De meeste consumenten beseffenz ich dat niet eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
Eh, neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat er mensen zijn die dat wel doen?
Ja want wij zijn zo aanvallendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Anders moet ik me dadelijk weer lopen verdedigen he
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel verslavend. Geloof ik maar 1 seizoen toch?
Serie junkiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga de pc afsluiten
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
alvast welterustenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |