quote:Op zondag 23 mei 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@ SOL: goeiemorgen! heb je niet geslapen??![]()
ik ben wakker en ga er straks maar uit, als het zonnetje er al is. anders blijf ik nog ff liggen hier
dus baantjes trekken in je eigen zweet?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
heb zo'n 3 uur geslapen, werd nu bed uit gebrand door de zon en vriendlief die het nog warmer maakte door bovenop me te liggen
wil je ook mijne komen doen, hoef ik het volgende week zelf niet te doenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijne Pinksteren iedereen!
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
nog een batch maken?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef noobdeswoop het volgende:
Ben lekker op heb gisteren zelf ijsthee gemaakt ik denk dat het al op is voor ik in de zon zit.
Hmmm weer lekker weer wordt zeker een fijn pinksteren.
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoedquote:Op zondag 23 mei 2010 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Fijne Pinksteren iedereen!
Ik was al om 7 uur wakker en er draait nu dus een was, vanavond lekker een schoon bed wat naar zomer ruikt.
In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm isquote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoed
ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehadquote:Op zondag 23 mei 2010 09:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus baantjes trekken in je eigen zweet?
ik vind dat juist helemaal niet fris aanvoelen als het nog warm is van de drogerquote:Op zondag 23 mei 2010 09:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
In de winter helemaal als het versch uit de droger komt en nog warm is
Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heerlijk is dat hè, een bedje met fris beddengoed
ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen danquote:Op zondag 23 mei 2010 09:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zweet nooit echt, maar ik kan aan mijn haren zien dat ik het heel erg warm heb gehadéén grote bos krullen
dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het lekkerste vind ik het, als het zo naar 'buiten' ruikt, nog lekkerder dan uit de droger!
waarom weten de meesten dat nietquote:Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zweet ook nooit, maar kan wel rode oortjes krijgen dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksterenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
In het kader van de TT: ik stond gisteren weer eens met mijn mond vol tanden. Mijn dochter vroeg me wat Pinksteren was en waarom we dat vieren. En ik wist het niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |