Vliegtuigcrash is niet vergelijkbaar dat is iets waar je geen invloed op hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef _Mystery_ het volgende:
Al die huillies hier.stfu hebben we het nog over de vliegtuigcrash??
Prestige? Lolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Tarak het volgende:
WEG, WEG, WEG daar.
Prachtige jonge levens worden opgeofferd voor verkeerde en niet eerlijk gecommuniceerde doelen.
En dan is er nog een meerderheid in de politieke die de levens van mooie jonge mensen wil blijven riskeren niet voor het doel.....nee....voor het prestige ............
Ja dat weet de kiezer , maar de politiek wil niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Tarak het volgende:
WEG, WEG, WEG daar.
Prachtige jonge levens worden opgeofferd voor verkeerde en niet eerlijk gecommuniceerde doelen.
En dan is er nog een meerderheid in de politieke die de levens van mooie jonge mensen wil blijven riskeren niet voor het doel.....nee....voor het prestige ............
Dat wordt aangevoerd......... anders zou Balkenende niet meer mogen meepratne met de G20....quote:
Bron: http://nos.nl/artikel/137(...)uzgan-rampzalig.htmlquote:"Als je zo de secretaris-generaal van de NAVO schoffeert, dan kun je het wel schudden met toekomstige belangrijke functies binnen de NAVO. Dus je hebt geen invloed meer. En dat ettert door naar allerlei andere organsaties, inclusief de Europese Unie." "Als ik goed ben geīnfomeerd heeft Biden Bos eigenlijk gedreigd met het uit de G20 zetten [van Nederland]", zegt De Wijk. "Wij spelen daar straks dus geen rol meer in.
Triest dat die hyves alweer zo openbaar moet zijn ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:58 schreef Berto het volgende:
Triest nieuws weer.
Gaat om deze jongen. http://luc2910.hyves.nl/
- edit -quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:55 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ja dat weet de kiezer , maar de politiek wil niet luisteren.
Die wil niet voor schut staan bij de kameraden premiers en de belastingbetaler die zal wel bloeden
Scheelde ook maar een haartje of we hadden ook in IIrak gezeten
We hebben ook in Irak gezeten..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:55 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ja dat weet de kiezer , maar de politiek wil niet luisteren.
Die wil niet voor schut staan bij de kameraden premiers en de belastingbetaler die zal wel bloeden
Scheelde ook maar een haartje of we hadden ook in IIrak gezeten
Je bijdrage is nog nuttelozer dan de mijne.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ik zou het een gelijke stand noemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bijdrage is nog nuttelozer dan de mijne.
niet echtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bijdrage is nog nuttelozer dan de mijne.
O kijk eens aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef sp3c het volgende:
nou goed, never mind ... we hebben trouwens 2 jaar in Irak gezeten
Dan weet jij vast de voordelen wel op te noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef sp3c het volgende:
je hoort 3 seconde geleden van het bestaan van de missie en je komt al tot de conclusie dat het volstrekt nutteloos was
Meestal zijn het bermbommen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef La_Vita het volgende:
Ik word altijd zo kwaad als ik die reclames van de landmacht op televisie zie. Vet cool dope om een beetje soldaatje te spelen. Reclames gericht op 18 jarige jongens die vervolgens een paar jaartjes later afgeschoten worden in Afghanistan.
Nou noem dan de voordelen van die oorlogen op sjaakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef sp3c het volgende:
das het punt niet Albert
ik kijk informeer mezelf altijd wat beter voor ik iets nutteloos noem ... komt intelligenter over vind ik
ik was helemaal geen voorstander van de inzet in Irakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Nou noem dan de voordelen van die oorlogen op sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |