Die windstoten werken in ieder geval niet mee. Alleen als je ze mee hebt, maar dat was slechts 2 km. De laatste 5 kilometer bijna constant wind tegen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef beertenderrr het volgende:
Weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik ben weer terug
Ten eerste veel blessures hierE-runner, al naar de fysio geweest voor onderzoek? En Hives, niets gebroken hopelijk? Klinkt iig niet al te best
![]()
Calex, jdekok en bananablues gefeliciteerd met de mooie tijdenHet waren volgens mij lang niet allemaal even fijne weersomstandigheden. Als je er dan toch een pr uit weet te persen, ben je goed bezig
Ziet er krachtig uit. Mooie loopstijl zo te zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Die windstoten werken in ieder geval niet mee. Alleen als je ze mee hebt, maar dat was slechts 2 km. De laatste 5 kilometer bijna constant wind tegen.![]()
Mijn finish. Ik haalde hem in de laatste 500 meter bij.
[ afbeelding ]
Morgen ga ik naar de fysio toe. Heb ondertussen wel 2x gefietst. Dat gaat maar is ook gevoelig.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef beertenderrr het volgende:
Weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik ben weer terug
Ten eerste veel blessures hierE-runner, al naar de fysio geweest voor onderzoek? En Hives, niets gebroken hopelijk? Klinkt iig niet al te best
![]()
Calex, jdekok en bananablues gefeliciteerd met de mooie tijdenHet waren volgens mij lang niet allemaal even fijne weersomstandigheden. Als je er dan toch een pr uit weet te persen, ben je goed bezig
Mooie tijd en hoe gaat het met je astma? Heb je daar meer last van na het lopen of juist niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:46 schreef CaLeX het volgende:
Netjes hoor Bananableus, Ik heb er 55:34 over gedaan, zag ik net op de site.
In het bos gedeelte (+/-2.5km) had ik er wat meer last van, maar dat kan ook weer aan mijn allergie-en liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef e-runner het volgende:
[..]
Mooie tijd en hoe gaat het met je astma? Heb je daar meer last van na het lopen of juist niet?
Ik ga 7 augustus een achtste triathlon doen en zit met hetzelfdequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef e-runner het volgende:
[..]
Overigens heb ik dit weekend de triathlon van Nieuwkoop een beetje gevolgd en nu zit ik toch te denken om dat eens te gaan doen. Lopen kan ik aardig, fietsen zal ook geen probleem worden dus dan wordt het grootste struikelblok de 3km zwemmen. Maar lijkt me wel leuk om in m'n oude woonplaats mee te doen.
Maar goed, voorlopig eerst maar afwachten bij de fysio.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |