Die ploeg was goed, de verdidiging was shit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Godtje het volgende:
De hele ploeg was niet best. Om nou 1 speler de schuld te geven.......
Kan je beter een Robben zijn, die was tenminste blij met zijn medaile.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ha, de frustratie.
je lijkt van bommel wel..
Waar waren de uitgespeelde kansen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Die ploeg was goed, de verdidiging was shit.
Dat dus. Met Ribery erbij voorin had je al meer mogelijkheden gehad. Achterin was 't wel drama, vooral Van Buyten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar waren de uitgespeelde kansen?![]()
Met alleen robben red je het niet. De aanval is veel te zwak. Het middenveld is trouwens ook te zwak en met name de snelheid en finesse ontbrak.
Hij is goed voor de Bundesliga, niet voor de CL.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Halcon het volgende:
Dat wist volgens mij iedereen al wel. Niemand in Belgie die begrijpt waarom hij zo onbetwist basisspeler is bij Bayern.
Ja Pique! Die zal zeker willen komen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hij is goed voor de Bundesliga, niet voor de CL.
Bayern kan beter Pique halen.
Volgend seizoen:
Butt
Sergio Ramos - Demichelis - Pique - Lahm
Schweinsteiger - Van Bommel
Robben - Muller/Kroos - Ribery
Olic
Messi is leuk voor Ajax maar lijkt me niks voor een ploeg in de CL finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sergio Ramos lijkt me ook wel haalbaar. Waarom halen ze ook niet Messi erbij?
Kan hij mooi invallen als Robben geblesseerd is.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sergio Ramos lijkt me ook wel haalbaar. Waarom halen ze ook niet Messi erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |