Hoe weet je of ze te heet geweest zijn?quote:Op zondag 23 mei 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb geen verstandvan AX-en, maar als ik zo'n ding had zou ik als eerste naar de remblokken en remschijven kijken (of ze ook te heet geweest zijn) enj naar de rembekrachtiger.
Volgens mij kan je dat zien. Wat ook kan is dat je remmen continu aanlopen en dat ze daardoor warm worden en warme remmen doen het minder goed. Anderzijds: ik had dat ook, maar ik merkte er niks van.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze te heet geweest zijn?
Het is al laatquote:
Huisvrouwenquote:
En ik mezelf helemaal lam zwaaienquote:
veel plezier!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen!Vanmiddag naar Raalte naar het Ribs & Blues festival
Andere mensen nog leuke plannen?
Daar gaat je pis van meurenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:15 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vandaag spargel eten en BBQen.
Dan weet je waar je niet moet weeze morgenochtendquote:
Wat ben jij scherp deze ochtendquote:Op zondag 23 mei 2010 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet je waar je niet moet weeze morgenochtend![]()
Moggguuuuuhhh !!![]()
![]()
En ik slurp nu pas mijn eerste bakkie; kan je nagaanquote:
Ik kom net uit mijn bedje rollenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ook nog maar een![]()
Kan nog niet echt wakker worden.
Daar krijg je een ranzige bek vanquote:Op zondag 23 mei 2010 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ook nog maar een![]()
Kan nog niet echt wakker worden.
Als je je tanden erna meteen poetst oké.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van koffie?Volgens mij valt dat wel mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |