quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
Een vriend van mij vraagt welke kroegen/clubs multicultureler zijn qua allochtone meisjes en wil daar binnenkort dan heenNiet Antillianen ofzo maar eerder Turken e.d. Ik woon nog maar net in Groningen dus heb geen flauw idee. Iemand?
Mooi stukje weg via de Pasop inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Op de fiets van Groningen naar Leek, via Hoogkerk, Enumatil, de Poffert en Oostwold is een mooi stukje.
Op de fiets is het ook goed te doen hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mooi stukje weg via de Pasop inderdaad
Om in de auto te rijden... op de fiets in de wind? nah...
Maar goed, weer ontopic:
Tsja het zijn de tenten waar ik kom.quote:
Thanks! Die ga ik even onthouden.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Op de fiets van Groningen naar Leek, via Hoogkerk, Enumatil, de Poffert en Oostwold is een mooi stukje.
OI-dambt?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
De veenkoloniën en het Ol-dambt
Samen fietsenquote:
Je hebt een aantal typen kroegen in Groningen:quote:Op maandag 24 mei 2010 00:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
In de tenten waar jij komt komen zij ook? Welke zijn dat dan?
Groningen - Leek is 17km.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, doen we! Hoeveel km is het?
Of kan ik dat beter andersom zetten.![]()
Aaaah wat een vertyfte ladamongool is het ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je gaat met je 'grapje' elk topic bij langs?
Moet ook een verfrissend nieuw concept voor een Leeuwarder wezen, een uitgaansleven zonder tumbleweeds en sluitingstijden na het Klokhuis.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef BluesRebel het volgende:
Prachtig lijstje voor iemand die net in Groningen woont hahadankjewel!
Waar moet ik staan met een bekertje water en aanmoediging?quote:
Oostwold?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar moet ik staan met een bekertje water en aanmoediging?
Verstandig.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:11 schreef Tangarine het volgende:
Ik dacht, ik kom ook even kijken, maar ik kom volgend topic wel weer terug
Zodra er ruis op de lijn komt kan het zijn dat ik ook wegval.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:11 schreef Tangarine het volgende:
Ik dacht, ik kom ook even kijken, maar ik kom volgend topic wel weer terug
Mooi lijstje, kwam vroeger veel in Groningen, moet er toch weer eens langs als ik dit lijstje zo zie. Goede herinneringenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:13 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je hebt een aantal typen kroegen in Groningen:
Feestcafés: Shooter, Het Feest
Piekuur: Ome Ko, 9e Cirkel
Danserig: Enzo, Pand48, Newscafé en Klup
Alternatieverig: De Kar, Het Pakhuis, Warhol, Vera en vroeger Shadrak
Zitten: 1e Kamer, De Spieghel, Het Vaatje, Golden Fust (ken ik verder niet) De Pintelier, Soestdijk, Der Witz, Hooghoudt, alles op het Damsterdiep, etc..
Ik ben nog niet moe slet: Tapperij, De Blauwe Engel, Land van Belofte.., Satana
Discow: Pruim en Kokomo Beach Club
TMF: 3 Gezusters, Ocean 41
Homo: Golden Arm en El Rubio
Anders: Great Piano's, Rumba, Salsa (ofzo), De Kachel, 3 Uiltjes, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |