oh whehe, dan schiet t niet opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Stomme Mac, dat lukt me niet met die stomme touchpad.
Hahahaha... herkenbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb het idee dat mijn virtuele model toch slanker is dan ik. Ondanks dat ze wel mijn lengte en gewicht heeft.
En hoe staat zo'n jurk jou dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Spuuglokje het volgende:Het lijkt eigenlijk best wel! Alleen heb ik in het echt dunnere enkels/beter gevormde kuiten en juist meer vetrollen.
dan is er iig nog íets verse SOEP aan mequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef moussy het volgende:
soepjurken![]()
ik wil er nog niet dood in gevonden worden![]()
ze hangen ook bij zeeman!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan is er iig nog íets verse SOEP aan me![]()
Ja! Ik wilde je net terug gaan smsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou..reuze
Arme DeanIk hoorde trouwens wel dat er weer een nieuwe golf verwacht wordt, dus wat dat betreft is hij geen langzame maar juist een voorloper
Huup had je m`n smsje nog gehad?
Ja! Dankjewel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef huuphuup het volgende:
oh whehe, dan schiet t niet op
[ afbeelding ]
deze bedoel je?
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?quote:Ik vind hem erg leuk, maar k ben bang dat ie het model een stuk beter staat dan mijzelf![]()
yup.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef Vicky het volgende:
wij rijden met 4 wielen op hollandse bodem!
Wat heb ik gemist? Wie pm'ed me bij?
ja nee ik vind mn benen ook best leuk geluktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel.![]()
[..]
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?
Alleen zie je hierbij tenminste nog je kuiten en enkels.
Ik vind mijn enkels dan weer best goed gelukt.
Het was heeeeeeeerlijk!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!
Leuk gehad?
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
jamaar nou had ik je al terugsmstquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weebee Vicky
Huup ik heb weer ruimte gemaakt hoor
Oh. Wat heb je daar nou aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
www.jurkjes.nl eens proberen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
Alleen de eerste enting. Maar het zal wel een soort variant zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef E.T. het volgende:
Vicky wb!
Dean de Mexik dacht dat die uitgeroeid was.. Was hij eigenlijk ingeent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |