Die ploeg was goed, de verdidiging was shit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Godtje het volgende:
De hele ploeg was niet best. Om nou 1 speler de schuld te geven.......
Kan je beter een Robben zijn, die was tenminste blij met zijn medaile.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ha, de frustratie.
je lijkt van bommel wel..
Waar waren de uitgespeelde kansen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Die ploeg was goed, de verdidiging was shit.
Dat dus. Met Ribery erbij voorin had je al meer mogelijkheden gehad. Achterin was 't wel drama, vooral Van Buyten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar waren de uitgespeelde kansen?![]()
Met alleen robben red je het niet. De aanval is veel te zwak. Het middenveld is trouwens ook te zwak en met name de snelheid en finesse ontbrak.
Hij is goed voor de Bundesliga, niet voor de CL.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Halcon het volgende:
Dat wist volgens mij iedereen al wel. Niemand in Belgie die begrijpt waarom hij zo onbetwist basisspeler is bij Bayern.
Ja Pique! Die zal zeker willen komen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hij is goed voor de Bundesliga, niet voor de CL.
Bayern kan beter Pique halen.
Volgend seizoen:
Butt
Sergio Ramos - Demichelis - Pique - Lahm
Schweinsteiger - Van Bommel
Robben - Muller/Kroos - Ribery
Olic
Messi is leuk voor Ajax maar lijkt me niks voor een ploeg in de CL finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sergio Ramos lijkt me ook wel haalbaar. Waarom halen ze ook niet Messi erbij?
Kan hij mooi invallen als Robben geblesseerd is.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt vandaag niet gekeken?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:57 schreef Zeroku het volgende:
Van Buyten is echt geen verkeerde verdediger, hij is alleen wat traag.
En van Marwijk als trainer aanstellen?>quote:Op zondag 23 mei 2010 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Huntelaar, Van der Vaart en Boulahrouz kopen.
Ik denk dat Sergio Ramos eerder in Engeland of bij Inter gaat voetballen dan bij Bayern Munchen. Maar goed, we zullen zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:58 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Sergio Ramos wilt weg bij Madrid. Pique misschien niet maar ja, ze zullen wel een andere speler moeten zoeken.
Een wedstrijd is niet representatief voor zijn kwaliteiten.quote:
En daarom is de grootste transfer van Bayern ooit 30mil?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:59 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Trouwens, Barca en Bayern beschikken ongeveer dezelfde financiele middelen.
Van Buyten blundert er al jaren op los. Heb 'm vaak genoeg zien spelen bij Standard, Marseille, City, Bayern en het Belgische team. Ik vind het een van de meest overschatte spelers in Europa. Ongelooflijk dat zo'n waardeloze verdediger wekelijks mee mag doen bij 'n team dat de finale van de CL haalt.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een wedstrijd is niet representatief voor zijn kwaliteiten.
Bayern werkt met jong talent. Vaak komen hun spelers van eigen bodem, evenals bij Barca. En Bayern heeft spelers zoals Messi niet nodig, Bayern gaat wijs om met hun geld.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarom is de grootste transfer van Bayern ooit 30mil?
Daar ga je Pique niet voor krijgen verwacht ik zo.
Dus geen Ramos of Pique.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:02 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Bayern werkt met jong talent. Vaak komen hun spelers van eigen bodem, evenals bij Barca. En Bayern heeft spelers zoals Messi niet nodig, Bayern gaat wijs om met hun geld.
Nou het kan zijn dat ze 1 speler halen. Ik vind het ook maar vreemd dat Bayern altijd van die "vage" spelers haalt.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus geen Ramos of Pique.
Ik verwacht trouwens dat van Gaal uiteindelijk vd Wiel uit de hoge hoed gaat toveren.
Nee Van Gaal houden natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En van Marwijk als trainer aanstellen?>
Bayern kan de echte toppers meestal niet halen. Dan kom je uit bij spelers die weg mogen bij topclubs of subtoppers zoals Braafheid en v/d Wiel. Dan kun je er weleens naast zitten.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:06 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nou het kan zijn dat ze 1 speler halen. Ik vind het ook maar vreemd dat Bayern altijd van die "vage" spelers haalt.
Misschien Dani Alves, maar ja.. Die zal ook niet weg willen. Grosso misschien wel.
Dani Alves.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:06 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nou het kan zijn dat ze 1 speler halen. Ik vind het ook maar vreemd dat Bayern altijd van die "vage" spelers haalt.
Misschien Dani Alves, maar ja.. Die zal ook niet weg willen. Grosso misschien wel.
Ik vind muller geen goede aanvaller, wel is hij goed op het middenveld en creeért kansen en passed goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Muller zo crappy, ik weet bijna zeker dat Huntelaar meer gedaan had met die kansen.
ja, je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dani Alves.Kom op zeg!
![]()
Weet je hoeveel moeite Barca daar in heeft moeten steken?van Gaal heeft er het geld niet voor en Barca heeft genoeg geld om zijn basis spelers niet te hoeven verkopen. Ik denk (puur speculeren) dat het vd Wiel gaat worden. En daar heb je ook nog eens een hele goeie aan.
Ja, maar toch vind ik dat ze een goede centrale verdediger nodig hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bayern kan de echte toppers meestal niet halen. Dan kom je uit bij spelers die weg mogen bij topclubs of subtoppers zoals Braafheid en v/d Wiel. Dan kun je er weleens naast zitten.
Vooral Ramos en Pique zijn haalbaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hij is goed voor de Bundesliga, niet voor de CL.
Bayern kan beter Pique halen.
Volgend seizoen:
Butt
Sergio Ramos - Demichelis - Pique - Lahm
Schweinsteiger - Van Bommel
Robben - Muller/Kroos - Ribery
Olic
1 kans lolquote:Op zondag 23 mei 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Muller zo crappy, ik weet bijna zeker dat Huntelaar meer gedaan had met die kansen.
Van Buyten faalt al jarenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Godtje het volgende:
De hele ploeg was niet best. Om nou 1 speler de schuld te geven.......
Kan niet juister zijn! Soms vraag ik me af dat ze hem puur op gestalte aankopen en die ouderwetse mentaliteit hebben van 'lijkt wel een boom van een vent , schrikt ie de aanvallers wel mee af' ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 01:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Buyten blundert er al jaren op los. Heb 'm vaak genoeg zien spelen bij Standard, Marseille, City, Bayern en het Belgische team. Ik vind het een van de meest overschatte spelers in Europa. Ongelooflijk dat zo'n waardeloze verdediger wekelijks mee mag doen bij 'n team dat de finale van de CL haalt.
Kijk, dat lijkt me nou een realistische aankoop.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:15 schreef Godtje het volgende:
Chygrynskiy van Barca halen. Lijkt daar zijn draai niet te vinden.
Mij ook. Wie weet leest van Gaal deze thread, lol.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nou een realistische aankoop.
Nou, ik vind Demichelis, Altintop van Bommel, Olic, Klose en Pranjic wel wereldspelersquote:Op zondag 23 mei 2010 03:57 schreef Morendo het volgende:
Twee nieuwe centrale verdedigers en een nieuwe keeper zijn inderdaad geen overbodige luxe voor Bayern. Verder is het op Robben, Ribery, Lahm en Schweinsteiger na ook geen wereldelftal, dus knap dat ze uberhaupt zo ver zijn gekomen.
Dit, ik vraag me ook af waarom Lucio verkocht is.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:10 schreef LosPollos het volgende:
Als je Lucio wegdoet en Van Buyten opstelt, dan verdien je het om genadeloos afgestraft te worden in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Kan het niet zijn dat Louis al snel een conflict kreeg met Lucio? Toch wel een grote naam met bijna 100 interlands voor Brazilie..quote:Op zondag 23 mei 2010 04:15 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dit, ik vraag me ook af waarom Lucio verkocht is.
Kan ,maar het is in ieder geval zonde.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:17 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat Louis al snel een conflict kreeg met Lucio? Toch wel een grote naam met bijna 100 interlands voor Brazilie..
Dat kan. Er lopen immers meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:14 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nou, ik vind Demichelis, Altintop van Bommel, Olic, Klose en Pranjic wel wereldspelers
Ok, maar jij en ik wisten dit toch al tijden?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:06 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is het groot nieuws geworden.
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok, maar jij en ik wisten dit toch al tijden?
Een cornervlag zou ook een verbetering zijn, en veel goedkoper.quote:Op zondag 23 mei 2010 05:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou Alex halen, zit toch op de bank bij Chelsea.
Pfff, dat zijn geen spelers voor een finale in de CL. Allemaal spelers die bij Inter de bank niet eens zouden halen.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:14 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nou, ik vind Demichelis, Altintop van Bommel, Olic, Klose en Pranjic wel wereldspelers
Mourinho heeft gewoon de betere spelersquote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef Flashwin het volgende:
Mourinho heeft het gewoon tactischer beter voor elkaar. Dan zal de verdediger altijd wel een paar moeilijke momenten hebben.
dit meen jij nietquote:Op zondag 23 mei 2010 04:14 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:59 schreef Santello het volgende:
Ze missen ook wel een spielmacher.
Van der Vaart zou er fantastisch bij passen, 2 centrale verdedigers en je zit goed
Jawel. Het maakt verschilt of je als verdediger naar voren speelt en opeens met een counter geconfronteerd wordt in tegenstelling tot heel de wedstrijd met vier man compact achterin blijven hangen (terwijl hier nog 5 spelers voor staan nota bene die je helpen met verdedigen.)quote:Op zondag 23 mei 2010 13:43 schreef Halcon het volgende:
Dat geklungel van Van Buyten heeft niets te maken met het tactisch beter voor elkaar hebben...
Ik vind van niet. Van Buyten maakt steeds dezelfde fouten, het is alsof die gast te groot is voor z'n positie. Het komt altijd neer op de speler zelf. Mourinho had gewoon geluk dat hij de betere spelers heeft. Bayern moet gewoon 2 Centrale verdedigers halen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jawel. Het maakt verschilt of je als verdediger naar voren speelt en opeens met een counter geconfronteerd wordt in tegenstelling tot heel de wedstrijd met vier man compact achterin blijven hangen (terwijl hier nog 5 spelers voor staan nota bene die je helpen met verdedigen.)
Maar als zelfs jou dat al opvalt, dan zal Louis dat toch ook wel weten? Hij neemt met zijn tactiek bewust het risico dat deze houten klaas keer op keer kwetsbaar wordt. En vanzelfsprekend is dat dodelijk tegen de sluitschutters van Inter. Dit was zo te voorspellen..quote:Op zondag 23 mei 2010 14:45 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Van Buyten maakt steeds dezelfde fouten, het is alsof die gast te groot is voor z'n positie. Het komt altijd neer op de speler zelf. Mourinho had gewoon geluk dat hij de betere spelers heeft. Bayern moet gewoon 2 Centrale verdedigers halen.
Dat maakt geen verschil volgens jou? Tot zo ver jouw geloofwaardigheid.quote:
Ja, ik had het ook al lang voorspeld. Moet van Gaal maar gaan kijken met wie hij de heer Blunder zal vervangen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Maar als zelfs jou dat al opvalt, dan zal Louis dat toch ook wel weten? Hij neemt met zijn tactiek bewust het risico dat deze houten klaas keer op keer kwetsbaar wordt. En vanzelfsprekend is dat dodelijk tegen de sluitschutters van Inter. Dit was zo te voorspellen..
Demichelis blunderde bij de eerste goal, van Buyten bij de 2e. Ik vond Badstuber gisteren wel goed presteren. Ik snap ook niet waarom Contento er niet was, Contento vind ik beter dan Badstoeber.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
onze vriend uit argentinie, demichelis was anders ook weer dramatisch, evenals badstuber op links, die kan nog geen normale voorzet geven, waarom geen contento, die is aanvallend 100 x beter, evenals ik niet begrijp waarom olic niet op links stond ipv altintop en dan bv gomez centraal, want olic hebben we ook totaal niet gezien
Je hebt wel gelijk. Zo wel mbt Badstuber als Olic en Altintop. Hoewel ik wel moet zeggen dat Contento verdedigend niet al te best is en dat Gomez zijn transfersom ook niet bepaald waar maakt. Lastige keuzes dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
onze vriend uit argentinie, demichelis was anders ook weer dramatisch, evenals badstuber op links, die kan nog geen normale voorzet geven, waarom geen contento, die is aanvallend 100 x beter, evenals ik niet begrijp waarom olic niet op links stond ipv altintop en dan bv gomez centraal, want olic hebben we ook totaal niet gezien
Dat zal een risico zijn, het is wel een enorme stap voor een 22-jarige. Alex van Chelsea lijkt me dan geschikter.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:01 schreef LosPollos het volgende:
Douglas van Twente lijkt me een prima optie en ook haalbaar.
Ik denk dat hij het wel aankan en zich snel zal aanpassen. Ik zie überhaupt Alex niet naar de Bundesliga verkassen.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal een risico zijn, het is wel een enorme stap voor een 22-jarige. Alex van Chelsea lijkt me dan geschikter.
Onzin. Van zo dichtbij en bij een goed geplaatste bal is normaal gesproken iedere keeper kansloos. Ook Vd Sar. Aan de keeper heeft het zeker niet gelegen gisteren bij Bayern.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk trouwens dat een goede keeper de 1-0 sowieso en de 2-0 misschien ook wel had gehad.
Ze kunnen beter iemand halen die er staat dan iemand die het op dat niveau allemaal nog moet bewijzen. Braafheid heeft het ook niet gemaakt bij Bayern en daar was iedereen ook lyrisch over. Iemand als Alex zouden ze moeten proberen te halen. Past wel bij Bayern.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal een risico zijn, het is wel een enorme stap voor een 22-jarige. Alex van Chelsea lijkt me dan geschikter.
Sergio Ramos, leuk voor als je ballen souvenir wilt doen aan mensen op de tribune, ook wel bekend als 'de man die niet kan voetballen maar als enige geslachtofferd wilde worden voor de home-grown-regel', ook wel bekend als 'Huh, oh, stond ik rechtsback, ik dacht rechtsvoor?'quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |