Ze hebben het zelf helemaal in de hand om iets te veranderen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:04 schreef erlise61 het volgende:
81 procent van de Amerikaanse getrouwde vrouwen vindt haar seksleven voorspelbaar. Daarom gebruikt meer dan de helft van hen hulpmiddeltjes in bed om het wat spannender te maken.
Voorspelbaar
Een Amerikaanse enquête bij 2000 getrouwde vrouwen toonde aan dat ze gemiddeld een tot drie keer per maand seks hebben. 21 procent doet het wel meer dan tien keer per maand. 81 procent vindt haar seksleven voorspelbaar, het meest onverrassende aspect is de plaatsen van de vrijpartijen. 70 procent van hen weet op voorhand al waar ze seks zullen hebben, dat is zeker het geval bij moeders met twee of meerdere kinderen. Meer dan de helft kan ook de rest van de details voorspellen: het tijdstip, het standje en de duur van de vrijpartij. Een op de vijf kan zelfs zeggen op welke dagen van de week ze vrijen, 46 procent weet al hoe het voorspel er zal uitzien.
-knip-
Ja of denk je dat, door altijd het tegenovergestelde te doen is het minder verrasbaar als jij denkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
Ik kan vrouwen goed verrassen
Ik doe altijd het tegenovergestelde van wat zij verwacht.
gemiddeld 1 tot 3 keer per maand? Lijkt me weining. Volgens mij is dat gemiddeldequote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:04 schreef erlise61 het volgende:
81 procent van de Amerikaanse getrouwde vrouwen vindt haar seksleven voorspelbaar. Daarom gebruikt meer dan de helft van hen hulpmiddeltjes in bed om het wat spannender te maken.
Voorspelbaar
Een Amerikaanse enquête bij 2000 getrouwde vrouwen toonde aan dat ze gemiddeld een tot drie keer per maand seks hebben. 21 procent doet het wel meer dan tien keer per maand. 81 procent vindt haar seksleven voorspelbaar, het meest onverrassende aspect is de plaatsen van de vrijpartijen. 70 procent van hen weet op voorhand al waar ze seks zullen hebben, dat is zeker het geval bij moeders met twee of meerdere kinderen. Meer dan de helft kan ook de rest van de details voorspellen: het tijdstip, het standje en de duur van de vrijpartij. Een op de vijf kan zelfs zeggen op welke dagen van de week ze vrijen, 46 procent weet al hoe het voorspel er zal uitzien.
![]()
Eerst helemaal opgeilen en dan bij verassing niet neuken zeg maarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
Ik kan vrouwen goed verrassen
Ik doe altijd het tegenovergestelde van wat zij verwacht.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Heel voorspelbaar hier, gewoon helemaal niet
Het gaat nogal over getrouwde vrouwen met kinderen lijkt het, dan zou het me niks verbazen. In artikels die ik in tijdschriften tegenkom, staat het er idd vaak zo. Madame wil nooit sinds de kinderen er zijn, maar wel miepen als d'r vent het buiten de deur gaat zoekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:17 schreef koffiemokje het volgende:
[..]
gemiddeld 1 tot 3 keer per maand? Lijkt me weining. Volgens mij is dat gemiddelde
toch minstens 1 ker per week.
Dat wou ik net posten!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Deze uitslag suggereert hiermee dat dat dus iets slechts is?
Ach als er 1 land is dat vol tegenstrijdigheden zit,dan is dat de VS wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:04 schreef erlise61 het volgende:
< knip = geklaag VS vrouwen over saai sex leven >
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |