volgende:

[..]

In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm is
ik vind dat juist helemaal niet fris aanvoelen als het nog warm is van de droger
pi_81782641
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81782707
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehad één grote bos krullen
ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen dan
pi_81782713
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!
dat dus
pi_81782715
mijn laken en dekbed heb ik gisteren nog buiten gehangen en weer heerlijk onder mn lakentje gekropen vannacht. nee, ik kan niet zonder laken slapen
  zondag 23 mei 2010 @ 09:33:02 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_81782716
pinksteren alweer.
Confidence through competence
pi_81782727
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
pinksteren alweer.
hoezo
tijd gaat te hard?
pi_81782731
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_81782745
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.
waarom weten de meesten dat niet
ze snappen wel het suikerfeest maar van de Hollandse vrije dagen weten ze de betekenis niet
  zondag 23 mei 2010 @ 09:37:03 #22
55709 Stereotomy
pi_81782758
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoezo
tijd gaat te hard?

Dus genieten van elke dag.

Leuke Rome-foto's trouwens, FF. Ben in 2008 zelf een paar dagen in Rome geweest en vond het fantastisch. Geweldige dagen gehad daar.
pi_81782761
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen dan
De één krijgt dus rode oortjes en de ander krullen. Vorige zomer leek ik wel een rasta Voor het eerst in mijn leven een haarmaskertje gebruikt terwijl ik dus helemaal niet van dat getrut ben
pi_81782763
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksteren
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81782767
voor Tezz :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81782770
goeiemorgen! fijne pinksteren allemaal! Vandaag is echt weer een prachtige dag! Ideaal weer om lekker te lunchen bij 'mijn keuken' met de mr!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81782772
uitstorting van de heilige geest op aarde
  zondag 23 mei 2010 @ 09:38:11 #28
55709 Stereotomy
pi_81782774
quote:
'Hier, heb je wat te eten en mamma niks meer vragen he?'
pi_81782776
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Buiten drogen is echt het lekkerst inderdaad!
Ik heb de hele dag doorgebracht met huishoudelijke zooi... Beetje opruimen, wasjes doen, boodschapjes. Wil ik uiteindelijk op de bank wat gaan Internetten, wil de kat natuurlijk aandacht... Goed, even geknuffeld, "nee, niet op het toetsenbord zitten", ga weer verder. Komt ze eerst naast mijn hand zitten. *purr purr* Geen reactie van mij. Kat schuifelt dichterbij. Ik reageer nog niet. Kat trekt allerschattigste gezicht en legt hoofd op mijn hand. Tja, toen kon ik alleen nog maar scrollen en niet meer de muis bewegen. En natuurlijk gelijk doen alsof ze sliep he, inclusief gesnurk.
  zondag 23 mei 2010 @ 09:38:28 #30
55709 Stereotomy
pi_81782778
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef LieLie het volgende:
uitstorting van de heilige geest op aarde
ganz geil
pi_81782779
Ik heb altijd krullen en als het te lang is een kroezig vogelnest.
En door de zon wordt mijn haar rossig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 09:38:53 #32
55709 Stereotomy
pi_81782781
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Cassima het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag doorgebracht met huishoudelijke zooi... Beetje opruimen, wasjes doen, boodschapjes. Wil ik uiteindelijk op de bank wat gaan Internetten, wil de kat natuurlijk aandacht... Goed, even geknuffeld, "nee, niet op het toetsenbord zitten", ga weer verder. Komt ze eerst naast mijn hand zitten. *purr purr* Geen reactie van mij. Kat schuifelt dichterbij. Ik reageer nog niet. Kat trekt allerschattigste gezicht en legt hoofd op mijn hand. Tja, toen kon ik alleen nog maar scrollen en niet meer de muis bewegen. En natuurlijk gelijk doen alsof ze sliep he, inclusief gesnurk.
Woon je alleen (met je kat) in NZ, Cassima?

Wat voor lekker eten vind je daar, heb je daar plaatjes wat je met ons zou willen delen? Eet je meer schapenvlees dan in Nederland bijvoorbeeld?
pi_81782788
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

De één krijgt dus rode oortjes en de ander krullen. Vorige zomer leek ik wel een rasta Voor het eerst in mijn leven een haarmaskertje gebruikt terwijl ik dus helemaal niet van dat getrut ben
dan krijg ik denk nog liever gloeiende oortjes
pi_81782817
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
pinksteren alweer.
eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 en dan zomervakantie
pi_81782821
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen! fijne pinksteren allemaal! Vandaag is echt weer een prachtige dag! Ideaal weer om lekker te lunchen bij 'mijn keuken' met de mr!
ojaa heerlijk zeg! veel plezier alvast en geniet ervan
pi_81782825
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 en dan zomervakantie
die heb ik niet ik heb voorlopig geen vakantie meer helaas...
pi_81782853
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ojaa heerlijk zeg! veel plezier alvast en geniet ervan
tnx! Heb ik nog iets gemist hier? T gaat zo snel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81782855
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
edit'je?

lekker lunchen is altijd goed!
pi_81782864
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

edit'je?

lekker lunchen is altijd goed!
ja las de uitleg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81782867
Tezz, ik ga je volgende week zien als ik nog een beetje aanspreekbaar ben na 2 dagen festival in belgië
pi_81782890
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Cassima het volgende:

[..]

de hele dag? het is nog geen 10 uur
pi_81782896
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Woon je alleen (met je kat) in NZ, Cassima?

Wat voor lekker eten vind je daar, heb je daar plaatjes wat je met ons zou willen delen? Eet je meer schapenvlees dan in Nederland bijvoorbeeld?
Ik heb een huisgenoot. Het is haar kat, maar ik ben "tante Cassima" voor de kat.

Ik denk niet dat er zoiets is als de NZ-se keuken. Het is wat invloed van Brits (pie met tomatenketchup, roasts ), maar vooral heel veel van alles wat. Veel Aziatische restaurants bijvoorbeeld, wat me een sushi-verslaving heeft opgeleverd. Plaatjes... Ja... Zodra ik een keer met mijn luie reet van de bank af wil komen (staan op andere computer). In Nederland at ik *nooit* lam, ben er niet mee opgevoed en ben 8 jaar vegetarier geweest. Hier wel regelmatig, omdat ik geen moeite heb met de productiemethode van lam hier. Volgens mij is het allemaal per definitie scharrel.

Oe wacht, over NZ eten: Ik wil deze een keer in gaan zien in de boekenwinkel om te kijken of het was is: http://www.mightyape.co.n(...)uth-Pacific/4054483/

Ik mis trouwens wel wat Nederlands eten, zeker met de winter in aantocht. Heb hier nog geen boerenkool of knolselderij kunnen vinden. *snif*
pi_81782935
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

tnx! Heb ik nog iets gemist hier? T gaat zo snel
ik had al sinds vrijdag niet meer gepost
pi_81782959
oh, cas zit aan het andere eind van de wereld blijkbaar, dus vandaar dat ze er al een hele dag heeft opzitten
pi_81782965
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

eindelijk pinksteren weer mijn lieve steer! het grote aftellen is begonnen, nog een week of 6 2 en dan zomervakantie
En dus heb ik nu vakantiestress, zo maar eens een lijstje maken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81782974
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh, cas zit aan het andere eind van de wereld blijkbaar, dus vandaar dat ze er al een hele dag heeft opzitten
in N-Z is het nu bijna 21u
pi_81782976
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja, misschien moet ik dat eens in mijn sig gaan zetten ofzo.
pi_81783009
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waarom weten de meesten dat niet
ze snappen wel het suikerfeest maar van de Hollandse vrije dagen weten ze de betekenis niet
Ik ben katholiek opgevoed en hecht wel waarde aan de katholieke opvoeding van mijn kind in de zin van dat ik wil dat ze het verhaal kent. Waarom vieren wij Kerst, Pasen en Hemelvaart? Maar goed, Pinksteren is dus op misterieuze wijze uit mijn geheugen verdwenen en ik moest het opzoeken.... schaam schaam .
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 09:56:53 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81783013
Goedemorgen

Leren en sportkijken vandaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_81783021
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

'Hier, heb je wat te eten en mamma niks meer vragen he?'

Helaas trapt mijn kind daar niet in. Lang leve google
pi_81783026
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:54 schreef Cassima het volgende:

[..]

Ja, misschien moet ik dat eens in mijn sig gaan zetten ofzo.
ah die zie ik toch niet met foon Ben je inmiddels van je stalker af?
pi_81783031
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ben katholiek opgevoed en hecht wel waarde aan de katholieke opvoeding van mijn kind in de zin van dat ik wil dat ze het verhaal kent. Waarom vieren wij Kerst, Pasen en Hemelvaart? Maar goed, Pinksteren is dus op misterieuze wijze uit mijn geheugen verdwenen en ik moest het opzoeken.... schaam schaam .
dat mag wel hoor
het is ook een minder bekend verhaal dan Kerst, Pasen en Hemelvaart. en eerlijk gezegd weet ik het ook pas weer sinds mijn geschiedenisreis door Rome
pi_81783041
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Tezz, ik ga je volgende week zien als ik nog een beetje aanspreekbaar ben na 2 dagen festival in belgië
Wanneer ben je in town?
pi_81783054
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat mag wel hoor
het is ook een minder bekend verhaal dan Kerst, Pasen en Hemelvaart. en eerlijk gezegd weet ik het ook pas weer sinds mijn geschiedenisreis door Rome
Ik zeg wederom: Lang leve google!
pi_81783063
ik wil naar Noordwijk vandaag maar ben een beetje boos op een vriend die gisteren per ongeluk ophing (tel doet gek, gebeurd vaker) en daarna niet meer opneemt, sms't of terugbelt...
ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bewust de telefoon niet opnemen. Ook al heeft het een reden, sms dan later ofzo.
ik heb er dus eigenlijk niet zo'n zin in, maar misschien hoor ik vandaag ook wel niks
pi_81783068
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

Helaas trapt mijn kind daar niet in. Lang leve google
Het is wel een CUL-verantwoord antwoord natuurlijk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81783075
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat mag wel hoor
Het hoort wel bij Hemelvaart eigenlijk. Maar het is inderdaad minder bekend, omdat het ook veel abstracter is waarschijnlijk, dan Pasen of Kerst.
pi_81783083
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ah die zie ik toch niet met foon Ben je inmiddels van je stalker af?
Ik heb 'm niet meer op zien duiken in de CUL SC, dus ik denk dat de lol eraf is.
pi_81783088
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil naar Noordwijk vandaag maar ben een beetje boos op een vriend die gisteren per ongeluk ophing (tel doet gek, gebeurd vaker) en daarna niet meer opneemt, sms't of terugbelt...
ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bewust de telefoon niet opnemen. Ook al heeft het een reden, sms dan later ofzo.
ik heb er dus eigenlijk niet zo'n zin in, maar misschien hoor ik vandaag ook wel niks
Ja irritant is dat. Ik krijg ook wel eens telefoontjes op mijn werk wanneer ik niet in de gelegenheid ben om op te nemen, maar sms dan altijd even dat ik druk ben en later op de dag terugbel.
Maar aan de andere kant: doordat we allemaal een mobje hebben tegenwoordig gaat iedereen er wel van uit dat je altijd en overal bereikbaar bent, terwijl dat niet zo is.
Als ik met mijn man en kind door de dierentuin loop bijvoorbeeld neem ik mijn mobje ook niet op.
pi_81783090
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan je niet met een ander gaan? Of alleen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81783122
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

Wanneer ben je in town?
zondag rijden we naar huis maargoed voorheen gingen we maar 1 dag, nu 2 dagen....dus ik zal wel naar de klote zijn
pi_81783143
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

zondag rijden we naar huis maargoed voorheen gingen we maar 1 dag, nu 2 dagen....dus ik zal wel naar de klote zijn
Oke, PM me tegen die tijd eventjes! Of sms! Wij zijn namelijk doorgaans niet thuis op zondagmiddag, maar als ik weet dat je komt dan blijf ik natuurlijk thuis!
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 10:06:20 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81783145
SOL als je nog iets leuks wilt luisteren --> House top 1000 allertijden op Fresh-FM. (80 uur non-stop)
pi_81783146
Goed, ik ga mezelf even door een sopje trekken en met mijn hond wandelen.
pi_81783171
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef Cassima het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet meer op zien duiken in de CUL SC, dus ik denk dat de lol eraf is.
ah gelukkig! enig idee wie het zou kunnen zijn?
pi_81783187
Oh, de weegschaal liet ook eindelijk weer wat resultaat zien vanmorgen!
pi_81783195
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ah gelukkig! enig idee wie het zou kunnen zijn?
Gewoon een troll die zichzelf verveelde denk ik. Heb geen eens zin om er moeite in te steken daar over na te denken. Moeite niet waard.
pi_81783196
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kan je niet met een ander gaan? Of alleen?
zou wel willen maar ben tijdelijk 'gehandicapt' want ben mn auto kwijt
pi_81783221
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zou wel willen maar ben tijdelijk 'gehandicapt' want ben mn auto kwijt
Oh ja, da's waar ook. Vervelend zoiets joh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81783230
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:02 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja irritant is dat. Ik krijg ook wel eens telefoontjes op mijn werk wanneer ik niet in de gelegenheid ben om op te nemen, maar sms dan altijd even dat ik druk ben en later op de dag terugbel.
Maar aan de andere kant: doordat we allemaal een mobje hebben tegenwoordig gaat iedereen er wel van uit dat je altijd en overal bereikbaar bent, terwijl dat niet zo is.
Als ik met mijn man en kind door de dierentuin loop bijvoorbeeld neem ik mijn mobje ook niet op.
dat snap ik, maar zijn tel verbrak de verbinding ineens en normaal belt hij dan wel terug alleen nu niet, ik belde em; hij ging wel over. smste em paar keer en het was 's middags en tot nu toe heb ik niks vernomen!
ik vind dat echt stom van mensen; ze weten toch dat je wat wilt vragen of zeggen en dan gewoon maar niet opnemen of een teken van leven te geven? hij ging iedere keer gewoon over dus batterij is het niet
pi_81783233
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oke, PM me tegen die tijd eventjes! Of sms! Wij zijn namelijk doorgaans niet thuis op zondagmiddag, maar als ik weet dat je komt dan blijf ik natuurlijk thuis!
ben doorgaans vroeg wakker als ik bij truttebosje en familie slaap, dus ik sms/bel je op tijd moeten milou ook nog ophalen in voorburg, dus het zal een snel bezoekje wordn ik verwacht natuurlijk wel warme appeltaart
pi_81783244
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:09 schreef LieLie het volgende:
Oh, de weegschaal liet ook eindelijk weer wat resultaat zien vanmorgen!
mooi! bij mij ook maar dat hoefde niet van mij, ik snap niks van mn lichaam. in 4 dagen was ik 1,5 kg zwaarder en 3 dagen daarna was ik 2 kg lichter haha
pi_81783262
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef Cassima het volgende:

[..]

Gewoon een troll die zichzelf verveelde denk ik. Heb geen eens zin om er moeite in te steken daar over na te denken. Moeite niet waard.
oja die Prince.. heeft waarschijnlijk geen leven. wat een trieste gast
pi_81783266
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat snap ik, maar zijn tel verbrak de verbinding ineens en normaal belt hij dan wel terug alleen nu niet, ik belde em; hij ging wel over. smste em paar keer en het was 's middags en tot nu toe heb ik niks vernomen!
ik vind dat echt stom van mensen; ze weten toch dat je wat wilt vragen of zeggen en dan gewoon maar niet opnemen of een teken van leven te geven? hij ging iedere keer gewoon over dus batterij is het niet
waarom al die moeite bij zo'n persoon?
pi_81783293
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

snap ik ook niet, maar ik dacht; zal vast een reden hebben. maar nu denk ik dat niet meer. maar niet zo leuk om zo weer een vriend kwijt te raken.. mannen
pi_81783314
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:06 schreef borisz het volgende:
SOL als je nog iets leuks wilt luisteren --> House top 1000 allertijden op Fresh-FM. (80 uur non-stop)
tnx lieverd, maar ben gewoon thuis dus geen computer
pi_81783419
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

snap ik ook niet, maar ik dacht; zal vast een reden hebben. maar nu denk ik dat niet meer. maar niet zo leuk om zo weer een vriend kwijt te raken.. mannen
vrienden gaan en komen en sommigen blijven als je dat kunt 'accepteren' dan maak je je minder druk om dit soort zaken bedenk maar zo dat hij jouw vriendschap gewoon niet waard is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2010 10:24:46 ]
  zondag 23 mei 2010 @ 10:25:02 #78
55709 Stereotomy
pi_81783442
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel eens van Yolanthe Cabeau van Kasbergen
pi_81783499
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

SHO
pi_81783531
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:23 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vrienden gaan en komen en sommigen blijven als je dat kunt 'accepteren' dan maak je je minder druk om dit soort zaken bedenk maar zo dat hij jouw vriendschap gewoon niet waard is.
zo zal ik denken, thanks. jammer voor hem
pi_81783541
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ze is mooi en daar red ze alles mee blijkbaar
pi_81783560
ik ga weer terug te bed
pi_81783665
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga weer terug te bed
neem een aspirientje en rustse
  zondag 23 mei 2010 @ 10:37:27 #84
55709 Stereotomy
pi_81783678
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:47 schreef Cassima het volgende:

[..]

Ik heb een huisgenoot. Het is haar kat, maar ik ben "tante Cassima" voor de kat.

Ik denk niet dat er zoiets is als de NZ-se keuken. Het is wat invloed van Brits (pie met tomatenketchup, roasts ), maar vooral heel veel van alles wat. Veel Aziatische restaurants bijvoorbeeld, wat me een sushi-verslaving heeft opgeleverd. Plaatjes... Ja... Zodra ik een keer met mijn luie reet van de bank af wil komen (staan op andere computer). In Nederland at ik *nooit* lam, ben er niet mee opgevoed en ben 8 jaar vegetarier geweest. Hier wel regelmatig, omdat ik geen moeite heb met de productiemethode van lam hier. Volgens mij is het allemaal per definitie scharrel.

Oe wacht, over NZ eten: Ik wil deze een keer in gaan zien in de boekenwinkel om te kijken of het was is: http://www.mightyape.co.n(...)uth-Pacific/4054483/

Ik mis trouwens wel wat Nederlands eten, zeker met de winter in aantocht. Heb hier nog geen boerenkool of knolselderij kunnen vinden. *snif*
Ja, interessant. Klopt wel dat er veel Aziatische invloeden daar zijn. Mocht je nog wat food tegenkomen, schroom niet om wat plaatjes daarvan te posten.
  zondag 23 mei 2010 @ 10:38:44 #85
55709 Stereotomy
pi_81783708
Oh, gisteren bij de C1000 waar ik nooit kom heb ik brood van Spelt gekocht:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelt

Smaakt net anders dan tarwe, kan het niet helemaal plaatsen. Had al eerder muesli met Spelt opgehad, vind het lekker.
pi_81783753
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ben doorgaans vroeg wakker als ik bij truttebosje en familie slaap, dus ik sms/bel je op tijd moeten milou ook nog ophalen in voorburg, dus het zal een snel bezoekje wordn ik verwacht natuurlijk wel warme appeltaart
Maar dan zie ik Milou niet!!!!!!!!!!!!!!
pi_81783754
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, gisteren bij de C1000 waar ik nooit kom heb ik brood van Spelt gekocht:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelt

Smaakt net anders dan tarwe, kan het niet helemaal plaatsen. Had al eerder muesli met Spelt opgehad, vind het lekker.
Ik vond speltbrood op ciabatta lijken. Heel lekker ja, ook geroosterd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 10:42:08 #88
55709 Stereotomy
pi_81783771
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik vond speltbrood op ciabatta lijken. Heel lekker ja, ook geroosterd.
Dat. Heb net twee sneetjes gewoon en 1 sneetje geroosterd met kaas gegeten. Het is geroosterd nóg lekkerder dan nomaal tarwebrood.
  zondag 23 mei 2010 @ 10:43:22 #89
55709 Stereotomy
pi_81783795
Ben overigens mijn ontbijt aan het wegspoelen met Red Bull Cola Had ik ook nog nooit eerder gehad, zag het liggen gister. Smaakt naar 3Es cola maar is 10x zo duur
  zondag 23 mei 2010 @ 10:46:54 #90
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81783858
Goedemorgen
lekker weertje en de hele dag alleen dus ik heb ook zoiets van nouja goed..

Enne thanks golfer
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, ik ben lid. Wat wil je weten over die test?
wilde alleen ff weten welk apparaat er het beste uitkwam
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81783899
Okee, ik mg inmiddels van de kat ook niet meer typen. TV kijken dan maar.
pi_81783982
net in rockband de endless playlist aangezey

maar 58 nummers we zijn nu pas ij 3
pi_81784040
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

neem een aspirientje en rustse
waarom? ik heb geen hoofdpijn en ik hoef ook niet ongesteld te worden. slapen gaat t niet meer worden btw
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 10:58:51 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81784092
Zo maar eens naar THiemo de Bakker kijken op Roland Garros
pi_81784181
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar dan zie ik Milou niet!!!!!!!!!!!!!!
ik neem haar toch echt niet mee. is wel een x de bedoeling als we naar truttebosje en familie gaan want zij hebben milou ook nog nooit gezien in de bijna 3 jaar dat ik met cnk heb maar festival is vooral 's avonds, dus milou gaat lekker bij oma logeren
pi_81784226

Het schema weer uitgelopen in dit hete weer, het luie zweet is wel los geloof ik
pi_81784250
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

waarom? ik heb geen hoofdpijn en ik hoef ook niet ongesteld te worden. slapen gaat t niet meer worden btw
oh ik dacht van de wijn van gisteren
pi_81784296
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar THiemo de Bakker kijken op Roland Garros
komt hij nou uit Alphen a/d Rijn. Heb hem daar vaak tijdens toernooien gezien maar weet niet zeker of hij daar echt lid is. Lijkt zo..
pi_81784322
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:

Het schema weer uitgelopen in dit hete weer, het luie zweet is wel los geloof ik
je hoeft toch niet iedere dag te rennen? Of heb je zo'n opbouwschema?
pi_81784346
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hoeft toch niet iedere dag te rennen? Of heb je zo'n opbouwschema?
Ja, en dat doe ik om de dag of twee dagen. Het is een schema voor drie keer in de week
pi_81784361
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh ik dacht van de wijn van gisteren
ben er wel gaar van icm slaaptekort, maar heb geen pilletjes nodig Heb net nog even gesport zelfs
pi_81784395
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ben er wel gaar van icm slaaptekort, maar heb geen pilletjes nodig Heb net nog even gesport zelfs
wow! Ik heb niks gedronken maar lig nog steeds op bed. Ik voel me lui nu
pi_81784435
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, en dat doe ik om de dag of twee dagen. Het is een schema voor drie keer in de week
vind het knap van je. Lig je op schema?
pi_81784450
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:

held Wij gaan zo naar de zee als cnk straks weer een x wakker wordt Heerlijk een flink stuk wandelen
pi_81784473
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

held Wij gaan zo naar de zee als cnk straks weer een x wakker wordt Heerlijk een flink stuk wandelen
lekker! Welk strand?
pi_81784503
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vind het knap van je. Lig je op schema?
Op zich wel ja! Heb een paar week terug twee weken niet het schema kunnen volgen, omdat ik verkouden was, maar toen ben ik wel kleine stukjes blijven lopen zodat ik het daarna weer op kon pakken.
Ik heb nu de derde dag van week 5 gelopen, en ben dus 7 bezig met lopen met dit schema. Komende week moet ik al 2 x 8 en 2 x 3 en de week daarna 2 x 10 en 2 x 3!
pi_81784522
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wow! Ik heb niks gedronken maar lig nog steeds op bed. Ik voel me lui nu
ik heb inmiddels ook weer een plekje in mijn bed veroverd kost wat moeite maar dan heb je ook wat
pi_81784626
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker! Welk strand?
kijkduin of monster
pi_81784650
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Op zich wel ja! Heb een paar week terug twee weken niet het schema kunnen volgen, omdat ik verkouden was, maar toen ben ik wel kleine stukjes blijven lopen zodat ik het daarna weer op kon pakken.
Ik heb nu de derde dag van week 5 gelopen, en ben dus 7 bezig met lopen met dit schema. Komende week moet ik al 2 x 8 en 2 x 3 en de week daarna 2 x 10 en 2 x 3!
ja, dat gaat snel. Weet niet of het te zwaar is. Benijd het wel. Ik ga als ik genoeg motivatie heb mn skeelers uit het stof halen voor n rondje van n kwartier
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 11:23:41 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81784687
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

komt hij nou uit Alphen a/d Rijn. Heb hem daar vaak tijdens toernooien gezien maar weet niet zeker of hij daar echt lid is. Lijkt zo..
Hij komt uit Gravenzande. Zal vast wel eens in Alphen ad Rijn gespeeld hebben, daar hebben ze volgens mij wel een Challenger toernooi.
pi_81784694
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

vind het altijd zo knap van jou en coldfeet hoe jullie dit zo kunnen volhouden en doorzetten! (en Elf natuurlijk ook)
pi_81784704
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

kijkduin of monster
Kijkduin, leuk! . 1x geweest voor n clip van n doodsaai liedje, maar vond het strand en het boulevardje erg leuk! Alleen die ene parkeerplaats is zo vol...
pi_81784719
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vind het altijd zo knap van jou en coldfeet hoe jullie dit zo kunnen volhouden en doorzetten! (en Elf natuurlijk ook)
Het verbaast mij zelf ook wel een beetje hoor Ik heb absoluut geen sportiviteit in mijn genen, maar ik ga toch elke keer weer lopen, alleen, en ik vind het ook leuk
pi_81784763
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Hij komt uit Gravenzande. Zal vast wel eens in Alphen ad Rijn gespeeld hebben, daar hebben ze volgens mij wel een Challenger toernooi.
ok ja idd, maar ook gewoon open toernooi voor alle niveaus. Hopelijk eindelijk weer eens een Hollander die goed meedoet met de Grand Slams. M. Krajicek kwam niet ver..
pi_81784766
Ik ben wel weer bij, nu even douchen en dan de tuin in!
pi_81784797
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het verbaast mij zelf ook wel een beetje hoor Ik heb absoluut geen sportiviteit in mijn genen, maar ik ga toch elke keer weer lopen, alleen, en ik vind het ook leuk
leuk vinden is het belangrijkste
pi_81784824
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kijkduin, leuk! . 1x geweest voor n clip van n doodsaai liedje, maar vond het strand en het boulevardje erg leuk! Alleen die ene parkeerplaats is zo vol...
wij gaan altijd naar de andere kant van kijkduin, zo heerlijk rustig daar Kijkduin is ook echt mijn favoriete strandje naast de stranden van zeeland
pi_81784876
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

wij gaan altijd naar de andere kant van kijkduin, zo heerlijk rustig daar Kijkduin is ook echt mijn favoriete strandje naast de stranden van zeeland
ik ga eind 26 juni, want dan gereserveerd bij restaurant Altro. Hopelijk mooi weer, dan ga ik ook wandelen!
pi_81784913
ben zelf nog steeds de grootste fan van Noordwijk. Relatief rustig strand, altijd plek met heet weer. gezellig, leuke boulevard en winkelcentrum altijd open
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 11:34:47 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81784955
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ok ja idd, maar ook gewoon open toernooi voor alle niveaus. Hopelijk eindelijk weer eens een Hollander die goed meedoet met de Grand Slams. M. Krajicek kwam niet ver..
Ja helaas. Arantxa Rus wil ook niet echt doorbreken en Kraai blijft ook hangen tussen de plekken 100 en 150.
pi_81784975
Tijd voor een clippie (let niet op de muziek, maar lekker zonnig weer op Kijkduin).
Oja, en let ook niet op het lengteverschil tussen mij en Marco

pi_81784992
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen. Maar ik denk dat ik nog minder sportief aangelegd ben dan jou Alhoewel ik vroeger toch op een behoorlijk hoog niveau geturnd heb. als ik er nu aan denk wat ik toen allemaal kon.... nu zou ik alleen maar denken: daar krijg ik blauwe plekken van of ik breek een been
pi_81785050
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen. Maar ik denk dat ik nog minder sportief aangelegd ben dan jou Alhoewel ik vroeger toch op een behoorlijk hoog niveau geturnd heb. als ik er nu aan denk wat ik toen allemaal kon.... nu zou ik alleen maar denken: daar krijg ik blauwe plekken van of ik breek een been
toch als je op hoog niveau geturnd heb kun je nog heel veel hoor
voor jou nieuwe sporten pak jij veel sneller op dan anderen!
pi_81785071
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:34 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja helaas. Arantxa Rus wil ook niet echt doorbreken en Kraai blijft ook hangen tussen de plekken 100 en 150.
Rus heb ik 2x van gehoord maar alleen nationale prestaties.. jammer dat Verkerk zich klem ging zuipen, aan de coke ging en een kroeg kocht
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 11:40:04 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81785077
Inmiddels al begonnen met een pastasalade . Pasta moet nu afkoelen.

Heb een dressing van basilicum, knoflook, citroensap en olijfolie. Vanmiddag doen we daar de bosui, Tomaten en mozzarella bij en smullen maar
pi_81785118
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ben zelf nog steeds de grootste fan van Noordwijk. Relatief rustig strand, altijd plek met heet weer. gezellig, leuke boulevard en winkelcentrum altijd open
noordwijk ken ik niet. maar kijkduin is dus ook behoorlijk rustig en alle parkeerruimte (straat voor je richting boulevard gaat naar links)
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 11:44:11 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81785174
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Rus heb ik 2x van gehoord maar alleen nationale prestaties.. jammer dat Verkerk zich klem ging zuipen, aan de coke ging en een kroeg kocht
Rus won in 2008 de Australian Open voor junioren. Daarnaast heeft ze vijf ITF toernooien gewonnen. In 2007 toevallig Alphen ad Rijn . Maar dat is slechts een 10k toernooi. Haar grootste zege pakte ze in Nantes november vorig jaar een 50k toernooi. Maar die blijft sukkelen onder de top100.

Kraai neukt meer met de trainer dan d'r trainer dan de trainer dr traint. Die blijft ook sukkelen helaas. Kraai krijgt niet eens een wildcard voor Rosmalen dit jaar, die gaat naar Rus omdat ze vinden dat daar meer potentie in zit.
pi_81785257
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Rus won in 2008 de Australian Open voor junioren. Daarnaast heeft ze vijf ITF toernooien gewonnen. In 2007 toevallig Alphen ad Rijn . Maar dat is slechts een 10k toernooi. Haar grootste zege pakte ze in Nantes november vorig jaar een 50k toernooi. Maar die blijft sukkelen onder de top100.

Kraai neukt meer met de trainer dan d'r trainer dan de trainer dr traint. Die blijft ook sukkelen helaas. Kraai krijgt niet eens een wildcard voor Rosmalen dit jaar, die gaat naar Rus omdat ze vinden dat daar meer potentie in zit.
hahaha lullig voor Krajicek! misschien doet ze dan weer meer dr best..

ik ga ontbijten; alles staat klaar: ovencroissants, eitjes, aardbeien, bolletjes etc
pi_81785263
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

toch als je op hoog niveau geturnd heb kun je nog heel veel hoor
voor jou nieuwe sporten pak jij veel sneller op dan anderen!
lolz, ik ben lichamelijk gewoon keihard een oud wijf hoor. (door zwangerschap bekkeninstabiliteit, en dat is nooit meer overgegaan. Weet er wel heel goed mee om te gaan en ik ken mijn grenzen maar die overschrijd ik ook weer net zo makkelijk, volgend weekend is daar een goed voorbeeld van )
  Moderator / Miss SHO zondag 23 mei 2010 @ 11:48:56 #130
22592 crew  Ole
pi_81785284
het zal wel gezellig druk zijn op het strand
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81785356
gaat wel heel hard zo... nu al 13 nummers gehad
pi_81785473
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:52 schreef cybermans het volgende:
gaat wel heel hard zo... nu al 13 nummers gehad
ik maar één nrtje, zo vriend maar weereens wakker maken voor de volgende ronde (Ik zei toch dat ik ook gesport had )
pi_81785661
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Inmiddels al begonnen met een pastasalade . Pasta moet nu afkoelen.

Heb een dressing van basilicum, knoflook, citroensap en olijfolie. Vanmiddag doen we daar de bosui, Tomaten en mozzarella bij en smullen maar
Klinkt goed!
pi_81785725
Goededag! Nog wat gemist?

Net vriendin op de trein gezet en nu omkleden om in het park te gaan liggen
  zondag 23 mei 2010 @ 12:18:32 #135
55709 Stereotomy
pi_81786018
Kreunende tennisters

Monical Seles

Ik vond Martina Hingis altijd wel een lekker ding, vroeger.

Zwemmen Hoop dat het niet al te druk is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 12:20:27 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81786067
Vanaf RG is het toch wel het leukst om tennis te volgen met nu RG. Daarna de grasweken met Queens , Rosmalen en natuurlijk Wimbledon
pi_81786069
Wat een heerlijk weertje!

En voor Dude :

(weten nog niet of we zwarte of houten nemen)
pi_81786159
CUL-vraagje nog. Vanavond willen we een beetje bbq-en, maar ik heb geen kruidenboter bij het stokbrood en dat vind de mr wel heel lekker. Heb wel (room)boter en allerlei gedroogde kruiden. (italiaans, bruchetta) Wil dat ook? Wel toch?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 12:25:38 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81786237
Ik zou zeggen rpobeer het eens. Moet wel lukken denk ik

Voor diegenen die volgende week lui willen zijn, de maaltijdsalade is in de aanbieding bij de AH, wel met kortingsbon
http://cmgtcontent.ahold.(...)salades_en_pizza.pdf
pi_81786383
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Laydina het volgende:
Goededag! Nog wat gemist?

Net vriendin op de trein gezet en nu omkleden om in het park te gaan liggen
Goeiedag! Gezellige avond gehad? Klinkt heerlijk, in het park liggen
pi_81786433
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Kreunende tennisters

Monical Seles

Ik vond Martina Hingis altijd wel een lekker ding, vroeger.

Zwemmen Hoop dat het niet al te druk is.
zwemse! ik denk dat het heel rustig is..

Martina Hingis was/is een knappe meid, had een vrolijke uitstraling
pi_81786448
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef borisz het volgende:
Ik zou zeggen rpobeer het eens. Moet wel lukken denk ik

Voor diegenen die volgende week lui willen zijn, de maaltijdsalade is in de aanbieding bij de AH, wel met kortingsbon
http://cmgtcontent.ahold.(...)salades_en_pizza.pdf
thanks, ik print ze uit! Ga die pizza 4 kazen en maaltijdsalade met mozzarella kopen
pi_81786473
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

lolz, ik ben lichamelijk gewoon keihard een oud wijf hoor. (door zwangerschap bekkeninstabiliteit, en dat is nooit meer overgegaan. Weet er wel heel goed mee om te gaan en ik ken mijn grenzen maar die overschrijd ik ook weer net zo makkelijk, volgend weekend is daar een goed voorbeeld van )
bekkeninstabiliteit
wat ga je volgend weekend doen dan?
pi_81786549
Shit, ik hoop op een tie break voor Thiemo!! Kom op Thiemo!! KOM OOOP!
pi_81786551
Zo het borrelen met collega's was érg gezellig afgelopen avond/ancht en zo lekker naar de tapasboot
pi_81786580
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Goeiedag! Gezellige avond gehad? Klinkt heerlijk, in het park liggen
Gezellig weekend gehad
Vrijdagavond is ze hier aangekomen, toen niet veel gedaan. Zaterdag naar Hamam het oosten geweest (sauna's en massages gehad) en savonds de stad in geweest samen met twee andere vriendinnen en beetje naar jazz op de markt geluisterd.
Snachts nog een goed gesprek gehad en vanmorgen even buiten ontbeten.

En nu het park in Lekker bruin worden

Jij ook lekker weekend gehad? En nog leuke plannen voor pinkstern?
pi_81786654
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:36 schreef Laydina het volgende:

[..]

Gezellig weekend gehad
Vrijdagavond is ze hier aangekomen, toen niet veel gedaan. Zaterdag naar Hamam het oosten geweest (sauna's en massages gehad) en savonds de stad in geweest samen met twee andere vriendinnen en beetje naar jazz op de markt geluisterd.
Snachts nog een goed gesprek gehad en vanmorgen even buiten ontbeten.

En nu het park in Lekker bruin worden

Jij ook lekker weekend gehad? En nog leuke plannen voor pinkstern?
klinkt goed! was die hamam nog de moeite waard?
ik heb een heel rustig weekend gehad en zou vandaag naar Noordwijk gaan met een vriend maar die laat het een beetje afweten (hoor niks meer), dus die vriend ook weer weg. mensen gaan snel weg uit mn leven
dus nu maar tennis aan het kijken, beetje boos op Thiemo de Bakker omdat ie net kans op de wedstrijd heeft verkloot... maar ja, hij is zenuwachtig.. dat ben ik ook als ik bijna win
pi_81786808
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klinkt goed! was die hamam nog de moeite waard?
ik heb een heel rustig weekend gehad en zou vandaag naar Noordwijk gaan met een vriend maar die laat het een beetje afweten (hoor niks meer), dus die vriend ook weer weg. mensen gaan snel weg uit mn leven
dus nu maar tennis aan het kijken, beetje boos op Thiemo de Bakker omdat ie net kans op de wedstrijd heeft verkloot... maar ja, hij is zenuwachtig.. dat ben ik ook als ik bijna win
De hamam was zeker de moeite waard Was erg lekker en zijn er denk ik in totaal 5 uur geweest .

Stom van die vriend zeg! Schiet dus ook niet op, beetje jammer. Gelukkig kan je je nog een beetje vermaken met het tennis
pi_81786881
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Laydina het volgende:

[..]

De hamam was zeker de moeite waard Was erg lekker en zijn er denk ik in totaal 5 uur geweest .

Stom van die vriend zeg! Schiet dus ook niet op, beetje jammer. Gelukkig kan je je nog een beetje vermaken met het tennis
ja, Thiemo heeft net de 2e set verkloot dus blijf nog zeker 2 sets zitten, is toch weer 1,5 uur. wel echt niet leuk met dit weer. Morgen ga ik lekker naar A'dam denk, doe ik toch nog wat
pi_81786904
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
CUL-vraagje nog. Vanavond willen we een beetje bbq-en, maar ik heb geen kruidenboter bij het stokbrood en dat vind de mr wel heel lekker. Heb wel (room)boter en allerlei gedroogde kruiden. (italiaans, bruchetta) Wil dat ook? Wel toch?
Moet wel lukken, volgens mij wel eens een recept voor kruidenboter gezien in die trant. Heb je ook knoflook in huis? Kun je er ook nog doorheen doen. Hou er wel rekening mee dat rauwe knoflook erg sterk kan zijn, dus niet al te wild doen zonder eerst te proeven.
pi_81786927
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja, Thiemo heeft net de 2e set verkloot dus blijf nog zeker 2 sets zitten, is toch weer 1,5 uur. wel echt niet leuk met dit weer. Morgen ga ik lekker naar A'dam denk, doe ik toch nog wat
Beetje shoppen dan? Dat is altijd goed

Fijne dag nog mensen
pi_81787234
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:

[..]

Beetje shoppen dan? Dat is altijd goed

Fijne dag nog mensen
dankjewel, jij ook!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81787266
Fijne pinksteren iedereen !
SPOILER
pi_81787346
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Braamyo het volgende:
Fijne pinksteren iedereen !
SPOILER
mooi, geniet van het weer Braam!
pi_81787534
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Huiswerk...... morgen ook

Goeie voornemens enzo

Maar wel met beide ramen open
pi_81787899
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ben jij ook lekker aan het genieten FF?
  zondag 23 mei 2010 @ 13:21:34 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81788072
zo heb hier een stokbrooddeegje in elkaar gekneed, dat staat al een tidjje te rijzen, vanaf 11.30 dus rond 14.30 kan ik weer ff deegje doorslaan, heb net 1,15 uur in de volle zon gezeten, ok paar keer opgestaan omdat ik wegbrande en water wilde
En pff ben bizar snel gekleurd, ben al weer fftjes uit de zon maargoed tis ook wel enorm hoge straling merkte ik.
nu lekker binnen chillen, heb ook geen zin om wat te doen na het zonnebad, mannetje heeft een voetbal tournooi dus die zie ik morgen wel weer na mijn werk en dan de hele week vrij heeeeeeeeeeeeeeerlijk
Gaan we nog ff een keukenboer van de week bezoek en alvast wat badkamer ideeen/prijzen opdoen.
Zo mega zin in ons huis!!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81788155
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef Braamyo het volgende:

Ben jij ook lekker aan het genieten FF?
Le-zen braam

Hobbje leuk he
pi_81788291
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:21 schreef MissHobje het volgende:
zo heb hier een stokbrooddeegje in elkaar gekneed, dat staat al een tidjje te rijzen, vanaf 11.30 dus rond 14.30 kan ik weer ff deegje doorslaan, heb net 1,15 uur in de volle zon gezeten, ok paar keer opgestaan omdat ik wegbrande en water wilde
En pff ben bizar snel gekleurd, ben al weer fftjes uit de zon maargoed tis ook wel enorm hoge straling merkte ik.
nu lekker binnen chillen, heb ook geen zin om wat te doen na het zonnebad, mannetje heeft een voetbal tournooi dus die zie ik morgen wel weer na mijn werk en dan de hele week vrij heeeeeeeeeeeeeeerlijk
Gaan we nog ff een keukenboer van de week bezoek en alvast wat badkamer ideeen/prijzen opdoen.
Zo mega zin in ons huis!!!
hele week vrij?? klinkt als een hele leuke week, lekker kijken en plannen maken
  zondag 23 mei 2010 @ 13:32:04 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_81788404
terugvindzon
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_81788486
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILER
Balen Fairy Taxi is te duur en fietsen naar dichtsbijzijnde bus/trein? Of is het allemaal te ver?
pi_81788509
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Le-zen braam

Hobbje leuk he
geen auto.... FIETSEN, is goed voor je en vang je mieters veel zon
pi_81788541
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Balen Fairy Taxi is te duur en fietsen naar dichtsbijzijnde bus/trein? Of is het allemaal te ver?
bus gaat 1x in de 2 uur naar Leiden. Vanaf daar gaat ie naar Katwijk, maar met de bus richting mijn dorp (nou ja, 20 min fietsen) is het nogal niks eigenlijk. heb vaak genoeg net gemist en dan 2 uur wachten terwijl alles dicht is.. is niet zo leuk
  zondag 23 mei 2010 @ 13:37:52 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81788577
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hele week vrij?? klinkt als een hele leuke week, lekker kijken en plannen maken
Jups hele leuke plannen alvast ook wat planningen regelen voor verbouwing, checklisten door, wat doorrekenen etc.
Och en als het weer toch iets minder is evt ( zie vooruitzichten) is dat ook geen probleem, geniet er nu wat harder van.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 23 mei 2010 @ 13:39:32 #165
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81788630
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

geen auto.... FIETSEN, is goed voor je en vang je mieters veel zon
Maar fietsen in je uppie is niet leuk, zat er ook al aan te denken maar ik heb ook ff geskipped, hier trouwens wel een auto maar voordat ik bij het strand ben staan er ook flinke files had ik me bedacht
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81788678
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Jups hele leuke plannen alvast ook wat planningen regelen voor verbouwing, checklisten door, wat doorrekenen etc.
Och en als het weer toch iets minder is evt ( zie vooruitzichten) is dat ook geen probleem, geniet er nu wat harder van.
ja helaas, over 2 dagen is het weer voorbij. dan komt er vast weer onweer
  zondag 23 mei 2010 @ 13:40:51 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81788680
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bus gaat 1x in de 2 uur naar Leiden. Vanaf daar gaat ie naar Katwijk, maar met de bus richting mijn dorp (nou ja, 20 min fietsen) is het nogal niks eigenlijk. heb vaak genoeg net gemist en dan 2 uur wachten terwijl alles dicht is.. is niet zo leuk
Heb je geen parkje in de buurt, badlaken mee, ipodje op, boekje mee, droogje en een natje en hoppa, ja of balkon? tuin?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81788728
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Heb je geen parkje in de buurt, badlaken mee, ipodje op, boekje mee, droogje en een natje en hoppa, ja of balkon? tuin?
nee, geen park. boot is nog niet klaar om te varen. en ik ga straks even de tuin in denk, gewoon zitten na de tenniswedstrijd die ik aan het kijken ben. morgen komt er vast een leukere dag, alleen nu ff pech
  zondag 23 mei 2010 @ 13:47:13 #169
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81788933
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Le-zen braam

Hobbje leuk he
Ja lekker
Ga gewoon aan de bakkeritus zeg maar en rommelen in huis!
Vermaak me uiteindelijk wel, heb nu ff lekker wat series opstaan enzo, lekker lunchje en een bak heerlijke cappuchino
Kan niet wachten op mijn nieuwe keuken dadelijk ( nouja ergens tussen augustus en oktober )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81788957
Live tussen de hockey-wedstrijden en bakkend in de zon wens ik u allen een goedemiddag en een prettige eerste pinksterdag. Eens kijken of ik nog wat muntjes kan scoren voor drank
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_81789009
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Live tussen de hockey-wedstrijden en bakkend in de zon wens ik u allen een goedemiddag en een prettige eerste pinksterdag. Eens kijken of ik nog wat muntjes kan scoren voor drank
Bietser!
Is het een beetje spannend? nog veel omhoogwaaiende minirokjes?
pi_81789390
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bietser!
Is het een beetje spannend? nog veel omhoogwaaiende minirokjes?
omhoogwaaiende minirokjes...lange benen, dames hokcey ex vriendin uit mijn puber jaren zat op die sport
pi_81789661
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef MissHobje het volgende:

Maar fietsen in je uppie is niet leuk, zat er ook al aan te denken maar ik heb ook ff geskipped, hier trouwens wel een auto maar voordat ik bij het strand ben staan er ook flinke files had ik me bedacht
Ik vind fietsen in mijn uppie heerlijk! Radiootje in mijn oor en onbekende weggetjes en/of paadjes infietsen. Ik hou ervan
pi_81789671
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef Braamyo het volgende:

[..]

omhoogwaaiende minirokjes...lange benen, dames hokcey ex vriendin uit mijn puber jaren zat op die sport
jij hebt best wat vriendinnetjes gehad hè?
Haal je D_H al in?
pi_81789691
Woei inmiddels alweer 38 nummers gehad... einde komt in zicht.... nog maar 20 nummers te gaan
pi_81789722
hobje, lekker aant genieten zo zeg! Wij net wakker weer Even slapen nog heeft me toch wel goed gedaan FF, volgend weekend festival in België: Neerpelt Open Air en zondag dus misschien nog op de terugweg even op de koffie bij Tezz
pi_81789770
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
hobje, lekker aant genieten zo zeg! Wij net wakker weer Even slapen nog heeft me toch wel goed gedaan FF, volgend weekend festival in België: Neerpelt Open Air en zondag dus misschien nog op de terugweg even op de koffie bij Tezz
gezelliggg!

Jaa Thiemo heeft gewonnen, 1e ronde van Roland Garros
ik ga bikini aantrekken en in de tuin liggen met verse jus
pi_81789835
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hallo Dus het was wisselend leuk gister?
pi_81789997
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij hebt best wat vriendinnetjes gehad hè?
Haal je D_H al in?
Valt heel erg mee,

Vulploeg meisje uit de supermarkt, verliefd zijn van 1 kant, geen relatie
hockey meisje, was overigens meer verliefd zijn van 2 kanten maar nietr echt iets hebben
1 night stand (was dronken)
Mijn ex-vriendin waarmee ik 10,5 maanden een relatie heb gehad
2 night stand (was heel lang dronken)

1001 flirts sinds dien

Vind het zelfs bizar weinig, heb denk ik iets te veel fatsoen in mijn donder
  zondag 23 mei 2010 @ 14:20:00 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_81790003
Mij te warm op het balkon/in de tuin.
Straks nog even giro kijken en daarna nog even het golfen op de BBC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_81790133
ik lijk wel wanhopig
zit met een totaal niet lekker gevoel in mn keel; nooit eigenlijk als ik iemand kwijtraak en zeker op zo'n stomme manier. Ik heb me toch niet in kunnen houden, geprobeerd maar lukte niet. dus gebeld; en weer niet opgenomen.
ik zou dat zelf niet doen omdat ik weet hoe rot ik me voel als iemand dat doet.
ik vind het nog het stomste dat ik er heel erg mee zit en de ander totaal niet, daar kan ik nog het minste tegen.
pi_81790253
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
Mij te warm op het balkon/in de tuin.
Straks nog even giro kijken en daarna nog even het golfen op de BBC.
ik snap niks van die loterij. doe sinds 3 maanden mee maar geen idee hoe ik moet kijken naar uitslagen. ik heb 3 loten, rekeningnummer met 01, 02, 03 erachter. moet ik dan gewoon mn rek nummer invullen bij uitslag of met die 01/02/03? en stel als ik iets heb gewonnen en ik weet het niet; komt het dan gewoon mijn kant op? Ik hoop het, anders stop ik ermee. Ik hoop dat ik een keer geluk heb, en Ron Brandsteder langs komt
pi_81790411
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik snap niks van die loterij. doe sinds 3 maanden mee maar geen idee hoe ik moet kijken naar uitslagen. ik heb 3 loten, rekeningnummer met 01, 02, 03 erachter. moet ik dan gewoon mn rek nummer invullen bij uitslag of met die 01/02/03? en stel als ik iets heb gewonnen en ik weet het niet; komt het dan gewoon mijn kant op? Ik hoop het, anders stop ik ermee. Ik hoop dat ik een keer geluk heb, en Ron Brandsteder langs komt
volgens mij had golfer het over wielrennen hoor
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 14:34:28 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81790433
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

pi_81790538
quote:

[..]

haha sorry, foutje..
  zondag 23 mei 2010 @ 14:51:26 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_81790839
quote:

Klopt.
Maar FF, bij die bank/giroloterij krijg je vanzelf bericht als je iets gewonnen hebt. Je hoeft er verder zelf niets aan te doen.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 mei 2010 @ 14:53:22 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_81790875
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lijk wel wanhopig
zit met een totaal niet lekker gevoel in mn keel; nooit eigenlijk als ik iemand kwijtraak en zeker op zo'n stomme manier. Ik heb me toch niet in kunnen houden, geprobeerd maar lukte niet. dus gebeld; en weer niet opgenomen.
ik zou dat zelf niet doen omdat ik weet hoe rot ik me voel als iemand dat doet.
ik vind het nog het stomste dat ik er heel erg mee zit en de ander totaal niet, daar kan ik nog het minste tegen.
Zegt meer over die ander dan over jou.
Zo te zien verlies je er niet iemand mee die heel erg de moeite waard was en die jou erg 'belangrijk' vond. Maar het blijft lullig als ie op zo'n manier er mee nokt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_81790925
Balkonnetje even met zijn 2tjes weer schoongepoetst
Even uitzweten, bandjes oppompen en een klein ritje met de radio in mijn oren
pi_81791129
ik zit lekker op de oprit de nieuwe delicious al doorgeplozen en ander boekje gelezen. kruidenboter gemaakt met bruchettakruiden straks lekker knoeien. veel te warm om te gaan spitten in de tuin
pi_81791636
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Zegt meer over die ander dan over jou.
Zo te zien verlies je er niet iemand mee die heel erg de moeite waard was en die jou erg 'belangrijk' vond. Maar het blijft lullig als ie op zo'n manier er mee nokt.
net gesmst en kreeg terug: 'word niks vandaag, voel me niet goed'. Ik heb echt afleiding nodig want ik ben hier heel gevoelig voor. Heb gesmst dat hij na t lullige negeren van gisteren best mag bellen. Hij belt nog niet, dus ik hem omdat ik er niet tegen kan. Ging weer over tot voicemail. Ik weet t; lijk wel gek maar wil zo graag weten waarom hij zo ineens doet
pi_81791846
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

net gesmst en kreeg terug: 'word niks vandaag, voel me niet goed'. Ik heb echt afleiding nodig want ik ben hier heel gevoelig voor. Heb gesmst dat hij na t lullige negeren van gisteren best mag bellen. Hij belt nog niet, dus ik hem omdat ik er niet tegen kan. Ging weer over tot voicemail. Ik weet t; lijk wel gek maar wil zo graag weten waarom hij zo ineens doet
ik zou het nieteens meer willen weten dat soort mensen zijn geen vrienden, heb je helemaal niks aan. Maargoed ik ben heel erg resoluut met dat soort situatie's: over en uit Dat leer je vanzelf nog wel, je bent nog jong
pi_81791960
oh en het strand wordt het hier dus niet meer vriend gaat zo eindelijk eens een x douchen. Gaan wel even lekker op een terras zitten
pi_81792057
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
ik zit lekker op de oprit de nieuwe delicious al doorgeplozen en ander boekje gelezen. kruidenboter gemaakt met bruchettakruiden straks lekker knoeien. veel te warm om te gaan spitten in de tuin
oh staan er nog lekkere recepten in de delicious? mag van mezelf een magazine kopen en twijfel over de wining&dining of delicious
pi_81792068
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik zou het nieteens meer willen weten dat soort mensen zijn geen vrienden, heb je helemaal niks aan. Maargoed ik ben heel erg resoluut met dat soort situatie's: over en uit Dat leer je vanzelf nog wel, je bent nog jong
Mee eens, daar heb je niks aan. Dan vermaak ik me liever alleen, nu heb je zoveel tijd verloren.

Oh en waarom wil ik altijd dingen maken waar ik geen geduld voor heb? Zoals schattige nep-bonbons van brooddeeg? Nou ja, ze staan in de oven, ik ben benieuwd.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792167
Bbq-lunch naar binnen. Nu weer aan de bak *o*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_81792233
wat krakke dus zegt, je bent je nu al sinds gisteravond aan het ergeren, zonde van je tijd en energie Krakke, wat leuk en crea Moet je ze straks ook nog gaan schilderen
pi_81792372
klopt, kost energie. Wil net zo makkelijk erin kunnen zijn als jullie, maar kan dat niet. Kan niet begrijpen waarom mensen zo lullig kunnen doen ineens, vandaar. Eniewee, hij smste net dat ie me over 45 min belt. Ik ga alvast wat woorden verzamelen die ik wil zeggen. Over eetmagazines: ik heb een jaarabo genomen op Elle eten :-). Hopelijk is het wat, de Allerhandes en Boodschappen heb ik zo gauw uit :-)
pi_81792389
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat krakke dus zegt, je bent je nu al sinds gisteravond aan het ergeren, zonde van je tijd en energie Krakke, wat leuk en crea Moet je ze straks ook nog gaan schilderen
Dat schilderen moet ik wel kunnen. 2 kleuren bruin, melk en puur.
Er staan ook nog wat gebakjes in de oven. Volgende keer ga ik proberen wat vruchtjes te kleien daarvoor.
En het kwam omdat m'n moeder zulke gebakjes had gezien en ze leuk vond. Toen dacht ik: Moet kunnen.
En toen bedacht ik dat ik ieniemini vormpjes had, dus bonbons.
Het goede nieuws is dat je er niet van aankomt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792450
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt, kost energie. Wil net zo makkelijk erin kunnen zijn als jullie, maar kan dat niet. Kan niet begrijpen waarom mensen zo lullig kunnen doen ineens, vandaar. Eniewee, hij smste net dat ie me over 45 min belt. Ik ga alvast wat woorden verzamelen die ik wil zeggen. Over eetmagazines: ik heb een jaarabo genomen op Elle eten :-). Hopelijk is het wat, de Allerhandes en Boodschappen heb ik zo gauw uit :-)
Ik kon dat altijd ook moeilijk, maar het went. Het blijft lullig, maar ik heb geen tijd te verliezen. En vroeger dacht ik ook nog eens dat het aan mij lag.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792459
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat schilderen moet ik wel kunnen. 2 kleuren bruin, melk en puur.
Er staan ook nog wat gebakjes in de oven. Volgende keer ga ik proberen wat vruchtjes te kleien daarvoor.
En het kwam omdat m'n moeder zulke gebakjes had gezien en ze leuk vond. Toen dacht ik: Moet kunnen.
En toen bedacht ik dat ik ieniemini vormpjes had, dus bonbons.
Het goede nieuws is dat je er niet van aankomt.
geen boter, suiker en fruit in het deeg? Lekker zoete ieniemienie broodjes heb je dan :-)
pi_81792467
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oh staan er nog lekkere recepten in de delicious? mag van mezelf een magazine kopen en twijfel over de wining&dining of delicious
hij gaat over italië, met oa recepten voor pasta's
pi_81792538
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geen boter, suiker en fruit in het deeg? Lekker zoete ieniemienie broodjes heb je dan :-)
Het is van dat kleuter-klei-deeg. Alleen bloem, zout en wat water. Oneetbaar dus, vandaar geen calorieeen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792553
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik kon dat altijd ook moeilijk, maar het went. Het blijft lullig, maar ik heb geen tijd te verliezen. En vroeger dacht ik ook nog eens dat het aan mij lag.......
dat denk ik ook soms, als t vaker voorkomt. Waarom anderen altijd een mega sociaal leven hebben met veel vrienden en een leuke eerlijke partner en ik word afgedankt. Maar ik weet ook dat ik een meisje ben vol liefde, die gauw om mensen geeft. En dan bedenk ik me weer dat er naast onzeker en gevoelig, niks mis is met mij. Toch?
  zondag 23 mei 2010 @ 15:55:51 #204
55709 Stereotomy
pi_81792562
Zo, weer een uur baantjes lopen ploegen, voel me goed!!

Tevens is het nu precies een week dat ik exact heb bijgehouden wat ik heb gegeten, en mijn gewicht met een trendlijn heb geplot. Interessante dingen gezien

Nu eerst wat eiwitten naar binnen lepelen in de vorm van een Steak Tartare

/nerd
pi_81792579
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het is van dat kleuter-klei-deeg. Alleen bloem, zout en wat water. Oneetbaar dus, vandaar geen calorieeen.
oh haha, voor de sier in de koektrommel?
  zondag 23 mei 2010 @ 15:56:32 #206
55709 Stereotomy
pi_81792580
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat denk ik ook soms, als t vaker voorkomt. Waarom anderen altijd een mega sociaal leven hebben met veel vrienden en een leuke eerlijke partner en ik word afgedankt. Maar ik weet ook dat ik een meisje ben vol liefde, die gauw om mensen geeft. En dan bedenk ik me weer dat er naast onzeker en gevoelig, niks mis is met mij. Toch?
Wees blij, ik ben een onzekere en gevoelige man.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:57:13 #207
55709 Stereotomy
pi_81792602
Nee, da's niet waar dat ik onzeker ben. Alleen als het aankomt op dat ik iemand leuk vind. Voor de rest kan ik best arrogant zijn.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:57:31 #208
55709 Stereotomy
pi_81792608
Ach laat ook maar
  zondag 23 mei 2010 @ 15:57:47 #209
55709 Stereotomy
pi_81792611
pi_81792623
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, da's niet waar dat ik onzeker ben. Alleen als het aankomt op dat ik iemand leuk vind. Voor de rest kan ik best arrogant zijn.
arrogant? Ohnee Steer, niet doen ajb!
  zondag 23 mei 2010 @ 15:59:42 #211
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81792650
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:

Tevens is het nu precies een week dat ik exact heb bijgehouden wat ik heb gegeten, en mijn gewicht met een trendlijn heb geplot. Interessante dingen gezien

/nerd
lekker zeg heerlijk met dit weer
En wat goed dat je dat bijgehouden hebt zeg zou het niet kunnen haha.

Zo de 2e rijs van mijn stokbroden is klaar en nu ga ik ze vormen en dan nog 1,5 uur rijzen.
Duurt wel lang maar ik hoop dat ze super lekker worden
Eet ik lekker simpel stokkies met dipjes hehe, msischien dat ik nog ff langs de winkel ga fietsen ,maar ik denk van niet
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81792665
quote:

[..]

Mijn probleem was dat ik teveel om mensen gaf en er dus teveel van verwachtte. En dus niet goed kon zien of die ander het wel net zo leuk vond als ik. Omdat ik onzeker was, ging ik teveel mijn best doen of te lang volhouden.
Pas toen ik mezelf echt leuk vond omdat ik meer mezelf was, had ik daar minder problemen mee.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792710
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn probleem was dat ik teveel om mensen gaf en er dus teveel van verwachtte. En dus niet goed kon zien of die ander het wel net zo leuk vond als ik. Omdat ik onzeker was, ging ik teveel mijn best doen of te lang volhouden.
Pas toen ik mezelf echt leuk vond omdat ik meer mezelf was, had ik daar minder problemen mee.
die fase krijg ik hopelijk gauw dan :-)
pi_81792737
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:

/nerd
Goed gedaan Steer!

FF, ze zijn voor op een mooie glazen schaal. Tres schattig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81792769
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]

lekker zeg heerlijk met dit weer
En wat goed dat je dat bijgehouden hebt zeg zou het niet kunnen haha.

Zo de 2e rijs van mijn stokbroden is klaar en nu ga ik ze vormen en dan nog 1,5 uur rijzen.
Duurt wel lang maar ik hoop dat ze super lekker worden
Eet ik lekker simpel stokkies met dipjes hehe, msischien dat ik nog ff langs de winkel ga fietsen ,maar ik denk van niet
zijn de winkels open bij jou? Ga bbq-en met stokbrood! Lekker toch! Ik krijg vnv groente hmm, en mn ouders gaan uitgebreid bbq-en bij vrienden..
pi_81792779
lieverds, ik lees vanavond even terug, wij zijn weg.
pi_81792786
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Goed gedaan Steer!

FF, ze zijn voor op een mooie glazen schaal. Tres schattig.
hoe versier je ze?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 16:05:35 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81792793
Wil de zon terugkeren aub.
pi_81792808
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef SeaOfLove het volgende:
lieverds, ik lees vanavond even terug, wij zijn weg.
have fun! Tot vnv!
pi_81792830
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef borisz het volgende:
Wil de zon terugkeren aub.
hij schijnt nu even op mij, ik gooi em zo terug :-)
  zondag 23 mei 2010 @ 16:08:18 #221
55709 Stereotomy
pi_81792862
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

arrogant? Ohnee Steer, niet doen ajb!
Try and stop me.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:08:56 #222
55709 Stereotomy
pi_81792885
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hallo INFJ
  zondag 23 mei 2010 @ 16:12:06 #223
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81792962
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zijn de winkels open bij jou? Ga bbq-en met stokbrood! Lekker toch! Ik krijg vnv groente hmm, en mn ouders gaan uitgebreid bbq-en bij vrienden..
alleen 1 xl appie heur ergens op de a'damse staatweg utrecht
En nee ga niet bbq in mijn uppie das geen hol an, heb ook nog spinazie en vissticks, maar ben gek op zelf gebakken brood dus dat zit wel goed
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81792964
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Try and stop me.
dat moet je zelf doen als je dat wilt. Maar volgens mij is dat een schild, om je onzekerheid te verbergen. En dat hoeft echt niet hoor..
pi_81792985
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef MissHobje het volgende:

[..]

En nee ga niet bbq in mijn uppie das geen hol an, heb ook nog spinazie en vissticks, maar ben gek op zelf gebakken brood dus dat zit wel goed
hoeveel stokbroden voor in je uppie?
pi_81793060
Lekker gefietst en een leuk tafereeltje op de pic gezet :

Teruglezen
pi_81793077
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoe versier je ze?
De bonbons 2 kleuren bruin en als het lukt een wit streepje. En zilveren pilletjes.
Voor de gebakjes ga ik volgende keer wat vruchtjes en schijfjes appel proberen te kleien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81793106
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Da's nog meer crea dan mijn deeg. Maar wel veel lekkerder!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 16:18:45 #229
55709 Stereotomy
pi_81793140
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat moet je zelf doen als je dat wilt. Maar volgens mij is dat een schild, om je onzekerheid te verbergen. En dat hoeft echt niet hoor..
Ken je dat gevoel, dat je ergens heeeeel goed mee bezig bent en dat ook weet en uitstraalt? Dat bedoel ik meer. Da's een neiging naar arrogantie indien je zelf - terecht - van je kwaliteiten overtuigd bent.

En wees gerust, d'r zijn genoeg gebieden over waar ik niet van m'n kwaliteiten overtuigd ben
pi_81793149
endless playlist is toch ten einde gekomen

was soms wel even spannend maar aaaaaaah gehaald
heb het spel pas 2 jaar ofzo
  zondag 23 mei 2010 @ 16:20:20 #231
55709 Stereotomy
pi_81793195
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:19 schreef cybermans het volgende:
endless playlist is toch ten einde gekomen

was soms wel even spannend maar aaaaaaah gehaald
heb het spel pas 2 jaar ofzo
Waar ging het spel over?
pi_81793217
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ken je dat gevoel, dat je ergens heeeeel goed mee bezig bent en dat ook weet en uitstraalt? Dat bedoel ik meer. Da's een neiging naar arrogantie indien je zelf - terecht - van je kwaliteiten overtuigd bent.

En wees gerust, d'r zijn genoeg gebieden over waar ik niet van m'n kwaliteiten overtuigd ben
Volgens mij ben je pas arrogant als je je door zo'n gevoel beter voelt dan een ander.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81793220
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

Teruglezen
aaah schattig!
pi_81793289
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Volgens mij ben je pas arrogant als je je door zo'n gevoel beter voelt dan een ander.
precies. Volgens mij ben je gewoon trots op jezelf en dat mag je natuurlijk uitstralen. Maar zodra je niet meer naar anderen luistert omdat jij absoluut gelijk hebt en daarmee basta, dan ben je arrogant
pi_81793305
quote:

In dit geval ligt het toch echt aan die 'vriend'. Beetje vreemd hoe hij het aanpakt. Niks mis met jou, probeer niet te veel erover na te denken. So be it & Take it or leave it
En bedenk ook : mensen denken zijn meer met zichzelf bezig in gedachten dan met jou hoor

Ik wil niet eens een grote sociale uitgebreide vriendenkring trouwens. Past dat bij mijn letters STeer?
En wat goed dat jij bijna dagelijks gaat zwemmen! Dat kan hier niet eens volgens mij. Heb je een abbo?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 16:24:23 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81793329
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

Teruglezen
Die plek herken ik
pi_81793333
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar ging het spel over?
Rockband

ik speelde bass
Maat 1 gitaar
Maat 2 drumstel

(niet the real thing zover zijn we nog niet )
pi_81793355
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:

aaah schattig!
Erg veel paarden & maneges in de omgeving dus je wordt zowat overgegaloppeerd door de paarden, maar ik hou er erg van om naar ze te kijken
Dit was zo leuk, eerst zag ik een bergje fietsen liggen, en verderop een paar pubermeiden in bikini bij de waterkant en 2 geduldige pony's
pi_81793363
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

De bonbons 2 kleuren bruin en als het lukt een wit streepje. En zilveren pilletjes.
Voor de gebakjes ga ik volgende keer wat vruchtjes en schijfjes appel proberen te kleien.
knap, ik zou dat geduld niet hebben. Wil alleen eetbare dingen bakken en dan misschien even laten staan (afkoelen) maar daarna aanvallen
  zondag 23 mei 2010 @ 16:26:34 #240
55709 Stereotomy
pi_81793409
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

precies. Volgens mij ben je gewoon trots op jezelf en dat mag je natuurlijk uitstralen. Maar zodra je niet meer naar anderen luistert omdat jij absoluut gelijk hebt en daarmee basta, dan ben je arrogant
Als ik ergens eindverantwoordelijk voor ben, en als ik alle voor- en tegens tegen elkaar heb opgewogen, dan maak ik zelf een beslissing ergens over. Ook al zijn mensen het er niet mee eens: ik ben verantwoordelijk voor het resultaat en zó gaan we het doen.

Ikzelf heb weinig moeite met arrogante mensen mits ze aantoonbaar iets toevoegen. Arrogante mensen die een eind in de lucht lullen en dénken dat ze goed zijn maar waar je onderwijl niks aan hebt, daar gaat mijn bloed van koken.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:26:41 #241
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81793416
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoeveel stokbroden voor in je uppie?
3
maar ik trek er denk 1 eerder uit en die vries ik dan in, wordt meteen een experiment zeg maar

Oh en krakje.. recept staat in het broodtopic hier vlak in de buurt
Brood bakken in de oven #2: preferment wasda :?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 23 mei 2010 @ 16:28:38 #242
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81793469
Hmm zon is weg grr
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81793501
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:28 schreef MissHobje het volgende:
Hmm zon is weg grr
Ja bij ons ook net, maar hij is weer terug
Ik ga eens in een nieuw boek beginnen
  zondag 23 mei 2010 @ 16:30:25 #244
55709 Stereotomy
pi_81793512
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Bluezz het volgende:

Ik wil niet eens een grote sociale uitgebreide vriendenkring trouwens. Past dat bij mijn letters STeer?
En wat goed dat jij bijna dagelijks gaat zwemmen! Dat kan hier niet eens volgens mij. Heb je een abbo?
Introvert-geneigden he. Liever begeven onder een paar hele goede vrienden dan een heleboel kennissen waar je van hak op tak springt.

En ja, heb een Passepartout. 29 EUR voor een jaar, daarna 2 EUR per keer entree. Anders 7 EUR per keer entree.

Halfjaar abonnement is ook mogelijk: 111 EUR voor een half jaar. Dat betekent dat ik in vergelijking met een passepartout meer dan 41x in een half jaar moet zwemmen om het voordeliger te maken. Gemiddeld ongeveer vaker dan 1.8x per week. In de winter redt ik dat echt niet. In de zomer wel vaak. Dus netto kan ik net zo goed voor een passepartout gaan.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:31:41 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_81793549
hier nogsteeds zon.
je mag hem wel hebben, kan er niet goed tegen.
en zit nu de nodige klusjes binnen nu de nerd uit te hangen achter mijn pc binnen.
als het straks gaat schemeren eens buiten kijken hoe mijn tomatenplanten er bij staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:31:52 #246
55709 Stereotomy
pi_81793552

zondag 23 mei 2010 @ 16:33:31 #247
55709 Stereotomy
pi_81793597
De steak tartare smaakte me - doorbakken - niet zo. Erg droog. Maar het was dan ook maar 4 gram vet per 100g ofzo... geen hamburger materiaal...
pi_81793709
MissHobje, staat genoteerd, bedankt!

FF, het is voor m'n moeder , dat zegt genoeg. Voor mezelf was ik er niet aan begonnen. En ik ben blij dat ik eindelijk een cadeautje weet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81793777
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
De steak tartare smaakte me - doorbakken - niet zo. Erg droog. Maar het was dan ook maar 4 gram vet per 100g ofzo... geen hamburger materiaal...
\
Als je in Frankrijk een steak tartare bestelt, krijg je een hoop tartaar met een rauw ei erop. Nooooit droog.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 16:50:36 #250
55709 Stereotomy
pi_81794069
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

\
Als je in Frankrijk een steak tartare bestelt, krijg je een hoop tartaar met een rauw ei erop. Nooooit droog.
Hmmm, spoelwormen kweken
pi_81794248
Bonbonnetjes zijn iets gebarsten, doch boven verwachting leuk, uit de oven!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81794450
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef krakkemieke het volgende:
gefeliciteerd!!
pi_81794513
quote:
Ik voel me een tikje truttig.... Ik houd niet eens van nep, ik voel me zo iemand met teveel tijd die nutteloze dingen maakt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:06:13 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_81794538
quote:
voorzichtig met een beetje water zacht maken en de barstjes dicht wrijven.
daarna weer goed laten drogen.
pi_81794619
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef z80 het volgende:

[..]

voorzichtig met een beetje water zacht maken en de barstjes dicht wrijven.
daarna weer goed laten drogen.
Het werkt!
Geweldige tip, bedankt!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81794663
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
en er is gebeld; 3x want tel viel iedere keer uit. ik heb gezegd dat ie niet meer zo moet doen, dat hij gewoon iets terug moet sms'en en niet wachten tot ik 10x gebeld heb en de volgende vraag om 14.30u of hij Noordwijk wil afzeggen, om dan pas te sms'en: ik ben niet lekker.
hij heeft dingen uitgelegd en veel telefoontjes van mij zijn niet aangekomen. Alsnog verteld dat hij kon sms'en en hij heeft beloofd dat ie dat zou doen. Hij begreep dat ik zo reageerde zei hij, hopelijk dringt dat tot em door. En dinsdag of vrijdag zie ik em weer eens. Dus als hij belofte nakomt dan ben ik geen vriend kwijt
ik voel me veel beter
pi_81794690
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik voel me een tikje truttig.... Ik houd niet eens van nep, ik voel me zo iemand met teveel tijd die nutteloze dingen maakt.
niemand doet nutteloze dingen in teveel tijd. sommigen zijn dagen bezig met voor de lol een YouTube filmpje maken; iedereen heeft zn hobby's of gekkigheid waar ie graag mee bezig is, niks om voor te schamen
pi_81794767
@ steer, handig zo'n passepartout.
Ik heb er een chardootje bij genomen, zonnetje schijnt nog ff lekker hier op het balkon.
Begonnen in 'Duivelssonate'. Leest lekker weg.

@ krak, kun je een fotootje maken? Kunnen we meegenieten

@ fairy, goed gedaan
pi_81794778
Fijn dat het uitgepraat is FF!
En ik bedoel eik dat ik me zo huisvrouwelijk voel. Zo.... gewoon, zeg maar.
Trouwens, toen ik die clip zag vroeg ik me af: doe je ook buikdansen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81794848
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat het uitgepraat is FF!
En ik bedoel eik dat ik me zo huisvrouwelijk voel. Zo.... gewoon, zeg maar.
Trouwens, toen ik die clip zag vroeg ik me af: doe je ook buikdansen?
die clip op het strand? ik buikdans toch niet daar?
  zondag 23 mei 2010 @ 17:18:36 #261
55709 Stereotomy
pi_81794885
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

en er is gebeld; 3x want tel viel iedere keer uit. ik heb gezegd dat ie niet meer zo moet doen, dat hij gewoon iets terug moet sms'en en niet wachten tot ik 10x gebeld heb en de volgende vraag om 14.30u of hij Noordwijk wil afzeggen, om dan pas te sms'en: ik ben niet lekker.
hij heeft dingen uitgelegd en veel telefoontjes van mij zijn niet aangekomen. Alsnog verteld dat hij kon sms'en en hij heeft beloofd dat ie dat zou doen. Hij begreep dat ik zo reageerde zei hij, hopelijk dringt dat tot em door. En dinsdag of vrijdag zie ik em weer eens. Dus als hij belofte nakomt dan ben ik geen vriend kwijt
ik voel me veel beter
Even een tegelwijsheid: nooit iemand willen houden die jou niet wil houden.

Voor de rest goed op jezelf passen.
pi_81794928
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Even een tegelwijsheid: nooit iemand willen houden die jou niet wil houden.

Voor de rest goed op jezelf passen.
thanks broertje zal ik onthouden
  zondag 23 mei 2010 @ 17:20:34 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_81794939
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:08 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het werkt!
Geweldige tip, bedankt!
ooit lang geleden iets te veel met deze zooi gespeeld thuis.
meestal werd het spul niet gebakken maar de volgende dag hergebruikt.
indien niet opgegeten door 3 blagen die als vuilnisvat alles aten wat er te eten was, in elke willekeurige volgorde
pi_81794979
Yeah
Lekker vrij

pi_81795016
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die clip op het strand? ik buikdans toch niet daar?
Nee, maar daardoor dacht ik eraan om het te vragen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:23:20 #266
55709 Stereotomy
pi_81795022
pi_81795042
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef z80 het volgende:

[..]

ooit lang geleden iets te veel met deze zooi gespeeld thuis.
meestal werd het spul niet gebakken maar de volgende dag hergebruikt.
indien niet opgegeten door 3 blagen die als vuilnisvat alles aten wat er te eten was, in elke willekeurige volgorde
Opgegeten? Bah!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:24:37 #268
63722 z80
I fink you freaky
pi_81795059
kan het zijn dat er inmiddels een vogelei is uitgekomen?
nu al een uur lang onafgebroken gepiep uit een struik.
pi_81795071
Zo eens aan de DE quiche beginnen

*op hoop van zegen*
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 17:25:17 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81795082
Barbeknoei aan. Zo maar eens de pastasalade afmaken
pi_81795198
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:24 schreef z80 het volgende:
kan het zijn dat er inmiddels een vogelei is uitgekomen?
nu al een uur lang onafgebroken gepiep uit een struik.
Zou best kunnen. Of het is een uitgevlogen jong wat nog om eten bedelt. Dat denk ik eerder.
In FF staat een topic over koolmezen, die zijn al uitgevlogen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81795224
Is het heel erg als ik niet teruglees?

Ik las nog even het staartje van de discussie over uitzending naar Afghanistan en enerzijds ben ik het met Braamyo eens dat omdat iets ver van ons bed is we het nog niet hoeven te negeren. Wij waren ook blij dat de geallieerden in WW II ons kwamen bevrijden. Misschien een andere situatie, maar alleen maar aan je eigen land denken is wel een beetje egoistisch. Maar ik ben het ook eens met erm...was het golfer? Anyway, degene die zei dat de meeste beroepsmilitairen alleen voor het geld bij defensie gaan en dan kan je wel weer vraagtekens zetten bij de zogenaamde edelmoedige bereidwilligheid te sterven voor de vrijheid van anderen.

Maar goed Hier ligt deeg voor een brood te rijzen en staat er uiensoep op het gasfornuis te pruttelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81795297
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Is het heel erg als ik niet teruglees?

Ik las nog even het staartje van de discussie over uitzending naar Afghanistan en enerzijds ben ik het met Braamyo eens dat omdat iets ver van ons bed is we het nog niet hoeven te negeren. Wij waren ook blij dat de geallieerden in WW II ons kwamen bevrijden. Misschien een andere situatie, maar alleen maar aan je eigen land denken is wel een beetje egoistisch. Maar ik ben het ook eens met erm...was het golfer? Anyway, degene die zei dat de meeste beroepsmilitairen alleen voor het geld bij defensie gaan en dan kan je wel weer vraagtekens zetten bij de zogenaamde edelmoedige bereidwilligheid te sterven voor de vrijheid van anderen.

Maar goed Hier ligt deeg voor een brood te rijzen en staat er uiensoep op het gasfornuis te pruttelen.
Het is een deeg/bakdag! MissHobje heeft stokbrood gebakken en ik nep-dingen van klei-deeg.
En het ging over vrienden en zwemmen en hardlopen en fietsen.
En vast nog meer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:34:03 #274
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81795356
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het is een deeg/bakdag! MissHobje heeft stokbrood gebakken en ik nep-dingen van klei-deeg.
En vast nog meer.
Het bakken moet nog gebeuren

en hoi Isa uiensoep lekkerrrrrrrrrrrr en dem dat is een goed idee!@! ff kijken of ik alles in huis heb ahah, maak ik dat er bij

wat een lekkere ideeen kook/bak rommel aan dag zo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81795360
ik heb net een grote kom tomatensoep op en vnv moet ik nog eten. ik zie hier een grote rollade klaarliggen voor ons 3-tjes (2 zusjes en ik) en wil nu al niet meer
hopelijk vnv meer trek maar denk het niet. blegh
pi_81795365
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef krakkemieke het volgende:
En vast nog meer.
Een reguliere dag in de slowchat dus Geen zieke mensen momenteel?

En wat heb je precies van kleideeg gemaakt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81795386
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef MissHobje het volgende:

Het bakken moet nog gebeuren

en hoi Isa uiensoep lekkerrrrrrrrrrrr en dem dat is een goed idee!@! ff kijken of ik alles in huis heb ahah, maak ik dat er bij

wat een lekkere ideeen kook/bak rommel aan dag zo
Ik voel me altijd zo lekker Oer als ik met mijn handen brooddeeg aan het kneden ben
Hier geen broodbakmachine, dus geen broden met gat
pi_81795422
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net een grote kom tomatensoep op en vnv moet ik nog eten. ik zie hier een grote rollade klaarliggen voor ons 3-tjes (2 zusjes en ik) en wil nu al niet meer
hopelijk vnv meer trek maar denk het niet. blegh
Waarom heb je geen zin in eten, FF? Of vind je rollade niet zo lekker. (ik vind rollade echt non-voedsel, werd in mijn kindertijd altijd een beetje gepresenteerd als zijnde luxe en ik vond er niks aan )
  zondag 23 mei 2010 @ 17:37:14 #279
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81795444
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik voel me altijd zo lekker Oer als ik met mijn handen brooddeeg aan het kneden ben
Hier geen broodbakmachine, dus geen broden met gat
Ik maak ook met de hand, en nu rijst het ook nog eens heerlijk bij kamer temp.
ik kijk enorm uit naar de nieuwe keuken omg dan ga ik echt vanalles maken vrees ik
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81795486
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom heb je geen zin in eten, FF? Of vind je rollade niet zo lekker. (ik vind rollade echt non-voedsel, werd in mijn kindertijd altijd een beetje gepresenteerd als zijnde luxe en ik vond er niks aan )
of omdat ik vanochtend best veel gegeten heb en net een kom tomatensoep.
of omdat het warm is en ik alleen drinken wil en ijs.
ik denk een combinatie van deze 2.

rollade met gebakken champignons en champignonsaus vind ik heerlijk, zeker deze van de slager. heeft altijd heerlijke stukken. maar vind het ook wintervoer. en dan nog 2 zakken aardappels erbij .. ik word al misselijk als ik eraan denk maar om niet mee te eten is ook lullig
pi_81795507
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een reguliere dag in de slowchat dus Geen zieke mensen momenteel?

En wat heb je precies van kleideeg gemaakt?
Ik heb van dat zoute brooddeeg uit mijn kindertijd nep-bonbonnetjes en gebakjes gemaakt. Voor mijn moeder, eindelijk weet ik een kadootje.
En ik voelde me niet oer, maar haast truttig-huisvrouwelijk. Geduld en gepriegel zijn niet mijn sterkste kant, zeg maar.
En dankzij de tip van z80 gaan ze heul mooi worden!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81795550
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:

of omdat ik vanochtend best veel gegeten heb en net een kom tomatensoep.
of omdat het warm is en ik alleen drinken wil en ijs.
ik denk een combinatie van deze 2.
Niks mis mee toch? Zeg je gewoon dat je genoeg hebt gehad aan de soep

Hobje: of je wilt de nieuwe keuken blinkend houden en durft niks klaar te maken hehe.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:40:30 #283
55709 Stereotomy
pi_81795554
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders waren niet meer te stoppen toen ze kiprollade ontdekten
pi_81795603
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb van dat zoute brooddeeg uit mijn kindertijd nep-bonbonnetjes en gebakjes gemaakt. Voor mijn moeder, eindelijk weet ik een kadootje.
En ik voelde me niet oer, maar haast truttig-huisvrouwelijk. Geduld en gepriegel zijn niet mijn sterkste kant, zeg maar.
En dankzij de tip van z80 gaan ze heul mooi worden!
Oooh, dat spul! Ik heb dat altijd heel grappig gevonden en misschien ben ik een beetje gek of zo, maar elke keer als ik dat maakte als kind dan moest ik toch een beetje deeg proeven. En het was altijd bah bah vies zout. Wat was de tip van z80? (misschien moet ik toch terug gaan lezen )
pi_81795626
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ouders waren niet meer te stoppen toen ze kiprollade ontdekten
Bespeur ik hier een trauma uit je kindertijd?
pi_81795633
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hobje: of je wilt de nieuwe keuken blinkend houden en durft niks klaar te maken hehe.
ik heb nu thee, en een calippo sinas zou ik wel erg lekker vinden. bij warm weer heb ik áltijd zin in waterijs en fruit. verder niks (maar eet wel hoor )
  zondag 23 mei 2010 @ 17:42:29 #287
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81795634
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

neehoor, die gaat echt een mega vuurdoop krijgen whehe
Ik kan nu al niet wachten grijns.
gister een leuke demo gehad van stoomovens, dat is zo hendig koklen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 23 mei 2010 @ 17:43:10 #288
55709 Stereotomy
pi_81795670
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bespeur ik hier een trauma uit je kindertijd?
Ik vind alles met kip lekker
  zondag 23 mei 2010 @ 17:43:27 #289
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81795677
enne brrrrrrrrrrrrrr rolade heb er een afkeer van gekregen, en ja ook iets uit mijn jeugd, net als spercie bonen en dan net altijd die draad bonen treffen, brrr.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81795678
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooh, dat spul! Ik heb dat altijd heel grappig gevonden en misschien ben ik een beetje gek of zo, maar elke keer als ik dat maakte als kind dan moest ik toch een beetje deeg proeven. En het was altijd bah bah vies zout. Wat was de tip van z80? (misschien moet ik toch terug gaan lezen )
Er zaten barstjes in en de tip was om er met wat water overheen te wrijven.
Het rook trouwens best lekker, al bakte het maar op 100 graden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81795693
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef MissHobje het volgende:

Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te maken
pi_81795716
echte varkensrollade van een goede slager is nog steeds heerlijk zondagvoedsel
  zondag 23 mei 2010 @ 17:44:33 #293
55709 Stereotomy
pi_81795720
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te maken
Ik heb gewoon een stoomnetje of gebruik een bamboe stoommandje

Een oven is wel wat praktischer, kunnen grotere dingen in.
pi_81795728
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nu thee, en een calippo sinas zou ik wel erg lekker vinden. bij warm weer heb ik áltijd zin in waterijs en fruit. verder niks (maar eet wel hoor )
Salades, fruit, ijs en kommetjes soep. Daar heb ik altijd zin in bij warm weer
Ik had van die goedkope ijslollies in de diepvries, maar nu zijn ze op
pi_81795733
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Bij vuurdoop zie ik een Hobje die als een tornado door de keuken gaat en natuurlijk flambeert!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:45:14 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_81795751
piep hier in de tuin is gestopt nadat ik de kat van de buren vliegles heb gegeven.
kat blijkt niet van koud water te houden, en helemaal niet als deze het niet heeft zien aankomen.
op muizen jacht vind ik best, maar van de vogels blijft je af.
pi_81795771
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef MissHobje het volgende:
enne brrrrrrrrrrrrrr rolade heb er een afkeer van gekregen, en ja ook iets uit mijn jeugd, net als spercie bonen en dan net altijd die draad bonen treffen, brrr.
Sperziebonen zijn goddelijk! Nomnomnom! Alleen tsja, die draadjesgevallen zijn dan wel een enorme teleurstelling
pi_81795777
zal ik mezelf even voor lul zetten met mijn oudste clip? samen met meisjes van 12,13 en 14? en een jongen ergens van de straat geplukt, kartjes en botsauto'tjes rijdend in speelpark Hilvarenbeek (naast safaripark)?
pi_81795783
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
echte varkensrollade van een goede slager is nog steeds heerlijk zondagvoedsel
Geef mij maar gewoon kip
  zondag 23 mei 2010 @ 17:46:18 #300
55709 Stereotomy
pi_81795790
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik mezelf even voor lul zetten met mijn oudste clip? samen met meisjes van 12,13 en 14? en een jongen ergens van de straat geplukt, kartjes en botsauto'tjes rijdend in speelpark Hilvarenbeek (naast safaripark)?
Jahoor, ik klik wel.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:46:31 #301
55709 Stereotomy
pi_81795798
Wel in het nieuwe topic
pi_81795802
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef krakkemieke het volgende:

Bij vuurdoop zie ik een Hobje die als een tornado door de keuken gaat en natuurlijk flambeert!
Oh ja, bij een vuurdoop hoort een geflambeert iets haha. Flensjes of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')