Wel voor jou jaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Wel voor mij dan? Want ik ben er echt minstens 20 keer geweest
Wat zegt dat over me?
Oh! En ik heb zojuist gewed op het Songfestival!
Dat wordt lachen, aangezien ik altijd alles verkeerd voorspel
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enn Llheb een groot aanpassingsvermogen dus een pub gaat prima hoor
Ergens in juliquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Je kan het ook gewoon zeggen als je niet met me gezien wil worden![]()
Oh hai Senes
Zouden we d'r moeten helpen?quote:
Ik kickte hem ff, miste nog wat welkomst kretenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Ll, neem wat Spa Appel...
Want je zit me nu weer welkom te heten in F&F in dat topic dat je zelf opende
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Ll, neem wat Spa Appel...
Want je zit me nu weer welkom te heten in F&F in dat topic dat je zelf opende
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nog n beetje blij na de Bday?
Gefeliciteerd trouwens
quote:
OMG je bent eerlijk geweest oid?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nee, mijn zus is boos op me, mijn moeder weet het ff niet meer en Paddo snapt het allemaal. Het was leuk vanavond
Nee dat zijn ze nietquote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey zuiplap, aan de corona's geweest vanmiddag? En die zijn ook al uit je systeem?
Ja & neequote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey zuiplap, aan de corona's geweest vanmiddag? En die zijn ook al uit je systeem?
Mjah, ik heb iets gezegd wat ik al jaren roep, en nu even op het verkeerde moment schijnbaar.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ossehaaspuntjes met champignons ofzo
Inderdaad, of zoquote:
Ah joh waait vanzelf weer over.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mjah, ik heb iets gezegd wat ik al jaren roep, en nu even op het verkeerde moment schijnbaar.
Dit zijn van die momenten dat je bloed kookt maar het ook wel lekker vindt, het zat er een keer aan te komen.
Ow jee de I don't care less houdingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien was het wel vis, maakt mij het uit
quote:
Weltrusten Ml !!!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef Ml-etje het volgende:
Liefjens ik ga te bedde, morgen vroeg uit bed
Ik zie jou nou niet echt met een bowlingbal over de baan zwieren.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
Trust EmEl!
Ik ben me vast geestelijk aan het voorbereiden op het bowlen van morgen![]()
Heb je haar nummer niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop zoooooooo dat iemand mijn post even wil sms-en naar Ml
Mijn moeder is er verzot op, dus we moeten er weer aan geloven morgenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie jou nou niet echt met een bowlingbal over de baan zwieren.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn moeder is er verzot op, dus we moeten er weer aan geloven morgen
En goed ingeschat. Ik kan het niet, ik krijg die bal na vier keer amper meer naar de overkant. Maar de voorpret van moeders maakt alles goed
Als je in ieder geval één familielid vindt die er ook niet van houdt, dan kan je samen nog een beetje de rest uitlachen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn moeder is er verzot op, dus we moeten er weer aan geloven morgen
En goed ingeschat. Ik kan het niet, ik krijg die bal na vier keer amper meer naar de overkant. Maar de voorpret van moeders maakt alles goed
Ik vergeet ook altijd dat je dan van die bezopen schoenen aan moet, dus ik verschijn elke keer weer in iets onmogelijks als een jurkje of rokje op die bowlingmiddagen van the family. En daar moeten dan die schoenen onderquote:
We bellen Llquote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb haar nummer ook niet maar ik dacht misschien jij wel
Nee word een flink vuur andersquote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat je dan van die bezopen schoenen aan moet, dus ik verschijn elke keer weer in iets onmogelijks als een jurkje of rokje op die bowlingmiddagen van the family. En daar moeten dan die schoenen onderMaar morgen ga ik in spijkerbroek, ik trap er niet meer in
Anders moet ik nóg meer foto's ritueel verbranden. Ik blijf niet aan de gang.
Ik moet dit vragen, en als je geen antwoord wil geven dan snap ik dat, maar wat is jouw schoenmaat?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat je dan van die bezopen schoenen aan moet, dus ik verschijn elke keer weer in iets onmogelijks als een jurkje of rokje op die bowlingmiddagen van the family. En daar moeten dan die schoenen onderMaar morgen ga ik in spijkerbroek, ik trap er niet meer in
Ik had het kunnen checken voor jequote:Op zondag 23 mei 2010 00:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet dit vragen, en als je geen antwoord wil geven dan snap ik dat, maar wat is jouw schoenmaat?
De rest is net zo fanatiek als mijn moederquote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je in ieder geval één familielid vindt die er ook niet van houdt, dan kan je samen nog een beetje de rest uitlachen.
Veel plezier morgen!!
Ik ga slapen en kijken of mijn adrenaline iets kan zakken.
De ene keer 39, de andere keer 40. Net hoe ze vallenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet dit vragen, en als je geen antwoord wil geven dan snap ik dat, maar wat is jouw schoenmaat?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het kunnen checken voor je![]()
Wie de sok past trekke hem aan
Dan heb je gewoon mooie maten.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De ene keer 39, de andere keer 40. Net hoe ze vallen
En met mijn 1.82 mag ik me dan nóg gelukkig prijzen.
Fotooooooooooo!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Had ik al verteld dat ik nieuwe teenslippers heb? Echt, al twee jaar naar op zoek, dus ik ben helemaal blij
Ik zie dit nu al twee keer voorbij komen, maar foto's ontbreken.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Had ik al verteld dat ik nieuwe teenslippers heb? Echt, al twee jaar naar op zoek, dus ik ben helemaal blij
Ik wil ze met stoffen bandjes en dan moeten ze ook nog een beetje fémiejnien zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Fotooooooooooo!
En vertel, wat is er zo spesjullll aan dat je al zo lang zoekt?
Maar niet té. Dusquote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil ze met stoffen bandjes en dan moeten ze ook nog een beetje fémiejnien zijn
Ja! Zeg dat wel!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Tis wat
Uhhh... Tis in elk geval tshirt dat zo strak is dat het op bolhoogte bijna uit elkaar knaptquote:Op zondag 23 mei 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
Wat is een dikke tieten tiesjurt?
Zoiets als wat ik zaterdag aan had?![]()
morning sunshine!quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 07:11 schreef JJH het volgende:
Jij bent vroeg!
Of kom je ook net binnen gerold?
Ja, daar kan ik dus niets mee.quote:
Vervelend is dat. Gelukkig heb ik het niet vaak én ben ik vanavond vrij. Zometeen maar eens even mijn ouders bellen waar die liggen met de boot, en of ik er een beetje met de auto in de buurt kan komen.quote:
Dat had gekundquote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop zoooooooo dat iemand mijn post even wil sms-en naar Ml
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Gbquote:
Alweer kwijt?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat had gekundmaar zou helegaar niet weten waar mijn mobiel is
![]()
quote:
Piscieeeeeeeeeequote:
Leukquote:
Ik vind m echt tof!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Ja, die had ik opgezet vorige week zondag weet je nog![]()
Ik ga een terrasje opzoeken!
Aanbevelingsbrieven aan het schrijven.quote:
Bowlen!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Nee, even etenEn me geestelijk voorbereiden op het bowlen
Op zondag?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanbevelingsbrieven aan het schrijven.![]()
En nu eten maken, spärgel!![]()
![]()
![]()
Sterkte voor straks Greys!
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:30 schreef Greys het volgende:Ovo je balkannnnnn, hop hop hop!
Pisces, want vind jij van deze?
Ik denk dat die zeker wel doorgaat in de 1e halve finale. Even wachten tot het refrein
Ow lekker Catquote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanbevelingsbrieven aan het schrijven.![]()
En nu eten maken, spärgel!![]()
![]()
![]()
Sterkte voor straks Greys!
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
Goed heur.quote:
Japs, voor mijn muziek ding. Of liever gezegd: voor iemand anders zijn muziek ding. En verder is het mondje dicht en geheim en zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow lekker Cat![]()
Aanbevelingsbrieven? Voor je muziek gebeuren?
quote:
Asperges JJHquote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed heur.![]()
![]()
[..]
Japs, voor mijn muziek ding. Of liever gezegd: voor iemand anders zijn muziek ding. En verder is het mondje dicht en geheim en zo.
Duits voor Asperges staat op alle zakjes en bakjesquote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Cat22 het volgende:
Jullie moeten echt Cats leren lezen!![]()
Acherrum, spärgel en zo heb ik er vast nog wel een paar.
Druk bezig jij!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ben me aan het preparen voor zo de tuin in
Moet even flink wat spitten en grond mengen dan heb ik er weer een glad stuk bij waar ik planten in kan zetten en waar we dan samen van kunnen genieten(Mr zegt ik? wat nou ik)
Dan morgen naar de bouwmarkt waar ze potgrond in de aanbieding hebben
En vanmiddag even aardappelen en boontjes in de grond stoppen
Ik ging er dan ook vanuit dat het redelijk algemene kennis was. *woont en werkt vlak bij de duitse grens*quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duits voor Asperges staat op alle zakjes en bakjes
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duits voor Asperges staat op alle zakjes en bakjes
Heerlijke dag om lekker in je tuin te rommelenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ben me aan het preparen voor zo de tuin in
Moet even flink wat spitten en grond mengen dan heb ik er weer een glad stuk bij waar ik planten in kan zetten en waar we dan samen van kunnen genieten(Mr zegt ik? wat nou ik)
Dan morgen naar de bouwmarkt waar ze potgrond in de aanbieding hebben
En vanmiddag even aardappelen en boontjes in de grond stoppen
Heb bij een groente en fruithandel gewerktquote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Druk bezig jij!![]()
[..]
Ik ging er dan ook vanuit dat het redelijk algemene kennis was. *woont en werkt vlak bij de duitse grens*
Nee juist meer schaamte is dan vereist!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet ze nooit, kan ik me niet iets minder schamen?
Hehequote:Op zondag 23 mei 2010 13:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee juist meer schaamte is dan vereist!Nooit spärgel eten....
Die lussik nie.quote:
iedereen is bowlen/eten/naar ouders rijden/tuin doenquote:
Veel mooi weer en vrije dagenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik was vanmorgen al verbaasd dat het nog dit topic was!
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo halen we de 250 dus nooit
Oh jaquote:Op zondag 23 mei 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, aantal dagen ESF en dan vliegen de posts er doorheen![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten we nou op dinsdag of op donderdag in die halve finale?
Ja, en dan komen er ook wat meer mensen de SC in, denk ik.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Vast gewoon een live topic. En het kost natuurlijk ook kijkers dat de finale van X-Factor er tegenover staat. Welke debiel dat ook heeft verzonnen
Nu halen ze beide lang niet zoveel kijkers als ze hadden gehaald als het op een andere dag stond.
Idd vast een live topicquote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Vast gewoon een live topic. En het kost natuurlijk ook kijkers dat de finale van X-Factor er tegenover staat. Welke debiel dat ook heeft verzonnen
Nu halen ze beide lang niet zoveel kijkers als ze hadden gehaald als het op een andere dag stond.
Tjah maar hoe je het ook went of keert, toch minder als normaal. Er zullen altijd mensen zijn die toch nog naar X-Factor kijken, en voor X-Factor geldt hetzelfde, die zullen ook minder scoren omdat er mensen zijn die anders X-Factor keken maar nu toch echt ESF...quote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd vast een live topic![]()
En het is belachelijk dat dat tegenover elkaar staatSowieso als Sieneke hoog scoort donderdag (dan staat de hele media natuurlijk ineens achter haar
) zal er zaterdag wel heel wat volk kijken naar de finale
Ja, ik snap het ook niet echt... Was het altijd al zo dat de finale een halve dag na de finale was?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah maar hoe je het ook went of keert, toch minder als normaal. Er zullen altijd mensen zijn die toch nog naar X-Factor kijken, en voor X-Factor geldt hetzelfde, die zullen ook minder scoren omdat er mensen zijn die anders X-Factor keken maar nu toch echt ESF...
Snap het ook echt niet van RTL, alsof het ESF een direct concurrent is ofzo, als het nou Popstars was dan snap ik het nog, maar dit slaat echt nergens op
Nee nooit volgens mij, gewoon altijd een week later voor zover ik weet.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet echt... Was het altijd al zo dat de finale een halve dag na de finale was?
Dan is het helemaal belachelijk...quote:Op zondag 23 mei 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nooit volgens mij, gewoon altijd een week later voor zover ik weet.
quote:
Wendy is weer knocked-up en gaat de week erna met zwangerschapsverlof?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erland heeft haast kennelijk![]()
of er komt de week erop al iets anders.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wendy is weer knocked-up en gaat de week erna met zwangerschapsverlof?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wendy is weer knocked-up en gaat de week erna met zwangerschapsverlof?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zullen wel een vakantie gepland hebben
"Ja, nee, Sem is die andere weken bij Xander, dus ik kan echt niet anders op vakantie dan die weken schat. Dan moet je maar zorgen dat X-factor tegen die tijd af is, want IK ben er niet om het te presenteren..."quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zullen wel een vakantie gepland hebben
Dat de finale van ESF op dezelfde dag is als de finale van X-factorquote:Op zondag 23 mei 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Belachelijk is het!
Uhm... waar gaat het over?
NIET normaal!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat de finale van ESF op dezelfde dag is als de finale van X-factor
Terwijl X-factor normaal op vrijdag is
En normaal een week later
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Ja, nee, Sem is die andere weken bij Xander, dus ik kan echt niet anders op vakantie dan die weken schat. Dan moet je maar zorgen dat X-factor tegen die tijd af is, want IK ben er niet om het te presenteren..."
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NIET normaal!![]()
Zijn er al twee dingen tegelijkertijd op waar ik niet naar kijk.
Ik kan je melden dat hij toch zeker wel hilarisch was.quote:
Heerlijk, hoofdje in de schaduw, pootjes in de zon en ik red me wel. Sterker nog, ik zit nu nog buiten. Laptop FTW!quote:Heb je nog lekker gelezen buiten?
Volgens mij zijn die wel gewoon open jaquote:Op zondag 23 mei 2010 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Zouden er restaurantjes open zijn vandaag? Vast wel he? Kunnen we gaan uit eten, want ik heb zelf bijna niks in huis.
Mooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel gewoon open ja![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
Jeroen Krabbé zegt net dat ze een goede kans maakt... gelukkig maar. Tssss.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de grootste fout haal je er niet uit
Het was Martijn
quote:
Ik had het niet eens door hiervoorquote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, pas met quoten kan ik hem aanklikken, weet niet of anderen hem wel zagen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door hiervoor![]()
Ziet er prima uit
Nee niet echt, ik kreeg visite en hebben gewoon in de zon gezeten, maar niet echt zonnen. Moet straks ook weer op visite, dus ben een weekend sociaal aan het doen. Ben al vanaf vrijdagavond sociaal aan het doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nog veel in je tuin gedaan Ml-etje?
Dirk nog liggen zonnen?
Ah, ik dacht al, anders hadden we wel zon-updates vanuit de tuin gehadquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik kreeg visite en hebben gewoon in de zon gezeten, maar niet echt zonnen. Moet straks ook weer op visite, dus ben een weekend sociaal aan het doen. Ben al vanaf vrijdagavond sociaal aan het doen.
Volgens mij heb ik morgen niks, maar dan schijnt het minder zonnig te zijn.
Jij nog leuke dingen gedaan, of van plan?
Mja het was me iets te warmquote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nog veel in je tuin gedaan Ml-etje?
Dirk nog liggen zonnen?
Heerlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah lekker zo'n bootje, lijkt me echt genieten
Ah leuk, ga binnenkort ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, anders hadden we wel zon-updates vanuit de tuin gehad
Ik ben gister de hele dag op pad geweest, o.a middag Blijdorp. Vandaag even de boel weer aan de kant, huishouden en verder relaxen.
Ik was er al best wat jaren niet meer geweest, dus voor mij was alles wel weer erg leuk om te zien, dus ik heb niet echt tips.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah leuk, ga binnenkort ook.
Nog hotspots die we niet moeten overslaan?
Ja het is eigenlijk te mooi weer om echt aan de slag te gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het was me iets te warmheb wel wat gedaan
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was er al best wat jaren niet meer geweest, dus voor mij was alles wel weer erg leuk om te zien, dus ik heb niet echt tips.
Vond wel de giraffes en ijsberen erg mooi, maar die zijn natuurlijk ook extra mooi omdat ze zo groot zijn.
Ah dan vind oma het vast ook leukquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk te mooi weer om echt aan de slag te gaanZou net iets koeler moeten zijn.
Nu ik eraan denk, de wolven vond ik erg bijzonder, ook omdat ik die nog nooit in een dierentuin eerder gezien heb (als ik het tenminste goed herinner).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
Ik heb mijn ouders laten kennismaken met de wereld die tapas heet.![]()
'Tapas zeg je?![]()
'
'Jamaar, kijk eens naar de soorten die ze hebben, zit vast wel iets voor jullie bij.'
*bladerblader*
'hmmm... laten we dan het verrassingsassortiment maar eens proberen.'
Uurtje later driewerf*burp*
![]()
![]()
![]()
En om het af te ronden nog een ijsje gedaan bij mijn favo italiaan.![]()
Jammie, tapas en ijs, dat klinkt geslaagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En poesje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
Ik heb mijn ouders laten kennismaken met de wereld die tapas heet.![]()
'Tapas zeg je?![]()
'
'Jamaar, kijk eens naar de soorten die ze hebben, zit vast wel iets voor jullie bij.'
*bladerblader*
'hmmm... laten we dan het verrassingsassortiment maar eens proberen.'
Uurtje later driewerf*burp*
![]()
![]()
![]()
En om het af te ronden nog een ijsje gedaan bij mijn favo italiaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hmm ja ik ga nu de HD uitpluizen voor een canvas foto.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk, de wolven vond ik erg bijzonder, ook omdat ik die nog nooit in een dierentuin eerder gezien heb (als ik het tenminste goed herinner).![]()
Ik zit foto's te bewerken, altijd een lekker klusje. Morgen maar weer verder.
quote:
Ow gawd, moet ik ook nog steeds doen. Inmiddels is het volgens mij al een half jaar geleden dat Ynske foto's van mijn spul heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik ga nu de HD uitpluizen voor een canvas foto.
Ok Judge.... canvas wordt 100 x 70quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow gawd, moet ik ook nog steeds doen. Inmiddels is het volgens mij al een half jaar geleden dat Ynske foto's van mijn spul heeft gemaakt.
Wow, dat moet dan wel goede patat friet zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Tapas.
Vanavond patat gehaald bij de plaatselijke patatboer in Belt Schutsloot. 3 (!) kwartier gewacht.
Lieve foto.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok Judge.... canvas wordt 100 x 70
Wilde deze erop in zwart wit of sepia (ga dat zo even uittesten).
[..]
Nou zo goed was ie nou ook weer niet. De volgende keer rijd ik wel even snel naar Zwartsluis. (3km de andere kant op)quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, dat moet dan wel goede patat friet zijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok Judge.... canvas wordt 100 x 70
Wilde deze erop in zwart wit of sepia (ga dat zo even uittesten).
[..]
Oh die achtergrond is Antwerpen en die willen wij er wel opquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lieve foto.Ik denk ook dat hij in zwart-wit of sepia nog beter uitkomt. En zou je de achtergrond kunnen wegshoppen? Want die past niet helemaal bij het plaatje. Vind ik dan.
Jee, met 2 man, dat zal ook wel doorbijten zijn geweest op zo'n prachtige drukke dag.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou zo goed was ie nou ook weer niet. De volgende keer rijd ik wel even snel naar Zwartsluis. (3km de andere kant op)
En het was geeneens belachelijk druk. Gewoon onderbezet. Je moet dan ook wel ff weten dat dat durrepie op het toerisme draait. Midden in de weerribben, een scala aan campings aan het water, twee jachthavens een een heleboel vrije ligplaatsen.
Ze stonden er met z'n tweeen.
En toen klikte je de spoiler open.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jullie zijn een mooi koppel Ml-etje![]()
(Hehe, ik nam automatisch aan dat je Whoop foto's uit ging zoeken)
Hehe, dat was grappig geweestquote:
Arm personeel dan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou zo goed was ie nou ook weer niet. De volgende keer rijd ik wel even snel naar Zwartsluis. (3km de andere kant op)
En het was geeneens belachelijk druk. Gewoon onderbezet. Je moet dan ook wel ff weten dat dat durrepie op het toerisme draait. Midden in de weerribben, een scala aan campings aan het water, twee jachthavens een een heleboel vrije ligplaatsen.
Ze stonden er met z'n tweeen.
Dat had ik er niet uitgehaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die achtergrond is Antwerpen en die willen wij er wel opmaar ga eff shoppen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jullie zijn een mooi koppel Ml-etje![]()
(Hehe, ik nam automatisch aan dat je Whoop foto's uit ging zoeken)
Heb beide gedaan en die uppen nuquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen klikte je de spoiler open.
Mooie foto hoor Ml! Ik dénk dat zwart wit mooier is.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart wit.Zou meer contrast niet mooier zijn?
Zwartwit.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart wit.Zou meer contrast niet mooier zijn?
Eliesje!quote:
Nou, nu is alles eigenlijk vrij grijs. Iets meer verschil in de verschillende grijstinten, en dat het wat beter omlijnd is. Ofzo.quote:
Dat kan ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, nu is alles eigenlijk vrij grijs. Iets meer verschil in de verschillende grijstinten, en dat het wat beter omlijnd is. Ofzo.
Lastig uit te leggen.
En ik nu ookquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eliesje!![]()
De
[ afbeelding ]
staat al in de koelkast.![]()
En Takkedinges komt ook!
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Aardbeienvlaai met een vleugje lemon, vertelde de winkelmevrouw me.
Kun je niet aan Zwabbert vragen of hij de foto bewerkt, even het contrast opschroeven? Volgens mij is hij best goed in bewerken en dan heb je ook echt iets dat mooi is op zo'n groot doekquote:
Lemon ter ere van Limoentje, het enige wat passend is, lijkt me.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lemon ter ere van Limoentje, het enige wat passend is, lijkt me.
Vlaai.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
!
Ik denk dat ik morgen ook maar even ga kijken welke winkels open zijn en taart ga scoren, ik heb nu toch wel zo'n trek
Hmmm ja dat kan ik eens doenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet aan Zwabbert vragen of hij de foto bewerkt, even het contrast opschroeven? Volgens mij is hij best goed in bewerken en dan heb je ook echt iets dat mooi is op zo'n groot doek
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmm ja dat kan ik eens doenthanks voor de tip Pisces!
De multivlaai? Is dat niets?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een goeie vlaai morgen kan scoren dus vandaar taart
Oh bahquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een baksteen in m'n hoofd bonken, ik ga maar eens relaxt op bed een filmpje kijken.
![]()
Tot later weer all!![]()
Trusten pisces.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een baksteen in m'n hoofd bonken, ik ga maar eens relaxt op bed een filmpje kijken.
![]()
Tot later weer all!![]()
Hoe gaat het Elies?quote:
Ik in ijsquote:
Nee ze wachtte vast op jouquote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Heeft Elies d'r slipperts al geshowd?
/komtmetdedeurinhuisvallen
Hoi Greys!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Die verwacht ik morgen te zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Kom morgenmiddag gezellig langs.quote:
You peaked too early.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Heeft Ll die niet eens even laten zien hier?
Ik had ze nog keurig geMMSd vanmiddag
Oh trouwens, de eerste ronde van het bowlen stond ik - bowlingkneus van de familie - heel lang bovenaan door een strike en een spare, maar aan het eind werd ik toch nog ingehaald door zusliefEn de tweede ronde raakte ik geen kegel meer, ik kreeg die bal amper aan de overkant, zelfs de lichtste bal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
Even 3,5 uur rijden voor een stukkie taart en een kitten.Jij houdt toch van rijjuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in 2 uur ben je er al hoor. [ervaring] Moet je alleen in die tijd ook weer terug,
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Die 3,5 uur was al heen en terug.
Maar ik ben gister ook 'even' heen en weer geweest naar oost groningen voor 2 velgjes.
Eerst maar eens een nachtje slapen zometeen.
Velgjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Die 3,5 uur was al heen en terug.
Maar ik ben gister ook 'even' heen en weer geweest naar oost groningen voor 2 velgjes.
Eerst maar eens een nachtje slapen zometeen.
quote:
quote:
Hihi help het je hopenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze waren wel goedkoop hoor! (En simpele stalen velgen zijn een ramp om te vinden voor een leuk prijsje en met zonder banden)
[..]
Oh dat valt best meequote:
Woeoeoeoeoe! Je kunt ze prima hebben hoor.quote:
Uhuh.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze waren wel goedkoop hoor! (En simpele stalen velgen zijn een ramp om te vinden voor een leuk prijsje en met zonder banden)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.Eerst jou hier zien, dan geloven.
Ik riep al, niet te hard roepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik riep niet hard.quote:
daar ben je nu pas achter?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
'n avond.
Wonen we dus al 2,5 jaar naast hele aardige buren(andere kant, die zonder kinderen)
Ja, we zeiden goedemorgen etc, maar dat was 't. Paar weken geleden nodigde hij ons uit voor een borrel via twitterquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
'n avond.
Wonen we dus al 2,5 jaar naast hele aardige buren(andere kant, die zonder kinderen)
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, we zeiden goedemorgen etc, maar dat was 't. Paar weken geleden nodigde hij ons uit voor een borrel via twitteren dat was dus vanavond.
Dat werd dan wel tijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, we zeiden goedemorgen etc, maar dat was 't. Paar weken geleden nodigde hij ons uit voor een borrel via twitteren dat was dus vanavond.
Moet bekennen dat wij bij 1 kant ook alleen geweest zijn ter kennismaking en later schutting.quote:
Heel even over gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En hebben jullie je lekker nog ff gezamenlijk hardop zitten ergeren aan die ene kant mét kinderen?
Ja wij zijn helemaal van deze tijd.quote:
Nou... ik ben niet zo van de burenliefde...quote:
Hier staat rtl 5 op ik krijg er pijntjes vanquote:
Maar jullie hebben in ieder geval kennis gemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet bekennen dat wij bij 1 kant ook alleen geweest zijn ter kennismaking en later schutting.
Andere kant is haske gezellig.
Ik ben naar Raymond van het Groenewoud aan het kijken.quote:
Wij zitten te wachten op de herhaling van X-factor, dat had Heer G nog niet gezien. Maar door dat debat is het allemaal veranderd qua programmering en begint het pas na het late journaal. Gelukkig maar dat we morgen vrij hebbenquote:
Zijn dat niet die houthakkers?quote:
Jup we wilden een goede startquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben in ieder geval kennis gemaakt.![]()
[..]
Ik ben naar Raymond van het Groenewoud aan het kijken.
Liefde voor muziek!
Maar bij de start is het gebleven dus, zo te lezen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga mee. Afgelopen nacht/vanmorgen 2 uurtjes gepowernapped op de bank.
Ik ben zo gaar als wat.
Mensjes, tot later!
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar bij de start is het gebleven dus, zo te lezen.![]()
Ik woon in een hoekhuis, dus gelukkig maar één stel buren om rekening mee te houden. Mijn buurtjes zijn leuk. Niet helemaal mijn type maar prima om een keer koffie bij te drinken en de kinderen te gebruiken vragen als catsit.
Vroeg ik me ook af; ik mis hemquote:Op maandag 24 mei 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
En waar hangt ons Erik toch uit de laatste dagen?
Utrecht geloof ik!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:02 schreef Dizer het volgende:
Bezig met verhuizenHij gaat
Eindhoven
verlaten voor
Den Haag
of zo
Goedemorgen Dizerquote:
Yes Utregquote:Op maandag 24 mei 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Utrecht geloof ik!
Maar dan nog dient hij ons daarbij te betrekken
Forum Opties | |
---|---|