SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Omdat er Friezen zìjn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
waarom zijn er mensen die friesland haten dan ?
Het is een Catch 22. Friezen zijn er, we haten Friezen. We haten Friezen omdat ze er zijn. Waarom zijn ze er? Een ding is zeker. De Fries was er eerder, anders zouden er geen Friezenhaters zijn. Dus het is allemaal hun schuld. And that is the way the cookie crumbles.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
Geen flauw idee. Maar ik ben ze zat en hoop dat ze zo de rest van Fok niet vervuilen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik ben ze zat en hoop dat ze zo de rest van Fok niet vervuilen.
Ik vind de mensen juist erg aardig, maar het landschap wat monotoom en de voorzieningen zijn erg minimaal. Nauwelijks openbaar vervoer, winkels die wel erg vroeg sluiten. Dat is wel lastig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Niets tegen Friesland, maar de mensen ...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik wilde eigenlijk van Fryslân een communistische heilstaat maken, maar die plannen zijn nog geheim, dus hopelijk blijven die plannen tussen ons hier op FOK!
Of een dooie.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:58 schreef First het volgende:
Ohja een leuke grap:
Weet je wat de enigste goede fries is?
Antwoord: een vrieskast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben in elk geval geen reguliere kabeltelevisie en bussen en treinen zijn er ook erg schaars of winkels die na 18 uur nog geopend zijn.quote:
Zoek eens verder in Stad en Streek naar Liwwadden andersquote:
Eindelijk iemand die hem door een extra toevoeging wel leuk brengt..quote:Op zondag 23 mei 2010 11:58 schreef First het volgende:
Ohja een leuke grap:
Weet je wat de enigste goede fries is?
Antwoord: een vrieskast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik woon nu niet in Fryslân, maar wil er wel graag wonen. Wel een beetje in de buurt van Leeuwarden, want ik heb geen auto.
Volgens mij is het grootste probleem dat je nergens kan komen zonder auto.quote:
Verhuizen, jong.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste probleem dat je nergens kan komen zonder auto.
Ik heb al zitten kijken voor een ligfiets, omdat ik mezelf anders niet kan verplaatsen in de provincje. Daar moeten ze echt iets aan doen. Niet iedereen is vermogend genoeg een auto aan te schaffen, die dingen zijn hartstikke duur.
Ik kon iets huren in the middle of nowhere. Maar de vraag is: hoe ga ik dan boodschappen doen? Met de buurtbus die alleen van ma-vrij rijdt van 9 - 17 uur? Hoe kom ik bij de universiteit in Ljoewert?
Vragen, vragen.
Ligfiets kost zo'n 4000 euro, dan kan ik snelheden maken tot 45 km/uur. Maar hoe kom ik aan 4000 euro?
De meeste dorpen hebben wel een SRV wagenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik heb al zitten kijken voor een ligfiets, omdat ik mezelf anders niet kan verplaatsen in de provincje. Daar moeten ze echt iets aan doen. Niet iedereen is vermogend genoeg een auto aan te schaffen, die dingen zijn hartstikke duur.
Ik kon iets huren in the middle of nowhere. Maar de vraag is: hoe ga ik dan boodschappen doen? Met de buurtbus die alleen van ma-vrij rijdt van 9 - 17 uur? Hoe kom ik bij de universiteit in Ljoewert?
Vragen, vragen.
Ligfiets kost zo'n 4000 euro, dan kan ik snelheden maken tot 45 km/uur. Maar hoe kom ik aan 4000 euro?
Ja, je kan ook je eigen eieren gaan rapen hier in het weiland of een koe gaan melken. Maar soms is het toch wel handig als je gewoon een AH in de buurt hebt. Ik ben ook te lui om kievietseieren te rapen en te gaan koken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
De meeste dorpen hebben wel een SRV wagen![]()
Een brommer gaat ook 45 km/uur, je hoeft niet te trappen en het kost geen 4000 euro.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vragen, vragen.
of je geeft 500 euro uit aan een leuke schakelbrommer die standaard 70 km/h haaltquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vragen, vragen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Drenten en Groningers en Gelderlanders daarintegen
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ja, je kan ook je eigen eieren gaan rapen hier in het weiland of een koe gaan melken. Maar soms is het toch wel handig als je gewoon een AH in de buurt hebt. Ik ben ook te lui om kievietseieren te rapen en te gaan koken.
Ik heb geen brommerrijbewijs. Bovendien betaal je je dan toch blauw aan verzekering en benzine?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef sciter het volgende:
[..]
of je geeft 500 euro uit aan een leuke schakelbrommer die standaard 70 km/h haalt
Oldeboom.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
maar aan welk dorp zat je zoal te denken?
In Ljoewert of it Hearenveen, Snits wel. Maar in de dorpjes is het een stuk minder helaas.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het prima hier in Friesland hoor. AH is gewoon tot 21:00u open
it Hearenveen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
In Ljoewert of it Hearenveen, Snits wel. Maar in de dorpjes is het een stuk minder helaas.
It Fean kun je ook gebruiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
it Hearenveen?
it Hearrenfean bedoel je.
Inderdaad. Mijn Frysk is nog niet al te best. Moet nog integratiecursus doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
it Hearenveen?
it Hearrenfean bedoel je.
Vlaai gooien?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:44 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn Frysk is nog niet al te best. Moet nog integratiecursus doen.![]()
Ik kan ook niet Skûtjezilen of Flirjippen, vlaaigooien en zo van die sporten hier.
Geen Limburgse vlaaien natuurlijk, Fryslân kent de eigen vlaaien, namelijk de koeienvlaaien!quote:
Dat kan ik ook allemaal niet hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:44 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn Frysk is nog niet al te best. Moet nog integratiecursus doen.![]()
Ik kan ook niet Skûtjezilen of Flirjippen, vlaaigooien en zo van die sporten hier.
Waarom worden er geen integratiecursussen aangeboden in Fryslân?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik ook allemaal niet hoor.Ik ben volgensmij een nep fries.
Ze zijn er wel volgensmij.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Waarom worden er geen integratiecursussen aangeboden in Fryslân?
Nergens wordt ook een taalcursus aangeboden, bij LOI al gekeken en NTI.
Daar waren geen huizen vrij, Ljoewert wil ik wel graag wonen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:01 schreef Onufriev het volgende:
Hier moet ik natuurlijk gepost hebben als Leeuwarder!
Ik spreek geen Frysk en toch ben ik de Republik nog niet uitgezet.quote:
Wat kan je wel in de rest van Frieslandquote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Daar waren geen huizen vrij, Ljoewert Liwwadden wil ik wel graag wonen.
Heb je daar ook Turken die kapsalon en broodjes Donner verkopen? In die dorpen kan je geen Turks eten kopen. Echt balen.
Genoeg hoor! Wat wil je weten?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat kan je wel in de rest van Friesland_?
Ik hoef het niet te weten, je kan er niet eens normaal door de straat lopen of fietsen zonder dat je jeuk krijgt omdat iemand zo nodig Fries moet praten ipv ABN.quote:
Nou waar kan ik in de provincje buiten Liwadden, Turks eten kopen? Kapsalonnetje, Döner, Dürüm, Turks Pizza, Shoarma, Turkse meisjes ontmoetenquote:
Heerenveen! We hebben hier genoeg Turks voedsel. En ik ken ook nog wel wat Turkse meisjes. Wil je ook nog wat Kebab?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nou waar kan ik in de provincje buiten Liwadden, Turks eten kopen? Kapsalonnetje, Döner, Dürüm, Turks Pizza, Shoarma, Turkse meisjes ontmoeten![]()
![]()
Ik kan toch niet leven op een dieet van Nederlands eten? Boer'nkool met HEMA-worst![]()
En dat elke dag?
Zeker!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen! We hebben hier genoeg Turks voedsel. En ik ken ook nog wel wat Turkse meisjes. Wil je ook nog wat Kebab?
Sorry, maar de gekruide kip die je bij de plaatselijke slager kan halen is vrijwel altijdquote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Nederlanders vergeten namelijk altijd de kruiden op het eten en daarom is Nederlands eten gewoon niet te kanen.![]()
Droge aardappels met gortdroge sperziebonen met iets dat voor vlees doorgaat. Uiteraard zonder kruiden, met mazzel een beetje zout.Sorry, maar dat zou ik mijn kat niet eens aandoen.
Gekruide kip met stroopwafels en hagelslag.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sorry, maar de gekruide kip die je bij de plaatselijke slager kan halen is vrijwel altijd![]()
Verder heb je nog stroopwafels en hagelslag.
Niet in combinatie met elkaar, gekkie!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:37 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Gekruide kip met stroopwafels en hagelslag.![]()
Vreemde maaltijd.Ik hoop niet dat jij ergens als kok werkzaam bent.
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef kwiwi het volgende:
eindelijk een topic waar ik mijn frustratie over dat kutvolk kan uiten
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou kom op dan? Ik zie nog geen frustratie of wat dan ook?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nog bezig aan m'n epistel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou kom op dan? Ik zie nog geen frustratie of wat dan ook?
Niks tegen mijn vriendin!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Universiteit in Ljoewert? Waar heb je het over man?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
Hoe kom ik bij de universiteit in Ljoewert?
Liwadden. Faculteit Rechtsgeleerdheid, is dependance van Uni Groningen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:29 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Universiteit in Ljoewert? Waar heb je het over man?
Is dat geen dorp in Brabant, Hatert?quote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Hatertquote:Op maandag 24 mei 2010 19:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Is dat geen dorp in Brabant, Hatert?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:43 schreef Overdrive het volgende:
Nog nergens de nam Ljouwert goed gespeld gezien hier...
Oldeboarn ook niet trouwens...
Hollanders die niet weten wat ze haten....Zielig volk....
Waarom heb je dan de Nederlandse vlag in je avatar? Zou toch de Friese vlag moeten zijn.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef expiratorial het volgende:
jim motte jo de bek hoalde,niks mis mei friezen nog an toe
Hallo!quote:
Wij haten terugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Frozenz het volgende:
[..]
Hallo!
Friesland![]()
De haterts hebben niet eens onderbouwde redenen!
in FRIESland is het erg koud.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
Cambuurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Soooow hier ziet het diep. Ben je eens gedumpt door een Fries ofzo? Verder wel een gelukkig leven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
De meest achterlijke kutprovincie ever
Eigen taaltje (tis geen dialect, het is een TAAL) zieke chauvinistische ratten zijn t. Wil je zo graag anders zijn dan de rest van NL? Dan pleur je maar op met je platte stukje kutland
Kunnen we het niet afgraven en naar Noorwegen afschieten? De taal lijkt daar meer op dan op het Nederlands.
Uh....wutquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef metalheadBOC het volgende:
gewoon flinke muur op frieland heen bouwen dan een geul graven en afdouwen die handen nog wel friesland vol laten stromen zodat die fiedeljeppers met ze allen verzuipen
Was wachten op dit soort reactiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Soooow hier ziet het diep. Ben je eens gedumpt door een Fries ofzo? Verder wel een gelukkig leven?
Als je het toch over achterlijke taaltjes hebt, jij komt toch uit Limburg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was wachten op dit soort reacties
Nee, Friesland is gewoon kut. Ik irriteer me aan dat achterlijke taaltje en hun strijd voor eigen identiteit. Als je zo graag anders wilt zijn, dan doe je dat maar buiten Nederland
Bedankt, ik heb genoeg vrienden, haal goede cijfers op school en ik leef gezond, maar toch faal ik omdat ik uit Friesland kom?quote:
Hé. da's Stellingwarfs! Frieslân boppe!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef expiratorial het volgende:
jim motte jo de bek hoalde,niks mis mei friezen nog an toe
Een neo-nazi uit Limburg..hoe toepasselijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je het toch over achterlijke taaltjes hebt, jij komt toch uit Limburg?
Ik vraag mij af waarom jij je daaraan irriteert, als ze namelijk met mensen praten die niet fries kunnen is dat gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was wachten op dit soort reacties
Nee, Friesland is gewoon kut. Ik irriteer me aan dat achterlijke taaltje en hun strijd voor eigen identiteit. Als je zo graag anders wilt zijn, dan doe je dat maar buiten Nederland
Koop voor een paar honderd ¤ een tweedehands brommer, dan ga je ook 45.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nou waar kan ik in de provincje buiten Liwadden, Turks eten kopen? Kapsalonnetje, Döner, Dürüm, Turks Pizza, Shoarma, Turkse meisjes ontmoeten![]()
![]()
Ik kan toch niet leven op een dieet van Nederlands eten? Boer'nkool met HEMA-worst![]()
En dat elke dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |