Is dat geen dorp in Brabant, Hatert?quote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Hatertquote:Op maandag 24 mei 2010 19:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Is dat geen dorp in Brabant, Hatert?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:43 schreef Overdrive het volgende:
Nog nergens de nam Ljouwert goed gespeld gezien hier...
Oldeboarn ook niet trouwens...
Hollanders die niet weten wat ze haten....Zielig volk....
Waarom heb je dan de Nederlandse vlag in je avatar? Zou toch de Friese vlag moeten zijn.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef expiratorial het volgende:
jim motte jo de bek hoalde,niks mis mei friezen nog an toe
Hallo!quote:
Wij haten terugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Frozenz het volgende:
[..]
Hallo!
Friesland![]()
De haterts hebben niet eens onderbouwde redenen!
in FRIESland is het erg koud.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef Pixie. het volgende:
waarom zijn er mensen die friesland haten dan ?
Cambuurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Niets tegen Friesland, maar de mensen ...
Soooow hier ziet het diep. Ben je eens gedumpt door een Fries ofzo? Verder wel een gelukkig leven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
De meest achterlijke kutprovincie ever
Eigen taaltje (tis geen dialect, het is een TAAL) zieke chauvinistische ratten zijn t. Wil je zo graag anders zijn dan de rest van NL? Dan pleur je maar op met je platte stukje kutland
Kunnen we het niet afgraven en naar Noorwegen afschieten? De taal lijkt daar meer op dan op het Nederlands.
Uh....wutquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef metalheadBOC het volgende:
gewoon flinke muur op frieland heen bouwen dan een geul graven en afdouwen die handen nog wel friesland vol laten stromen zodat die fiedeljeppers met ze allen verzuipen
Was wachten op dit soort reactiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Soooow hier ziet het diep. Ben je eens gedumpt door een Fries ofzo? Verder wel een gelukkig leven?
Als je het toch over achterlijke taaltjes hebt, jij komt toch uit Limburg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was wachten op dit soort reacties
Nee, Friesland is gewoon kut. Ik irriteer me aan dat achterlijke taaltje en hun strijd voor eigen identiteit. Als je zo graag anders wilt zijn, dan doe je dat maar buiten Nederland
Bedankt, ik heb genoeg vrienden, haal goede cijfers op school en ik leef gezond, maar toch faal ik omdat ik uit Friesland kom?quote:
Hé. da's Stellingwarfs! Frieslân boppe!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef expiratorial het volgende:
jim motte jo de bek hoalde,niks mis mei friezen nog an toe
Een neo-nazi uit Limburg..hoe toepasselijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je het toch over achterlijke taaltjes hebt, jij komt toch uit Limburg?
Ik vraag mij af waarom jij je daaraan irriteert, als ze namelijk met mensen praten die niet fries kunnen is dat gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was wachten op dit soort reacties
Nee, Friesland is gewoon kut. Ik irriteer me aan dat achterlijke taaltje en hun strijd voor eigen identiteit. Als je zo graag anders wilt zijn, dan doe je dat maar buiten Nederland
Koop voor een paar honderd ¤ een tweedehands brommer, dan ga je ook 45.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
Ligfiets kost zo'n 4000 euro, dan kan ik snelheden maken tot 45 km/uur. Maar hoe kom ik aan 4000 euro?
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nou waar kan ik in de provincje buiten Liwadden, Turks eten kopen? Kapsalonnetje, Döner, Dürüm, Turks Pizza, Shoarma, Turkse meisjes ontmoeten![]()
![]()
Ik kan toch niet leven op een dieet van Nederlands eten? Boer'nkool met HEMA-worst![]()
En dat elke dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |