oh whehe, dan schiet t niet opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Stomme Mac, dat lukt me niet met die stomme touchpad.
Hahahaha... herkenbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb het idee dat mijn virtuele model toch slanker is dan ik. Ondanks dat ze wel mijn lengte en gewicht heeft.
En hoe staat zo'n jurk jou dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Spuuglokje het volgende:Het lijkt eigenlijk best wel! Alleen heb ik in het echt dunnere enkels/beter gevormde kuiten en juist meer vetrollen.
dan is er iig nog íets verse SOEP aan mequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef moussy het volgende:
soepjurken![]()
ik wil er nog niet dood in gevonden worden![]()
ze hangen ook bij zeeman!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan is er iig nog íets verse SOEP aan me![]()
Ja! Ik wilde je net terug gaan smsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou..reuze
Arme DeanIk hoorde trouwens wel dat er weer een nieuwe golf verwacht wordt, dus wat dat betreft is hij geen langzame maar juist een voorloper
Huup had je m`n smsje nog gehad?
Ja! Dankjewel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef huuphuup het volgende:
oh whehe, dan schiet t niet op
[ afbeelding ]
deze bedoel je?
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?quote:Ik vind hem erg leuk, maar k ben bang dat ie het model een stuk beter staat dan mijzelf![]()
yup.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef Vicky het volgende:
wij rijden met 4 wielen op hollandse bodem!
Wat heb ik gemist? Wie pm'ed me bij?
ja nee ik vind mn benen ook best leuk geluktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel.![]()
[..]
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?
Alleen zie je hierbij tenminste nog je kuiten en enkels.
Ik vind mijn enkels dan weer best goed gelukt.
Het was heeeeeeeerlijk!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!
Leuk gehad?
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
jamaar nou had ik je al terugsmstquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weebee Vicky
Huup ik heb weer ruimte gemaakt hoor
Oh. Wat heb je daar nou aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
www.jurkjes.nl eens proberen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
Alleen de eerste enting. Maar het zal wel een soort variant zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef E.T. het volgende:
Vicky wb!
Dean de Mexik dacht dat die uitgeroeid was.. Was hij eigenlijk ingeent?
Tis idd wel heel toeristisch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wb Vicky! Ik vond venetie vooral erg toeristisch toen ik erg vorig jaar was...alsof je in het decor van een Amerikaanse film liep. Wel mooie winkels though.
oeh linkje?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Groofsken het volgende:
Leuke sites Huup, thanks...en bedankt, ik ben meteen verliefd op een prijzig jurkje, uhum
![]()
Linkjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh linkje?
ik neus er alleen maar door, iets anders dan die 14,95 jurk van H&M ligt even niet in het budget
deze? je had em al.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
http://www.orangebag.nl/viewdbimg.asp?id=42737&maxbreedte=273&maxhoogte=363
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tis idd wel heel toeristisch.
Die winkels met kostuums zijn echt geweldig!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzo.
ow, misschien kan ik "de mijne" dan ook wel online vinden!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:40 schreef Orea het volgende:
[..]
Helaas niet meer in de winkels te verkrijgenik bestel hem online.... (maar wellicht kun je ergens zo'n proefje bestellen?)
Woooh! ik dat zo doen, leuk wel. Ik probeer wat, druk op more mature feature en zie ineens dat poppetje heul erg op mij gaan lijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef She-Wolf het volgende:
www.mvm.com
Ja kan ook zonder een account aan te maken een tijdelijk model maken.
Ik vind het echt een drama, al die jurken. Deze jurk heeft te veel stof boven de borsten waardoor je er met een grotere voorgevel al gauw als een koe uitziet. De jurken met een hoge taille hebben vaak te kleine cups of je ziet je beha op een of andere manier eronder. De jurken met een leuk model gaan vaak tot net boven de knie en ik wil juist ook eens een jurk hebben die net onder de knie valt.quote:
hehehe dat had ik ook! alleen lukt het saven nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Woooh! ik dat zo doen, leuk wel. Ik probeer wat, druk op more mature feature en zie ineens dat poppetje heul erg op mij gaan lijken.![]()
Hoewatwaarvindikdie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef moussy het volgende:
Huup, op de site van burda staat een gratis patroon van zo'n jurk, kan je mooi je eigen print uitzoeken
P. is de kastanjeboom van de buren aan het slachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel of geen gaasje? Of alleen 's nachts? Creme erop? Welke dan? Gelukkig is het mooi weer en hoef ik geen dichte schoenen aan en lukt het goed op de slippers.Make love, not war ☮
Ja, die had ik ook gezien. Printje is het nétquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ik vind deze jurk wel leuk, alleen is het printje behoorlijk hysterisch :
Wanneer waait die hysterischeprintjeshype nou over.
Het model lijkt me wel heel aardig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien. Printje is het nétniet...
Ik heb het al sinds gisteren, toen wel gesprayed met speciaal spul en later thuis nog met betadinespul... misschien vanavond nog maar eens doen en dan gaasje erop voor de nacht. Overdag probeer ik zoveel mogelijk zonder iets erop te doen. Kan het goed indrogen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het nog wel even deppen met gekookt water met zeezout, just to be sure.
Dat is toch voordat ze kapot zijn? Ik zag trouwens dat ik die zelfs in onze ehbo-doos had liggen, maar toen was het al te laat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Van die compeet pleisters zijn wel fijn bij blaren.
http://www.burdafashion.c(...)1333669-1413206.htmlquote:
en mijn tetten zijn groter dan hun medium Large hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Belana het volgende:
[..]
hehehe dat had ik ook! alleen lukt het saven niet
Ik heb wel Calendulan emulsie, kan ik ook proberen dan denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Auw! diaan.![]()
Calendulan wondspray erop. Het bijt als de ziekte maar je geneest dan ook wel snel. Droogt in ofzo.
Dat zou ik niet snel in een open wond smeren denk ik...?? Kweenie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel Calendulan emulsie, kan ik ook proberen dan denk ik.
Bedankt voor de tip!!
Oh, dan zou ik er niks meer aan doen, tenzij het ineens weer erg rood wordt en vochtig blijft. Nestosyl zalf kan je er ook op smeren, maar dat moet je maar net in huis hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds gisteren, toen wel gesprayed met speciaal spul en later thuis nog met betadinespul... misschien vanavond nog maar eens doen en dan gaasje erop voor de nacht. Overdag probeer ik zoveel mogelijk zonder iets erop te doen. Kan het goed indrogen.
Gisteren hebben ze ook desinfecterende spray erop gedaan... en toen ging ik ook flink dansen... als ik het heel voorzichtig doe.. misschien gaat het dan wel goed. Ik ga er nog even over nadenken. Anders gewoon maar weer wat betadine vanavond en een gaasje erover.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel in een open wond smeren denk ik...?? Kweenie.
Die wondspray is natuurlijk 80% alcohol ofzo.Je gaat er leuk van dansen iig als je een grote wond hebt. ik had een grote brandwond die ik er mooi mee dicht heb gekregen nagenoeg zonder litteken.
Ik zal dinsdag eens vragen bij de drogist.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik er niks meer aan doen, tenzij het ineens weer erg rood wordt en vochtig blijft. Nestosyl zalf kan je er ook op smeren, maar dat moet je maar net in huis hebben.
muggenbulten tot bloedens toe openkrabben en dan afterbyte eropquote:
das meer voor het keldertjequote:
en bloed moet...quote:
Oh nee, ik moet meteen weer denken aan kelderfoto'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
das meer voor het keldertje
Mocht je zalf, emulsie of wat dan ook er op willen doen, dan niet smeren, maar met je vingertoppen 'kloppen'.
Ik zou er niets op doen, gewoon zo laten drogen, dikke korsten en zo
in een zipje? Heb ik die dan gemist?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh nee, ik moet meteen weer denken aan kelderfoto's.
pm tf ff..quote:
Dan heb je wel kans dat je het gaasje de volgende dag uit je korst moet trekken he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en bloed moet...![]()
Okay, ik ga voor de tussenweg... overdag niets erop, 's nachts voorlopig nog even een gaasje. Dat slaap denk ik iets fijner.
Oh gadver.... dat doet altijd echt pijn!! Of je moet het geduld hebben om het er weer af te weken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans dat je het gaasje de volgende dag uit je korst moet trekken he?.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh nee, ik moet meteen weer denken aan kelderfoto's.
Nog iemand blij gemaakt zie ikquote:
durf ik dat? Ik heb laatst al een anus van iemand moeten aanschouwenquote:
Yeps, dat moest ik vanmorgen ook .... mhmm misschien dan toch niet zo handig..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans dat je het gaasje de volgende dag uit je korst moet trekken he?.
Dan zou ik zeker niet pmmen nee...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
[..]
durf ik dat? Ik heb laatst al een anus van iemand moeten aanschouwen
ik ben er sinds jaar en dag achter dat jurkjes met lengte rond de knie mij het beste staan, flink getailleerd en iets uitlopend. als je dat eenmaal weer is het leuk shoppenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en mijn tetten zijn groter dan hun medium Large hoor.Maar wel leuk om zo even te passen.
Ik lijk denk ik een blob in zo'n jurk.dat het zo van je breedste punt naar beneden hangt en mijn slankste deel (onderbenen) helemaal niet meer te zien is.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand hier een remedie tegen kapotte blaren op je hakken?
Zo zien mn hakken er nu uit:slippers dragen en deppen met betadine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel of geen gaasje? Of alleen 's nachts? Creme erop? Welke dan? Gelukkig is het mooi weer en hoef ik geen dichte schoenen aan en lukt het goed op de slippers.
ik zou er niks opdoen overdag. 's nachts een gaasje en evt pantykousje om het op zijn plaats te houden
kan je aan van die 2dehuidpleisters komen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, dat moest ik vanmorgen ook .... mhmm misschien dan toch niet zo handig..Anders maar even een pleister, die zit er vrij los op.
Oi.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
[..]
durf ik dat? Ik heb laatst al een anus van iemand moeten aanschouwen
Doe gewoon lekker niks, dan is het het snelste overquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, dat moest ik vanmorgen ook .... mhmm misschien dan toch niet zo handig..Anders maar even een pleister, die zit er vrij los op.
ik heb er een pm tegen aan gegooid hoor, na die anus kan ik wel wat verdragenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Belana het volgende:
[..]
is dat zo'n pm die ik ook wil hebben???
Doe mij die anus dan eens?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb er een pm tegen aan gegooid hoor, na die anus kan ik wel wat verdragen
Kloptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:26 schreef Ticootje het volgende:
Wij halen altijd een 10 kilo zak voor de katten... is goedkoper.
Kuikens?? Krijgen jullie katten kuikens? Die van ons krijgen 's avonds alleen wat droge brokken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KloptWij geven onze katten alleen rauw vlees en dat moet je dan per portie ontdooien, dus dan is een grootverpakking niet handig. Nu ligt de vriezer dus weer vol voor deze maand we moeten alleen nog even kuikens halen..
o_o
En ik wil het niet weten, die pm's
Ja, ik ben tot diepe inzichten gekomen.quote:
Yup.. En kippenvleugels ook en dat soort dingen. Vinden ze helemaal de bom en er blijft geen botje van liggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kuikens?? Krijgen jullie katten kuikens? Die van ons krijgen 's avonds alleen wat droge brokken.
Waarom doe je dat? omdat het beter aansluit bij het natuurlijk dieet? En doen ze het daar beter op?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KloptWij geven onze katten alleen rauw vlees en dat moet je dan per portie ontdooien, dus dan is een grootverpakking niet handig. Nu ligt de vriezer dus weer vol voor deze maand we moeten alleen nog even kuikens halen..
o_o
Die van ons moeten dat allemaal nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup.. En kippenvleugels ook en dat soort dingen. Vinden ze helemaal de bom en er blijft geen botje van liggen.
Ik denk dat onze bejaarde gelijk de moord stikt.quote:
Eén van mijn katten kreeg blaasgruis en blaasontsteking en toen moest hij op een speciaal dieet. Hij at het alleen niet en mijn andere 2 katten wel, dus zat ik met één kat die ik het zo ongeveer moest force-feeden en twee katten die het niet nodig hadden, maar wel zó lekker vonden dat ze in een maand tijd dik een kilo aankwamen (en écht.. Weet je wat dat spul kost??quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? omdat het beter aansluit bij het natuurlijk dieet? En doen ze het daar beter op?
Het introduceren hiervan heeft ook wel tijd en moeite gekost hoor.. Maar nu ze eenmaal over zijn wil ik niet anders meer. Je merkt aan alles dat het werkt: ze verharen veel minder, de kattenbak stinkt niet meer, hun tandsteenproblemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en ze zien er gewoon anders uit. Beter. Mooiere vacht, dat soort dingen. Ohja, en ze zijn vrolijker/energieker sinds ze over zijn. Klinkt achterlijk, maar het is écht waar!quote:
die kuikens zijn toch al dood.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou het zelf ook veel te vies/zielig vinden om het te geven....
En ja, ik vind het écht niet leuk om kuikens te geven. Maar ééndagskuikens worden toch wel doodgemaakt, of ik ze nu aan mijn katten voer of niet. Ze worden niet speciaal voor mijn katten vermoord en dat is mijn eigen verhaaltje om het draaglijk te houden (maar ik kijk liever niet als ze ze eten en lief geeft ze meestal..)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou het zelf ook veel te vies/zielig vinden om het te geven....
sorry, ik meng me even in het gesprek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
o_o
nee ze worden ook voor McNuggets vermoordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ja, ik vind het écht niet leuk om kuikens te geven. Maar ééndagskuikens worden toch wel doodgemaakt, of ik ze nu aan mijn katten voer of niet. Ze worden niet speciaal voor mijn katten vermoord en dat is mijn eigen verhaaltje om het draaglijk te houden (maar ik kijk liever niet als ze ze eten en lief geeft ze meestal..)
die diepvrieskippen zijn ook nog maar 6 weken 'oud'.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee ze worden ook voor McNuggets vermoord![]()
serieus ik maak geen grapje![]()
Mag, hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
sorry, ik meng me even in het gesprek.
Waar geef je ze die kuikens dan, buiten? Ik sloot de katten altijd op in het halletje omdat dat daar tegels lagen en geen tuin had, dan kon ik het beter schoon maken. Ik geef ze nu niet meer omdat ik het een beetje smerig vond om de restanten weer op te ruimen.
Daar zijn we inderdaad ook echt súperblij mee! Botjes zijn alleen slecht wanneer ze gegaard zijn. Rauw mogen ze ze gewoon hebben. Rauwe botten zijn nl. heel flexibel, die splinteren niet als je ze breekt (als je er wat kracht op zet buigt het, maar breekt het ook niet zomaar). Gegaarde botten zijn uitgehard en splinteren wel, dan zijn ze gevaarlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet dat ze dood zijn, maar dan nog.... is iets psychisch denk ik.![]()
Incantrix, gelukkig dat ze er wel zo van opgeknapt zijn!!! En ik dacht dat je katten helemaal geen kipvleugels mocht geven ivm de kleine botjes. Maar dat is dus niet zo.
Die geschokte kinderen bij Jamie Oliver.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee ze worden ook voor McNuggets vermoord![]()
serieus ik maak geen grapje![]()
Okay, duidelijk. Misschien dan ook maar eens keertje geven als verwennerij.quote:Daar zijn we inderdaad ook echt súperblij mee! Botjes zijn alleen slecht wanneer ze gegaard zijn. Rauw mogen ze ze gewoon hebben. Rauwe botten zijn nl. heel flexibel, die splinteren niet als je ze breekt (als je er wat kracht op zet buigt het, maar breekt het ook niet zomaar). Gegaarde botten zijn uitgehard en splinteren wel, dan zijn ze gevaarlijk.
Huupz, die zijn lekker!![]()
Je kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, duidelijk. Misschien dan ook maar eens keertje geven als verwennerij.
Ik denk dat ze het wel lusten hoor... ze lusten eigenlijk best veel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberenMocht het niet lukken kun je ook proberen gewoon wat stukjes vlees zonder bot te geven.. Er was laatst ook een wedstrijd op Fok! waarbij je een periode lang gratis carnibest (dat is een merk met gemalen vlees voor katten en honden) kon winnen voor je huisdier en de winnaars zouden dan een dagboekje erover bijhouden. Ik zal eens zoeken, misschien staan daar nog tipjes in ofzo
ohja das waar!quote:
Ah, jij hebt katten met manierenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag, hoorWe geven het wel binnen, in de gang. Daar liggen tegels en placematjes (waar ze altijd netjes náást gaan zitten) maar het meeste ruimen ze eigenlijk zelf al wel op. Als we een tuin hadden denk ik dat ik het ze liever daar zou geven
[..]
Gewoon proberen dan, is leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel lusten hoor... ze lusten eigenlijk best veel.
Bij gebrek aan wat anders denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
dat vraag ik me ook af Buuv, waarom kijk je daarnaar?
Zal ik dan maar niet vertellen dat we eens in de paar maanden het witsel van de muur bij de bakjes even overnieuw doen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ah, jij hebt katten met manieren![]()
Die van mij moeten er eerst uitgebreid mee spelen en daarna met heel veel gegrom (geedeeltelijk) opeten.
De spetters zaten soms op de muur
Leuk he, kattenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet vertellen dat we eens in de paar maanden het witsel van de muur bij de bakjes even overnieuw doen?
Maar het meeste ruimen ze zelf op (van de grond dan).. En de muren zijn voor rekening van mijn lief, hij trekt dat iets beter als ik
Mjah, één van mijn katten laat nog wel eens de pootjes van een kuiken liggen.. Ben altijd blij dat zijn broer die meestal nog wel even naar binnen schroktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ik vind het echt zo ranzig om te zien hoe ze zo'n muis opvreet.
En dan na pak-em-beet een halve minuut slikkebekkend weglopend, op zoek naar een volgend slachtoffer. Hoeveel zouden ze er per dag opkunnen?
Heerlijkquote:
en en en en? Ben je al misselijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
oh mous ik denk dat ik es zo'n latte vanilla geval ga proberen!
ik bewaar mn blikje cola wel om mee weg te spoelen
dat zei ik tochquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat vies
of nouja.
t is water met vage mierzoete koffiesmaak en een fake-schuimlaag. Brr
Lief zit t nu op te lurken, die lust t wel geloof ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dat zei ik tochik deel ze heul gul uit in de hele buurt
de latte macchiato (of hoe je dat ook schrijft) is wél lekker! Maar das geen buzz
![]()
neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me af of het te drinken is als ijskoffie ofzo.
Oei, ja, dat is balen! Zeurende katten zijn echt NAAR.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef krijtlijk het volgende:
1 van de katten is nu op dieet, ze is al 1,5 kilo afgevallen. maar ik word zo moe van dat gemiauw dat ik de neiging heb om dat dat voerbakje helemaal vol te gooien, dan leeft ze maar een jaartje korter. Pfff
quote:
nope, is dat een 'must' dan? Ik klik er nooit op, maar wacht eigenlijk nog op een game die mij Colonize kan doen vergeten... Ik kon dat niet eens uitspelen, en meer ingewikkelde games kan ik niet aan...quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Incantrix het volgende:
Hebben jullie die google-header vandaag eigenlijk al uitgespeeld?
Niet per sé. Maar stiekum is Pacman nog steeds enorm verslavend, als je weer nietsvermoedend 'even' gaat spelenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
nope, is dat een 'must' dan? Ik klik er nooit op, maar wacht eigenlijk nog op een game die mij Colonize kan doen vergeten... Ik kon dat niet eens uitspelen, en meer ingewikkelde games kan ik niet aan...
Ennuh, kind is wakker, joladiho, joladihee...
Ik schat dat 'ie morgen weer weg is.. Als je op google zit kun je met de pijltjestoetsen Pacman spelen in de headerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef huuphuup het volgende:
oh kun je daarop klikken dan?wissiknie!
ik begin beter niet aan die spelletjes. Ben blij dat k weer van bubbleshooter af ben
jouw moeder deed dat ook jahquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:50 schreef Belana het volgende:
mijn tante gaf vroeger de katten ook altijd kuikens ja!
heb ik voor jullie meegenomen uit Italiequote:
gek genoeg kan ik me dat dan weer niet herinnerenquote:Op zondag 23 mei 2010 07:33 schreef Lois het volgende:
[..]
jouw moeder deed dat ook jah
*nog nachtmerries van heeft*
goedemorgen trouwens allemaal!
Nou ik wel..... *ril*quote:Op zondag 23 mei 2010 09:08 schreef Belana het volgende:
[..]
gek genoeg kan ik me dat dan weer niet herinneren
mogge!quote:
Spannend!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Dinsdagochtend
Morgen al naar Brabant, want we vertrekken vanaf Eindhoven, dus morgen begint de vakantie. Vandaag dus alles inpakken enzo. Eerste keer met Senna, dus ik ben zo bang dat ik van alles vergeet, maar ik zal wel veel te veel meenemen
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:51 schreef k_i_m het volgende:
Ruigoord. Daar hadden ze vroeger goeie feestjes
.
Ik wil ook zon zon zon in de tuin.. maar wij hebben achterburen die een mega kastanjeboom in de tuin hebben, er wél vanaf willen, maar er niet te veel voor willen bewegen..quote:Op zondag 23 mei 2010 09:43 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen op deze wederom zeer zonnige dag!!![]()
Hier is gisteren de vijver verwijderd, en daar waar ie lag komt vandaag terras.. Mijn god wat een ruimte!met een toffe picknicktafel! Tis nu lekker afgeschermd want er staat ook een nieuwe schutting... coniferen zijn allemaal weg, dus we hebben nu zon, zon, zon in de tuin
![]()
Als er feest was, was ik erquote:Op zondag 23 mei 2010 09:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Kim! Ging jij daar naar toe?
Mijn vriend heeft het ook altijd over de goede feestjes van vroeger.
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:01 schreef k_i_m het volgende:
Als er feest was, was ik er. Hahaha, ik ben er een paar keer geweest omdat vrienden van me in de kerk moesten draaien, en volgens mij is er ook wel eens een Multigroove feestje geweest (maar dat weet ik niet meer zeker). Mooie locatie en toffe mensen altijd!
dat wij 10 jaar geleden in turkije waren kon je zelfs potjes andijvie kopen daarquote:Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ruigoord is bij schaap ook wel bekend, hoorde ikFeestjes idd.
Ik ben zo bang dat ik daar niet voldoende eten voor Senna kan vinden, dus ik heb het eea aan papjes en potjes enzo ingepakten luiers dus. en kleren. en verzorgingsspulletjes. en speelgoed. En voor mezelf pas 1 jurk en mijn tankini
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ruigoord is bij schaap ook wel bekend, hoorde ikFeestjes idd.
Ik ben zo bang dat ik daar niet voldoende eten voor Senna kan vinden, dus ik heb het eea aan papjes en potjes enzo ingepakten luiers dus. en kleren. en verzorgingsspulletjes. en speelgoed. En voor mezelf pas 1 jurk en mijn tankini
Als het niet groter is, tis een boom van 25 jr oud..quote:Op zondag 23 mei 2010 10:14 schreef Orea het volgende:
15 meter!!!! Ja het is een kwestie van tak voor tak verwijderen, maar das echt een hondeklus!
Miss, het is toch een resort voor gezinnen? Daar kun je echt alles krijgen!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar een all inclusive in Turkije, ook nog eens ingericht op kinderen. De kans dat ik ergens op misgrijp en het daar niet kan krijgen, lijkt me vrij klein, maar toch...
*mompelt iets met eerste keer met klein kind op vakantie en controle houden enzo
Ohja, daar heb ik ook twee weken van wakker gelegenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar een all inclusive in Turkije, ook nog eens ingericht op kinderen. De kans dat ik ergens op misgrijp en het daar niet kan krijgen, lijkt me vrij klein, maar toch...
*mompelt iets met eerste keer met klein kind op vakantie en controle houden enzo
Ga je nu echt alles weghalen/opbergen? Wat een klus lijkt mequote:Op zondag 23 mei 2010 10:43 schreef Tinuviel het volgende:
Orea dat klingt lekker. Wat krijg je een geweldige veranda en tuin zo te horen!
Miss, dat komt vast goed.Wat Oeke allemaal opnoemt zijn al de belangrijkste dingen voor het begin. Ik was altijd bang, dat ik niet genoeg kleertjes had voor op vakantie. Howel als je daar kunt wassen scheelt het met ruimte in de koffer, dan niet te veel meenemen. Heul belangrijk vond ik altijd eigen washandjes en handdoek (hoewel je dat daar ook kunt krijgen), hydrofiel luiers en goed te kijken naar de belangrijkste medicijnen. Die wilde ik wel altijd van thuis meenemen omdat ik dan weet wat het precies is enzo: Paracetamol, iets tegen zonnebrand, hoestsap, iets tegen verkoudheid enzovoorts.
Diaan CD's en DVD's staan al niet meer op Jairs hoogte. Wel de video en dvd recorder. Het probleem is onze tvkast is aan de achterkant niet dich dus hij duwt het naar achteren en dan valt het van de plank, dat is reteirritant. Bij de videorecorder gaat hij altijd met zijn handen in de klep waar je de video instopt, hij is er zelfs een keer met zijn hand in blijven hangen. De DVD recorder heeft die weleens aangezet nadat hij de volumeknop had opgedraaid. Hij schrok zich rot, maar geheeld is die daardoor niet.Dus de DVD recorder is toch al standaard uitgeplugt. En wij willen geen taferelen met plantenaarde overal in de woon/eetkamer.
Que?quote:
Misschien kun je daar ook wel een pak pampers kopen? hoef je maar een paar luiers mee te brengen...quote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Que?
Ok dames, ik ben al wat kritischer gaan kijken en zal proberen niet te veel mee te nemen. In ieder geval heeft een baby geen bagagerechten ofzo, dus we moeten haar spullen geoon bij onsze 20 kg pp stoppen. Moet lukken, toch
wij hebben een boomchirurg betaald om dat te doen. Die klom in de boom en toen in stukkies naar benee. Stond pal naast een schuur dus moest ff goed. Voor 150 euro klaar, twee uurtjes werk. Aanrader!!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef moussy het volgende:
Fijn dat Saskia een beetje opknapt, arm kind..!
[..]
Ik wil ook zon zon zon in de tuin.. maar wij hebben achterburen die een mega kastanjeboom in de tuin hebben, er wél vanaf willen, maar er niet te veel voor willen bewegen..![]()
[ afbeelding ]
aan onze kant is ie nu ritueel geslacht![]()
Nou, ik wil je lol niet bederven maar ik zou er zelf nooit naar toe willen zeg maar. Iets met onderzoeken van de keuringsdienst van waren, bacterieen en dat soort dingenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Que?
Ok dames, ik ben al wat kritischer gaan kijken en zal proberen niet te veel mee te nemen. In ieder geval heeft een baby geen bagagerechten ofzo, dus we moeten haar spullen geoon bij onsze 20 kg pp stoppen. Moet lukken, toch
Ik wil wel, ik wil zelfs wel lappen, maar tis niet onze boom en de mensen achter ons waar hij wel van is hebben een 'tuin' met wietplanten en dat is het.. dus ze hebben er zelf geen behoefte aan. Ik heb het er al op gegooid dat je wietjes met zon beter groeien, maar helaasquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wij hebben een boomchirurg betaald om dat te doen. Die klom in de boom en toen in stukkies naar benee. Stond pal naast een schuur dus moest ff goed. Voor 150 euro klaar, twee uurtjes werk. Aanrader!!
Ja, dat wel, we hebben daar nog wel contact over natuurlijk maar ik vind het natuurlijk zelf zo leuk om te kopenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef Estrys het volgende:
dekbedje mag niet. Hoeslakentje en gewoon lakentje en dekentje inderdaad
Misschien slaapt je kleinkind in een slaapzakje?
je wil niet weten wat er allemaal al in is gegaan in de afgelopen 12 jrquote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef Orea het volgende:
Roestige spijker onderin slaan Mous?
Duurt even maar dan is ie straks wel echt weg
Ik ben al een aantal keer zowel in Turkije als in Egypte en nooit een probleem gehad. Nu zal ik met Senna nog wel wat voorzichtiger zijn wat ik aanbied, maar ik denk dat we het wel gaan reddenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik wil je lol niet bederven maar ik zou er zelf nooit naar toe willen zeg maar. Iets met onderzoeken van de keuringsdienst van waren, bacterieen en dat soort dingen.
* Bluezz gaat leuk gekleurd lakentje en hoeslakentje kopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Bluezz een lakentje met dekentje. Of als het warm is alleen een lakentjeen hoeslaken over het matrasje.
of hemaquote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat leuk gekleurd lakentje en hoeslakentje kopen.
Eh waar? Prenatal lijkt me beetje duur en weet niet of het in Haarlem zit.Ikea? V&D?
Gelukkig heb je ook een verschoning nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit op de hema site, leuk leuk, danku dames
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook een verschoning nodig
Ik ga woensdag naar de Hema. Morgen dicht natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
en kleertjes, en schoentjes en en en
Hema is leuk
Wij hebben wel lakentjes van de Wibra maar die zijn gewoon wit dus niet zo boeiend haha.
Ze zijn er ook maar eens in de zoveel tijd geloof ik.
Hier is morgen gewoon alles open tot 17.00quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga woensdag naar de Hema. Morgen dicht natuurlijken dinsdag werken. Zaterdag komt Babi J. slapen
ah gos wat een drolliequote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga woensdag naar de Hema. Morgen dicht natuurlijken dinsdag werken. Zaterdag komt Babi J. slapen
Xenos mss?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet iemand nog een leuk winkeltje voor neppe bloemen en takken?
Ik heb een mooie kersenbloesem tak gezien voor binnen maar ze hadden alleen wit & ik wil eigenlijk roze.
Hier is morgen gewoon alles open tot 17.00
Nee al gekeken.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xenos mss?
Oh echt, dan ga ik morgen even de Hema onveilig maken(als ie open is, ff zoeken)
Tuincentrum.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet iemand nog een leuk winkeltje voor neppe bloemen en takken?
Ik heb een mooie kersenbloesem tak gezien voor binnen maar ze hadden alleen wit & ik wil eigenlijk roze.
[..]
Hier is morgen gewoon alles open tot 17.00
Wat een cutie!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou ook iets van een badlaken op het matrasje leggen, ze zijn heel dun en hard. Wij hebben zo'n schuimrubber noppen matrasje voor er extra in.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
HoiIk kom hier even inbreken als oma met een vraagje
![]()
Aankomend weekend komt mijn kleinzoon babi J. (zo noemen we hem in de culsc altijd) logeren.
Hij is nu ruim 5 en een halve maand oud. Ik heb een campingbedje van een collega gekregen met zo'n standaard matrasje erin. Daar moet dan toch een hoeslakentje omheen? En mag een lakentje met een dun dekentje of moet er een dekbedje komen?
Ik weet het gewoon niet meer van vroeger, volgens mij legde ik mijn jongens altijd met een eigen slaapzakje in zo'n campingbedje. Maar het is zo lang geleden dat ik het niet meer weet![]()
Ik wilde al meteen Prenatal zeggen, viel wel mee met de prijs.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat leuk gekleurd lakentje en hoeslakentje kopen.
Eh waar? Prenatal lijkt me beetje duur en weet niet of het in Haarlem zit.Ikea? V&D?
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef Vicky het volgende:
och jee Sasha toch... Stomme bank!
Wij hadden op vakantie ook 2 ongelukjes. M. deed de deur van de auto dicht en Tess beweegt op dat moment haar beentje en komt zo met haar voet tussen de deur. Voetje blauw maar ze kon m gelukkig nog wel gebruiken. Meteen gekoeld en toen na laten kijken door de "buurman" die Kinder EHBO doet. Dag erna stond en liep ze weer.
Amber klaagde over pijn in haar voet maar wij dachten dat ze moe was. M. had haar naar bed gebracht maar de volgende ochtend kon Amber niet op haar voet staan. Bleek er een bal op haar enkel te zitten. Zijn naar de dokter op het park gegaan, enkel verstuikt/gekneusd. Verbandje en 2 zalfjes rijker, maar 100 euro armer.
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een geluk dat het met die autodeur mee viel, dat vind ik toch altijd van die enge dingen.
Sasha wil hem altijd zelf dicht doen maar dat mag dus echt niet van mij. Zo bang dat er toch een keer een vingertje om een hoekje kruipt...
Je moet ook niet in de vreterijwinkels naar bloemen zoekenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wel dürum maar nog nooit een kersenbloesem in een turkenwinkel gezien hoor.
nou inderdaad... Het was de schuifdeur en die valt normaalgesproken ook meteen in het slotquote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een geluk dat het met die autodeur mee viel, dat vind ik toch altijd van die enge dingen.
Sasha wil hem altijd zelf dicht doen maar dat mag dus echt niet van mij. Zo bang dat er toch een keer een vingertje om een hoekje kruipt...
Dan heeft het geen nut want er zit een keiharden plank onder de matrasjes van het bedje.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef moussy het volgende:
Ik zou de slaapzak onder het matrasje doen, zodat er geen neusjes en zo in kunnen zakken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dan heeft het geen nut want er zit een keiharden plank onder de matrasjes van het bedje.
oh hmm, dat had ons campingbed niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heeft het geen nut want er zit een keiharden plank onder de matrasjes van het bedje.
De meesten wel, dat is waarom ik (en anderen) adviseren er iets op te leggen. Het is, bij de 2 bedjes (allebei van een ander merk) van ons net alsof er een handdoek op een houten tafel ligt, en dat is het dan.quote:
Hm ja het tuincentrum hier is niet veel..quote:
Je kan dus, bij je verzekeraar, een europese verzekeringspas aanvragen. Daar staat je klantennummer etc. en dan wordt de rekening direct naar je zorgverzekeraar gestuurd.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:10 schreef Saffier het volgende:
Gisteravond om 0.15 uur kwamen we thuis! Alles is inmiddels opgeruimd, laatste was zit erin, nog 2 in de droger en dan is alles klaar.
Tobias heeft in Italie leren fietsen zonder zijwielen, schade: 1 gat in zijn hoofd en een ritje naar het zh daar. Ze wilden het hechten maar om hem geen 'trauma' te bezorgen hebben ze het met hechtpleisters helemaal aan elkaar geplakt. Ze hebben hem helemaal nagekeken want 's ochtends was hij ook al gevallen en had hij zijn tand door zijn lip. Wekadviesje mee en een rekeningetje. We waren stukken goedkoper uit dan Vicky, voor 25 euro waren we klaar![]()
Vanmorgen mochten de pleisters er af en het ziet er heel netjes uit.
Vick is een grote lieverd als je ziek aan komt op vakantie
Vanavond ofzo kom ik wel meer vertellen
Weet je dat heel zeker Miss?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Que?
Dankjewel maar ik woon in Bloemendaal. Babi J. komt uit Rijswijk trouwensquote:Op zondag 23 mei 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben er een extra matrasje bijgekocht.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Leek mij prettiger liggen voor haar.
Ik weet niet waar je woont Bluezz, als je hier in de buurt woont mag je die van mij wel lenen hoor.
(hier = omg. Den Haag)
ik heb ook zo'n kastanjeboom in de tuin. bij mij hebben de achterburen de boom gemold toen de vorige bewoner even niet thuis was en wij het huis al gekocht hadden.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:58 schreef moussy het volgende:
Fijn dat Saskia een beetje opknapt, arm kind..!
[..]
..... wij hebben achterburen die een mega kastanjeboom in de tuin hebben, er wél vanaf willen, maar er niet te veel voor willen bewegen..![]()
[ afbeelding ]
aan onze kant is ie nu ritueel geslacht![]()
Heel zeker.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker Miss?
Het is meestal echt zo dat je 10 kilo extra voor de baby mee mag nemen (waar wij mee vliegen althans), zal toch niet zoveel verschillen per maatschappij?
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel zeker.
Op de e-toickets die ik had gekregen stond bij iedere passagier 20 kg, behalve bij Senna. Dus nog nagevraagd en we hebben voor haar alleen wat bagagerecht mbt handbagage.
Mja, we hebben twee koffers: een grote en een kleine. De kleine is voor Senna en nu eigenlijk helemaal ingepakt: 15,5 kg. Goed hequote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg balen zeg, volgens mij moet iedereen daar dan heel veel moeite voor doen en veel weglaten uit koffer, mij zou dat echt nooit lukken! Je moet toch hoe dan ook best wel wat meeslepen met een baby vind ik altijd
Misschien is ie wel met toestemming gemold, zoals wij hebben gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n kastanjeboom in de tuin. bij mij hebben de achterburen de boom gemold toen de vorige bewoner even niet thuis was en wij het huis al gekocht hadden.
ik vond dat zo'n luizenstreek dat dat ding vanaf dat moment gewoon blijft staan. (ik was al met een bomensnoeier in gesprek hoe dat ding een beetje in te dammen)
en zij maar zaniken dattie weg moet, nou echt niet, al is het alleen maar om hun te gallen.
(ze hebben tuin zat hoor, hun tuin is net zo diep (of misschien dieper zelfs) als de onze. het ging eigenlijk alleen om de rotzooi die zo'n boom geeft.
en inderdaad heb je alleen geen last van zo'n boom in de winter, als er niks aan zit. de rest van het jaar komt er van alles uitvallen: via plakkerige zooi naar bloemblaadje stot complete kastanjes-in-bolster en kliko's vol takken en bladeren
Echt, voordat ik een ding dat ik zelf kwijt wilde zou laten staan om mijn buren te ziekenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n kastanjeboom in de tuin. bij mij hebben de achterburen de boom gemold toen de vorige bewoner even niet thuis was en wij het huis al gekocht hadden.
ik vond dat zo'n luizenstreek dat dat ding vanaf dat moment gewoon blijft staan. (ik was al met een bomensnoeier in gesprek hoe dat ding een beetje in te dammen)
en zij maar zaniken dattie weg moet, nou echt niet, al is het alleen maar om hun te gallen.
(ze hebben tuin zat hoor, hun tuin is net zo diep (of misschien dieper zelfs) als de onze. het ging eigenlijk alleen om de rotzooi die zo'n boom geeft.
en inderdaad heb je alleen geen last van zo'n boom in de winter, als er niks aan zit. de rest van het jaar komt er van alles uitvallen: via plakkerige zooi naar bloemblaadje stot complete kastanjes-in-bolster en kliko's vol takken en bladeren
zo hou je wel je centen in je zakquote:Op zondag 23 mei 2010 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt, voordat ik een ding dat ik zelf kwijt wilde zou laten staan om mijn buren te zieken
Voor je het weet ben je : ................... Omaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Lois het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
![]()
Eefje is 9.....9!(ben er nog niet aan gewend)
Doe's nie zo eng!!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je : ................... Oma![]()
Feli
Mja, mijn middelste wordt ook 9.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |