oh whehe, dan schiet t niet opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Stomme Mac, dat lukt me niet met die stomme touchpad.
Hahahaha... herkenbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb het idee dat mijn virtuele model toch slanker is dan ik. Ondanks dat ze wel mijn lengte en gewicht heeft.
En hoe staat zo'n jurk jou dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef Spuuglokje het volgende:Het lijkt eigenlijk best wel! Alleen heb ik in het echt dunnere enkels/beter gevormde kuiten en juist meer vetrollen.
dan is er iig nog íets verse SOEP aan mequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef moussy het volgende:
soepjurken![]()
ik wil er nog niet dood in gevonden worden![]()
ze hangen ook bij zeeman!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan is er iig nog íets verse SOEP aan me![]()
Ja! Ik wilde je net terug gaan smsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou..reuze
Arme DeanIk hoorde trouwens wel dat er weer een nieuwe golf verwacht wordt, dus wat dat betreft is hij geen langzame maar juist een voorloper
Huup had je m`n smsje nog gehad?
Ja! Dankjewel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef huuphuup het volgende:
oh whehe, dan schiet t niet op
[ afbeelding ]
deze bedoel je?
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?quote:Ik vind hem erg leuk, maar k ben bang dat ie het model een stuk beter staat dan mijzelf![]()
yup.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef Vicky het volgende:
wij rijden met 4 wielen op hollandse bodem!
Wat heb ik gemist? Wie pm'ed me bij?
ja nee ik vind mn benen ook best leuk geluktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel.![]()
[..]
Maar die is toch niet veel anders dan zo'n lange jurk?
Alleen zie je hierbij tenminste nog je kuiten en enkels.
Ik vind mijn enkels dan weer best goed gelukt.
Het was heeeeeeeerlijk!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe lang je nog weg bleef, het ging nu wel erg lang duren hoor!
Leuk gehad?
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je bedoelt die model-site van net?
jamaar nou had ik je al terugsmstquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weebee Vicky
Huup ik heb weer ruimte gemaakt hoor
Oh. Wat heb je daar nou aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is een demo model. Er staat not for sale bij.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
www.jurkjes.nl eens proberen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh. Wat heb je daar nou aan?![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe jurkjes
Alleen de eerste enting. Maar het zal wel een soort variant zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef E.T. het volgende:
Vicky wb!
Dean de Mexik dacht dat die uitgeroeid was.. Was hij eigenlijk ingeent?
Tis idd wel heel toeristisch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wb Vicky! Ik vond venetie vooral erg toeristisch toen ik erg vorig jaar was...alsof je in het decor van een Amerikaanse film liep. Wel mooie winkels though.
oeh linkje?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Groofsken het volgende:
Leuke sites Huup, thanks...en bedankt, ik ben meteen verliefd op een prijzig jurkje, uhum
![]()
Linkjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh linkje?
ik neus er alleen maar door, iets anders dan die 14,95 jurk van H&M ligt even niet in het budget
deze? je had em al.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
http://www.orangebag.nl/viewdbimg.asp?id=42737&maxbreedte=273&maxhoogte=363
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tis idd wel heel toeristisch.
Die winkels met kostuums zijn echt geweldig!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik had het over Dior en Chanel enzo.
ow, misschien kan ik "de mijne" dan ook wel online vinden!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:40 schreef Orea het volgende:
[..]
Helaas niet meer in de winkels te verkrijgenik bestel hem online.... (maar wellicht kun je ergens zo'n proefje bestellen?)
Woooh! ik dat zo doen, leuk wel. Ik probeer wat, druk op more mature feature en zie ineens dat poppetje heul erg op mij gaan lijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef She-Wolf het volgende:
www.mvm.com
Ja kan ook zonder een account aan te maken een tijdelijk model maken.
Ik vind het echt een drama, al die jurken. Deze jurk heeft te veel stof boven de borsten waardoor je er met een grotere voorgevel al gauw als een koe uitziet. De jurken met een hoge taille hebben vaak te kleine cups of je ziet je beha op een of andere manier eronder. De jurken met een leuk model gaan vaak tot net boven de knie en ik wil juist ook eens een jurk hebben die net onder de knie valt.quote:
hehehe dat had ik ook! alleen lukt het saven nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Woooh! ik dat zo doen, leuk wel. Ik probeer wat, druk op more mature feature en zie ineens dat poppetje heul erg op mij gaan lijken.![]()
Hoewatwaarvindikdie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef moussy het volgende:
Huup, op de site van burda staat een gratis patroon van zo'n jurk, kan je mooi je eigen print uitzoeken
P. is de kastanjeboom van de buren aan het slachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel of geen gaasje? Of alleen 's nachts? Creme erop? Welke dan? Gelukkig is het mooi weer en hoef ik geen dichte schoenen aan en lukt het goed op de slippers.Make love, not war ☮
Ja, die had ik ook gezien. Printje is het nétquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ik vind deze jurk wel leuk, alleen is het printje behoorlijk hysterisch :
Wanneer waait die hysterischeprintjeshype nou over.
Het model lijkt me wel heel aardig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien. Printje is het nétniet...
Ik heb het al sinds gisteren, toen wel gesprayed met speciaal spul en later thuis nog met betadinespul... misschien vanavond nog maar eens doen en dan gaasje erop voor de nacht. Overdag probeer ik zoveel mogelijk zonder iets erop te doen. Kan het goed indrogen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het nog wel even deppen met gekookt water met zeezout, just to be sure.
Dat is toch voordat ze kapot zijn? Ik zag trouwens dat ik die zelfs in onze ehbo-doos had liggen, maar toen was het al te laat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Van die compeet pleisters zijn wel fijn bij blaren.
http://www.burdafashion.c(...)1333669-1413206.htmlquote:
en mijn tetten zijn groter dan hun medium Large hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Belana het volgende:
[..]
hehehe dat had ik ook! alleen lukt het saven niet
Ik heb wel Calendulan emulsie, kan ik ook proberen dan denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Auw! diaan.![]()
Calendulan wondspray erop. Het bijt als de ziekte maar je geneest dan ook wel snel. Droogt in ofzo.
Dat zou ik niet snel in een open wond smeren denk ik...?? Kweenie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel Calendulan emulsie, kan ik ook proberen dan denk ik.
Bedankt voor de tip!!
Oh, dan zou ik er niks meer aan doen, tenzij het ineens weer erg rood wordt en vochtig blijft. Nestosyl zalf kan je er ook op smeren, maar dat moet je maar net in huis hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds gisteren, toen wel gesprayed met speciaal spul en later thuis nog met betadinespul... misschien vanavond nog maar eens doen en dan gaasje erop voor de nacht. Overdag probeer ik zoveel mogelijk zonder iets erop te doen. Kan het goed indrogen.
Gisteren hebben ze ook desinfecterende spray erop gedaan... en toen ging ik ook flink dansen... als ik het heel voorzichtig doe.. misschien gaat het dan wel goed. Ik ga er nog even over nadenken. Anders gewoon maar weer wat betadine vanavond en een gaasje erover.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel in een open wond smeren denk ik...?? Kweenie.
Die wondspray is natuurlijk 80% alcohol ofzo.Je gaat er leuk van dansen iig als je een grote wond hebt. ik had een grote brandwond die ik er mooi mee dicht heb gekregen nagenoeg zonder litteken.
Ik zal dinsdag eens vragen bij de drogist.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik er niks meer aan doen, tenzij het ineens weer erg rood wordt en vochtig blijft. Nestosyl zalf kan je er ook op smeren, maar dat moet je maar net in huis hebben.
muggenbulten tot bloedens toe openkrabben en dan afterbyte eropquote:
das meer voor het keldertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |