hoezo nee??quote:
Alleen het waarom is nogal onderbelicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo nee??
het leger organiseert voor elke scheet die he tlaat in Uruzgan een persconferentie!
als je wil weten wat er aan de hand is dan is het niet heel erg moeilijk zoeken met google`
truequote:Op zondag 23 mei 2010 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen het waarom is nogal onderbelicht.
Iedere mens maakt keuzes in zijn leven toch?quote:
Ligt in ieder geval niet aan mij. Er is denk ik sprake van een misverstand want ik heb het over de Irak oorlog in het algemeen. En niet de Nederlandse rol. Maar goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
I don't get it
[..]
de provincie waar de Nederlanders zijn geweest??????
vreemde vraag maar goed ... Al Muthanna
[..]
Nederland ging er pas heen nadat de VN de inzet had goedgekeurd, niets illegaals aan
[..]
Die zul je ongetwijfeld hebben, het merendeel lijkt echter nogal wat moeite te hebben met het buitenlands beleid van het Westen.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat er daar mensen werden opgeleid om waar dan ook binnen het bondgenootschap een heleboel mensen te vermoorden omdat ze een hekel aan te korte rokjes hebben ofzoiets dergelijks
raar verhaal, je begint notabene met 'daar hebben ze ook niks gedaan'quote:Op zondag 23 mei 2010 12:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ligt in ieder geval niet aan mij. Er is denk ik sprake van een misverstand want ik heb het over de Irak oorlog in het algemeen. En niet de Nederlandse rol. Maar goed.
dat blijktquote:Mooie linkjes die ik nog nooooit eerder heb gezien hoor?
ze doen helemaal nix meer daar, de provincie is overgedragen aan de Australiers en die droegen het over aan de Irakezenquote:Er was destijds ook niks illegaals aan maar de discussie is nu wat de soldaten daar goed doen? Heb je daar goede voorbeelden van?
waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die zul je ongetwijfeld hebben, het merendeel lijkt echter nogal wat moeite te hebben met het buitenlands beleid van het Westen.
Uit wat ze zeggen. Ze zeggen, vrijwel altijd, "vanwege Irak, Palestina... etc.", ze zeggen nooit "Godallemachtig, wat haat ik jullie rokjes!quote:
Ja, dat is mijn mening die gebaseerd is op mijn eigen reis naar Irak, verhalen van familie, vrienden, TV. Ik zie dus echt niet wat ze goed hebben gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
raar verhaal, je begint notabene met 'daar hebben ze ook niks gedaan'
[..]
dat blijkt
[..]
ze doen helemaal nix meer daar, de provincie is overgedragen aan de Australiers en die droegen het over aan de Irakezen
mwah ... ligt een beetje aan wie je vrienden zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 12:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn mening die gebaseerd is op mijn eigen reis naar Irak, verhalen van familie, vrienden, TV. Ik zie dus echt niet wat ze goed hebben gedaan?
Wat hebben ze gedaan dan? Veiligheid is nog nooit zo slecht geweest in Irak en laten we het niet over de economie hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |