Ik wel, laat die soldaten maar wat doen voor de kost.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was helemaal geen voorstander van de inzet in Irak
captain obvious strikes again!quote:
Laat ze een echte baan zoeken danquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wel, laat die soldaten maar wat doen voor de kost.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef sp3c het volgende:
daar hoeven ze het land niet voor uit
[..]
captain obvious strikes again!
obviouslyquote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oops verkeerd gequote, moest zijn "Risico van het vak"
onzinquote:@Sig00
In Irak hebben ze anders ook niks gedaan.
OK.quote:obviously
quote:onzin
Dat moet in Afganistan met al dat goede werk van het NL leger nu toch ook wel lukken inmiddels?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef sp3c het volgende:
er hoeft nix meer gedaan te worden, de provincie is overgedragen aan de Irakezen zelf die runnen de boel daar nu
Waarom praat je alleen over het heden? De oorlog is al een tijdje bezigquote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef sp3c het volgende:
er hoeft nix meer gedaan te worden, de provincie is overgedragen aan de Irakezen zelf die runnen de boel daar nu
en nee zolang jij met dit soort oneliners werkt komt er geen argument achter nee
wat je zegt is onzin en iedereen met internet kan dat met 10 seconden google en een middelmatig werkend brein natrekken
Ok daar hebben die Russen zich ook al op stukgebeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef sp3c het volgende:
Afghanistan is een stuk minder ontwikkeld dan Irak was ...
I don't get itquote:Op zondag 23 mei 2010 00:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waarom praat je alleen over het heden? De oorlog is al een tijdje bezig.
de provincie waar de Nederlanders zijn geweest??????quote:Welke provincie? Duidelijkheid schep je in ieder geval ook niet op. Misschien omdat het wat laat is. Oh, want tegen oneliners bestaan geen argumenten natuurlijk!
Nederland ging er pas heen nadat de VN de inzet had goedgekeurd, niets illegaals aanquote:http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=115964§ionid=351020605
http://www.novatv.nl/page/detail/nieuws/4473/IAEA-chef:+geen+bewijs+voor+kernwapens+in+Irak
Klopt, iedereen met Internet kan dit zo opzoeken; De oorlog was illegaal en de officiële reden om Irak binnen te vallen waren de zogenaamde kernwapens die nergens te vinden waren.
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Resolutie_1483_Veiligheidsraad_Verenigde_Naties[/quote][/url]quote:# Erkent de autoriteit, verantwoordelijkheden en verplichtingen van de bezetter als "de Autoriteit" (de VS en het VK).
# Bemerkt dat andere landen dan de bezetter (kunnen) samenwerken met de Autoriteit.
# Verwelkomt de wil van de lidstaten om bij te dragen aan de stabiliteit en veiligheid van Irak.
[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Resolutie_1483_Veiligheidsraad_Verenigde_Naties
nou toen de Russen er binnen vielen konden er een stuk meer mensen lezen en schrijvenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok daar hebben die Russen zich ook al op stukgebeten.
Wel van Afghanistan? Waarom Afghanistan wel, en Irak niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was helemaal geen voorstander van de inzet in Irak
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 generatie moet opgroeien met het idee dat kleine baby's in een vat kokend water gooien omdat papa ze naar de dokter heeft gebracht niet helemaal normaal is
omdat er daar mensen werden opgeleid om waar dan ook binnen het bondgenootschap een heleboel mensen te vermoorden omdat ze een hekel aan te korte rokjes hebben ofzoiets dergelijksquote:Op zondag 23 mei 2010 01:00 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Wel van Afghanistan? Waarom Afghanistan wel, en Irak niet?
nee dat duurt ff, je moet wel meelezen want dat zeg ik netquote:[..]Net of ze het nu wel normaal vinden.
Het is dus de schuld van die Russen.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou toen de Russen er binnen vielen konden er een stuk meer mensen lezen en schrijven
wij hebben nu last van de rommel die ze gemaakt hebben en de staat waarin ze het achterlieten
Dat krijg je in zo'n land waar de informatie op een ander niveau zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:20 schreef sp3c het volgende:
ja
sterker nog er schieten nog steeds mensen op ISAF omdat ze denken dat de Russen de boel weer uit komen moorden!
Dus geef je ze een betere smoes om waar dan ook binnen het bondgenootschap een heleboel mensen te vermoorden omdat ze strijden tegen bezetters?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat er daar mensen werden opgeleid om waar dan ook binnen het bondgenootschap een heleboel mensen te vermoorden omdat ze een hekel aan te korte rokjes hebben ofzoiets dergelijks
Vroegah werden kleine baby's systematisch in een vat kokend water gegooid? Nog nooit zoiets belachelijks gelezen.quote:nee dat duurt ff, je moet wel meelezen want dat zeg ik net
beter dan wat precies?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:26 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Dus geef je ze een betere smoes om waar dan ook binnen het bondgenootschap een heleboel mensen te vermoorden omdat ze strijden tegen bezetters?
niet systematisch want het was daar normaal dat je kindje gedood of verminkt word als je het naar de dokter brengt en dus doe je dat nietquote:[..]
Vroegah werden kleine baby's systematisch in een vat kokend water gegooid? Nog nooit zoiets belachelijks gelezen.
Nee wij worden hier lekker objectief geïnformeerd over het hoe en waarom van onze aanwezigheid in Uruzgan wou je zeggen...quote:Op zondag 23 mei 2010 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat krijg je in zo'n land waar de informatie op een ander niveau zit.
En dit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef La_Vita het volgende:
Ik word altijd zo kwaad als ik die reclames van de landmacht op televisie zie. Vet cool dope om een beetje soldaatje te spelen. Reclames gericht op 18 jarige jongens die vervolgens een paar jaartjes later afgeschoten worden in Afghanistan.
Uhh...... Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:36 schreef HenryHill het volgende:
Nee wij worden hier lekker objectief geïnformeerd over het hoe en waarom van onze aanwezigheid in Uruzgan wou je zeggen...
Mee eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef La_Vita het volgende:
Ik word altijd zo kwaad als ik die reclames van de landmacht op televisie zie. Vet cool dope om een beetje soldaatje te spelen. Reclames gericht op 18 jarige jongens die vervolgens een paar jaartjes later afgeschoten worden in Afghanistan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |