Precies of elke associatie ermee. 40-45 topic toch ook niet Duits lullen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Andere STA topics hebben waarschijnlijk ook geen principiële hekel aan Friezen
Ik ben verbaasd over de zogenoemde humor.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de tigste keer, de TT is niet Fries, hij is Leeuwarders. En dat is een dialect van het Nederlands, heeft weinig met Fries te maken![]()
Ik ben echt verbaasd over de zuurheid hier
Neemt niet weg dat je natuurlijk een Fries blijft.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de tigste keer, de TT is niet Fries, hij is Leeuwarders. En dat is een dialect van het Nederlands, heeft weinig met Fries te maken![]()
Ik ben echt verbaasd over de zuurheid hier
Eerdere kaartje zegt het al, maar voor de volledigheid: Stolwijk, vlakbij Gouda. Heerlijk rustig, kijk uit over de weilanden, vogelnestjes overal, pulletjes in de sloten. Goed toeven hierquote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik vind het altijd 'n beetje jammer van m'n dag om zoooo lang te slapen. Zet liever m'n wekker op 10 uur. Groene hart btw?
Ik wel. De andere Leeuwarders die dit deel hier meeposten nietquote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je natuurlijk een Fries blijft.
Mooi dorpje is dat inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerdere kaartje zegt het al, maar voor de volledigheid: Stolwijk, vlakbij Gouda. Heerlijk rustig, kijk uit over de weilanden, vogelnestjes overal, pulletjes in de sloten. Goed toeven hier.
Woa dat klinkt goed!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerdere kaartje zegt het al, maar voor de volledigheid: Stolwijk, vlakbij Gouda. Heerlijk rustig, kijk uit over de weilanden, vogelnestjes overal, pulletjes in de sloten. Goed toeven hier.
Ik zal straks wel even een foto posten van het uitzicht dat ik hier hebquote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Woa dat klinkt goed!
Is er in Groningen-stad eigenlijk ook zoiets ergens? Stuk uitgestrekte natuur? Dat mis ik namelijk wel, was gewend zo even de ongerepte natuur te kunnen lopen.
Alles om de stad heen is uitgestrekt.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Woa dat klinkt goed!
Is er in Groningen-stad eigenlijk ook zoiets ergens? Stuk uitgestrekte natuur? Dat mis ik namelijk wel, was gewend zo even de ongerepte natuur te kunnen lopen.
Ik ben Leeuwarder, praat geen fries, heb een hekel aan die taal en alle gewoontes die ze hebben dus ben anti-fries. Vriendjes?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je natuurlijk een Fries blijft.
Moet je vooral Alexxx het topic laten openenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben Leeuwarder, praat geen fries, heb een hekel aan die taal en alle gewoontes die ze hebben dus ben anti-fries. Vriendjes?
Liwwadders.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:14 schreef MaxMark het volgende:
Wat voor taal is "Liwwadden" dan eigenlijk?
quote:
quote:
Maar serieus, dat jullie alleen hierkomen om dit soort dingen te roepen is best irritant. En ik ben niet eens een Stadjer/Gronings geboren.quote:
Ik weet het niet, ik kom nooit in Groningen eigenlijk. Bijna nooit. Met Koninginnedag was het wel fijn in eider geval.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar serieus, dat jullie alleen hierkomen om dit soort dingen te roepen is best irritant. En ik ben niet eens een Stadjer/Gronings geboren.
Vestjes? Bist en wiif ofsa?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:22 schreef justmattie het volgende:
Dan maar een kwalitietspost. Groningen, leuke stad![]()
Ik ga er altijd heen om te winkelen, slaag er altijd voor nieuwe broeken, schoenen en vestjes. Project43
Ik draag alleen maar polo's met vestjes in de winterquote:Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kom nooit in Groningen eigenlijk. Bijna nooit. Met Koninginnedag was het wel fijn in eider geval.
[..]
Vestjes? Bist en wiif ofsa?
Ja uiteraard, maar tips? Ik ga niet heul de provincie af zoeken natuullll'k. Simpelweg een rijtje weilanden is het namelijk ook weer niet.quote:
Op de fiets van Groningen naar Leek, via Hoogkerk, Enumatil, de Poffert en Oostwold is een mooi stukjequote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar tips? Ik ga niet heul de provincie af zoeken natuullll'k. Simpelweg een rijtje weilanden is het namelijk ook weer niet.
De veenkoloniën en het Ol-dambtquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar tips? Ik ga niet heul de provincie af zoeken natuullll'k. Simpelweg een rijtje weilanden is het namelijk ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |